Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

ruim 12 jaar....

Vannacht wel goed geslapen pooh?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, dat is toch heel lang zeg. raar dat iemand zo kan veranderen. Echt jammer. Maar dan waren jullie al vroeg bij elkaar!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Hey makkie,
    Dikke knuf voor jou! Lekker geslapen?

Gaan jullie nog wat doen vandaag? Hier ligt manlief weer eens uit te slapen, gaap. Wou eigenlijk naar de zoo vandaag, maar het weer schijnt slecht te zijn vandaag. Dus nu zitten de kids tv te kijken en ga ik me zo eens rustig aankleden;)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hij 21, ik net 17. Ja zo vreemd als je iemand ineens niet meer terug kent....

Gisteravond laat nog van de mediator eerste opzet van het ouderschapsplan ontvangen....zoooo confronterend zeg....brrrr

Linda, ga je nog de stad in? Ik sla dit jaar over, volgens jaar weer met borrel haha

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maakte dat is lang ja. Wij zijn ook al bijna 9 jaar samen en vanaf 1999 kende weer elkaar en waren we eerst vrienden. Zou er ook niet aan moeten denken dat dat ineens voorbij kan gaan. Maar zegt niks hoelang je bij elkaar bent. Uit elkaar gaan kan altijd.

Praten jullie nog wel met elkaar? Of steekt hij meer zijn kop in het zand?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, hoe verloopt zo'n dag nu bij jullie thuis. Lijkt me zo ongemakkelijk om samen te eten en te leven. slaapt hij op de bank nu? (je hoeft niet te antwoorden hoor). Of is hij veel weg?
    Merken de jongens niets?

Mn meisje ligt net in bed. Lekker in bad geweest. het lijkt wel of de pokjes al aan het drogen zijn. Het ziet er l een stuk minder heftig uit!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ojee heel verhaal weg... straks nieuwe poging, ben even met de jongens druk.....

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie jee wat K dat je de bijstand in moet, zorg je er wel voor dat jij de kinderbijslag en kindertoeslag op je rekening gestort krijgt. en check wat voor belasting voordelen er nog meer zijn. volgens mij bestaat er ook nog een eenouder toeslag. Enneh volgens mij moet g niet alleen alementatie betalen voor de kinderen, maar ook voor jou. Als je er maar voor zorgt dat je er financieel wel goed uitkomt. Sterkte ermee.
    @nou thijs heeft gisteren besloten dat hij een jongetje is en dat jongetjes staand plassen. archhh nog zo een erbij.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Sas hier ook een staand jongetje ....hihi was ook not amused maar ja hij plast.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Volgens mij betaal je alleen alimentatie voor je vrouw als je getrouwd bent, ik weet niet of dat het geval is? Maar als dat zo is heen je et indd recht op

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    weet ook niet of S allimentatie voor mi jzou moeten betalen. hebben wel een samenlevingscontract en testamenten, maar verder niets

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    maar dat zou toch vreem zijn ?
    Of je nou getrouwd ben of geregistreerd partnerschap hebt ...?
    Of zit daar het verschil in gemeenschap van goederen ?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Je hebt ook partner alimentatie idd, getrouwd of samenwonend maakt niet uit. Maar dat wil ik echt niet!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Maar alleen gevoelsmatig? Of ook verstandelijk? Want als je er recht op hebt....??

Hoe kom je de dagen nu door? Heb je wel een beetje aanloop?
    Smakkerd!!!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaaaaa genoeg aanloop, zus, vriendinnen, ouders, doe juist een hoop leuke dingen nu.

Gevoelsmatig wil.ik dat niet....wil straks zelf helemaal fin. los van hem zijn.... Op de kinderen na dan..

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ja, kan dat wel snappen makkie! Hoewel mijn boosheid nog zegt: elke cent die je kunt krijgen: aannemen.
    Maar jij bent zo'n wijze vrouw!
    En een kanjer! Komt echt goed met jullie!!!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hihi dank je.....nou genoeg zwakke momenten hoor....en tranen, heel veel tranen....vooral de afgelopen dagen. Hormonen, laatste loodjes, de bevalling die in zicht komt....en het gevoel daar helemaal alleen mee bezig te zijn....nee niet het gevoel, dat doe ik nu alleen....

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie als je er recht op hebt, gewoon die allementatie nemen. Je moet toch financieel rondkomen. Wil je je anders steeds zorgen maken of je elke maand wel genoeg eten kunt kopen voor jezelf en de kinderen. En wat denk je dat zwemles straks kost voor 3 kinderen en kleding. En je weet ook niet hoe veel huur je straks gaat betalen. Gewoon aannemen die alementatie, dat is mijn advies. Los komen van hem zul je nooit omdat jullie samen kinderen hebben. Je kunt die allementatie pas afstaan als je zelf een baan hebt. Probeer je gevoel uit te schakelen als het over de financieen gaat. en neem anders een neutraal persoon mee die rationeel kan denken. Jijzelf moet nu eigenlijk niet van dit soort beslissingen maken, je bent een groot hormoonbommetje en kan daardoor nu de verkeerde beslissingen nemen. Sorry dat ik het zo bot neerzet, maar ik vind nog steeds dat G uit het huis moet, totdat jij iets anders hebt gevonden. Je kunt geen zwangere vrouw en kinderen buiten zetten in deze situatie. Jij hebt je rust nodig. Kunnen jouw zus en zwager je hierin niet helpen.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja makkie, ik zou ook voor geld gaan. Echt hoor, hij is fout en daar hoeven jullie niet de dupe van te worden, financieel dan.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik denk dat sas idd gelijk heeft.
    Ik zelf zou hem ook verbannen uit de verloskamer maar ja dat ben ik

Deel Deze Pagina