Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik zat nog even in mijn flauwe modus.

De eerste spuit is gezet maar merk nog niks, dat kan volgens mij ook nog niet. Ik heb voor mij zelf ook maar een afspraak bij een osteopaat gemaakt want de twee keer per week fysio helpt ook niet veel.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hihi

Ik hoop dat je je snel fitter voelt want dat is een grote klacht toch bij vit. B12 te kort?

Pooh heb jij tips voor multivitaminen? Ik zit eraan te denken iets te gaan nemen. Die endoklachten en het gerommel met wel/niet spastische darm en als ik bij pms kijk dan herken ik ook zoveel. Ik moet voor mezelf echt een plan opstellen om consequenter te eten/drinken maar met een druk leven vind ik dat erg lastig. Ik kook best gezond maar kan altijd beter en ik kan in de zomer geen fruit eten ivm hooikoorts. Wat een wrak ben ik toch haha.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    stopcontact??? wat is dat voor een code naam..whahaha

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda, ik leef momenteel op supradyn forte...om wat meer energie te hebben. ;)

Meiden, hier een bbrichtje van meisje...
    Nou, hehe, ff een paar minuutjes de tijd om je bij te praten.
    Vanzelfsprekend moet je dit berichtje maar even plakken op ZP, dan is iedereen weer bij .

Hier gaat het heel erg goed. Ik geloof niet dat ik me ooit heb kunnen voorstellen hoe druk het is om fulltime te werken in combinatie met 2 kleine kindjes en dan alles in de wetenschap dat Danny in verband met zijn gezondheid (65% afgekeurd) erg beperkt is in zijn mogelijkheden om mee te helpen. Laat duidelijk zijn, hij helpt waar mogelijk en werkt zich een breuk op dit moment, want we zijn thuis aan het verbouwen zoals je wellicht wel op FB hebt gezien.

Ik heb nu 2 maanden een nieuwe baan als accountmanager Zuid Nederland bij een branche-organisatie voor makelaars/taxateurs. Dat houdt in dat ik alle leden in het zuiden vakinhoudelijk ondersteun en 1 dag in de week op het kantoor in Lelystad ben (tja, en da's vanuit mijn woonplaats ruim 2 uur rijden, bijna 170 km enkele reis...). De rest van de tijd werk ik vanuit huis en op afspraken (en dat zijn er zo'n 10 tot 15 per week) dus we kunnen wel stellen dat ik me niet hoef te vervelen . Vandaar dat we nu ook aan het verbouwen zijn want wij hadden geen kamer meer over en nu hebben we die een gemaakt door een oud zoldertje boven de keuken en bijkeuken helemaal te verbouwen met dakkapel. 't Is bijna klaar, en dat zal een verademing zijn: Minder troep, Danny niet meer continue daarmee bezig en ik dus niet meer álle zorg voor het huishouden en de kinderen. Ik kan niet wachten tot het af is, haha!

Met de kindjes gaat het goed. Tijn is echt een goedzak, lacht alleen maar en huilt alleen als hij moe is of als hij honger heeft. Een voorbeeldkind dus, zo kun je er wel tien hebben. Ties daarentegen heeft een 250 pagina's tellende gebruiksaanwijzing; super lief over het algemeen, maar soms zó irritant, vervelend en driftig dat ik hem het liefs een klap zou geven (haha, doe ik niet hoor, maar je kent dat gevoel vast wel...). Ik hoop dat die fase tijdelijk is, want leuk is anders. Maar goed, 't hoort er bij zeggen ze he.

Ik baal er stevig van dat ik niet meer mee kan schrijven op ZP want ik moet echt nog vaak aan jullie denken en vind het dus ook ontzettend leuk jullie te volgen op FB. Maar ik voel aan alles dat wanneer ik weer mee ga schrijven, ik me nóg een tijdsslurper op mijn nek haal en daar is in mijn agenda nu geen tijd voor, haha.

X

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ja ze heeft er intresse in. leuk toch. Jesse kwam er ook zelf mee toen:)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meisje goed te lezen dat het op zich goed gaat maar zwaar leventje hoor, poeh, petje af voor jou!!!!!!!!! Eerlijk gezegd denk ik inmiddels soms ook dat kleinere kindjes makkelijker zijn dan grotere hoor haha. Iedereen over dat 1e jaar maar nu met dat opvoeden pppfff.

Had ik al verteld dat ik met Timo moest bloed prikken en ontlasting inleveren? Timo is al twee weken aan de diaree en soms een dag niks. Ik denk zelf niet dat er echt iets is maar toch maar even langs geweest. De ha wilde toch het zekere voor het onzekere nemen. Halverwege de week ergens uitslag. Maak me niet zo'n zorgen, denk combi sprongetje oid, en kiezen en misschien een beetje buikgriep erbij maar nu vandaag weer niet gepoept dus ja.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Het is hier wel erg rustig we zijn niet meer zo actief

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    halllooooooooooooo (echo echo) zo stil is het hier ;)
    Gisteren de hort op geweest .vandaag dubbel gevoel, feest en gezelligheid en de sterfdag van mn paps. 7 jaar al weer :(
    Gaan straks de winkels, effe over de rommelmarkt lopen en zo. Vanmiddag hopelijk de tuin in

9. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    het is echt rustig. ik ben heel blij met een extra vrije dag, deze week maar 2 dagen werken. morgen hebben we een lunch op het werk van 12 tot 2 dus dan kom ik de dag ook wel weer door.

makkie hoe is het met jou, kom je er nog uit met je man of is hij stront eigenwijs en wil hij voor jou het huis niet uit.

D groeit zo hard dat het baby achtige er al weer bijna af is. hij heeft truitjes maat 68 aan en broekjes 62, het gaat veel te hard. Als je hem op schoot heb komt hij zelf al naar voren om recht op te zitten.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo!!!

Idd errrrruuuugggg rustig. Met Timo gaat het inmiddels beter haha zul je altijd zien, heb de uitslagen nog niet eens binnen. Wel zijn we ook nog met hem naar de hap geweest, hij viel in de tuin waarschijnlijk op een punt van een tegel op zijn achterhoofd, ai, ai, ai, bloeden! Gat dus, ongeveer 2 cm en zag er natuurlijk erg diep uit, dat was wel schrikken. Uiteindelijk is het geplakt, pppfff wat is dat dan weer schrikken. Hechten doen ze niet in de haarstreek maarja hij heeft van dat dunnen blonde haar dus je ziet het wel echt. Hopelijk heeft hij snel minder last wnat hij kan niet op zijn achterhoofd liggen en heeft dus nog best wel last. Geen hersenschudding dus.

Makkie ook heel benieuwd hoe het nu zo gaat, jeetje en de kleine meid komt al heel snel!!! Waren Kai en Seth eerder of later als 40 weken? Ik weet het niet meer precies.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, fijn dat het beter lijkt te gaan met Timo! weet van mijn vriendin (heeft ook een tweeling) dat ze soms wel 2 weken aan de dunne waren!! En dat dat dan ook ineens weer over was of juist een paar dagen niets.... gek is dat. Wat sneu die snee in zijn hoofd, brrrr wat zullen jullie geschrokken zijn!! Knuffel aan Timo!!

Sorry dat ik de rest een beetje verwaarloos hoor... lees wel, maar soms sla ik niets op of dan wil ik later reageren en dan komt het er weer niet van.

Tis hier op en af, sommige dagen voel ik me goed/sterk, sommige dagen weer terug bij af.... zal wel even zo blijven denk ik.

Gelukkig is de MRI bij mijn vader goed, geen uitzaaiingen!! Dus nu gaat zijn prostaat eruit en is het daarmee 'klaar'. Pffffff wat een opluchting en heb vanmorgen alleen maar gehuild van alles wat er uit kwam, ik zat hier zooooo mee.....

Jongens gaan super, merken gelukkig niets..... voor zover ik dat kan inschatten natuurlijk.... meisje gaat ook goed, qua groei zit ze wat onder het gemiddelde, maar niets ergs. Besloten dat mijn zus sowieso bij de bevalling zal zijn! zoooo bijzonder en heb vast erg veel aan haar. Alleen met Gedo zie ik echt echt niet zitten. Mn zus is nu al trots hihihi

Gedo is nu naar de huisarts, hij gaat steeds meer in de put zitten door alles....

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie fijn voor jullie beetje positief nieuws!!! En gedo zit in de put?.heeft hij dan spijt van wat hij heeft gedaan? En kan je zus wel normaal tegen hem doen lijkt me toch moeilijk

Kleiner iets achter in groei dus zou je van je buik niet zeggen;) asch het is maar schatting toch.

Linda dun dat het met timo beter gaat. En ach gat in zijn hoofd arm kind ongelukjes zien in klein hoekje helaas.

Hier gaat het wat minder heb enorm drukkend gevoel aan de onderkant en vooral tijdens het lopen komt er zeurende pijn bij:( heb dit met jesse nooit gehad

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Indalen debjes?

Fijn van je te lezen makkie! Heeeel fijn van je vader! En van je zus! Ben super trots op jou! Kanjer!!

Linda, bah schrikken van timo! Naar hoor!

Allemaal, ik heb het gewoon heel druk gehad, 6 dagen gewerkt en nu 1 hele dag vrij, joehoe;)

Liefss, taliaa

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nu al indalen taliaa?? Zou dat al kunnen?

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb ook niet veel tijd.
    makkie, denk veel aan je. .. :(

Mn meidje zit sinds r met haar benen en romp onder de pukkels. Geen koorts, vrolijk, geen jeuk,eet wat minder goed etc etc. Haar grote teen leek wat geschaafd en is nu dik. Dus morgen huisarts bellen. Gedoe met mn werk, want ik kan eigenlijk niet thuis blijven, mn moeder kan morgen echt niet oppassen. Sommige zijn kleine pukkeltjes, andere at grotere blaasjes. Arm meisje

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie meid wat fijn van je vader!! en je bent inderdaad een kanjer!! Wat fijn dat je zus bij de bevalling is daar heb je vast en zeker een hoop aan.

Linda wat goed zeg nu al een plasje op de WC. En wat sneu van Timo.

Meisje fijn te horen dat het goed gaat. Lijkt me een erg druk leventje. Heb ik niks te klagen met mijn 4 dagen van 6 uur.

Debjes met 30 weken zou het kunnen maar kan wellicht ook gewoon iets van oefen weeen zijn? Ik weet dat ik met Ruben vanaf een week of 31 echt oefen weeen heb gehad en met 33 weken lag ik zelfs al een keer in het ZKH met regelmaat. Gelukkig erg regelmatige oefen weeen.

Lot heerlijk 2 weken rustiger aan!

Hier gaat het goed erg druk. We hadden afgelopen weekend gehoopt op een ontspannend weekendje op de camping echter is daar een inbraakgolf en zijn we dus vooral bezig geweest met onze buren te helpen met opruimen en ons kotje daar inbraakwerender te maken. Nu maar hopen dat ze bij ons niet echt binnen komen. Nu even snel aan het ZPén maar moet nu eigenlijk nog even wat werken want zit momenteel alleen op de zaak en alles moet toch blijven draaien. Dus om morgen zo zeker mogenlijk te zijn dat ik alle tijd voor de jongens heb ga ik nu nog even werken (kan gelukkig vanuit huis).

Fijne avond allemaal!!!!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat fijn je zus bij de bevalling, haar steun kan je wel gebruiken meid!! Oh en wat super fijn van je vader eindelijk wat positief nieuws! Ik denk veel aan je!

Pooh lastig wat je moet morgen, je meisje gaat voor en anders papa thuis blijven als ze er echt ziek van is.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Pooh lastig lastig lastig, en je wil er ook gewoon zijn voor je kind, succes en sterkte, gek wat dat nu is?

Makkie, mooie keuze samen met je zus en dat lijkt me voor jou ook fijner. Gedo zit er dus helemaal doorheen, ppff, stom om te zeggen maar bij hem staat ook alles om zijn kop natuurlijk. Wat zegt de huisarts tegen jou? Zet 'm op meis, veeeeeeeel rusten, nog fftjes voor je meisje.

Debjes, is het niet meer bekkenachtig, wat jij beschrijft had ik veel. Echt bekkenbodem aanspannen met lopen, trap lopen en opstaan en zitten. Heb je ook soms een pijnscheut door je schaambot of is het echt meer drukken? Ja misschien daalt bij ene 2e een kindje idd eerder in (?) of is dat onzin. Ff tegen de VK zeggen zou ik doen.

Cira oei dat is naar en eng zeg. Lekker weekend hadden jullie op de camping met dit weer :).

Taliaa ff uitblazen ppppffffffffffffffff

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    om 9 uur mag ze bij de huisarts komen. Ik ga even van waterpokken uit nu.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    linda bedankt voor je reactie ik denk indd ook mijn bekken . Het is hele dag zeuderige pijn en het meest met lopen

Deel Deze Pagina