Ik zag een foto van de kleine nova maar volgens mij is het nog al één flinkerd! En donker haar heel anders als de andere twee volgens mij! Grappig om te zien. Hoop dat ze snel wat komt vertellen!
Ik had nog een vraagje hoe lang duurde jullie ongie de eerste keer na de bevalling. Ik verlies nu al 15 dagen bloed, het is nu niet meer veel maar het gaat niet over.
Nijntje bij mij was het volgens mij gewoon een week. Debjes ja kleine Nova heeft aardige bolle wangetjes, heeeerlijk! Ik heb vanmorgen heel even wat van makkie gehoord, dat ze naar huis mochten en alles goed gaat.
Mvj de bedoeling was dat haar zus en G erbij zouden zijn hoe het uiteindelijk is gelopen weet ik niet.
Denk niet dat het hem tot zinnen zet. Hij is verliefd en dan lijkt alles mooier dan het is! En daar komen ze pas later achter, als dat meisje ook eisen gaat stellen. Ik hoop dat makkie gewoon lekker kan genieten van haar drie kids! Ik ben de volgende die mag!!!!
ja debjes, voor jou schiet het nu ook op! Gek he, ik kan me nog zo goed herinneren dat we allemaal bezig waren met zwanger worden van de eerst, de tweede. Dat we allemaal wel eens dachten, het lukt nooit... en kijk ons nu! wat een rijkdom! Hoeveel kindjes hebben we zo al samen?
nijn, het giet hier. Je pakket gaat morgen op de post. Zal ik effe aan mn moeder vragen te doen. Stond vanochtend met het pakket bij de primera, was ik je adres vergeten er op te plakken .grrrrr
Hej dames van het PCO clubje. Ik heb even een ervaringsvraag voor jullie. Vorige week maandag diagnose PCOS gekregen en een kuurtje duphaston met clomid mee gekregen, natuurlijk gelijk met de duphaston begonnen. Heb sinds het begin van de kuur al last van bruin verlies. Vanmorgen uit bed naar de wc geweest en mn urine was gewoon rood! Bij afvegen zag ik dus helderrood bloed en heb ik voor de zekerheid maar een tampon ingedaan voor de werkdag. Gelukkig zat er nog niks in mn ondergoed. Vandaag mn tampon 3x verwisseld, maar ik vind het niet denderend veel. Ik verlies nu wisselend helderrood bloed met kleine stolsels, maar ook bruinige slijm. Vanmorgen even langs de poli gelopen en gevraagd wat te doen. Kreeg het advies dat als de bloeding doorzet met de duphaston te stoppen en woensdag met de clomid beginnen. Voor volgende week donderdag al een follikelmeting echo gepland. Ik twijfel alleen heel erg met wat ik zal doen. De vorige keer met duphaston dacht ik ook heel snel ongesteld te zijn, maar toen bleek dat ik een week later pas een echte goeie ongi kreeg. Had toen bij de schijn ongi wel bruin/donkerrood verlies en geen helderrood. Wat zouden jullie doen? Ik hoop echt dat ik vanavond duidelijkheid krijg voor wat betreft mn ongi, anders weet ik niet of ik nou morgen nog de duphaston moet nemen of niet? Maar mijn vraag dus: als ik nu stop met de duphaston en woensdag begin met de clomid wat voor gevolgen kan dit dan hebben als het toch niet mijn ongesteldheid is maar een doorbraakbloeding ofzo? Word ik dan alsnog ongesteld en wat voor gevolgen heeft dit met de clomid? Vind het zo balen dat ik niet gewoon goed ongi ofzo ben. Wachten nu al een tijdje op een 'echte' kans en wil dit nu niet verpesten door de medicijnen verkeerd te gebruiken. Alvast bedank dames!!
oh meid, wat ingewikkeld. Ik heb ook vaak getwijfeld of het echt begonnen was. Het was vaak zo weinig (ik had provera voor ongi op te wekken). Bij twijfel je gyn bellen! En succes met zwanger worden
paniekertje ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu zo voelt, maar mijn ervaring is net als pooh beschrijft dat het uiteindelijk toch wel goed komt qua ongi, ik ben idd ook wel eens heel weinig ongi geweest tijdens/voor een behandeling. als je zelf nu geen eisprong hebt gehad door de pco heb je misschien ook gewoon weinig baarmoederslijm opgebouwd dus ben je ook weinig ongi. stel je begint nu met de clomid dan zorgt volgens mij je lichaam er wel voor dat het 'schoon' wordt omdat er dan zeg maar nieuw baarmoederslijm wordt aangemaakt omdat er een follikel gaat groeien. ik kan je zorgen niet helemaal wegnemen want we kennen allemaal dat gevoel van is het nu begonnen? tja en rood is rood heb ik toen maar leren denken. als je morgen nou helemaal geen ongi meer bent dan zou ik even het zkh bellen voor de zekerheid, als dit beetje rood blijft dan zou ik me niet te veel zorgen maken en anders vraag je gewoon letterlijk of het kwaad kan als je 'te vroeg' begint dan kunnen ze altijd nog beslissen of je een paar dagen later moet beginnen
Bedankt voor jullie reactie dames. Kijk even aan hoe het morgen is, anders bel ik de poli. Zoals het nu staat is het helderrode weg en is het bruin. Pfff ipv dat je gewoon ongi wordt en niet zo'n lange aanloop hebt. Weet je tenminste waar je aan toe bent...