Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie las ff mijn berichtje terug, in de laatste zin kom het ene beetje laconiek over, zo van 'je moet gewoon' maar dat bedoel ik natuurlijk niet zo, snap je wel he xxxxxxx

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden heb het echt rete druk dus even snel.

Makkie dikke knuffel!

Debjes fijn dat de kleine goed ligt.

Lot jeetje zeg want een ongelukken zeg! Voor jullie sterkte met iedereen op te vangen en wat super van jullie!!

Hier erg drukke dagen. Afgelopen zondag thuisgekomen van de camping had ik een mierenplaag in huis:$:x. Dus half huis leeggeruimd gaan boenen en veel mierenpoeder bij de voordeur gebruikt. Nu gelukkig geen last meer. Maandag doorgeboend en gewerkt. dinsdag hele dag cursus gehad in deventer en moest nog op kantoor wat doen. Vandaag de boodschappen en met Ruben bij de KNO geweest. Direct door naar de pre operatief en eer je dan thuis bent en je moet nog alles doen.......

Ruben dus bij de KNO geweest vandaag. we hebben besloten gezien zijn klachten nu al zijn neusamandelen te laten verwijderen. Keelamandelen doen ze pas vanaf 2 jaar. Zijn oren zien er redelijk uit alleen is zijn linker oor nog niet goed ontwikkeld en zal dus goed in de gaten gehouden moeten worden. Dit is niet veel voorkomend maar met net 1 jaar oud zag hij geen direct probleem dat het linkeroortje zo zou blijven.

Zo ga nu gauw nog even mijn was verder opruimen. Want dit weekend gaan we natuurlijk weer naar de camping. Heb er echt zin in wordt heerlijk weer!!

Meiden ik denk aan jullie maar heb het even druk met werk en gezin.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    cira, zo'n camping lijkt me heerlijk zeg .Effe een weekendje weg wanneer je maar wilt.. .zucht! :)

@makkie, ik hoop dat het snel door zet. Snap heel goed je dubbele gevoel in dit hoor! Is niet zo gek.

@debjes, geef je ook nog over, of is het misselijk zijn en niet kotsen? Hoevel ben je aangekomen?

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    #3124 DebJes, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    Pooh.ja overgeven is sinds deze week weer terug was 1,5 week weg., ik ben elf kilo aangekomen waarvan er eerst zes afwaren door extreme overgeven

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat is toch nog best veel dan, ondanks al het overgeven!!

heb heel wat shirtjes bij de zeeman net gekocht voor M. Die had maar 1 shirtje met korte mouwen ;) Ze gaan zo naar bed. J loopt vandaag zonder luier. Net op de wc gepoept en geplast...kijken hoe lang we het droog houden!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

En pooh, hoe ging het zonder luier bij J?

Debjes, mooi hoor, 11 kilo! En idd nog best veel als je bedenkt hoeveel je gespuugd hebt en nog steeds.... ik ben nu in totaal 12 kilo aangekomen!

Cira, dikke knuffel terug voor jou en je boys!

He bah, het gaat de hele dag goed en voel me prima, totdat hij thuis komt.... wat net het geval was, ben maar meteen naar boven gegaan. Alle energie stroomt gelijk uit mn lijf en voel me meteen depri....:(

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    M is gisteren zonder luier naar bed gegaan en is droog gebleven.

Makkie, doe je het wel rustig aan.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, overdag of snachts? Knap hoor! Bij Seth verschilt dat nog zo erg, soms dagen droog, dan weer kletsnat...(snachts). Om het mezelf nu nog even makkelijk te maken krijgt ie gewoon weer een luier aan. Die is dan meestal wel droog smorgens!

Gister trouwens voor het eerst sinds ik op zoek ben kunnen reageren op huurhuizen in Heteren. Staan er nu 2 te huur. Ben benieuwd, heb geen idee hoe het verder werkt, zal het vanzelf wel merken??

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.243
    113
    Brabant
    makkie, is het op inschrijftijd of loting?
    spannend hoor! heb je geen urgentie? of wou je dat niet?
    en dat je je depri voelt: dikke knuffel!!!!hij slaapt toch zeker wel op de bank he?

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, op inschrijftijd. Mijn inschrijftijd is 6 jaar. G slapt in seth zijn bed, seth gezellig bij mij!

Hoe is het trouwens met je rug? Baat bij het in tapen?

Zo, ik ga mezelf eens verwennen, even langs de mac mmmmmmm!!

11. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Makkie lekker naar de Mac, ik krijg nu ook zin in een lekker big mc of een mc flurry.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    J is de hele dag droog gebleven. Netjes op wc geplast en gepoept. alles net nat het avond eten stond hij opeens te plassen. Vanochtend was hij droog (had wel luier om). Vandaag naar het kdv, dan do ik hem toch die luier maar om....

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.243
    113
    Brabant
    Was t lekker makkie?:)
    En gezellig, seth bij je., en goeoeoeoeoeooed dat je al 6 jaar staat ingeschreven!! Maak je echt veel kans hoor!

Pooh, wat goed van j zeg! Wat je ook kunt doen is een onderbroek in de luier!
    Deed ik. In het begin als we weggingen.

Ook even trots: isa is al 3 nachten droog!:)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

ooh lekker makkie een maccie !

Hoe is het verder met iedereen ?
    Her gaat alles prima.
    Sanne is gisteren naar het cb geweest.
    Dsmetje weegt 13,3kg en is 92 cm lang, slanke den dus.
    Verder merk ik dat ik met deze warmte erg veel last heb van mijn suikers....zo irritant !
    'Viel me gisteren ook op dat ik dubbel begon te zien, daar had ik nog nooit bij stil gestaan.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Grappig dat het zo verscheelt met zindelijk zijn jes is in augustus al weer jaar zindelijk! En in sep jaar van zijn speen af. Ben eerlijk gezegd wel blij. Dat ik e dan straks maar één in de luiers heb;)

Makkie ja je krijgt vanzelf oproep thuis als je wordt uitgekozen voor een huis. Tenminste zo gaat dat hier;)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.243
    113
    Brabant
    oja makkie, hier kun je de dag n de sluiting online kijken hoeveelste je bent geworden.

zow... hier de hele dag drukdrukdruk. Want: zondagnacht gaan we op vakantie! zo'n zin in!:):):)

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heerlijk waar gaan jullie heen?
    Wat knap van Isa, dat is hier nog ver van Tygo zijn bed hoor is elke morgen nat.

Makkie oh 2 huizen zou super zijn als het lukt joh, duim voor je en hoe voel je je lichamelijk met je mooie dikke toeter. Ben zo benieuwd naar je meisje!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik duik vanavond met vriendinnen weer de stad/kroeg in, leve het vrijegezelle leven!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee makkie, dat je dat nog "durft" Je kan elk moment bevallen ;)
    Wat was ik dan een schijtert zeg...hhahah!

Ik werd vanochtend gebeld door het kdv. J klaagde over oorpijn en zat al bijna een uur met zijn handen op zijn oren. Ik werk er naast dus was binnen een minuut bij hem. Heb hem even mee genomen naar de huisartsen naast mn werk. Vriendin van me werkt daar als doktersassistente en heeft even gekeken. 1 oor was aardig rood en zat wat vocht achter. Dus moet neusspray gebruiken. Toen naar mijn werk, neusspray halen, paracetamolletje en oordrupje halen. Hij is toen weer naar de juf gegaan en dat ging gelukkig verder goed.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oh Pooh dat is handig zeg dat je dan zo snel kan handelen.
    Wel balen zeg dat J zo'n zeer oortje had.

Makkie wat leuk !

Deel Deze Pagina