Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    super mama heb jij zeg!

hier morgen CB ben heel benieuwd al zo lang geleden

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh m is nog jong dus zijn de verschijnselen minder erg. Hoe jonger se zijn hoe minder last. Het enigste is dat als ze onder een jaar zijn ze het twee keer kunnen krijgen.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je debjes. :)
    Vreselijke nacht gehad .J had een nachtmerrie om 4 uur en vanaf die tijd was hij onrustig. Moesten steeds naar hem toe. Heb geen oog meer dicht gedaan. Bleek hij last te hebben van de laatste kies die doorkomt. ZEG DAT DAN!!!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, veel plezier bij het cb, leuk als ze al zo lang niet geweest zijn (vind ik zelf dan hihihi)

Pooh, pfff lange nacht dus.... hier zijn de kiezen van seth ook nog niet zo lang allemaal door en dat was achteraf ook ook een paar keer drama snachts.... soms weet je het echt niet!

MvJ, hoe is het met bloeden, nog steeds alsof je ongi lijkt? wanneer krijg je de uitslag van je uitstrijkje?

Hier gister 2e gesprek gehad bij de mediator. Nu is het voor gedo uitzoeken of hij de hypotheek volledig op zijn naam kan krijgen en ik helemaal los kom van het huis (dat hoop ik zooooo, wil er geen jaren meer mee te maken hebben natuurlijk!). Ook kijken hoe zijn financiele plaatje er uit komt te zien als hij minder gaat werken, hier hangt nu alles vanaf en kunnen we een ouderschapsplan gaan opmaken.

Hij was daar gister zo vlak, emotieloos en zakelijk...bah, snap echt niet wat er is gebeurd met hem, zo is hij gewoon niet...... snap niet dat je zo ineens kunt worden.....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Onvoorstelbaar Makkie ...knuff

JA het is gewoon menstruatie denk ik ...:(

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Jeetje makkie. Is g al bij de ha geweest? En jij? Hoe ga jij t dadelijk financieel doen? Het is allemaal al erg genoeg! Heb je deze shit er ook nog bij:(
    Knuffel

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Makkie mag ik vrgen waarom hij dan minder gaat werken. Hij moet ook jou en drie kindjes van alimentatie betalen, en hij heeft de dagelijkse zorgen niet meer.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Oh, hier ineens een cyclus van 30 dagen??

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wow, super taliaa!

Ik ga de bijstand in....grrrrrruwelijk maar kan niet anders.....G wil ook een dag de kinderen vast in de week, maar of hij dat financieel trekt is idd de vraag. Zijn probleem.......

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Zijn probleem idd.

Wil je voor co ouderschap gaan? En jij blijft tbm voorlopig dus?
    Hey, bijstand is shit, maar wel bedoeld voor mensen in jouw situatie. Het zal krap zijn, maar ik ben wel ontzettend blij dat het er is..
    Gaan de kids straks om t weekend naar hem? Denk je dat je daar goed uit gaat komen?
    En moet hij dadelijk idd alimentatie betalen voor jullie? Laat je goed(!!!) voorlichten door iemand die hier verstand van heeft he!!
    Heb nog steeds zin om hem aan zijn ballen door het weiland te trekmen...
    En heeft hij nog contact met die feeks? Grrr.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia wat ben je toch ook een scheet hahah :D mag ik ook mee sleuren ?

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi.....

nou ja, geen idee... hij ziet haar dagelijks omdat het een collega is... als zijn moeder hem vraagt of ie echt geen ander heeft/gevoelens heeft, reageerd ie geirriteerd, niet volmondig nee, dus zelfs zijn moeder heeft daar twijfels over. Ze zei al, als een relatie fout loopt, dat kan helaas altijd... maar als het komt door dat hij een ander heeft, of zich nu nog inhoud en straks alsnog naar haar toerent, dan is ze echt heeeeel erg boos en teleurgesteld in hem.... ze heeft zelf het vermoeden dat hij niet eerlijk is en ik ook.... zelfs zijn ouders snappen niet waar de echt G gebleven is... tis echt een verschil van dag en nacht!

Tja, de bijstand... brrrr, maar idd heeeeel fijn dat het er is, ik heb natuurlijk amper tot geen inkomen en wel straks de kinderen het meest!

Hoe we het willen (en vooral ik, maar hij heeft niet veel te willen.....) dat de kinderen om het weekend bij hem zijn, maar NOG NIET slapen. Alleen Seth op den duur, rustig aan beginnen. Later kan Kai volgen als hij dat zelf wil of af en toe proberen. De baby sowieso het eerste jaar niet, die slaapt bij mij. Kan wel een dagje met hem op pad/bij hem zijn, maar slapen no way. Hij accepteerd dit.

Niet dat ik hem geen slaappartijen gun hoor, hij is bovenalles echt nog een superlieve en goede papa! En is zal de kinderen ook nooit hun vader misgunnen, maar voor de hechting is het niet aan te raden met kinderen te gaan zeulen. En vooral als ik straks een eigen huis heb (laten we hopen heeeel snel... maar zal wel niet....) dan moet dat ook hun huis weer worden en niet verwarrend met nog een ander huis. Eerst rust en wennen en dan weer ergens anders slapen.....

Hij snapt dat dit ook voor de kinderen het beste is, mede omdat de Mediator hier ook mee kwam en we er boeken over meegekregen hebben. De eerste jaren van het leven van een klein kind en vooral bij een scheiding: GEEN GEZEUL EN HET LIEFSTE BIJ MAMA!! En Seth is straks wat ouder en vind het vast alleen maar superleuk om bij papa te slapen, we maken er dan gewoon een feestje voor hem van. Maar de andere twee, rustig aan opbouwen.....

Sorry voor het lange verhaal, ik ben er gewoon zo mee bezig, de kinderen mogen geen last krijgen van wat dan ook..... hoop zo dat me dat gaat lukken....

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Lieverd, ik wil alles weten! En lezen en horen.
    Maar alleen als je het niet erg vindt alles 100x te vertellen! En vind je de vragen niet erg?

Heel goed dat jullie qua kinderen er goed uitkomen! Kanjer! Dat je zo de kinderen op de eerste plaats zet! Smakkerd!
    Ben je al naar huisjes aan het kijken?

En sowieso de kleine dadelijk bij jou!!! Is g wel geïnteresseerd in de kleine meid en de zwangerschap?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Een collega heeft dit ook meegemaakt alleen waren hun beide wat ouder als jullie maar de jongste was toen ook erg klein.
    Hij was gewoon even gek in zijn kop ....heeft liggen ****** met een ander en uiteindelijk zijn ze weer bijelkaar gekomen...
    Wil dit verhaal niet met jullie vergelijken....maar het kan nog goed komen.
    Het lijkt me alleen zo pijnlijk voor jou, jij houdt nog wel van hem.
    Je mesije krijgt waarschijnlijk ook bv en kan daarom ook niet weg lijkt mij.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie ,ben blij wat meer te lezen over jullie. Hij is echt het spoor bijster geloof ik. Ik denk dagelijks aan je hoor. Heb het alleen even druk met mn krentenbolletje en een ventje die lekker 3 is... ;) Niet doen mama, ben al 3 jaar hooooooorrrrr..
    M was vandaag thuis bij oma. Wel goed want veel geslapen. Voor het naar bed gaan van J mogen ze altijd samen op bed "springen". Ik laat haar zachtjes hopsen op ons bed, J houdt haar handje vast en dan zingen we "piet piraat"... Ze zien zichzelf dan in de spiegel, gillen van het lachen!! zo schattig!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik kom even uitgillen ....manlief is even weg en jelmer zit in de giga " waaro"m ?" fase ...ggrrrr echt zo irritant ook wel leuk maar vooral moeilijk.
    Hij wou graag naar de koningin kijken ...tja dan krijg je vanzelf het waarom.
    Dus van Johan friso tot en met de 1e wereldoorlog mocht ik uitleggen op niveau van een 3 jarige.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    PROEST mvj, ik denk dat mijn huidige kennis niet verder reikt dat de kennis die Jelmer nu heeft;)
    misschien kan ik bij jou op bijles?
    Hier trouwens wel even stil geweest.

Pooh, scheeeetig, die 2 van jou! en fijn van oma!!!! en dat ze lekker heeft geslapen. Nu wel overduidelijk waterpokken?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja nu wel hoor taliaa, Maar gelukkig niet in haar gezichtje ;) zie foto op FB.

@ mvj ,die Jelmer. ik moet altijd zo om hem lachen....lieverd zegt ie dan hahahaha! Mvj, die 2 van jou zijn ook mega ondeugend hoor. En S is en droppie met een engel gezichtje zo lief!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi pooh, zie het al voor me, schattig samen op bed springen! Hier doen ze dat ook, alleen niet zo schattig, tis wachten op wie er als eerste de andere omver duwt... whahaha....

MvJ, ojee, nou ben benieuwd wanneer de waarom fase hier begint... tis hier nu meer van: helemaal niet! of: ja straks, ben bezig... oooo soms he!! Maar wel heerlijk en moeilijk je gezicht in de plooi te houden!

Heerlijk rustig avondje, G is druk met de herdenking en extra nieuws uitzendingen vanavond. Dus niet vroeg thuis.... net met de jongens in bad geweest (wordt nu wel een beetje krapjes met de dikke buik erbij hihi) en liggen nu te slapen.

Tja, of het hier ooit nog goed komt.... ik droom nog steeds van wel, maar dat moet er veel, heel veel veranderen. Zoals G nu is vind ik hem niet meer leuk, hij is te anders... maar ik mis zo vreselijk de oude G, de man waarop ik verliefd ben geworden en tot kort nog was.... snik....maar ben bang dat het voor zijn kant echt wel over is.....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eng idee dat iemand zo om kan slaan he. Hoe lang zijn jullie samen makkie?

Deel Deze Pagina