Zo, ff rust en tijd om hier te posten! hihihi, gekke meiden, nu begint het natuurlijk te komen dat als ik even niets laat horen meteen gedacht wordt dat ik bevallen ben! was het maar zo... maar lang duurt het niet meer! Gister dus bij de gyn geweest, alles toppie in orde. Ze is niet meer te klein en juist precies op schema! Echt een inhaalslag gemaakt qua groei! Gewicht schat ze nu op 3000 gram, dus al netjes en wordt natuurlijk vanaf nu elke dag meer. Vruchtwater genoeg, genoeg beweging en helemaal ingedaald! Ze ligt vast en startklaar! Gek, Kai heeft dat nooit gedaan, indalen en nu bij de 3e dus wel hihihi. Hoe ik ook niet plat te blijven liggen als de vliezen breken. Verder gaat het hier zn gangetje... Gedo is gezellig en heel lief voor me... pffff zo verwarrend, vind dat maar gek. Maar wel het beste nu voor mij en de kids, rust en geen spanningen. Komen straks wel weer genoeg.... Duimen jullie dat de kleine meid voor de 21 komt!! Dan is Gedo nog niet vrij (krijgt 28 mei 3 weken vrij, bleggghhhh) en is ie dus de kraamweek gewoon werken. Dat lijkt me heeeeerlijk, alleen de jongens, mn meisje, de kraamhulp, ik en de mensen van wie ik hou om me heen. Dus duimen maaaaaar!!!!! Fijne hemelvaart allemaal (wat een lekker weertje!!) en dikke kus aan jullie allemaal!
hihi makkie tja, dat heb je he, hoogzwanger en stil, dan denken wij dat je ligt te bevallen! dus nu meldplicht hoor!!! En ik hoophoophoop heel erg dat ze snel komt! wat erg eigenlijk he, dat je hoopt dat ze komt als G nog geen vrij heeft! Is er iemand die de nachten bij je blijft of gaat G je dan helpen? klinkt allemaal zo verwarrend zeg.. dikke knuffel voor jou, kanjer!!! zo, ik heb een chocolade taart gemaakt, lekkerrrrrrr... maar ik wou nog 2 kg eraf voor de vakantie, gaat niet lukken
Makkie ze mag nu wel komen hoor. Dacht ik vorige week ongesteld te zijn geworden. Was het maar zo minimaal dat je het geen ongie kunt noemen. Nu denkt mijn man dat ik misschien zwanger ben omdat mijn buik ook opgezet is. Maar dat kan toch niet!
waarom zou het niet kunnen nijntje?? @makkie, fijn at het kleine meisje het zo goed goed.!! @all, nijntje was een groot succes. We zijn met de trein gegaan (10 min maar hoor ). Was de eerste trein rit voor J. Hij was onder de indruk Niet bang, mara wel zo van, wat is dit?? Toen we uit stapte riep hij, dat was heeeeel leuk!. Toen naar nijntje musical gegaan. Sta ik daar zonder kaartjes. Ik had die krengen vanochtend in mn tas gedaan. Maar had ook mn tas leeg gehaald met sleutels en zooi ,die ik niet mee wilde nemen. Gelukkig zag de kassiere ons in de computer en wilde ze alleen legitimatie zien. Pfieuw!! J zat met open mond. Ze hadden e entree vol gegooid met standballen, lekker gooien dus en gratis limonade De musical was echt leuk hoor. Hij vond het super! En als ik hem zie genieten, krijg ik tranen in mn ogen! Met de trein naar huis en nu zo naar bed
Omdat mijn lichaam nog lang niet hersteld is van de vorige zwangerschap. Ik wordt door gestuurd naar een neuroloog voor mijn rug en doof en tintelingen in mijn been. En voor beide kinderen ben ik 2 jaar bezig geweest en nu zal het raak zijn zonder dat we ermee bezig zijn en zonder een eerste ongie.
Ojee nijntje....spannend!! Gisteravond weer veel gerommel, maar verder een rustige nacht....ben net wakker met de jongens, die slapen net zo graag uit nu als mama
Makkie heerlijk dat ze zo uitslapen. Kan jij ook een beetje tot rust komen. Trek je alles nog een beetje? Taliaa ik vind Psz erg leuk maar ga er nu toch even uit, even op mijn werk geen kinderen en thuis gewoon nog alle geduld voor mijn eigen kinderen na een dag werken. Als de kinderen ouder zijn kan ik het altijd weer oppakken! Hoe is het met jouw verder? En elize nog een draakje snachts? Thomas de trein was zo geslaagd gister, Tygo heeft echt genoten!! Geweldig leuk!!
oh thomas trein, dat zou J ook geweldig vinden! Meiden, wij vertrekken eind van de middag naar zeeland. We komen maandag thuis. Mocht er baby nieuws zijn, kan iemand mij dan smsen?
Pooh was dit hele weekend. Was leuk voor kids. Veel plezier in Zeeland! Er is vast iemand die je nummer geeft!
pooh, ik sms je hoor!! lot, wat ga je nu doen dan als werk? en ja elize monstert nog flink 's nachts. nijntje, hmm nega getest. jammer? of gelukkig? pooh, wauw, leuke dag geweest dus! makkie, spannend hoor! en heerlijk die uitslapers van jou! allemaal, zo vandaag naar irrland.de geweest, was echt super leuk! stik nu alleen van de rugpijn, dus ff chillen! Liefss, taliaa
Talia voor nu is het gelukkig al is dat alleen zo omdat ik het lichamelijk niet aan zou kunnen. Ik ben aan het eind van mijn latijn en thuis kan ik mijn rust ook niet pakken. Nu sta ik op het punt om naar bed te gaan. Maar d heeft vannacht vanaf 5 uur liggen huilen. En ik ben dan degene die het hoort, maar de Fysio heeft mijn hele rug vast geplakt zodat ik niks kan dus mannetje moet er nu wel uit.
Taliaa jeetje monstert ze nog zo, wat ontzettend rot zeg! Trek je dat wel een beetje? Ik ga bij mijn vader werken, administratie, kleding bedrukken en wat schoonmaken dus variërend maar heel wat anders. Nijntje jeetje wat vervelend dat je er zo doorheen zit, alleen lichamelijk of ook druk met de kindjes?
Lot het is echt lichamelijk. De kids slapen meestal door. M heeft soms van die buien die bij de peuter pubertijd hoort.
nijntje, probeer echt alles rust te pakken die je kunt pakken.. ik weet hoe het is lot, oja, had ik wel gelezen. snap dat je wel even toe was aan iets anders! leuk hoor!!! en nee, ik trek het niet meer. Merk dat mijn lichaam gewoon in een andere stand is gegaan? Heel maf. Gewoon weinig slaap en functioneer toch, er zijn dagen dat ik gewoon elk moment in slaap kan vallen, maar meestal gaat het best goed. nu heeft ze ook weer in haar hoofd gehaald om niet meer te willen gaan slapen. Echt draaamaaa. Maar ja, heel sneu, maar we laten haar huilen en uiteindelijk gaat ze slapen.. Over een maand weer naar t cb, eens kijken of die nog tips hebben zo, gaap, ga nu slapen.
Hier heftig nacht achter de rug. Jesse kwam om 00:0 uur wakker en gaf helder rood bloed over. Vijf minuten lang. Ehbo gebeld moesten meteen komen. In ziekenhuis gag hij nog is over me zes keer zoveel allemaal oud bloed en veel stolsels god wst warren wij geschrokken. An het infuus om uit droging tegen te gaan. Kno arts was onderweg. Waarschijnlijk opnieuw geopereerd worden, maart nieuwe narcose zo vroeg op elkaar brengt wel risicos met zich mee. Na uur kwam de kno arts en gelukkig was er geen bloeding te zien meer het was gestopt.wel en hij moet goed koud drinken. nog hb gecontroleerd die was laag maar wel begrijpelijk. We mochten om 04:00 uur naar huis, onder voor waarde zodra hij weer overgaf moeten we komen. gelukkig vandaag goed gegaan maar de schrik zit er behoorlijk in.
debjes, ooooo wat eng!! en naar om te zien en wat zullen jullie geschrokken zijn! pffff meid, heftig zeg.... brrrr ben dr ff stil van (je ziet zoiets meteen voor je dan!) Gelukkig is het daarna goed gegaan! Gaat het nu ook nog goed met hem? Was het door het vele bloed ingeslikt te hebben? Of weten ze niet waar het vandaan kwam? Las dat je een babyshower gehad hebt, leuk hoor! wat heb je zoal gekregen? Taliaa, tjee nog steeds een nachtbrakertje dus.... mmmm en je hebt volgens mijn ALLES al geprobeerd... mss wel goed ja, het CB inlichten. En een doorverwijzing naar een slaappoli? Of vind je dat te rigoureus? Hier was gister weer de bom gebarsten, mn moeder was erbij en heeft G even flink de waarheid verteld, dat hij eens moet nadenken hoe dit alles voor mij is, helemaal nu ik op knappen sta. Sowieso dat ie me verlaat, maar nu op dit punt natuurlijk helemaal niet te volgen en bizar. Hopelijk komt het een keer binnen en gaat ie rekening met me houden, want ik moet me maar aan hem aanpassen, zoals hij alles wil.... heb hem nu ook duidelijk gemaakt dat hij na de kraamtijd en sowieso na zijn vakantie eind juni, zn spullen moet pakken en ergens anders moet gaan wonen. Hij komt maar langs als ie vrij is, of met de jongens wil eten of iets. Slapen/wonen/wassen/eten, dat kan ie ook ergens anders. Dat is nu ook wel aangekomen en hij gaat er werk van maken....pffffffff Hij denkt namelijk echt oprecht dat ik hem nu nog nodig heb, om mij te ontzien... nou ten eerste doe ie in huis geen ene reet. HIj helpt zeker goed mee met de jongens, daar kan ik niets van zeggen, maar verder echt niets! dus heb ik alleen maar meer werk (huishouden/was). En, en dat kwam erg hard bij hem binnen, ik functioneer gewoon veeeeeeel beter zonder hem om me heen en zonder dat hij savonds als vanouds maar uit zn werk binnen komt lopen.... zodra hij thuis is, is alle energie/lol/ontspanning uit mij en moet ik mezelf de dag doorslepen. Ik red me alleen veel beter, lekker met mn kindjes..... dit moet ie toch snappen?? sorry weer voor het lange verhaal.... vanavond lekker uiteten met mn vriendinnen, even wat anders aan mn hoofd....
och makkie!!! en wat goed dat je moeder eens goed de waarheid heeft gezegd! En dat hij maar lekker ophoepelt! en maak dan maar meteen afspraken over de kids, niet dat hij elk vrij moment binnen komt wandelen! bah, wat zou ik hem graag... *ietsnietzoaardigs* bahbahbah, wat spuug ik op zulke mannen. jakkiebakkie en jij bent een KANJER! heb echt zoveel respect voor je! @debjes, jeetje, heftig!!!! hoe is het nu?