jezussssss en ik nog even benadrukken dat hij wel een goed papa is nou je zoontjes gelijk confronteren met een een of andere ****!!! telefoontje heel lief maar dit slaat alles hij heeft dus gewoon een ander. boem, bats, daar kiest hij dus voor, ook voor zijn kinderen!!! je bent dus nu echt weg gegaan omdat je schrijft 'ik ga nu weg'? HIJ het huis uit zeg!!! Iedereen staat achter je, zelfs je schoonouders!!!
makkie, je schreef dat hi j"een vergissing had gemaakt" met hara toch. kan me niet voorstellen dat je met die griet waarmee je een vergissing maakte een dagje weg gaat met de kids Is hij wel eerlijk in hou het in elkaar steekt?
Ik kom hier ook niet zo vaak, maar wil Makkie ook weer even een hart onder de riem steken.. Meid ik hoop zo dat je de rust krijgt die je nodig hebt, zeker nu voor je bevalling. Ik heb er geen woorden voor wat G. je aandoet.. Ik heb vrijwel nooit meer contact met je, maar zou willen dat ik iets voor je kon doen! (ik snap even niks van mensen, welke vrouw gaat nu met een man met een hoogzwangere vrouw?? Wat een hersenloze heks!) Sorry ik gebruik nooit zulke woorden maar maak graag een uitzondering.
Jaaaaaaa pooh, ben dr echt super blij mee!!! Dank je marente, weten dat mensen aan je denken is al zo fijn!!
makkie, nog meer meisjes dingen nodig? hier gaat alles op de schop Wil je mijn draagdoeken lenen?(sorry, kan ik nog geen officiele afstand van doen) ik leef zo met je mee. net even mijn hele relaas aan O zitten doen en hij werd er bang van ik ben ZO boos! bah, wat een EI.. Bah. daar spuug ik op, ja sorry hoor. Maar goed, daar schiet JIJ niks mee op! Lieverd als er íets is wat we kunnen doen?? We komen iig straks een keer naar je lieve meisje kijken en je enorm knuffelen!!! sow.. (ik mag morgen naar de fysio, joepie)
Taliaa, je bent liefff! En heb laatst eea van mijn zus mogen horen je bent echt een schat! Ik weet zo goed als niets hoor, daar heeft mn zus wel voor gezorgd, maar waardeer het enorm!! Dikke kus!! (en jaaaaa heel graag lenen je draagdoeken, je krijgt ze gewoon weer netjes van me terug, hoop dat je ze zelf ook ooit weer mag gebruiken....!!) Pooh, ben nog steeds in shock over de hoeveelheid superleuk kleertjes.. bleef maar uitpakken hihihiI! ben dr echt zo blij mee!! Debjes, hoe is het met je ventje? Hoop dat hij niet al te veel pijn heeft....knuffel aan hem! Zo, vanmorgen lekker geshopt met mijn vriendinnetje/buurvrouwtje, zonder de kids (zij heeft ook 2 zoontjes). Voor de jongens leuke kleren gescoord, nog een boxpakje voor mn meisje en een muziekdoosje, en schoenen voor mezelf. Was heerlijk even die afleiding. Heb G amper gesproken en slaap vanacht (ben dr nu dus al) weer met de jongens bij mn ouders. Hij is morgen vrij en wil ze graag al morgenvroeg zien, maar heb gezegd dat ie ons wel zit verschijnen. Moet morgen naar de gyn dus jongens zijn sowieso even bij hem. Hij vroeg niet eens of ie mee mocht naar de gyn.... hij is nog neven nooit niet mee geweest naar de vlos/gyn.... alleen heel in het begin bij de 1e echo
Makkie, wat ben je toch een lieverd! En je zus ook Grijns Komt goed. Ik begreep dat je niks weet, maar dat je liever nu geen drukte meer hebt snappen we en wat heb jij lieve mensen om je heen! Draagdoeken: check! Ik heb een ringsling, rozeregenboog. Ideaal voor de eerste tijd en daarna voor even vlug! Die zou ik je zeker aanraden, hoef je niet voor te knopen. Heb ook een rekbare en een geweven, kom ik wel een keer uitleggen En zelf gebruiken, wieweet. Gister floepte mijn man er weer wat uit en toen natuurlijk brullen. De wens is zooo groot, en vooral voor pleegzorg. Maar eerst mijn lijf.. Gistet trouwens mijn duowalker verkocht ( reden van brullen, haha) Liefss
Knuf taliaa, dubbel allemaal hè.....tis jullie zogegund, hoe dat kindje er ook zal komen, hij/zij boft enorm!! Ring sling, mmm ken ik niet! Is dat wel een doek? En kun je zelf nog makkelijk bewegen? Ligt nu nog met seth TimmieTijd te kijken, gezellig! Kai ligt in zn campingbedje lekker te snurken. En meisje is druuuuuuk! Auwie!!
Meisje is alvast in de starthouding aan het liggen Ringsling is een doek, maar met ringen ipv knopen, draag je ober 1 schouder, vandaar vooral voor inimini en later voor kortere stukjes. Google maar eens! Het is zoooooo lekker om je meisje dadelijk bij je e dragen
hier niet brullen ,maar wel een knoop in mn maag bij het weg doen van M haar leertjes. Maar ben zoooo blij dat ik Makkie er blij mee kan maken. Ik hou je op de hoogte als ik weer wat heb. Hoe vind je dat roze bodywarmer jasje. Is uit zweden, echt te schattig voor woorden! Valt best groot hoor ,al is het 62! Ik ga zo werken. Jut en jul kijken nu sesamstraat
Jasje is heel lief ja! Werkse pooh! Taliaa, ik zal eens googlen. Lijkt me ook heerlijk en praktisch met nog twee peuters. Gaaaaaap hier bij opa en oma zijn jongens wel wat ben eerder wakker..we va liggen lekker tv te kijken. Debjes, hoe ging het vannacht met jesse?
Goormorning ! Makkie is hij maar 1 keer mee geweest ? En hoe is verzijn zijn intresse naar je kleine meid ? Ik heb er nog steeds geen goed woord voor over. Het doet gewoon plaatsvervangend pijn bij mij. Het idee dat iemand terwijl zijn vrouw zwanger is van de 3e een ander heeft......ggrrr
Makkie heerlijk dat je bij je ouders bent! Succes bij de gyn ennuh als je nog iets nodig hebt geef een gil qua soort een maat dan snuffel ik ook nog even voor je. Welke maat heeft Kai nu? Taliaa las op FB minder werken, lekker joh goed aan jezelf denken en succes bij de fysio. Debjes hoe gaat het met Jesse? En hoe voel jij je verder?
tja, hij ontkent het helemaal hoor, die andere. Niet dat ze bestaat, maar dat ze wat hebben. En tja, als je eigen zoon zelf zegt dat ze er bij was en je zegt dan dat je zoon maar wat zegt... hoe erg is dat!!?? dat vind ik nog erger dan het feit dat ze mee was... wat hij met dr uitspookt, dat boeit me niet meer zo, maar laat mn kinderen er buiten.... dat die griet met mn kinderen mee is en iedereen dus denkt dat zij hun moeder is... grrrrrr pissed dat ik ben!! stomme griet, welke trut gaat er nou met een vent aan de haal die 2 kinderen heeft en de 3e moet nog geboren worden.... ahterlijk wijf.... sorry hoor, maak me weer even heel kwaad....En tja, zolang ik geen kei en kei harde bewijzen heb dat ze echt wat hebben.... lijkt me duidelijk, maar bewijzen kan ik het niet natuurlijk... en hij blijft zeggen tis niets en onschuldig en dat IK heb zelf opblaas allemaal.....pffffff....knurft!!Zo, dat lucht weer even op! ga nu even lekker met de jongens badderen!Thanx meiden dat jullie me willen helpen met meidenspulletjes/kleertjes, superlief!!Lot, kai heeft maat 92 bovenkleding, 86 onder.
Makkie indd raar dat hij ontkent terwijl seth dat zegt. Alsof hij er over liegt hij kent die hele vrouw niet en zal het niet verzinnen dat er ineens één vrouwe mee was. je bent sterk hoor echt respect voor jouw hoe positief je nog schrijft. Jesse heeft vannacht op zich goed geslapen hij lag naast mij wel wat te kreunen vooral tijdens het slikken. Hij haag oook enorme loop oor. Maart omdat hij bij mij lag was hij erg vroeg wakkert en vond het wel gezellig hahs. En ik ben helemaal geen kinderen gewend in bed dus ik sleep erg onrustig. Jesse heeft trouwens ook naast zijn keel en neus amandelen ook buisjes gekregen aan beide oren. Hij is opzich erg gezellig. Stort.wel sinds ineens im en klaagt over zijn keel. Ik voel me wel goed veel last van maagzuur waardoor overgeven ook weer iets met is. Maar mag niet klagen. De baby lag al vanaf week 26 met hoofd naast beneden maar maandag bij de vk was hij dwars.gaan liggen haha. Dus hopen dat hij niet denkt ik lig zo lekkerder maar hoefde me geen zorgen te makennog zei ze. Hij heeft nog veel ruimte voelde ze.
Makkie dat hij zegt dat er niets speelt is toch raar hè. Wij zijn vanmorgen naar de camping gegaan en blijven hier met zijn 4en tot vrijdag, het weer mag zonniger maar het is droog en niet koud, Tygo zit in de zandbak naast de caravan en Isa ligt op bed.
ja... mss niet op het feit dat ze hebben liggen n**ken, maar kussen, afspreken, bellen/smsen en met de jongens op pad (wellicht al wel vaker gedaan??!! ik weet het niet!) Dussss.... hij denkt vast dat ik hem geloof ofzo, hij is echt van het padje af.... Lot, oooo lekker en gezellig! nee tis helemaal niet koud, benauwd zelfs! Hopen dat snel de zon gaat schijnen op de camping en geen regen meer! Veel plezier!! Taliaa, hoe was het bij de fysio? Nijntje, hoe gaat het met jou vermoeidheid/bekkenpijn? Debjes, fijn dat het op zich dus wel goed gaat met Jesse, maar tuurlijk heeft hij last en zal dat even duren... ik was zelf 12 met amandelen eruit, brrrrr echt geen pretje.... dikke knuffel nogmaals voor hem! Hoop ook niet dat je mannetje dwars blijft liggen in je buik... maar hier is dat ook goed gekomen, ze hebben nog alle ruimte! Zo, ik ga ook eens naar de gyn. Ben nu even thuis, Kai slaapt en Seth is beneden met Gedo... Heb zin om mn meisje te zien!!!!!!
Makkie dikke knuf van mij!!! Jeetje zeg, ik hoop dat alles goed is met je meissie en dan op richting het eind, oeoe spannend!!! Hier beetje druk maar heb net iedereen ff bijgelezen. Jesse dikke knuf van mij!!!