Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie de bloeding komt waarschijnlijk door ontsteking. Het bloed wat echt uit zijn maag kwam was indd van paar dagen oud. Was zoveel dat je dacht komt dat uit dat lijfje. Arme man heeft echt pech. Gaat nu gelukkig goed!

Ja gister verrast met babyshower heel leuk en gezellig. Vijf leuke spelletjes gedaan en ben lekker verwend. Zitje voor in bad,zwitselpakket, vestje,schoenen,bafschuim van lief en een doos voor billendoekjes van lief. beschimmelden hoes, shirt voor mijn zelf. Parasol voor de quinny, pyjama,.lakentje, boek voor de kraamvisite, box zak voor het speelgoed erin te doen, fop spenen van avent, spuugdoekjes, badcape, h&m bon.

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wat zat er schimmel op een hoeik ga zo lekker in bad. Even tijd voor mijn zelf.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gisteravond heerlijk met mn vriendinnen uit eten geweest, was gezellig. Even verstand op nul, ouwehoeren en veel gelachen, daar knapt een mens van op zeg!

Wel weer wat dingen gehoord over G... een van mijn vriendinnen haar vriend werkt ook bij G, zijn alleen geen naaste collega's hele andere afdeling, maar zelfs hij heeft allerlei geruchten/roddels over G en die meid van um op het werk gehoord. En dat is nu al bijna een jaar zo.... en lijkt nog niet overgewaaid en sommige mensen zeggen daar zelfs al, die zijn toch een stelletje? Pfffff wat moet ik nou geloven.... hij blijft hoog en laag beweren dat er op liefdesgebied/lichamelijk gebied niets is.... maar ik hoor van zoooooveel mensen dat er van alles geroddeld wordt.... ik heb geen keiharde bewijzen, dus de vriend van mijn vriendin gaat nu verder pluizen voor me op het werk... erg maar ik wil nu gewoon weten of mijn gevoel echt juist is.....wanneer komt hier een einde aan zeg, wil verder!! eigen huisje/inkomen/kindjes om me heen!!!!!! Bleeeeghhhh ben het ZOOOOOO ZAT!!!!!!!!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie zou toch wel bizar zijn als het al jaar aan de gang is? Waarom koos hij dan voor derde? Er kan ook veel geroddeld worden hè! Laat je niet al te gek maken

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, ja dat is ook zo... we kozen daar beide heel bewust voor, geen anticonceptie meer en we zien wel.... hij zegt ook nog steeds dat hij het echt wilde en toen nog geen twijfels oid had mbt onze relatie....maar ja, als zoveel mensen het zeggen.... mss geen jaar dan, maar wat nadat ik zwanger raakte?

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat heb ik toch respect voor je, zoals je het allemaal red! Fijn dat je moeder de waarheid heeft gezegd en nu eindelijk bij hem binnenkomt!!

Debjes wat schrikken zeg!

Taliaa oh geloof dat je het niet trekt die gebroken nachten, ik zou niet nog een maand wachten voor het cb, hebben ze geen open inloop spreekuur of anders gewoon langs de ha dit vergt veel te veel van je. En een homeopaat of iets dergelijks hoor je ook wel goede verhalen over, heb er geen ervaring mee maar baad het niet dan schaad het niet!!

Wij zijn gister weer een dagje naar de camping geweest in winterswijk, heerlijk!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lekker Lot! Gaan jullie vandaag ook, tis nu ook zo mooi weer! En hoe gaan de nachten bij jullie nu, met Isa?

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes wat schrikken zeg.Hoe is het nu ?

Makkie hopelijk zit hij snel ergens anders.

We zijn 2 nachtjes weg geweest, nu weer ff bijkomen.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie, vandaag niet we blijven aan het heen en weer rijden anders. We zaten lekker in de tuin maar het regent nu. Isa haar nachten gaan al een tijdje goed gelukkig!

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Lot zit je op de twee bruggen?

Makkie hoe is het nu, en heeft hij zijn koffer al gepakt.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje ja ken je dat?

Makkie heeft Isa meegelezen toen jij vroeg van het slapen ;) mevrouw is lief gaan slapen maar al de hele avond onrustig dus ligt nu bij papa de knuffelen op de bank.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje misschien moet je even terug lezen. Makkie had daar toen verhaal over geschreven

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik heb het verhaal gelezen maa had de hoop dat hij nu snapt dat ze beter af zijn zonder hem in huis, en dat hij nu al zijn spullen gepakt had.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pfffff lang geleden voor me gevoel zo'n nacht. We hadden een baby van 4 wk oud vannacht. Gisteravond om 22 uur mijn neefje en nichtje opgehaald want mijn schoonzus haar vader is van de trap gevallen en ligt in kritieke toestand in het zh! Amy sliep heerlijk tot half 4 maar na die fles vond ze het wel mooi geweest dus uiteindelijk bij ome M op zijn buik geslapen, werd Tygo om half 2 wakker en die sliep pas tegen half 6 wat die had geen idee maar kon de slaap niet vatten. Nu slaapt iedereen nog. Ik heb vrij genomen want hun wisten niet waar ze de kinderen heen konden doen. Hoop dat alles goed komt met haar vader.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden!!
    Wij zijn net terug van een heelrij kweekend zeeland. Het huisje en park waren onwijs leuk. We hebben 2x gezwommen (ze genoten er beide van), en zaterdag middag op het strand gezeten. heerlijk, J wordt echt groot. Gaat zelf spelen op het strand met een jongetje en wij lekker op het terras zitten. Hij luistert heel goed en blijft dichtbij. En lok dat ie had. Het zand zat tot in zn bilnaad en oren ;)
    M deed het ook perfect. J wilde alleen bij ons slapen en sliep op een matras op de grond naast ons bed. Dat ging goed. Ik ben zelf 2x om 20.00 uur naar bed gegaan. Was zo moe van hele dagen buiten zijn en heb heel wat uurtjes in kunnen halen. M is echt een mal kind, net 8 maanden, begint nu redelijk goed te tijgeren en wil staan, staan staan.....

@debjes, gedsie wat schrikken. Ik zou me geen raad weten. Kan het nog eens gebeuren?

@makkie, oh meid, ik zou hem willen villen. Het wordt tijd dat hij eens echt eerlijk is over wat er wel of niet gebeurd is met die collega. En het zou fijn zijn als hij snel op zoek gaat nar nadere woonruimte.....

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Oei lot... Schrikken, maar lief dat je dat doet voor je schoonzusje en broer.
    Hoe ging t vandaag? Heeft ze al iets gehoord?

Pooh, heerlijk zeg!!! En wat gaat t toch veel te hard he!!

Makkie, melden meid:):)

En stuur pooh en mij maar op oorlogspad, ik geloof dat g daar wel bang van zal worden. Smak voor jou!!

Zo, hier last van mn eierstokken, horen jullie ze rammelen?:)

Liefs, taliaa

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

mijn meldplicht, hihi. Braaf ben ik hè?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Heul braaf makki:):)

Pooh,proest:)

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dacht al wat hoor ik toch rammelen maar dat ben jij?
    Mijn schoonzus haar vader heeft 3 nekwervels gebroken en is aan 2 daarvan vannacht geopereerd deze zijn vast gezet, de derde konden ze niet opereren deze moet nu genezen door een stijlage die hij 3 maanden op moet. De operatie is geslaagd maar het word afwachten hoe hij eruit komt, hij heeft geen gevoel in zijn benen dus dat moet de tijd leren of dat zich hersteld, dat kan binnen dagen, weken of maanden duidelijk worden.

Deel Deze Pagina