Toch alleen voorweeen jammer!! Wij zijn weer thuis van de camping was gezellig!! Ben het wel zat Isa hoest erg dus ja in een caravan kan je volop meegenieten snachts. Morgen vrijgezellendag van mijn vriendin, hopelijk gaat ze het leuk vinden. Zie de kindjes pas zondag weer.
spannend makkie!! Hier eigenwijs (j), lief(j), kletskop (J), behulpzaam (j), vast aan routine(J), Ik dacht effe een positieve noot..... Hij is erg gezellig de laatste weken. Wil alles zelf doen en dat laat ik hem ook zo veel mogelijk doen. Kan wel zelf buiten spelen (met toezicht van ons of oude buurkids (10-15 jaar) en binnen gezichtsveld van mij! Fietst heel goed met zijwieltjes. @nijntje, is M verandert sinds D er is. J kreeg na een week of9 na de bevalling enorm boze buien. Echt vreselijk.... M deed he t vandaag prima op het kdv. Van 1 fles hebben ze pap gemaakt ,de ander ging schoon op en nu net heeft ze 60 laten staan.
Pooh gelukkig drinkt ze weer beter. Mijn kinderen zijn altijd lief, heb echt niks op ze aan te merken Ik ben vanmiddag nog even met Jelmer naar de HA geweest ivm met het weekend. Hij blijft maar rommelen met 1 oor en dat is nu met een paar dagen onderbreking al 2 maanden aan het lopen. Maar vanmiddag kwam er in eens bloed uit. Ze heeft een kweek genomen. De ha zei zo we gaan even kijken wat voor beestje er in je oor woont. Waarop Jelmer prompt zegt een olifant hhahahh ok vandaar dat het oor zo rommelt. Maar toen meneer er over nadacht kwam hij ook tot de conclusie dat er geen olifant in kon dus toen werd het een lieveheersbeestje. Nou ja de kweek is op de post en de druppels zitten er in
MVJ fantastisch wat die kids zo kunnen roepen. Makkie meid ben benieuwd of het gaat doorzetten. Nijn Jaimy had een tijdje na de geboorte ook moeilijke buien. Wellicht eens even een momentje samen met M en D even bij oma of met je man. Pooh verschrikkelijk he dat wispelturige drinken. Hier gaat het gelukkig weer goed, maar Ruben kan er ook wat van. Hij is nog wel erg verknocht aan zijn fles melk. (drinkt nog steeds 3 volle flessen). Lot fijn dat je genoten heb op de camping. En ja dat gehorige dat herken ik erg goed. Taliaa en linda fijn dat jullie dat ook hebben. Maxi cosi is overigens niet opgehaald (leuk zo'n tuttebel) dus gaat zo weer opnieuw op marktplaats. Debjes hoe is het met jou? Hier druk met de voorbereidingen voor Ruben zijn verjaardag. Net nijntje uit marsepein en rolfondant gemaakt. Morgen nog even wat halen en de cake bakken en dan kan ik het afmaken. Ben benieuwd hoe de taart gaat worden. Jaimy is plaatsvervangend zenuwachtig voor Ruben en is echt een ongelooflijk onmogenlijk mannetje op het moment. Maar ja dat komt wel weer goed. Las al dat er meer leeftijdgenootjes hun kuren laten zien.
Mijn kind van bijna vier is altijd lief hahahaha NOT draakje is het!! Hier gaat het goed hoor. Ook wat last van harde buiken. Gister van 17:00 uur tot 23:00 uur alleen maar. vk zei dat hij nog veel ruimte had maar ik weet niet hoor. Met ekje stevige beweging denk ik straks scheurt mijn buik nog uit elkaar hahaha
fijne weekend allemaal. Het is molen dag/weekend en J is gek op molens. Dus we gaan effe molens kijken vandaag!
pff, hier is het weer drama met de 1100 fles. Ze moet hem echt niet. Heeft een paar slokjes uit de beker gedronken. En paar happen pap en thats it. Ze was ook moe, dus heb haar maar in bed gelegd. Misschien was ze t e moe of had ze gewoon nog geen honger... word er nerveus van
Pooh misschien vind ze de melk echt niet met lekker. Wat als je nu wat scheepjes rijstebloempap vanille weer door heen doet? jesse dronk anders nooit meer een fles.
kan dat opeens, dat ze het niet meer lekker vindt? Ik gok er nu op dat ze moe was en geen honger had. Want ze sliep meteen en als ze honger heeft gaat ze echt niet slapen. Als ze straks wakker wordt , probeer ik het nog eens.
Pooh ja dat weet ik niet. het is proberen waard als ze slecht blijft drinken. Hier baby die volgens mij via de bovenkant eruit wilt! Jeetje wat kracht kan hij zetten. Ik ben ook helemaal de klus kwijt hoe hij nu ligt haha.ik had het altijd goed, maar nu weet ik het echt niet meer.
hier een heel moe kind die liggen ligt te spelen, maar niet naar bed wilt. Hij is vanochtend om 06.00 uur opgestaan om samen met papa te gaan werken op de landmacht open dagen. Ik ben hem rond 13.00 uur gaan halen, met de trein en de bus. Wauw dat vond meneer een heel avontuur. Ik probeer het nog te rekken tot 18.30 uur en dan bonjour ik hem lekker zn bed in. want morgen mag ie weer mee. Hij vind het geweldig daar. brandweer auto's, ziekenauto's, tanks, helicopters, vrachtauto's. Dikke pret dus.
leuk sas! Wij zijn bij de molen weze kijken ( t is nationale molendag). Hij was volop aan het draaien, J vond het super!!! Wat er met M is weet ik niet. Humeurig, eet slecht en drinken....pffff
Ik ben vandaag voor de eerste keer na de geboorte van d ongie geworden. Ik had de hele dag al hoofdpijn nu weet ik dus waarom. Zou het door de vitamine b 12.
Gaaf sas mijn vader bouwde altijd die stenten op van de landmacht voor de open.dagen en mijn broer mocht dan mee met hem. Kreeg hij van alles. Posters pennen, notitieblokken.
Nijntje ik zou eigenlijk niet weten of dat daar door komt. Ik weet wel dat mensen die zich uithongeren daardoor minder vitamines binnen krijgen ook niet ongi worden. Bedoel trouwens niet dat jij dat hebt maar alleen ff het vb van de vitaminen. Sas wat leuk zeg ! Maar moet je ook met het OV terug straks dan ? Pooh wat leuk zeg de open molendag. Wist het niet. Hier is het weer ff bal. S. en ik zijn ziekies alhoewel S. ondertussen best fit weer is alleen ik nog niet echt.
Pooh is elf uur misschien te vroeg. Hoelaat krijgt ze sochtends en haar fruit? Weet de tijden niet meer precies hoor.
haar schema was steeds: 7.00 brinta 9.30 fruit 11.00 fles 200 ml 15.00 fles 200 ml 17.00 uur groente 19.00 fles 200 ml Dat ging altijd goed We hebben haar vanochtend 200 fles gegeven en dat ging opeens goed! Ze al wel honger genoeg hebben gehad denk ik! Misschien heeft ze minder honger. Het cb zei dat we 1 fles mochten afbouwen. Dus dat gaan wem aar doen dan.