Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hey 2 jaar en 2 maand staat op mijn banner :):)

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie ik heb gewoon de tranen in mijn ogen van woede. Wat een echterlijk gebak is het toch. Waar zit zijn verstand. Een kind liegt nooit over zoiets. Meid ik vind het knap dat je naar je ouders bent gegaan. Ik zal eens in de verzameling kijken of ik nog iets heb waar je wat aan heb maar meisjes kleding kan ik jeniet aan helpen en verder denk ik dat je alles al heb. (heb je nog een maxi cosi nodig?) Lieverd je bent echt super en ik vind je een topwijf en een top moeder!!

Meiden sorry druk druk en als ik dan weer makkie hoor kan ik niets anders dan even denken aan haar. Ik probeer morgen nog even bij te lezen of vanavond. Zondag Ruben zijn verjaardag en meneertje is nog steeds ziek gewoon zielig.

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie wat een eikel die vent zeg. Maar sorry dat ik het zeg hoor, jij bent ook een beetje een mutsje om je weg te laten jagen uit het huis. Daar zijn alle spulletjes van de kinderen en de baby. Daar moet jij zijn. Flikker die gozer het huis uit en verander de sloten. Ik kom wel helpen als het nodig is. Je zet geen zwangere vrouw en kinderen op straat. Zeker als hij nu nog loopt te liegen en te bedriegen. pfff witheet ben ik gewoon. Ik vind het knap van je hoe je hier onder bent. Ga je het huis gewoon weer opeisen? Je hebt daar gewoon recht op.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik kan heel goed koffers pakken makkie, voor G dan, niet voor jullie ;) Ben er een Kei in ,en een schop onder zijn hol geven zit er ook nog wel in )

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik kan heel goed iemand uit huis timmeren. Enneh thijs kan mensen ook snel de deur uit werken. Hij werkt mij er altijd op zaterdagochtend snel de deur uit als ik ga hardlopen, dan hebben de mannen hier een mannenochtend. grijns.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi, nou ik ben niet weg uit huis hoor.... ik blijf daar mooi nog en idd, daar heb ik alles voor de kinderen. Tis gewoon dat mijn ouders het huis vrij hebben deze week en ik dus hier lekker mn gang kan gaan. Ik ga vrijdag weer terug met de jongens en heb G voor de 1000x verzocht op te zouten.... maar dat gebeurd toch niet (hij zegt immers zelf: ik betaal dit huis dus IK mag blij zijn nog een huis te hebben, zieke geest.....) Maar als hij niet snel actie onderneemt wat te zoeken, dan komt mijn zwager persoon de cylinders van het huis veranderen. Die is ook witheet en had um al 10x op zn bek geslagen, als ik hem niet tegen had gehouden..... lekker drama hier, vanmiddag liep het ook alweer uit op ruzie.... hij snapt echt niet hoe dit voor mij is... hij trekt de stekker er uit, is onbetrouwbaar maar komt elke dag nog vrolijk thuis omdat hij nergens heen wil. Tis toch zijn huis? En dat ik dat hoogzwanger en op van de stress niet meer trek, ach, kleine bijzaak.... hij snapt het echt echt echt niet, loser....oooooo ben zo klaar met hem!!!!!!

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Makkie wat is het toch een eikel.

Ben net naar de fysio geweest en wordt weer terug verwezen naar de huisarts. Hij vermoed dat ik een hernia heb maar doordat ik een hoge pijn grens heb, kan ik nog "gewoon" lopen, ik begin na alleen steeds meer te waggelen.

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie jeetje zeg wat een eikel inderdaad ik ben ook goed in pakken hoor maar zou persoonlijk geen koffers nemen maar komozakken (koffers heb jij straks nodig als je een eigen huisje heb;)).
    Hoe was het bij de gyn?

Nijntje balen zeg een hernia denkt de fysio aan:$.

Hier staan de eerste babyspullen op marktplaats. Doet me best pijn maar het staat ook echt in de weg en ik ga sowieso nooit meer de mmm in. En ja spontaan zwanger is natuurlijk een hele kleine kans.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, zeg nooit nooit! genoeg succesverhalen onder ons!

Nijntje, aai dat zou balen zijn.. maar dan weet je wel wat het is... zwaar voor je nu hoor!! knuffel!

Ach ja, thuis voelt niet meer thuis voor mij, voor de jongens natuurlijk wel en meisje haar kamer is daar ook... tis even niet anders, maar verlang zooooo naar iets voor mezelf!! Maar dat kan nog heel heel heeeeeel lang duren helaas. We maken er maar het beste van....

Bij de gyn alles goed, ze is goed gegroeid, niet super groot en loopt iets achter maar meer gegroeid dan de vorige keer. Nog veel vruchtwater en ze is al een heel eind ingedaald. Verder nog super bewegelijk, gyn stond er van te kijken! Ben blij dat mijn jongens en meisje het zo goed doen, trotssssss!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, zeg nooit nooit! genoeg succesverhalen onder ons!

Nijntje, aai dat zou balen zijn.. maar dan weet je wel wat het is... zwaar voor je nu hoor!! knuffel!

Ach ja, thuis voelt niet meer thuis voor mij, voor de jongens natuurlijk wel en meisje haar kamer is daar ook... tis even niet anders, maar verlang zooooo naar iets voor mezelf!! Maar dat kan nog heel heel heeeeeel lang duren helaas. We maken er maar het beste van....

Bij de gyn alles goed, ze is goed gegroeid, niet super groot en loopt iets achter maar meer gegroeid dan de vorige keer. Nog veel vruchtwater en ze is al een heel eind ingedaald. Verder nog super bewegelijk, gyn stond er van te kijken! Ben blij dat mijn jongens en meisje het zo goed doen, trotssssss!

Ik duik lekker in bed bij mn mannetjes, slaap lekker allemaal!

Oja, morgen gesprek met een kinderarts, verwijzing van de gyn, om te bespreken over mijn medicijngebruik voor mn darmen/borstvoeding/geboorte... het zal mij benieuwen!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

huh? hoe kan dit nou? hihihi

twee keer hetzelfde verhaal, alleen het laatste stukje erbij... heel vreemd...

trusten meiden!

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie fijn dat alles goed was bij de gyn.

En nee we zeggen zeker nooit, maar niet actief en om dan alles te bewaren wordt erg krap in huis.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo harteloos is jullie zijn zijn gezin toch ? de kinderen moeten een goed plek hebben toch ???????????????
    Wat zeggen zijn ouders er van dan ?
    Ik denk echt heel veel aan je en aan je kindjes maar kan er soms geen woorden voor vinden.
    knuffel meis

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben net terug van het CB, gaaaaap. M doet het prima. Weegt nu 8880 gram en is 72,5 cm.
    Wordt een binnen zit dagje, fijn hoor regen... ;(

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ja vies he ....ben het ook al zat

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    echt wel... :(

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    makkie pppfff je moet maar zo denken, dat huisje gaat er echt wel komen, alleen wanneer dat is niet zeker, dus een heerlijk plekkie er voor jullie drie komen!!! ik heb het bij mijn collega meegemaakt, ook drie kinderen, nou echt iedereen komt dan in beweging en helpt dus zij zit ook heerlijk, klein huurhuisje, zelf op zolder (leuke kamer) en ieder kind een kamer, wat wil je nog meer!

wat een rotweer he bleeehhh

cira herken je gevoel, hier zijn de maxi cosi's en de wipstoelen weg (au au au) nogs steeds spijt dat ik er van beide niet nog een heb maarja waar moet je het allemaal kwijt en I is praktisch, mocht er een wonder gebeuren dan kijken we wel weer op mp, maarja die spullen betekenen zoveel meer als spullen he, zeker als je er zo lang naar uitgekeken hebt!!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Hier ook cira, ben wel blij dat mensen t herkennen( linda:):))
    Hier precies t zelfde, mocht t ooit toch nog gebeuren.. Dan kopen we t weer.
    Maar wel slikken..

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, wat moet ik hier nu weer mee... M drinkt de laatste dagen bar slecht. Vecht om de fles te geven, duwt hem weg, huilen etc etc, Ik gok op een tandje wat door komt, smeer al met spul op haar tandvlees etc. Heb vandaag al van 2 flessen pap moeten maken, omdat dat er wel in gaat met de lepel. Zo krijgt ze tenminste vocht binnen. Maar dat kan ik toch niet iedere dag blijven doen, dan wordt ze modder vet! Zodra de fles ziet gaat
    ze al gillen....

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hebben wij ook vaak gehad met evy pooh en gaven dan ook pap. Volgens ons zat ze dan in een soort sprongetje/fase/overgangetje. Dat uitte zich en nog steeds in haar eetgedrag. Soms ook heel hard huilen bij de fles en dan ineens bijv. alleen bij papa drinken. Ging dan toch vaak weet vanzelf over. Vaak als ik er zelf relaxter mer om ging, ging het beter.

Deel Deze Pagina