Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey fleurebel, is jullie kaboutertje al weer 3 jaar?! Wat fijn te horen dat het goed gaat met jullie! :)
    Succes met je studie!! :)

@all, heir een onwijs goed nacht gehad. Ze was gisteravond na de avond fles goed wakker en hebben we lekker liggen kletsen met haar. Toen de fles van 2300 uur en ze viel gelijk in slaap tot.... 4.30uur !!!! Toen een fles en we werden pas wakker om 7.40, de kraamhulp stond al bijna op de stoep! Ook Jens sliep uit vandaag!
    Heerlijk hoor!

Vandaag is het buren dag. Ze hebben allerlei speleltjes voor de kids buiten en een partytent met bbq. En de stoeptegels die de kinderen hebben gemaakt, worden vanmiddag door de gemeente gelegd bij de speeltuin naast ons huis. Als de vk toestemming geeft, mag maja ook mee naar buiten vandaag

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh nog van harte sorry beetje te laat

Ik ben goed ziek:( Dus snel mee bed in

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fleurrebel, leuk eens van je te horen!

Pooh, zo he, dat dat ze super zeg!! Heerlijk!! Dus het is een makkelijker slaper als Jens en ook niet zo onrustig dus? Wat fijn!

Debjes, beterschap meid! Hoe voel je je onder alles nu? Twaren heftige weken in onzekerheid voor jullie...

Sas, succes met de mmm! Vind het onwijs stoer van je, hoop dat alles goed gaat en voorspoedig!!

Linda, fijne vakantie, hebben jullie onwijs verdient!! Heerlijk vrij in jullie nieuwe huisje! Wanneer denk je alles klaar te hebben?

Hier rustig dagje, vanavond verjaardag neefje Gedo, verder beetje boodschappen doen en aantutten..... ook besloten nu de keuken een 'beurt' te gaan geven. Geen grote dingen, alleen een nieuwe achterkant, keukenblad en kastjes schilderen. Dit gaan we laten doen. Nu de tuin klaar is, is het tijd voor het volgende!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja het voelt gewoon nu dat ik niet ongi wordt dat de tijd stil staat en jesse maar groter en groter wordt.had wel gehoo pt dat de gyn belde gister naar helaas maandag dan. En dan kan ik ook adam de primolut? Want ik weet niet meer zo goed of zr nu zei dat ik gister al mocht starten of dat ik moest wachten op de uitslag.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen idee of het toeval was vannacht meike!
    De kraam hulp is nu officieel weg, de vk is geweest, alles is goed en we gaan het nu zelluf doen ;)
    Effe naar buiten me de kleine meid, buren dag is begonnen!! :)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lekker trots buiten showen!! veel plezier!!

Debjes, knuf meid, twas echt zwaar zo de laatste weken voor jullie. Sowieso al de mmm, maar deze onzekerheid hebben jullie echt niet verdiend!! Volgende ronde een mooie positest, afgesproken!!

Kai slaapt, Seth wil niet hahaha. Hij wil echt niet meer graag slapen smiddags. Als hij het zelf aangeeft slaapt hij ook meteen een paar uur, wil hij niet, dan ook echt niet. Ik ga zelf ook even een tukkie doen, papa is nu thuis dus kan het even!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh heerlijk dat de nacht goed was. Lekker naar buiten met dit weer en zolang papa thuis is lekker je rust pakken tussen de middag hoor.

Makkie heerlijk een volgend plan voor je huis. Laat je je keuken verfen? Als je hem laat spuiten word het erg mooi misschien een idee.

Nou de nacht was nog niet top, wanneer gaat het weer gebeuren dat we door kunnen slapen. Het duurde nu 1 uur dus we zijn al gevorderd nu naar 1 min en dan zijn we tevreden hoor.
    Net de hele zolder opgeruimd het was zo'n bende nu weer lekker alles geordend. Wat schijnt het zonnetje lekker. Wij hebben vanavond buurt bbq.

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goedemiddag allen!

Sas wat spannend! heel veel succes en super knap van je hoor!

Makkie lekker hoor als de papa het even kan overnemen en jij even lekker een tukkie kan doen.

Pooh heerlijk dat je een goede nacht heb gehad en dat alles goed gaat. Veel plezier vanmiddag het is heerlijk weer!

Fleurrebel fijn te lezen dat alles goed gaat bij jullie.

Ryanne hoe is het bij jullie?

Linda heerlijk vakantie! geniet er lekker van in jullie nieuwe woning!

Lot de zolder moeten wij heir ook nodig opruimen;). Gelukkig de schommelstoel verkocht en is net opgehaald dus dat geeft al weer wat ruimte. Mannetje is nu samen met Jaimy de schuur aan het leeghalen en ik ga hier beneden maar eens rauzen. Zal wel weer een hoop overbodig spul tegenkomen;).

Debjes een hele dikke knuffel. Fijn dat je nu maandag wel zekerheid hebt en weer verder kan. Lekker uitzieken het weekend.

Hier een onrustige nacht gehad. Eerst Jaimy om 01.00 uur wakker daarna manlief die thuis kwam om 02.00 uur en Toen dacht Ruben om een uur of 4 ook nog eens laat ik weer eens een nachtvoeding proberen. Al met al stond Jaimy weer om een uur of 7 aan bed en is mama's nacht ndanks het vroeg naar bed gaan niet helemaal geslaagd geweest. Ach gelukkig is het weekend. Vanmorgen nog even geshopt bij de V&D (prijzencircus en 50% korting met airmiles) Manlief weer 2 spijkerbroeken rijker, Jaimy een dikke ochtendjas en stoere pyama en voor Ruben een jas (en voor mama natuurlijk niks) Al met al voor nog geen 45 euro deze inkopen gedaan.

Zo ga ik nu snel een beginnen met de beneden verdieping zolang Ruben nog slaapt.

9. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    hier even schoentjes gekocht voor mijn meid en dat was volgens mijn rug ook wel weer genoeg. ik heb samen met haar geslapen en nu doet iedere stap zeer met lopen.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    buren dag is hier een succes. Ik moch vandaag naar buiten met Maja en we hebben 2x een kwartiertje met haar rond gelopen terwijl Jens zich in het zweet ana het dansen was op het springkussen.
    Toch heb ik nu veel last van mn buik. Denk te veel gedaan, effe rondlopen, met de buur kletsen op de bank en 2 buurmeiden die een kadotje kwamen brengen...pff

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden! Gisteravond verjaardag gehad, laat thuis en heerlijk uitslapen tot 10.00. De jongens hadden het er super naar hun zin! Gelukkig viel het niemand op dat ik geen wijn wilde of een toastje filet.... hihihi

Pooh, kan me die buikpijn meteen goed herinneren als je te veel gedaan had. Heb je ook meteen zo'n zwaar gevoel aan de onderkant? Had ik erg veel de eerste weken.

Lot, ja we laten het spuiten. We hebben nu ee klus geplaats op MP, hopelijk krijgen we snel reactie(s).

Debjes, nog ziek meid? Beterschap en dikke knuffel. Hoop dat de volgende ronde echt helemaal gaat zoals het moet, met een mooie test als resultaat!

Ga nu even snel de was doen, de jongens zijn lekker aan het spelen op zolder, kan ik snel een wasje draaien.

Kai gaat steeds meer lopen, geweldig om te zien!! Issie weer ineens veel groter!!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ja dat is lastig he dat je weer dingen moet vermijden terwijl het nog jullie geheimpje is.

Pooh heerlijk dat je even kon wandelen en geef over aan je lichaam he je bent net een week geleden bevallen en een week op bed gelegen dus moet weer even energie opbouwen.

Hier een leuke buurbbq gehad. Isa lag om 7 uur op bed werd om 9 uur wakker dus er toch maar even uit gehaald. Om 10 uur ging ze weer lekker slapen en om kwart voor 12 begon het drama weer grrrrrrrrrrrrrrr uiteindelijk was ik er zo klaar mee was zo moe denk probeer haar bed te draaien van de muur af dus of het is toeval of het werkt echt maar toen is ze om half 1 gelijk gaan slapen tot vanmorgen kwart voor 8 hoop zo dat dit werkt want ben er echt zo klaar mee na meer dan een week.
    Vanmiddag lekker bbqen bij mijn ouders en dan is helaas het weekend weer om.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie lief van je. Gaat iets beter. Moeders kunnen niet zo ziek zijn;) hoe is het met jouw? Last van kwaaltjes?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb waarschijnlijk een blaasontsteking. FIjn! Krampen en non stop naar de wc lopen omdat ik het gevoel heb op knallen te staan. S heeft net ene kuurtje op gehaald bij de huisartsenpost!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Balen Pooh!

(hier alles goed; Tijn groeit nu goed nu mama alle voedingen kolft en in de fles geeft. Maar heb dus niet veel tijd meer 'over' omdat ik zoveel bezig ben met het voeden. Maar goed, ben al lang blij dat hij gegroeid is! En hij slaapt 's nachts al goed 'door', gisteren al een nacht van 23.00 tot 6.00 uur (!) en vannacht van 23.00 tot 4.30 uur, dus ook al heel goed!).

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je meisje!
    Hier ook alles oke met Maja. Ze is niet verkouden, maar niest wel veel .Net een caviaatje ;).
    Ik heb de hele middag op bed gelegen van de pijn. Het is nu iets gezakt. Hopelijk slaat die AB snel aan! :(
    Echt spasmes in mn blaas, snel naar de wc, komt er amper wat. Urine is troebel en pijn met plassen...pfff. Heb nog nooit blaasontsteking gehad, wat een ellende!

Maja heeft de afgelopen nachten ook super goed geslapen. Ze is op de dag soms iets langer wakker. Vannacht sliep ze van 1945- 0.30 (we waren zelf door de 2300 uur fles heen geslapen) en toen tot 4.30 en toen tot 7.30.

De nacht ervoor was 2300 uur -4.30 en toen om 7.45 een fles. Ik probeer er wel voor te zorgen dat ze overdag haar rust krijgt. Dus niet van arm op arm naar alle visite, lekker slapen in haar eigen bedje en zelf de fles geven. Ze neemt de tijd voor de fles en wil nog wel eens in slaap vallen aan het eind, en drinkt dan niet alles op. Maar ze krijgt voldoende binnen!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

Ik race even voorbij !

Debjes dikke knuffel ! ben je nog ziek ?

Pooh nog gefeliciteerd !

Hier een druk weekendje gehad.
    Gisteren hadden we feest op het kdv en daarna werken.
    Heb alleen op mijn werk een prikaccident gehad en daar baal ik vreselijk van, kon er alleen niks aan doen.
    Vandaag heb ik het oude huisje gesopt....

nu ff rustig aan doen.

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: Hihi je hebt me gevonden op FB! Leuk!!! Nog andere FB'ers uit ons cluppie?

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik zit ook op fb maar gebruik hem niet echt veel.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden! Hier ' al' beneden, neefje is hier. De jongens slapen natuurlijk nog....

Meisje, wat gaat het super zo met tijn, wat heerlijk!! Er zitten van hier meer op fb hoor, kijk maar bij mn vrienden.

marente, hoe gaat het met jullie prinsesje?

Pooh, minder last al van je buik en maja weer zo goed geslapen?

Lot, hoe is het met de kids en hoe gaat het met je schoonzus en haar zwangerschap?

Tliaa, meisje weer beter?

Mvj, rot zulke situaties, wat is er precies gebeurd?

Ik ben vandaag denk ik 5 weken, weet de exacte duur niet precies, moet uit de echo blijken....voel me al heerlijk zwanger!!

Deel Deze Pagina