Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne moederdag! Ik kreeg de menukaart van een japans resaturant onder mn neus gedrukt. daar wil ie een keer met me gaan eten :)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, lekker Japans!! En schiet me te binnen dat Kai ook rond deze leeftijd (iets ouder volgens mij) 2 flessen begon te weigeren...hij wilde gewoon wat anders.... ik starte altijd met een fles, dan was die al binnen qua vocht. Heel gek, maar ze regelen het echt zelf... en wie weet is het over een paar dagen weer anders..... maar snap dat je onzeker wordt hiervan, zal ik straks ook weer hebben en dan kun jij me weer geruststellen hihihi!

Gek hoor, G is nu met de jongens naar zijn moeder... en dan vanmiddag na de slaapjes ga ik met ze naar mijn moeder.... bah, voelt niet goed zo... maar tis niet anders. Wel 2 lieve plantjes gekregen van mn jongens (heeft papa dus gekocht, waardeer ik van hem) en hij is sowieso de laatste dagen zo lief voor me... ik ga dan weer opnieuw kriebels krijgen, wat ja, ik hou ondanks alles toch nog van hem... kan dat niet ineens in zo'n korte tijd uitwissen...kon dat maar, stuk makkelijker..... maar ja, zal heus wel niets betekenen, hij wil gewoon rusti in de keet houden denk ik omdat ik hoogzwanger ben... weet het anders ook niet.....

Ben nu lekker aan het aantutten in huis, de nesteldrans is ineens zwaar aangekomen, bleggghhhh....

En mijn buik doet raar, krampen, tig keer naar het toilet met dunne poep (sorry) en beetje weeig in mijn maag. Kan ook de colitus zijn, maar hoop wat anders :p

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kom maar mini makkie :) Toch fijn dat G wel aan moederdag heeft gedacht. Ondanks alles. EN nee, je gevoel kan je niet so maar uitzetten omdat dit gebeurd is.
    M heeft om 7.00 een volle fles op (jaja), had bere honger. En toen hebben we om 930 wat fruit gegeven en pas om 1200 uur een kleinere fles met een halve boterham. Dat ging goed. pfjieuw!! :)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fijn pooh!!

Zo, was gedaan, strijk klaar, beetje gepoetst.. ik ga maar eens mn kleren aandoen....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oh gelukkig Makkie heeft G. nog wel wat gekocht voor je met de kids.
    Nee het zou ook niet goed zijn als je niks meer zou voelen zo snel.

Hier loopt het niet zo lekker momenteel.
    Ik heb al talloze keren uitgesproken dat ik soms niet zo goed weet wat ik hier doe.
    Ik ben hier voor de kids en mijn mannetje en verder ?
    Manlief denkt dat ik gewoon onzeker ben maar voor mij voelt het anders.
    Ik duik zo weer mijn bedje in ben ook heel erg moe.
    Ff bijtanken dan komt het wel weer goed.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mvj, wat bedoel je precies met wat ik hier doe? Je nieuwe woonplaats? Of jijzelf? Knuffel meid.... en beterschap!

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Mvj dat klinkt niet goed. Daar moet je eens met iemand over praten.

Makkie wel leuk dat je wat gekregen hebt.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mvj, wat bedoel je nou? Loopt je relatie niet lekker? Of mis je iets voor jezelf? Dat laatste heb ik nu namelijk. Mara heb weinig tijd en/of energie om iets voor mezelf te verzinnen. Moet eigenlijk gaan sporten , maar niets verzinnen te doen.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik weet niet goed wat ik mis, heb gewoon geen energie meer ben opgebrand moe en verdrietig.
    Zullen de hormonen wel zijn of zo

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj klinkt mij heel bekend in de oren als de schildklier die te langzaam werkt. Laat deze ff checken van de week.
    @all moederdag?? Is dat vandaag. aha helemaal vergeten. Maar ja manlief moest ook al om 06.00 uur werken en komt pas laat terug. Maar ik denk niet dat hij er aan denkt. grijns. Hij mag van mij ook niet met bloemen thuis komen nu omdat die prijs nu 2x over de kop gaan. Dat vind ik gewoon zonde geld.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mvj, slik je nog medicatie nu? Ik bedoel, naast je suiker medicatie?

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj, trek op tijd aan de bel als je niet goed in je vel zit he, ennuh had jij nou een spiraal laten zetten of haal ik wat door elkaar met de novmamas?

Makkie hoe is het? Trek je alles nog een beetje?

Wij hebben vandaag weinig gedaan, de kids opgehaald en Tygo zijn mooie kado gehad en verder een beetje moe thuis geweest na een geslaagd vrijgezellenfeest gisteren.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ja nog wel maar het werkt niet echt meer geloof ik.

Lot nee geen spiraal, helemaal niks.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    mvj, heftig hoor! ga je wel ergens praten?? of hier? ha? maatschappelijk werk ofzo? maak me zorgen! :(

makkie, denk aan joe!! en ehm, attent van G, maar meer ook niet!!
    (sorry..)

even ego: ben zo verwend door mijn man! niet alleen met cadeaus (blond mama setje) maar vooral doordat hij door heeft wat het voor me betekent en dat ik zelf leuke herinneringen heb aan moederdag van vroeger. Dus ja hoor, ontbijtje, alles erop en eraan! samen met isabella gedaan en hij blij en ik nog blijer en isa supertrots:)
    En een echt knutselwerkje van isa! ik janken joh;)

sas, super stoere vent heb jij zeg!!! Een echte militair in de dop:)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

taliaa, klinkt als een heeeeeerlijke moederdag, zalig voor je!! En dat verdien je ook dubbel en dwars!!!!

Mvj, pas aub goed op jezelf, klinkt niet zo best....kan idd even een hormoondip zijn (herkennen we hier vast allemaal wel) maar zo niet, trek wel op tijd aan de bel! Knuffel!!

Pooh, hoe ging het drinken verder vandaag bij M?

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Even kort zit via de foon op zp.

Makkie fijn dat g. Zo attent is geweest.

Pooh ben inderdaad benieuwd hoe m heeft gedronken.

Mvj pas je wel goed op. Maak me ook een beetje zorgen om je.

Sas fijn dat thijs het leuk vind om met zijn vader mee te gaan.

Lot leuk feest geweest lees ik.

Hier ook een leuke moederdag gehad. Ruben zijn feestje was ook super leuk en hij is heerlijk verwend. Hij was wel helemaal op vanavond en Jaimy ook.
    Ben alleen nu een beetje huilerig dat ik nu echt geen baby meer heb.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, oooooo wat erg!! Ruben is vandaag jarig, één jaar!! Schaam me rot....van harte gefeliciteerd met jullie mannetje en fijn dat het een geslaagde dag was!!!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ow cira, sorryyyy.... Hieperdepiep hoeraaaaa voor ruben!!
    ( hoe was de. Taart?:))

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Cira sorry maar als nog gefeliciteerd

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira nog van harte gefeliciteerd is hij verwend.

Even gênant praatje. Eeuw heeft er ervaring met één spatader op je schaamlip. Ik ben dus één van de gelukkige. Ikk schrok me rot toen ik het zag. Doet ook best wel, pijn. Nu weet ik waar die druk vandaan komt van ondere

Deel Deze Pagina