Hello ! Lot wat lief van je ! Talia hier ook rammelende eierstokken maar dat is om baby's uit de buurt te houden ! Ons klein meisje is vandaag al weer 2 jaar geworden oei wat is dat snel gegaan ! We hebben het niet giga groot gevierd dit keer, gewoon rustig aan. Pooh ik dacht dat jullie vanmiddag pas terug zouden komen. anders hadden jullie nog wel even een bakkie kunnen doen hier.
Mvj, hier ook een felicitatie natuurlijk, van harte met jullie meisje!!!!! Tjee, wat is dat snel gegaan zeg....blijf het zeggen en zo cliche... maar tis echt waar!! Is ze goed verwend? Nijntje, nee helaas nog niet... ik hoop na zijn vakantie, eind juni.... maar ja, of hij het echt doet.....hoop het echt! Debjes, las op fb dat de kleine man gedraaid is en bijna ingedaald, fijn! Hoe voel je je verder en hoe is het met Jesse nu? Taliaa, oooojaaaaa ik hoor ze hoor, je rammelende eierstokken hihihi. Maar rammeldebammel voor een bio of pleegkindje? Hoe gaan jullie hier nu mee verder? Lot, hoe is het met je schoonzus haar vader? En vind het goed van je hoor, stoppen met je baan... heeft nooit helemaal goed gevoeld bij je toch? En wat is er leuker dan bij je eigen vader aan het werk zijn! Knap van je deze stap! Zoooo wat een lekker dagje vandaag! Bij mn zus geweest en gegeten, de jongens hebben heerlijk met hun neefjes en nichtje gespeeld en zich uitgeleefd op de trampoline. Pfff met die hitte zeg hahaha. Net thuis, gedoucht en ze slapen nu bijna. Morgen naar de gyn, mijn moeder gaat deze keer mee en de jongens. Hoop dat ze even wil controleren van onderen, of er al iets gaande is, want ik heb echt zoooooooveel last van voorweeen, slaap er slecht van. We zullen zien. Mijn vader wordt 11 juni geopereerd, prostaat eruit. Heeft hij vandaag gehoord, eindelijk een datum bekend dat hij geholpen wordt, geeft ook weer meer rust. Ik ga nu languit op de bank (gedo is laat, jeeeeeeeehhhh!!) dus even rust aan mijn kop en genieten van mn trappelende meisje.....
mvj ,gefeliciteerd met je meisje! Wat een heerlijke weer om jarig te zijn. Nee, S had geen vrij genomen, dus we zijn vroeg naar huis gegaan, tis maar 1 uurtje rijden. En dan kon hij gelijk door naar zijn werk @makkie, knuf!!! Zo, ik heb vandaag een mega lange dag. Moet OVERWERKEN!!! GRRRR........
hi allemaal! Weer goedgekeurd bij de gyn, meisje doet het nog erg goed in mijn buik. Dus lekker zo doorgaan. Ze wil me volgende week gaan strippen als er nog niets zelf gebeurd is, aangegeven wel erg moe te zijn en megalast van mijn buik te hebben, vooral savonds en snachts, slaap ook echt niet meer goed. Ga nu even plat, de jongens slapen ook!
Makkie oh volgende week all strippen!! Spannend zeg. Hier is de baby gelukkig goed gedraaid. En.ligt bijna ingedaald. Wordt wat zwaarder.allemaal maar goed. Nog twee weken werken en dan mag ik met verlof tot vijf.november!!! Met jesse gaat alles gelukkig goed heeft nog welk raar stemmetje van de operatie, maar komt vanzelf goed. Hij is zo ongeduldig nu.dat de baby moet komen. Knuffelen aan mijn buik, kusjes geven liedjes zingen wel heel leuk
Makkie wat fijn dat je meisje het goed doet! Het word echt spannend, hou mijn telefoon bij de hand mocht je mooi nieuws hebben kan je altijd sms'en Het werk is super leuk maar er komen zoveel cursussen bij kijken op mijn vrije dagen en een lange cursus met steeds meer werk waardoor er ook onrust komt thuis, oppas regelen weer weg en dat vind ik nu ze klein zijn niets. Over een paar jaar misschien best weer het vak in maar voor nu even rust. Debjes heerlijk bijna verlof en fijn dat hij goed ligt. Voel je je ook goed? Wat een weertje hè!! Vanmorgen met Isa naar het cb geweest alles was goed, alleen consequent zijn hè het is een pittige dame. Ze moest een toren maken maar ze schoof eerst de blokjes met een vaart weg later deed ze het wel boef!!
Hey is hier nog niet zo mooi weer als un binnenland. Hier nog wel jassen weer. Ben benieuwd vandaag. Hier gaat het rederijk hoor. Spugen was even weg, 1,5 . Maar sinds weekend weer terug. Maar ben er niet heel ziek van hoor. Dus het is te doen.
Debjes toch wel een beetje balen denk ik dat je weer spuugt. Hier is het lekker weer ik heb s en j zonder jasje naar school gebracht. Sanne gaat trakteren vandaag, zo leuk ! Ben benieuwd of haar traktatie in de smaak valt
mvJ, leuk trakteren! wat is het? En zal heus wel in de smaak vallen toch! Debjes, balen van het spugen... moet zeggen zelf ook weer meer misselijk te zijn de laatste week. Ook weer regelmatig een pilletje. Succes voor je vader vandaag! En hopelijk is het bij jullie ook snel warm, hier is het alweer heerlijk! Zo even boodschappen doen, hoeft dat vanmiddag in die hitte niet meer.... jongens zijn zo lief! Ze kunnen steeds beter en leuker met elkaar spelen, hele verhalen dan. En Seth die als grote broer alles uitlegt en Kai die hem met alles nadoet... zoooo leuk!! Echt genieten, bof maar met van die makkelijke ventjes zo aan het einde van de zwangerschap! Vanmorgen van 430 tot 600 regelmatige pijnlijke krampen gehad... dacht even van jaaaaaa! maar nee, tis alweer over... pfffff ben het voorwerk zat hoor, wordt steeds meer en erger. Kan vast niet lang meer duren!
Makkie ik heb zelf feestvarkentjes gehaakt en iets lekkers erbij ! Ben zo benieuwd wanneer je meisje komt. De jongens vermaken zich goed en lief zo te lezen !
Debjes vervelend dat het spugen er weer is, maar gelukkig dat je er niet zo beroerd van bent. Word het weer al lekkerder bij jullie? Makkie heerlijk dat de jongens zo lief zijn, dat kan je wel gebruiken zo aan het eind van de zwangerschap! Hier is het weer ook heerlijk, Tygo speelt in de tuin met een vriendje uit de straat lekker met water. Alsof het nog niet genoeg slecht nieuws was deze week houd het niet op, de vader van onze vriendin is uit een hoogwerker gevallen en heeft veel gebroken en een schedelbasisfractuur en het is niet in de buurt gebeurd maar in Texas dus mijn vriendin is nu onderweg met het vliegtuig daarnaartoe. Zij zouden 8 juni trouwen maar zoals het er nu uitziet moeten ze alles af zeggen, zo erg voor hun dit alles. We kunnen niet meer doen dan meeleven en contact houden.
jeetje lot, wat een ongeluk rondom jullie makkie, ik zou willen zeggen dat het vast niet lang meer kon duren, maar ik heb bij elize ook heelveel voorwerk gehad denk aan je!
Lot, ojee nee toch! wat erg! is hij echt in levensgevaar? Heel veel sterkte voor jullie en natuurlijk voor je vriendin....... Pooh, iedereen die ik de kleertjes van jou laat zien is zo enthousiast! mooi en goed spul! ben er ook super blij mee!! Taliaa, ik weet het... bij Kai ook elke avond vanavond week 35 voorwerk... maar kwam ook bij 41+3 pas! dus ga nergens van uit... maar bij kai werd ik met 41+3 pas gestript, nu met 39+6 al, dus wie weet maakt dat net het verschil.... Voelt ook zo dubbel... aan de ene kant geniet ik nog zo van het zwanger zijn en is ook heeeeeel waarschijnlijk echt de allerallerlaatste keer.... dus wat dat betreft kan het niet lang genoeg duren. Maar met alles erom heen en stress en verdriet... mag ze ook heeeeel snel komen van me, Ik zie haar echt als mijn lichtpuntje in een hele zware periode (net als mn jongens natuurlijk!), maar aan de andere kant wordt het alleen maar zwaarder straks dus wil ik daar eigenlijk ook niet aan.... pffff....snappen jullie me nog...?
Pooh ja misselijkheid is vooral un de morgen aanwezig en tegen einde van de middag. Makkie ik snap je wel hoor! Het is allemaal zoo dubbel! lot jeetje zit niet mee makkie met mijn vader gaat het goed hij mocht gelukkig vanavond me naar huis. Nu hopelijk der laatste operatie aan die voet. Hier wad het vandaag ook lekker weer. Maar lang nog niet zo warm als bij andere denk ik want ik was vandaag in gouda en daar was het bloed heet op straat. Maar we mogen niet klagen ik ben blij met dat frisse windje van zee
Haai!!! Sorry, sorry meiden!!! Ik denk wel aan jullie hoor maar wat kan je leventje toch druk zijn. Hier verder alles goed, lekker steeds in onze tuin aan het werk, kindjes doen het super, kletsen honderd uit en zingen vooral ook veel, 's avonds als ze in bed liggen een half uur lang. Beide een eigen kamer maar met de deuren op een kier 'zoeken' ze elkaar gewoon lekker op. 'Olifantje Timo?' JA, dus hup, olifantje in het bos... 'Poesje Evy?' en dan dan Poesje mauw... etc. Snikheet hier vandaag dus respect voor Makkie. Heb de hele dag gewacht op ons nieuwe zonnenscherm die uiteindelijk pas morgenvroeg komt, gggrrr, echt pissed was ik en dan denk ik weer... jeetje dat zijn mijn problemen tegenwoordig!!! En dan knuffel ik de kindjes maar weer eens. Cira: Lekker mooi camping vooruitzicht dit weekend ook he, heerlijk. Wij gaan in augustus voor het eerst camperen met evy en timo. Tent gehuurd in zuid frankrijk. Debjes, oei komt nu ook dichterbij zeg. En wat een eng verhaal van Jesse zeg!!! Jeetje schrok gewoon toen ik het las, best wel een ingreep dus he. Taliaa rammel de rammel hihi. Hier weer ongi, het is echt steeds tussen de 35 en 38 dagen, bizar gewoon, dit keer dicolfenac proberen van de arts, hopelijk wordt dat mijn redding. Makkie pppfff heftig hoor jouw verhaal, al klinkt het allemaal al wel iets geordener hoewel ook weer niet en dan dat gedoe van wel of geen ander. Weet je vriendin al iets meer via haar vriend? En inderdaad kan ik me voorstellen dat je ergens zo opziet tegen straks. Maar meis, je weet echt niet of dit je laatste zwangerschap is. Stom om misschien te zeggen maar juist in je 'nieuwe' situatie staat de toekomst helemaal open dus dat issue zou ik lekker proberen los te laten. Je krijgt gewoon een heel lief prinsesje!!! Dat wordt je alles, dat weet ik zeker, net als je jongens, voor haar ga je ervoor, hoe moeilijk het ook is. Ik duim en oei oei oei wat komt het dichtbij!!! Gewoon niet te hoge verwachtingen hebben straks, dan komt alles uiteindelijk goed, vast!!! Pooh, zag eruit als een heerlijke vakantie zeg!!! Zo gezellig met zn viertjes!!! En gedoe met oppas en werk, hadden wij ook zo'n periode, nu is dat weer wat rustiger. Lot wat een heftige verhalen allemaal zeg! En je eigen stappen, ook iets wara je over kan blijven dubben he. Maar je gevoel zegt het meeste hoor! Hihi die Isa, altijd wel even leuk he, naar het CB. Nou nog iets korts over mezelf. Mijn moeder heeft huidkanker en had mij twee weken geleden helemaal gek gemaakt ivm een vlekje wat ik naast mijn oog heb. Naar ha geweest en die stuurde mij door naar de dermatoloog. Dinsdag geweest en gelukkig was het niks. Een soort zonnenvlek. Maar het was wel een waarschuwing. Nu dus factor 50 voor in ieder geval mijn gezicht in huis en ik ga nog veel allerter smeren nu. Eind oktober gaat hij de vlek wegbranden.