shit cindy, helemaal vergeten! Gefeliciteerdm et Rubens eerste verjaardag!! knuf knuf knuf Het drinken ging gisteren gelukkig goed. We denken dat ze zelf aan gaf te veel te krijgen. Ze dronk 's ochtends goed. Toen later fruit gegeven en toen niets tot 12.00 uur. 150 fles en halve boterham op. Na het slapen 100 cc sap op en wat kwarkolino. Later groente en nog wat sap en voor het naar bed gaan de pap. pfieuw. Ik hoop dat het zo beter gaat! Straks komt de kachelman, jaarlijkse checkup. Vanmiddag naar het tuincentrum, kadotje kopen. @debjes, wattuh? nooit van gehoord! Gaat dat wel were weg? Dan denk ik opeens aan taliaa met die grote aambei, Taliaa hoe is het daar mee nu?
Pooh ik lees dat het na je bevalling weg gaat. Gewoon bevallen kan ook. Had er ook nog nooit van gehoord maar als je googled komt het best vaak voor. Er is zelf topic erover op dit forum.
Toch voor de zekerheid de vk gebeld ervoor. Het brand zoo erg. Maart het zijn indd spataderen op de schaamlip en lies. Aan de rechter kant alleen. Jan niks aan gedaan worden op wat verkoelen met ijs kontjes en talkpoeder na. Gaat na de bevalling vanzelf weg.
klinkt pijnlijk debjes! Vanochtend gewandeld met de kinderwagen, toen pannekoeken gebakken voor J en buurmeisje. Na de slaapjes naar de winkels gewandeld. Bij de lidl sandalen voor J gescoord. Waren de laatste in zijn maat 27 EN vanmiddag in de tuin gezeten. M verkent de tuin in de loopstoel en J was met stoepkruit bezig. Heerlijk hoor! Ze dronk gelukkig goed vandaag.
Cira nog van harte met je kleinr man!!!!!!! En 1 jaar is ook echt heel klein hoor!!! Pooh ik dacht eerlijk gezegd ook dat het gevaarlijk is. Fijn dat het weer beter gaat met eten! Au deb. Ik had helse pijnen toen. Ze dachten toen hetzelfde maar bij mij bleek het iets anders. Bloeduitstorting. Zat ook niet op schl maar ernaast. Sterkte!
J heef ter ook in gezeten en we laten ze er maar kort in zitten. Max 10 minuten achter elkaar. En erbij blijven natuurlijk, want ze kan overal bij!
Ahhh debjes.. Shit zeg ik had ook een kleine spatader in mijn lies, maar echt down under zeg maar Leef heel erg met je mee! Pooh, lief van je! Mijn aambei houdt zich rustig. Ik word nog naar als ik eraan denk! Bah. Hij zit er wel, maar doet geen pijn
Dames heb weer wat op marktplaats gezet, jongens en meisjes dingen van mt 56 tm 86 dus als je nieuwsgierig bent neem een kijkje Marktplaats.nl > schattig mexx jurkje met luierbroekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Ik heb heeeel lang weekend, grijns.... Debjes, auw lijkt me geen pretje, sterkte ermee! Pooh, fijn dat de fles weer beter gaat op deze manier! Net lekker gebadderd, laat van mn buik. En mn boobies lekken hihi
Debjes wat vervelend dat je een spatader hebt en dan ook nog zo'n last ervan, rot joh. Hoe is het met de misselijkheid en braken? Makkie hoe is het met je? Thuis een beetje te doen nog? Hier ook heerlijk weekend, vandaag nog bij mijn vader gewerkt en nu lekker weekend. Ik heb trouwens gister tegen mijn baas verteld dat ik mijn contract niet wil verlengen in augustus, vind het als het puntje bij paaltje komt altijd een moeilijke keus maar de tijd zal het leren of het de goede keus is geweest.
ik gaap voorbij. Heb hard gewerkt vandaag en daarna gelijk cursus gehad over incontinentie en nu ben ik net thuis. Ben de rest van de week vrij ,maar heb aangeboden morgen even een uurtje of 2 extra te komen ivm crisis. Vrijdag vertrekken we voor een weekendje landal in zeeland
Hello Ik kom ook nog ff langs Makkie ben zo benieuwd wanneer je meisje komt ! Pooh lekker zeg zo'n weekendje ! Debjes balen geen lang weekend. Talia hoe is het ? Lot lijkt me wel een relaxte keuze. hier is de kogel ook door de kerk ik ga per sept of zo 12 uur werken ipv 16. Zit ondertussen wel wat rustiger in mijn vel. Ben alleen zo moe, maar ja dat komt ook wel weer goed.
Ik heb trouwens ook geen rustig weekend ..nou ja iig morgen 8 werken en donderdag 8 uur werken en vrijdag een ochtendje. Zaterdag gaan we een nachtje bij de oude buren logeren die zijn op vakantie ( nee we missen ons oude huis niet)
mvj, lekker!!!! ik ga ook 12 uur werken! officieel per juli, maar effectief pas per september. ben er zo blij mee! gewoon wat meer rust. hopelijk gaat het voor joujullie ook goed uitpakken!
goed idee mvj! Is het allemaal al geregeld nu op je werk? Ik ga van 25.5 naar 19 uur per week, maar pas eind maart als J naar school gaat! Heb de hele nacht liggen dromen over luiers.... leuk zo'n inco avond. Ben vandaag vrij, ga effe doro het huis heen en vanmiddag 2 uurtjes vrijwillig werken om de chaos een beetje te helpen. de kids zijn op het kdv vandaag!
Nee ik geef het vandaag aan. Ik ben mijn evvschappen en nachtdiensten zo zat dat ik zoiets heb van dan maar minder werken en dadelijk veel tijd aan mijn meisje besteden als jelmer op school is