Makkie ik zal volgend weekend kijken wat ik heb. Ik heb er nu even geen energie meer voor. Ik kan nu bijna de ene been niet voor het andere krijgen van de pijn, ik had zo'n hoop dat het minder zou worden na de bevalling maar soms lijkt het wel erger.
pooh, hihihi ooooooo leuk en spannend!!!!!! en lieffffff! Nijntje, he bah meid, naar zeg... merk je al wat van je injecties? jullie mannetje alweer 3 maanden geweest, wat gaat dat snel!!!!!
Makkie meis ik ga snel reageren. Hele dikke knuf voor jou!!! Ik bewaar alles wat ik niet wil bewaren voor jouw kleine meid!!! Ik snap trouwens heel goed dat je zelf niet afhankelijk van G wilt zijn. En ondanks dat ik ook dingen denk, hij is wel de vader van je kinderen dus ik ga niks naars zeggen. Hij zag er op foto's en toen ik hem tenslotte een keer gezien heb uit als een super leuke vader waar de kinderen trots op kunnen zijn. Natuurlijk naar jou toe maakt hij vind ik echt (hele grote) fouten maar dat moeten ze eventueel zelf maar later bedenken hoe ze daar tegenaan kijken. Is in Heteren e.a. te huur voor jou straks? Anders kom je maar naar Wageningen lekker bij mij. Hbe je gemist gister, keek nog wel rond hihi. Meiden ik meld me snel weer!!!
toch bizar dat iemand die je 12 jaar kent, zo kan veranderen. Jammer maar gelukkig verandert hij niet ten opzichte van de kinderen. Hopelij kunnen jullie het zo houden dat je normaal door 1 deur kan blijven gaan als alles achter de rug is. Ik ken mensen waarbij papa de kids komt halen, in de auto blijft wachten en toetert dat ze kunnen komen .Niet echt leuk...
pooh, o wat erg ja... hier hopelijk nooit, dat willen we beide niet! maar ja, je weet nooit hoe het gaat lopen en of je elkaar over een tijdje nog alle goeds wenst... maar voor de kinderen zal ik alles doen dat zij geen spanningen/verdriet merken! Linda, hihihi nou volgend jaar ben ik er weer hoor! zag het nu niet zitten, met 2 kids en een dikke buik. Maar was het leuk? niet hele bekende optredens volgens mij? En wat je zegt, G was altijd een super leuke vent, wat tot voor kort echt nog stapel op hem, lief, zorgzaam, vrolijk, onbezorgd (op een goede manier) grappig en vol energie. Maar waar dat gebleven is..... mis hem zo, pfffff. Maar goed, hij is en blijft een super papa, hij doet echt alles voor zijn zoons! Hij realiseerd zich wel dat het met ons meisje vanaf het begin wel anders zal zijn, qua tijd/betrokkenheid/haar zien.... doet hem veel pijn, maar ja, geen reden om er voor te vechten blijkbaar. Hij belde net nog met de jongens die net naar bed gingen (ik zit bij mn ouders) om mama nog even weltrusten te wensen. Lief van hem..... gelukkig doet hij zulke dingen wel en denk ook dat hij dat zal blijven doen, net als ik trouwens....
en ja, in heteren zijn er huurwoningen, maar tis een klein dorp dus verloop is minimaal... maar goed, kan ook heel snel gaan. Huur is ook erg laag, dus dat is echt in mijn voordeel!
Makkie ik zal hier ook nog eens ff neuzen ...heb al een hoop weg gedaan in het kader van weg is weg.... Wil echt geen kindjes meer...
Fijn mvj! Nou die kut is gister dus wel meegeweest....seth vertelde het en na een hoop gekonkel gaf ie het toe.....ik ga nu weg met de jongens, hij heeft het nu echt goed verpest!!!!!!!
Lang niet geweest, maar MOET nu ff reageren: Makkie, wat heb ik ontzettend met je te doen en wat vallen mijn ogen uit mijn hoofd van verbazing dat die griet mee geweest is. Zelfs ik (en hoe dichtbij sta ik nou) kook van woede. Hou je taai meid, jij komt er wel bovenop!!!!!!!!! Maar wat snap ik je kwaadheid en onmacht...
ik mag niet vloeken, mara hier gaat ie ghgjhgdc bdfhvbdlziugvzdf kajdsliuvgj hsfjb bsdbh.... wat een snijboon (laat ik het netjes houden). Heeft die griet zelf geen gezin? En hoe halen ze het in hun botte kop? Je pakket is op de post trouwens
Ik zeg zijn koffers op de stoep zetten en de sloten veranderen. Hij komt er voorlopig niet meer in. Onbetrouwbaar hond
Ik ben het met sas eens gooi hem de deur uit. Wat een eikel. En dat die trut niet meer fatsoen heeft.
vlerk??? whahahaha, sorry, ik waande me even in het jaar 1878 hahahahahha!!! sorry, hihihi!!! hier een middagje zon gehad. En tandarts. J lag helemaal alleen in de stoel, mond open en stoer doen .Zo, dat was echt leuk zei hij! M was nie tuit de loopstoel te slaan. In de tuin,naar de bloemen rollen ,naar ons en maar hahahahaha roepen!
Makkie dit meen je niet. Waar is zijn respect voor jouw en zijn verstand naar de kinderen toe. Hij weet toch zelf wel wat hij allemaal op het spel zet, wat erg voor je zeg. Dikke knuffel. Heb je hem eruit gezet of ben je zelf weg?