dat had ik dus ook. Ik verheug me nu al op peuterzwemmen, peutergym als J naar school is. En er gewoon voor ze zijn.!
Aan de andere kant vind ik het dan wel moeilijk dat ik dat nooit echt bewust met Jelmer heb kunnen doen. Maar sanne haar kdv dag blijft woensdag dus als jelmer op woensdag middag vrij is ....is het quality time hihi Ok ik ga zo naar de grote baas Makkie succes !
Makkie succes bij de gyn. Pooh MVJ heerlijk minder werken zeg. Ik zou wel willen maar heb het hoofdinkomen. Ondanks dat werk ik 24 uur dus mag og niet echt klagen. Meiden geen probleem over ruben zijn verjaardag hij is echt ongelooflijk verwend. Een goede mix tussen wat speelgoed kleding en zelfs een armbandje. Zo ga nu gauw inpakken voor de camping moet manlief om vijf uur op het werk ophalen en dan rijden we gelijk door naar udenhout.
Cira veel plezier op de camping. Mvj en Taliaa als het kan is het fijn wat minder werken. Makkie hoe was het bij de gyn? Dames zat er voor niemand wat tussen de kleding op marktplaats? Ik zal binnenkort Tygo zijn kast eens uitzoeken.
Hier even snel heb al uurtje last van soort van menstruatie krampen ze komen wel geleidelijk maar worden niet erger vsn kracht zeg maar.
Vrienfin van mij heeft ook hoofdinkomen met minder uren. Gewoon zwaardere functie. Hier duidelijk I Hoofdinkomen maar zonder dat van mij zouden we heel anders leven. Ik hoor jullie nooit echt over de verdeling tov de kinderen. I is op vrijdag altijd thuis dus ik werk wel 24 uur maar daar is maar 16 uur dus twee dagen opvang. Als ze bij i zijn ben ik er wel niet maar dat maakt wat mij bwtreft voor de kinderen niet uit.
Hier zou ik.meer verdienen als ik even veel zou werken als C. Maar dat is niet geval. C werkt 40 uur en Ik werk 22 uur maar doordat ik in lager belasting categorie val zit verdien ik met die uren niet slecht! Dus mag ik echt niet klagen. Ik werk vier dagen un de week. Ben altijd op woensdag vrij. ik werk natuurlijk op een buitenschoolse opvang. Dus ben ik altijd tot (tenzij er vergaderingen oh trainingen zijn) tot.half.twee thuis. Daarna ga ik werken tot half zeven. in school vakanties werk ik hele dagen van 08:30 tot 18:30. vandaar ook mijn contract.vsn 22uur. Anders zou het niet kloppen met de "normale" weken want dan werk ik maar 16 uur. C werkt vijf dagen maar heeft onregelmatige dienste. Om de vier weken heeft hij dienst van 05:30 tot 14:00 uur. En dan hoeft jesse niet naar omas in die week.ik wacht dan tot hij thuis is en neem dan de auto mee naar mijn Werk.
Makkie alles wel goed? Ik werk 12 uur en ga dit straks ook werken, de kinderen gaan van het kdv af en gaan dan 1 dag naar oma en de donderdagmiddag is M. thuis dus dat is voor de kinderen gewoon. Wij gaan straks met Tygo naar het spoorwegmuseum hier komt Thomas de trein de echte!! Ben benieuwd hoe hij het vind.
owh fijn geregeld Lot!! hoe bevalt t werken op de psz nu? lijkt mij echt leuk! (misschien nog wel leuker dan het kdv?) linda, bij jullie ook lekker geregeld hoor! Hier werkt manlief 40 uur en ik 16. Op de maandag een hele dag, dan komt oma oppassen en de donderdagavond en zaterdagochtend is O natuurlijk thuis. Soms werk ik nog een extra dienst door de week en dan past oma op. Op zich had O 32/36 uur willen werken, maar werk ging niet akkoord. Wellicht in de toekomst. Maar ik geloof niet dat hij dan een dag de kinderen zou doen ik denk dat hij dan gewoon de vrijdag vrij zou nemen en dus een dag extra weekend heeft. Hij is echt een superpapa hoor, maar ik moet altijd alles klaar zetten voor de kids en hoef echt niet te verwachten dat hij boodschappen doet ofzo. Maar dat geeft niks en dat kan ik oprecht zeggen. Wij hebben bewust voor de traditionele rolverdeling gekozen en vinden dit allemaal fijn. makkieieiieieieieie???
S werkt 40 uur en ik nu 25,5. Van de 3 dagen die ik werk hebben we 1 dag oma hier en 2 dagen kdv. Ik ga vanmiddag met J naar nijntje, de musical. Ben heel benieuwd hoe hij het vindt!
Iemand nog wat van makkie gehoord, ze blijft wel lang weg Lot wel lekker dat ze naar oma kunnen. Hier ook hoor. Jesse is op maandag, donderdag en vrijdag middag bij mijn ouders en op dinsdagmiddag bij zijn andere oma.