@pooh ik vindt t niet ook moeilijk dat iedereen er een mening over heeft. Het is alleen vaak makkelijk om wat te vinden en te zeggen terwijl je zelf geen weet hebt van hoe iets tot stand komt. Hier is t ook nooit de bedoeling geweest dat F bij ons kwam slapen. we hebbent tegen gehouden van november tm juli maar na al die maanden braken me de twee a drie uurtjes slaap per nacht zo op dat ik niks meer waard was. we hebben (naar mijn weten) er ALLES aan gedaan om haar in haar eigen bed te slapen maar helaas zonder resultaat. na maanden met een vermoeide niet etende en chagarijnige baby die de hele dag driftbuien had was de koek gewoon op. Uiteindelijk bij ons gelegd en t heeft echt weken geduurd voordat we bijgeslapen zijn. We proberen het elke keer in het eigen bed en uiteindelijk zal t wel goedkomen. No hard feelings en no defence maar het gaat helaas niet altijd hoe je wil met kinderen ondanks dat we er alles aan gedaan hebben. enfin mochten er nog tips zijn, ik hoor t graag. wat sneu dat ie zo gevallen is Krijg dan meteen ook pijn als ik ze zo zie. terwijl ze vaak zelf er snel geen last meer van hebben. @makkie wow 40 weken. heb ik bij beide kids niet gehaald. Nu zijnt echt de laatste loodjes.
sorry als het verkeerd viel ryanne. Tips heb ik niet. J en M sliepen beide tussen in toen ze net geboren waren, op het aankleed kussen. Het was na 6 weken al lastig om ze in hun eigen bedje te leggen. Ze sliepen alleen als ze boven op mij lagen en dan sliep ik dus niet .dus ja, wij waren ook kapot! Echt 2-3 uurtjes slaap was het max wat we haalde. J sliep als baby 20 minuutjes overdag en dat was ook heel erg slopend. Met beide hebben we het zo gedaan dat we lieten huilen, en om de 5 min gingen kijken. Dat werkte niet. Toen ik ze op hun buik liet slapen, was het zo over. Het zijn beide buikslaper, nu nog! ENg? ja, maar het werkte wel! Tips heb ik verder niet .J heeft ook buien dat ie knap lastig is met naar bed gaan. Bang, warm, dorst etc etc. Flink boos worden helpt hier. Van de week zei ik, dan ga je maar buiten slapen. Is goed, was zijn antwoord. Dus heb ik hem in zijn speelhuisje gebonjourd met kussen en laken. Nou toen was het gezeur snel over en rende hij naar boven. hahaha!
oh ja, debjes, die stickers gebruiken wij ook al een half jaar .Hij heef tal 3 a-4tjes vol geplakt en kadotjes gehad bij een vol vel. Geweldig dat plakken ,maar niet zeggen dat je moet!
Pooh indd dan helpt dat niks. Ik denk dan echt dat het van zelf komt! Ene kind is aanmeet niet. En zal je zien straks met mooie weer dat ze sneller zelf gaan. Ryanne. Ik begrijp jouw verhaal wel. Maar toch heeft f haar zin. Ze slaapt wel tussen in en niet in haar eigen bed, is toch vorm van aandacht als se echt slaap problemen had of wat dan ook zou ze bij jullie ook niet slapen, in bed. Niet negatief bedoeld hoor. Ik vind dat ouders zelf moeten doen waar ze het beste bij voelen en als dit voor jullie de oplossing is waarom niet
@debjes bij ons wordt ze ook 3 a 4 keer wakker alleen t verschil is dat zodra ze een van ons hoort ze weer in slaap valt. in haar eigen bed is ze op de een of andere manier meteen klaarwakker. We hebben ons er voor nu bij neergelegd en ooit zal t wel goedkomen. ze begint n haar eigen bed en uiteindelijk komt ze bij ons.
en als je haar matrasje op de grond naast jullie bed legt ....en dan om e zo veel tijd die matras iets meer verschuiven totdat ze in haar kamer ligt?
Ryanne, hier nogmaals, super super super bedankt voor je veeeeeele leuke kleertjes! Echt zo fijn!! En tja, in bed slapen.... ik denk dat als het echt niet anders is/kan, je het wel doet... wij hebben het ook nooit gedaan, (nu dus wel met Seth) maar als de situatie er naar is..... ik snap het wel hoor! Debjes, je hebt gelijk hoor, ik ben gestript! er viel helaas nog niet veel te strippen, amper ontsluiting en het heeft ook niets gedaan.... meisje heeft het er nog te veel naar dr zin denk ik.... dinsdag nieuwe poging! Pffffff ik ben moehoeeeee en mn hele lijf doet pijn. Slaap slecht, alles voelt stram en stijf, rare buik (geen weeen hoor) en rugpijn, voel me net een bejaarde hahaha. Seth kwam met 40+1 en Kai met 41+3..... ik hou het er ergens daartussen maar op hihihi. Valt me zwaar, dat Gedo nu vakantie heeft en veel thuis is... aan de ene kant lekker, ik kan rusten/slapen/weggaan wanneer ik wil, maar ik functioneer voor geen meter met hem om me heen, totaal geen energie meer.... dus aan de andere kant had ik liever dat hij geen vakantie had. Maar ja, die hadden we zo gepland toen alles nog goed leek ivm de bevalling.......
Makkie kai was echt een latertje! Ik hoop dat dit meisje niet al te lang blijft zitten nog. Snap dat je het zat bent! En situatie maakt het er ook niet makkelijker op!
Makkie je meisje zit nog erg lekker zo te lezen. Hoop dat ze niet zo lang op zich laat wachten als hij broer!? Snap dat je het zat bent joh, en dan ook nu G thuis, probeer er lekker je profijt mee te doen, lekker weg, ontspannen en rusten. Ben zo benieuwd wanneer ze komt. Ryanne ik snap je goed met slapen, zou het ook zeker gedaan hebben als je dan aan je nachtrust komt.
Makkie laat je meisje nu maar komen. Vandaag naar de arbo arts geweest en moet nu 2 uur per dag minder werken om mijn rug te ontzien. Mijn chef was er niet dus ik heb het op de afdeling gezegt, zegt de coƶrdinator van dat zei wel vond dat ik mijn eigen uren maar over meer dagen moet verdelen. Vanmiddag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een foto van mijn rug, ik hoop dat ze iets vinden waar ze wat aan kunnen doen.
Nijntje wanneer krijg je de uitslag van het zh? Hoop dat ze wat voor je kunnen doen! Makkieeee nog geen klein mooi meisje in aantocht!?
stil hier Makkie, ben je aan het puffen? @nijntje, jee, wat balen. Ik hoop echt dat ze je van die pijn af kunnen helpen/ Wat denken ze dat het is, en is er wat aan te doen?! @thamara, ik weet niet of je nog mee leest, maar hoe is het met jouw pijn?
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Makkie iets anders aan het doen is dan hier lezen hihi Op fb is ze ook al zo stil
Ik zei tegen makkie dat 2 juni een mopje dag is om te bevallen. Pooh ze denken aan een hernia met een zenuw die bekneld zit.
Zag dat ze nog wel op whats app is geweest dus misschien is ze gewoon moe. Echt zo erg nu op het laatst nog meer stress nu g er is. Pppfff krijg elke keer weer buikpijn van de situatie.
Ik vind de situatie ook zo naar, deze tijd zou een mooie tijd moeten zijn zonder de stress die ze er nu bij heeft. Laat de geboorte van haar kleine meid dan maar snel komen zodat ze met de drie kindjes verder kan.