Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj hoe ging het zetten van de prikpil en hoe werkt dat?

Debjes balen zeg maar nu aan de primolut en op naar een goede eisprong deze maand. Beterschap!

Ik heb gister iemand langs gehad van een gastouderbureau. Het klikte wel goed en hun waren ook erg positief over ons huis enzo. Nu is het alleen zo dat ik waarschijnlijk via hun kinderehbo zou moeten doen omdat de mijne niet goed is het moet onder het oranje kruis vallen en ik heb bhv dat is volgens de wet misschien niet genoeg. Het trekt me nog steeds wel maar er zitten natuurlijk ook nadelen aan zoals geen geld bij vakanties en ziekte maar voorlopig is het nog niet zover want voor dat alles rond is gaat er zo 3 maanden overheen. Dus nog tijd genoeg om na te denken.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot ik ga hem zo halen de prik, 1 keer in de 3 maanden krijg je een injectie en op den duur word je niet meer ongi.
    Wat voor werk doe je nu ?

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj ik werk sinds 15 aug. op een peuterspeelzaal.
    dat zou fijn zijn als je niet meer ongi word dan.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oke wel leuk zeg ! Ik heb heel veel respect voor mensen die met kinderen werken, echt heeeeeeul veel, ik zou het niet kunnen nl.
    5 is echt wel de max qua kinderen om je heen hihi

Ja het gaat mij nog niet zo zeer om niet meer ongi te worden, maar meer het feit dat we niet meer met condooms hoeven te vrijen.
    De gyn heeft na Sanne duidelijk een aantal keer gezegd dat het te gevaarlijk word om nog een keer zwanger te raken.
    Nu hebben we misschien iets meer ontspannen pret ....in bed hihi.

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj ja dan is dan wel beter als condooms.

En, kinderen op je werk zijn heel anders als thuis hoor. Thuis vind ik vijf al veel haha. OP je werk luisten ze gewoon beter.ze weten wat de regels zijn en schrikken enorm als je is boos bent. Thuis is dat helaas werk anders.

Jesse was deze morgen één enorme draak. Zeuren, grote mogen niet normaal. Ben zo boos op hem geworden, ik werd nog net niet groen. Hij ligt nu in bed.hij was moe en ik kan even bij tanken.merk ook dat ik nog niet lekker ben, sneller boos.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook een ochtend draakje! :( Lieve hemel wat kan dat kind schreeuwen. We hebben net een wandelingetje gemaakt naar het tuincentrum. daar liggen verdorie de kerstballen al weer klaar...oef!
    Voel me een klein beetje schuldig. Jen is vandaag naar het kdv en wij zijn "lekker thuis". Vanmiddag weer kraamvisite!
    S gaat Jens wel eerder halen vanmiddag. Hij heeft traktaties mee omdat ie grote broer is geworden!
    Morgen ochtend komt het consultatie bureau voor het intake gesprek.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh hoe is het nu om mama van 2 kids te zijn?drukker?zwaarder? of rol je er eigenlijk van zelf in?

Meisje wat is TIJN een lekker ding zeg!Net zo knap als zijn broer! Jij vindje eigen kids natuurlijk altijd knap! Maar geloofme als andere het ook zeggen is het ECHT zo ;)
    Is het voor jouw wennen mama van 2 kindertjes?

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh wat klinkt dat heerlijk zeg lekker slapen en grote broer trots op zijn zusje!

Debjes jeetje zeg nog niet helemaal opgeknapt. Balen dat de clomid niet gewerkt heeft maar wel fijn dat je mag ophogen en FM's krijgt.

MVJ oeee prikincident balen zeg. Fijn dat er al veel uitgesloten is, maar lijkt me toch eng. Ben ook wel benieuwd hoe dat werkt met de prikpil.

Lot spannend hoor misschien wel gastouder. Denk dat in geval van ziekte en vakantie je gewoon elke maand een bedrag apart moet zetten om daar de vakantie mee aan te vullen en event. ziekte.

Nijntje fijn dat ze zo meedenkend en meewerkend zijn op je werk.

Makkie jeetje zeg krijg elke keer weer een bigsmile als ik roze in je handtekening zie staan.

Taliaa beterschap met je meisjes.

Meisje fijn dat het bij jullie ook zo lekker loopt met Tijn.

Ben benieuwd wanneer ik weer eens ongi ga worden is inmiddels ook alweer een week of 12 geleden.

Ruben doet het super hij is druk bezig met draaien (soms lukt het hem) en is zijn stem goed aaan het uitproberen. Alles wat in de buurt van zijn handjes komt heeft meneertje beet en loslaten doet hij niet zo graag. Hij drinkt nog steeds bij mij en op mijn werkdagen krijgt hij 1 fles met rijstebloem erbij. Alleen merk wel dat hij echt toe is aan wat anders erbij. Zijn handen worden geheel opgegeten smakken kan hij als de beste en als we niet uitkijken pakt hij je eten uit je handen. Denk dat we binnenkort rustig aan gaan beginnen met bijvoeding.

Jaimy vind zijn broertje helemaal fantastisch en is niet weg te slaan bij hem. Hij heeft inmiddels ook playmobil ontdekt en is er helemaal idolaat van. Hij speelt er ook super netjes mee. En alles van playmobil gaat hij aan Sinterklaas vragen;).

Zo ik ga nu gauw nog even wat kleine dingen doen in huis voordat Ruben weer om eten roept. Jaimy is lekker tussen boekjes lezen en de zandbak aan het heen en weer hobbellen.

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Debjes: Leuk dat je ze knap vindt, haha ja ik vind dat zelf ook natuurlijk. Het gaat hier echt heel goed. Ties was als baby best heel onrustig en sliep overdag weinig; zijn broertje daarentegen slaapt heel veel en huilt weinig. Alleen tussen 18.00 en 20.00 uur is hij onrustig maar dat is echt van de krampjes.
    Gisteren was het spitsuur hier: mijn vriend móest even weg, en ik was van 17.45 uur tot 20.00 uur alleen. Toen heb ik (multi-tasker dat ik ben, hahahaha): Een half uur gekolfd, de keuken en vaat opgeruimd, Tijn de fles gegeven, Ties geëntertaind en Ties in de douche gedaan (want in bad mag ik hem nog niet doen ivm de KS) terwijl Tijn bijzonder onrustig was door de krampjes. Mijn vriend kwam thuis en toen zat Ties gewassen en gestreken in pyjama op de bank met een fles melk, Tijntje lag in de kinderwagen te slapen en de keuken was weer spik en span.
    Dus.... de eerste 'chaos'-uurtjes in mijn eentje overleefd hoor!

X

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, hihihi you go girl!!!!! En hoe dan ook, je red het gewoon he! Heerlijk dat Tijn zo'n rustige baby is en veel slaapt! En tis zeker een hele knapperd!!!!!

Cira, super dat je nog steeds de borst geeft joh! Ik hooooop zooooooo dat het de 3e keer hier wel gaat lukken, ga dr gewoon weer voor de 200% voor. En knap hoor, al omdraaien! Ben benieuwd wat hij straks van het bijvoeden vind! Weer een mijlpaal he!

Pooh, niet schuldig voelen, tis voor Jens ook belangrijk in zijn ritme te blijven hoor. Je klinkt zoooo enorm relaxed en dat je echt op een roze wolk zit! (net als meisje trouwens!), petje af dames!! (ik voelde me ook super en op een roze wolk, maar kon echt niet veel online zijn hahaha)

Debjes, lekkere draak dus vanmorgen.... die buien worden wel minder he? Merk ik bij Seth ook, vind dat wel fijn... hoewel het met dagen ook weer helemaal mis kan zijn natuurlijk, hoort erbij. Ben je wel een beetje aan het opknappen nu? En al aan de primolut? Succes met de 100mg meid, ik duim heel hard voor je!!

Lot, spannend zeg!! Echt al een beetje met de voorbereidingen/mogelijkheiden bezig dus! Mijn moeder zei het laatst ook, je moet een gastouder worden! Hihihi, dacht meteen, straks met 3 kinderen...mmmm dacht het niet hahahaha. Nog even de voor en nadelen op een rijtje zetten dus. Is die EHBO wel makkelijk te halen of gaat daar veel tijd in zitten? Hoe gaan de nachten bij jullie nu?

MvJ, super toch als je dit wilt en het kan! Denk dat je helemaal niemand voor het het hoofd stoot hoor, zou niet weten waarom? Mss ook wel een optie hier ooit, spiraal never nooit meer, de pil vergeet ik wel eens en met de prikpil hoef je nergens aan te denken toch!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Hier lekker zwanger hoor, pffff voel genoeg!! Maar super en ben dr niet al te beroerd van, dus alles gaat gewoon lekker zn gangetje. Kai wordt een boefje, alles na zeggen en nee schudden. Lopen gaat echt steeds beter! Seth is en blijft een goedzak....echt een poepie, zn broertje heeft um al onder de duim hahaha. Zo'n verschil hier de twee jongens, in uiterlijk en karakter, geweldig!!

En nu dus echt heel spannend over een paar maanden... weer een jochie of toch in het roze deze keer? Maakt me/ons echt niets uit, ben alleen wel erg nieuwsgierig!!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, het gaat eigenlij k van zelf. Nu is Maja (tot nu toe) een erg tevreden meisje. Slaapt veel, huilt zelden, eet goed. EN papa is deze week nog thuis ;)
    Volgende week mag ik het alleen doen, kijken of ik dan nog zo relaxt ben ,hahaha!
    De kraamvisite hebben we ook rustiger gepland deze keer, scheelt enorm. En de avonden zijn van ons!

@makkie, roze is ook erg leuk. (zeg iemand die geen meisjes mama dacht te zijn, hihi)

@cira, oh, jij bent al weer bij de rijstebloem tijd aangekomen. Leuk he. Vind hij het lekker?

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje goed bezig geweest in het spitsuur dus. Heerlijk dat het zo goed gaat.

Makkie als je het ook zou doen mag je er nog 2 kinderen bij, je mag 5 kinderen van 0-4jaar hebben. De nachten je wilt het niet geloven maar nadat we Isa haar bedje hebben gedraaid en een klein lampje aan hebben slaapt ze weer door(niet te hard zeggen natuurlijk haha dan is het gelijk weer mis vannacht) Heerlijk dat je je zo zwanger voelt.Ik ben ook nieuwsgierig wat het word roze of blauw maar ik blijf bij roze en heb dan wel een naamidee haha.

Pooh heerlijk he als het wat rustiger is met visite lekker zelf ook genieten. Ennuh als ze uit de maat groeit heb nog weer van alles haha

Cira heerlijk dat het goed gaat met je jongens. En Jaimy nieuw speelgoed ontdekt leuk vind playmobiel ook erg leuk voor de
    kinderen.

Heerlijk wezen fietsen naar het dorp, ijsje gegeten en lekker ff geneust. Straks misschien even naar de Hier want die hebben op alles 25% korting vanavond dus even kijken of er wat voor Tygo bij zit.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj nee hoor je stoot niemand voor het hoofd, iedereen is gelukig met zijn gezinnetje en ik begrijp je heel goed hoor. Ik heb zelf begin dit jaar voor een spiraal gekozen. De eerste maanden was ik er niet happy mee, maar nu hij langer dan een half jaar zit en het lichaam er aan gewend is vind ik het een prettig ding. Zeker niet meer ongi en dus ook niet die vermoeidheid die daarbij hoort en lekker gewoon weer pret in bed en die condooms weg. Alhoewel Thijs ze laatst nog uit het nachtkastje toverde en er mee liep te spelen. Papa wist niet waar ie moest kijken. Erg grappig.
    @debjes een draakje van een kind. mmmm waar ken ik het van. Zou het in het weer zitten, want ik heb er hier een zonder eten naar bed gestuurd omdat hij zo verschrikkelijk liep te eikelen. En dat eigenlijk al de hele dag.
    @all hier gaat alles lekker. Ik heb niet veel tijd om steeds te reageren, maar ik lees wel mee. Ik heb het op het moment erg druk met mn studie, want mn examen komen er weer aan. dus even blokken.

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    :D Gefelicteerd meid
    Geniet er van, zal het nu een meisje worden ? ;)

@ Poohbear
    Wat heerlijk om te lezen over je 2 schatjes :D
    Je klinkt echt relax, en volgende week gaat het helemaal goed komen.
    Hoe vind Jens zijn zusje ?

@ Debjes
    Wat balen zeg.
    Goed dat je nu weer fm krijg.
    Heel veel succes met de volgende ronde.

@ Meisje
    Je heb je draai ook al helemaal gevonden met je 2 mannetjes :D
    Jij klinkt ook al zo relax.

@ Lot
    Bevalt het werk ?
    Ik vond het ook heerlijk met kindjes te werken (3 mnd stage)

@ Mvj
    Jij zat toch midden in verhuizing ?
    Lukt het allemaal een beetje ?

@ All
    Hier gaat alles goed.
    M doet het heel goed op school.
    En nu slaapt sinds gisteren in een grote bed, en ze straalde helemaal toen ze mocht slapen (ikke nou grote meid mama :D)

Gaat de meeting nou nog door ?
    En waar gaan we elkaar treffen ?

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

#335 Makkie, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2011
    Thamara, fijn dat je kids het zo goed doen! lekker genieten van ze!! En stoer hoor van N, zeker een hele grote meid nu! De meeting is 19 november en bij Chimpiechamp in oosterhout. (toch meiden?)

Sas, blokse verder meid! En thijsje dus ook lekker dwars vandaag....zonder eten naar bed, dan heeft ie het wel heel bont gemaakt!! Zou dat niet kunnen, naar merk sowieso om me heen dat ik niet streng (genoeg) ben, zucht, hoe doen jullie dat??

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mijn meid wordt begin november geopereerd aan haar neus-, en keelamandelen en ze krijg waarschijnlijk weer buisjes. vind et zo zielig maar er moest iets gebeuren. ze valt af ipv dat ze steeds iets aankomt. het eten krijgt ze niet weg dus ze eet meerdere keren per week een potje van olvarit. en de onrust in de nacht kan ook van de keelamandelen komen dus misschien gaat ze dan ook weer lekker slapen.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ha ladies!
    hier drukdruk met werken!!!
    maar goed.

@thamaraa: ja, jeetje, n is vroeg wijs he? wat doe je eindelijk met haar haartjes nu? stomme vraag misschien, haha.
    Maar goed, ik vind N zooooo mooi haar hebben, maar vraag me af of het handig is om dat lang te laten groeien? (papa wil het liefste lang haar bij de meiden, maar lijkt mij niet handig??)

@meeting, wrs kan ik de 19e!!!! joehoe!!!

@mvj, nee joh, mallerd. jullie gezinnetje is gewoon af nu! daar stoot je toch niemand mee tegen het hoofd?
    je zegt toch niet tegen mij: stomme moeke, ga ook aan die prikpil, een derde is echt een stom idee!
    ben blij voor je dat je een keuze hebt gemaakt! Hoe zit dat eigenlijk met bijwerkingen??

@makkie, waar blijft je banner? zag op hyves een verbloemend jurkje? bolt je buikje al??
    en zwangerzwanger! vind het ZOOOOO leuk!!

@debjes, oh.. 100mg. brrrrr had ik ook, ook 100x meer bijwerkingen! houd jezelf in de gaten hoor!!!

@sas blokze! zullen we binnenkort een date-tje doen? :)
    en vind het echt superstoer dat je voor de maagverkleining gaat! sorry trouwens dat ik over die cliënt begon, lekker kortzichtig van me!

@lot, klinkt dus best goed, die go! idd ehbo moet kinderehbo zijn!
    Mijn schoonzusje heeft ook van alles aangeschaft voor de goo, ook zo'n bolderkar die ze op het kdv ook hebben, super handig!
    (zij is zelfstandige, dus belasting voordeel)
    En gelukkig slaapt isa weer goed, fijn he?:)
    Hoe voel jij je nu?
    (is jouw onderkant trouwens helemaal hersteld?)

@weetnietmeerwiehetvroeg, ja ik herstel langzaam. zowel lichamelijk als geestelijk.
    Ik heb nog erg last van de kilo's (ook emo), bekken, rug, bekkenbodem en ook geestelijk.
    Ik ben erg diep gegaan het afgelopen jaar en hoe meer ik opkrabbel, hoe meer ik besef dat het echt diepdiep was.
    En nog elke dag voel ik me schuldig naar elize toe. maar goed, ze heeft er niks aan over gehouden geloof ik. ;)
    merk dat de meeste lichamelijk echte pijn wat minder wordt.
    Binnenkort ga ik sporten en dan ook weer naar de fysio.
    En dan gaan die k*tkilo's er echt af! brrrr

dus..

@nieuwebabytjes, ben zo blij voor jullie he! alles lekker thuis en knus!

@pooh, drinkt maja nu goed?
    en slapen enzo?
    En niet schuldig voelen, jens heeft zijn ritme ook gewoon nog nodig! en die vindt het toch helemaal leuk op t kdv?

@meisje, ik vind Tijn zo'n mooie naam!!! echt zo leuk!:) vooral ook bij ties en guusje!
    moest ik nog even zeggen!

@ll,
    YES, ik heb net de boba-drager besteld, ben ZO blij! wil hem al een tijd, van alles op de rommelmarkt verkocht en nu "mag" ik hem kopen van mezelf, joehoe!
    en toen bleek ik ook nog de mooie te kunnen vinden voor de lelijke prijs, haha

en we hebben de herfstvakantie geboekt!!:)

en deze week nog doorbikkelen en dan ga ik vaste dagen werken. wat een opluchting!

Liefss, Taliaa

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pf hier een spugende Ruben is al sinds 22.30 aan het spugen . Muur in zijn kamer eronder heel de vloer zeiknat en zijn bedje............ Nu bij ons op de kamer in de wieg gelegd maar hij blijft kokhalzen en overgeven. Hij wilt niet drinken. Huilt steeds en is zo slapjes . Heb mijn eigen beloofd om als hij om 02.00 nog zo is en een droge luier heeft ik mijn man wakker maak. Dan maar even samen overleggen om de hap te bellen. Weet nog goed het spugen van Jaimy maar dit is echt zo anders. Lijkt wel of hij er soms in blijft hangen.

Ik heb nog geen oog dicht gedaan en om 05.00 gaat de wekker alweer.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoe gaat het cira?

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007