Pooh beterschap voor je meisje. Het is dat ik wat op de planning heb anders had je de kids mogen brengen.Weet natuurlijk alleen niet of ze dat prettig vindt als ze niet lekker is. Makkie ik heb zo onwijs veel respect vooor jou. Persoonlijk zou ik in jou situatie gedo er helemaal uit willen hebben met de bevalling...maar goed ik kan wel makkelijk praten maar zit er niet in. Debjes indalen kan goed volgens mij ! Voor de rest allemaal een dikke knuff ....kan het niet zo goed bijhouden. Hier vanochtend uitstrijkje deel3 gehad ...potverdorie maar goed ze hoopte dat het gelukt is. Mijn baarmoedermond ligt echt naar mijn rug en billen toe. Ze had het nog willen proberen met een tang ...nou aangezien het niet echt BBQ weer is heb ik dat maar overgeslagen ...een tang bah !
MVJ bah zeg al dat gedoe met het uitstrijkje. Hopenlijk is het nu goed. Pooh hoe was het bij de HA? Linda afgelopen maandag hebben we heerlijk genoten van het weer kon 's middags lekker naar huis. Nu hopen dat ze met hun poten van mijn caravan afblijven. Makkie een hele dikke knuffel voor je!!! Vanmorgen met Ruben naar de HA gewest blijft maar erg verkouden en door het wakker liggen afgelopen weekend heb ik gemerkt dat meneertje tussendoor even stopt met ademen. Het is dan echt van snurk snurk of zwaar ademen en dan even stil en dan echt zo'n gasping idee eenmalig en dan gaat het snurken/zwaar ademen weer door. Hoest als een oud mannetje en eet slecht drinken gelukkig wel redelijk. Nu een verwijzing naar de KNO gehad en 23 mei een afspraak. Zal waarschijnlijk de amandelen worden en wellicht ook preventief buisjes aangezien meneertje ook regelmatig oorontsteking heeft. bij Jaimy heeft het wonderen gedaan dus ben benieuwd. (vind het wel weer mega eng).
HIhihi Mvj, sorry moest ook even om je lachen... wel een gedoe zeg, even nu geen gefruts-meer-aan-je-muts, tis gewoon goed nu hoor! Linda, hoe is het met Timo zn bolletje? Pooh, Nog met Maja naar de ha geweest? Hoop dat ze verder niet ziek geworden is! Debjes, denk ook indalen of bekken... ik weet nu na de 3e keer hoogzwanger zijn nog niet welke klachten wat zijn hoor...hihihi. Lekker veel rusten en anders je gyn vragen de volgende keer! Morgen 2e gesprek met onze mediator, pffff tis zo definitief en dat komt zo hard binnen. Wil dit helemaal niet... mis hem zo, de oude Gedo dan.... waar is hij gebleven!! En mis ons gezin, alles wat zo heerlijk normaal,vertrouwd en gelukkig voelde....En was het allemaal maar een boze droom.... ga nu even boodschappen doen met de jongens....xxx
whahah mvj, jij bent echt maf.... bbq weer ...ik moet echt effe lachen! @makkie, respect voor jou meis. Hoop dat je vader zich er goed door heen worstelt, het blijft toch eng, die diagnose. Is Gedo van plan om met die collega verder te gaan? @all, M heeft toch waterpokken. De dokter twijfelde niet eens. Het zit voornamelij op haar benen en romp, een paar in het het gezicht. Ik was er niet helemaal zeker van omdat ze geen koorts heeft of jeuk lijkt te hebben. En niet alles zijn blaasjes. De meeste pukkels zijn rood/roze en liggen op haar huis. En dan zitten er wat blaasjes tussen door. Ze mocht naar het kdv, zolang ze niet er echt ziek van was. Heb vanmiddag gebeld, ging prima, alleen at ze wat minder goed. Liet 50 cc staan van de 200 cc. Maar zolang ze minstens de helft binnen kreeg was dat goed zei de arts. Ze is verder erg vrolijk (als altijd), slaapt wat meer dan normaal en ja, gewoon gezellig, spelen etc. Morgen ben ik zelf lekker thuis en vrijdag kan mn moeder eventueel komen, als ze echt ziek er van wordt .En dan maar afwachten of J en papa het ook krijgen....
Makkie ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen. Dat g naar de huisarts is vind ik wel raar hij heeft dit toch veroorzaakt, jij bent degene die dit ongevraagd op haar dak krijgt, maar ja mannen doen nu eenmaal zielig. Hier gaat het nog niet beter iedere stap die ik zet doet zeer en ik ben zo moe. Vandaag de 2e spuit gehad met vitamine b12, weet iemand hoelang het duurt voordat het aanslaat, ik merk dat ik een erg kort kontje heb en dat m mij daarom uitprobeert.
Makkie lief dat je dat ook nog vraagt. Het korstje ging er gister af, gggrrr, maar het is van binnenuit aan het helen dus ziet er wel goed uit. Hij kan er alleen niet op liggen. Vrijdag CB, wel fijn, kunnen zij ook even kijken, net als zijn voorhoofd, het wordt nog steeds rood als hij zich boos maakt, daar waar hij vorige maand is gevallen. Waarom stoot hij altijd zijn hoofd!!! Ook even naar Evy haar voetje vragen en het 'getest' rondom het eten maarja ik leg me daar maar bij neer. Ik vind dat ze nog best goed eten. Soms willen ze ineens gevoerd worden. Ik doe dat dan ook maar I vertikt dat dus dan eten ze niet... hihi klein meningsverschilletje. Maar makkie meis, ppff, snap hoe je het uitlegt, het gaat dus echt gebeuren zeg maar... helemaal niet meer het idee dus dat het ook goed kan komen? Oh ik krijg al buikpijn als ik eraan denk zoals jij het beschrijft... pppfff meis dikke knuf!!!!!!!!!!!! Cira, jeetje wat eng, nou benieuwd naar kno maar zal dan ook wel opereren worden ja. Lijkt me ook zo heftig! Pooh zieliggggggg oei hier ook nog nooit gehad. Sterkte voor je meisje!
Pooh wat balen zeg, S had er toen ook niet zoveel last van als J. Ik heb wel wat tips maar denk dat jij er meer verstand hebt dan ik. Linda littekens en zo blijven vaak een enige tijd zichtbaarder hoor bij doorbloedingen. het is wat met de kindjes he als ze zo vallen.... Hier stoten en vallen zo ook vaak maar meestal geven ze er niks om. Ik zie wel eens blauwe plekken van de kids en dan heb ik wel eens zoiets van als ze maar niet denken dat ik het gedaan heb. Ik kom net uit mijn werk en duik zo mijn bedje in.
M heeft heerlijk geslapen en wordt weer vrolijk wakker. Het zijn voornamelijk haar benen die goed onder zitten, voetjes, voetzolen, handjes en een paar op haar kin. Verder eigenlijk niets... raar hoor, maar oke! zo naar de fysio, dan meer tijd om te kletsen!
@nijntje volgens mij duurt het 6 weken voordat je het verschil gaat merken met die vit b12 spuiten. @poohbear wat waanzinnig fijn spul is tegen waterpokken is waterpokken van het merk Heltiq. Dit is een homeopatisch verkoelende gel die de blaasjes snel laat indrogen. Er zitten ook 4 zakjes zemelen bij voor een zemelbadje. Thijs heeft verschrikkelijke waterpokken gehad en heeft gelukkig maar 1 litteken overgehouden. En met dit spul waren alle sporen binnen 2 weken verdwenen. En het verkoelde goed, je zag hem rustiger worden als we dit spul erop smeerden. @makkie hou je taai, en zet die gozer buiten. Jij hebt echt je rust nodig. @all hier gaat het allemaal zn gangetje. Erg druk volgende week en de week erop een aantal examens. Ik ben nog niet echt aan leren toe gekomen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Verder niet zo veel te melden. Ik lees en leef wel met jullie mee
@sas, dat is juist het gekke, ze lijkt geen jeuk te hebben. Is super vrolijk en speelt als altijd. Ook geen koorts...
@pooh wacht maar tot die blaasjes open gaan, dan krijgt ze jeuk. Die van ons had ook geen jeuk maar pijn. Hij wist toen nog niet het verschil tussen jeuk en pijn. Hij heeft gelukkig niet veel gekrabt, want dat mocht niet van ons, en toen was ie nog zo braaf om te luisteren. (grijns) En de eerste dagen had hij ook geen koorts, pas toen ie er een dubbele oorontstekking (complicatie van waterpokken) erbij kreeg, kreeg hij hoge koorts. Sommige kindjes hebben gelukkig heel weinig last van de waterpokken. Ik denk dat jij zo'n gelukkig kindje hebt. Hopelijk valt het bij de ander ook mee.
Toch sneu pooh!! Zo jong al pokjes! Heeft jens t al gehad? En kan ze t nog een keer krijgen? ( onder de 1?) Och ja sas, weet nog wel dat je t over thijs vertelde! Hier nog een pokjes gehad. En nu ze allebei 1+ zijn mag t van mij wel komen.. Liefs
ik hoop het ook sas. Ze eet alleen slechter, daar moet ik goed op letten. e laat zo de helft van haar fels staan. Dan is het echt proberen zo veel mogelijk er nog in te krijgen. Fruit en groente gaat redelijk goed. Heb haar net in bad gedaan. Haar armpjes en romp hebben nauwelijks iets van blaasjes, meer pukkeltjes. Ik vind het nog steeds raar. Maar de huisarts twijfelde echt niet!
tja pooh snap dat je dan nog steeds zoiets hebt van is dit het nu wel... anders inloop bij cb ofzo? mijn vriendin had het over een soort schuim wat fijn helpt tegen de jeuk, missch. wel hetzelfde wat sas bedoeld maarja zolang ze geen last heeft. hier net teva'tjes voor timo gekocht, liefffff en voor evy nog even dichte schoenen erbij.
Als ze onder de 1 jaar 1 a2 pokjes hebben krijgen ze het vaak nog een keer. Maar zoals ik Pooh hoor gebeurt dat niet meer ze heeft het volgens mij aardig te pakken. Wij gebruikten echt liters havermout en kidsclinn
OOh ja nog zoiets vaag ...gisteren het uitstrijkje gehad en gisteravond was het weer gelijk raak...weer een soort ongi met afvegen.....en dat zet nu weer door.
toevallig moet ze maandag naar het cb Grappig, komt mn moeder vanmiddag opeens binnen lopen. Ik kom op m passen morgen egt ze, hahaha! Ik zeg, ze mag gewoon naar het kdv hoor. Neeeee, ik kom oppassen, dat is rustiger voor haar. Lief he?! Heb ook tevatjes gekocht voor J vanmiddag