Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Pooh beterschap!!!

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Vandaag naar de HA geweest omdat ik al weken pijn in mn schouder had. Nu heb ik een slijbeursontstekking, maar ik kan met mn maagverkleining geen ontstekkingsremmers slikken, dus nu krijg ik morgen een spuit in mn schouder. auwauw. Hopelijk gaat het dan wel wat sneller over.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh sas heeft mijn partner drie keer gehad

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow sterkte zeg!!! het zit je niet mee, knuf!!!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat zijn kl%te spuiten sas, sterkte!! Heb vandaag gewerkt. beetje slap nog, maar alles blijft er in! morgen vakantie!

6. @sas auw.. laat je iemand anders rijden want hier was mn hele arm verdoofd hihi

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    oei sas:( knuf!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden wij gaan straks weg! taliaa, sms je me als debjes bevalt?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    ja natuurlijk pooh!!!:)
    fijne vakantie, geniet ervan en laat je niet op de kop zitten door je sch.ouders!!!
    X

allemaal: zwaai!!! hier bezig met een bruidstaart: bibberrrrr

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend taliaa!! :) Ik ga proberen me rustig te houden, hahaha!
    Heb wel veel zin ,maar zie ook tegen de reis op!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh veel plezier. Hoelang ga je?

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Pooh fijne vakantie.
    @all ik ga lopend naar de HA toe, die is gelukkig een paar straten verderop. Vandaag maar al mn klusjes op het werk afmaken, want ik denk dat ik morgen niet ga redden met autorijden en dan niet naar mn werk kan. Ach ik zie wel. Ik hoop maar dat het snel werkt.

13. @s6 ermee!
    @pooh hele fijne vakantie!
    @talia foto! ben benieuwd naar je taart

14. mag k ff jullie mening.. mn sm past vandaag op de kids en normaal komt ze altijd bij ons. nu had ze gevraagd om de kids bij haar te brengen want ze moest nog vanalles doen.
    nu heb ik nee gezegd en is ze een beetje pissig maar... ik ben al drie jaar aan t zeuren of ze de vijver willen omheinen maar nog steeds niet gebeurd. t is een grote vijver over de breedtte van de tuin. daarnaast heb ik gevraagd of ze de klink van de tussendeur naar de gang en voordeur omhoog wil zetten omdat F daar gewoon naar buiten kan lopen. of via de garage de tuin in. dit is ook niet gebeurd. Daarnaast is t zo dat ze doof is en ik heb al buikpijn bij de gedachte dat er twee kids rondlopen/schuiven. nu zei ze dat ze alles op slot zou doen maar dat vindt ik ook een griezelige gedachte want als er wat gebeurd komt ze niet buiten.

*zucht* vinden jullie me ook overbezorgd?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne ik weet het niet. oma had bij ons ook een vijver wel met een klein hekje, maar de kinderen kwamen nooit buiten zonder toezicht, maar goed zij gaaf zelf ook al aan vaak dat ze die vijver niks vond met die kinderen. En sinds vorig jaar is de vijver weg. Maar jouw s.m is ook nog is doof dat baard mijn ook wel zorgen. En goed.ik weet niet waar haar vijver staat maar als ze alleen de tuin deur op slot doet als de vijver in de tuin staat lijkt me dat wel veilig. Maar goed ik ken je s.m niet qua karakter is ze zelf ook bezorgd of is ze beetje nonchalant en ziet ze het niet echt als gevaar? Daarom vind ik het moeilijk om te oordelen over haar ;)

16. hmm ze geeft zelf al drie jaar aan dat ze de vijver niks vindt maar ze zorgt er ook weer niet voor dat mn sv er wat aan doet. je kunt op drie manieren in de tuin komen. je hebt een terras en daaraan grenst meteen een grote vijver. de planten zijn over de tegels gegroeid dus je ziet moeilijk waar de vijver begint. vindt t een grieelige gedachte dat er dan twee kids in huis zijn. de deuren kunnen wel dicht maar de voordeur is ook al in t slot dus dat gaf ik aan met dat ze dan helemaal opgesloten zit. als er dan wat is duurt t ff voordat je buiten bent...

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    geen overbezorgde moeder, maar een terecht bezorgde moeder. Enneh ik heb het zelf gezien wat een aantrekkingskracht een vijver heeft met T, dus ik geef je groot gelijk. Daarbij is sm niet gewend met kinderen in haar eigen huis en staan ze al bij de vijver voordat ze het door heeft omdat ze net vergeten is een deur af te sluiten. En jezelf opsluiten en dan nog naar sleutels moeten zoeken is helemaal uit den booze. In noodsituaties moet je er direct uit kunnen. Je hebt groot gelijk dat je je poot stijf houdt. Dan maar gezeur, maar je gaat voor de veiligheid van je kindjes. En als ze dat niet ziet, jammer voor haar.

18. upperdeup

goedemorgen

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    mogguh

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ryanne eerlijk gezegd veel respect dat je dat hebt gezegd. ik zou in zo'n geval dat dan uiteindelijk niet doen en in de stress zitten.

lijkt me dan ook het lastige van bij een opa of oma. ze doen het toch voor jou en als zij dan een keer wat terug vragen (van dat je ze een keer daar brengt) dan moet je dit aankaarten, lastig hoor. je kinderen gaan natuurlijk voor maar ik ben zon muts die dan gaat lopen piekeren over de situatie en jij bent gewoon heel duidelijk, super gedaan.

alleen wat vind vriend/manlief ervan?

mijn ouders hebben een hele enge trap en we komen daar maar heel weinig (duitsland) maar toch hebben ze traphekjes gekocht dus ik vind jou vraag over de deuren niet raar. mijn ouders hebben ook een grote vijver, ben ook benieuwd deze zomer. weet nu al bijna zeker dat ik daardoor niet met ivo even alleen op pad zal gaan want stel dat ze ze uit het oog verliezen in de tuin.

Deel Deze Pagina