lieve meiden, even een berichtje van mijn kant! het gaat hier superrrrrr! N.ova is een heerlijk zoet poppetje, dat goed drinkt, groeit en slaapt. Tis echt genieten weer zo'n kleintje. De jongens vinden het heeeeel interessant, maar vragen wel wat extra aandacht door alle drukte, logisch. Maar het gaat hier echt heel goed! Gedo laat me steeds meer koud, er komen steeds meer dingen bij en waar ik achter kom.... brrrr echt niet normaal en wat een soap. Ik ben in iedergeval zoooo klaar met hem... en wat mist hij veel van N.ova zeg.... niet te geloven.... ik geniet echt dubbel en dwars van mijn kindjes en dat pakt niemand mij af! Hoop hier snel weer te posten! liefs!!
hey makkie ! Leuk om wat van je te lezen ! Je geniet wel dubbel en dwars. Laat g maar lekker in zijn sop koken jij hebt het mooiste bezit nu !
echt zo fijn makkie dat het zo goed gaat, je wordt er kei sterk van!!! wel ontzettend erg van G allemaal wat er naar boven komt, maar jij bent gewoon een super mommy !!!
lieve makkie je bent een toppertje. lekker blijven genieten en G is t niet waard!!! @linda Ze heeft al vaker zelf aangegeven dat de vijver gedaan zou worden maar helaas.. met alleen F ging t wel maar met 2 kindjes krijg ik al buikpijn bij de gedachte. Vriendlief is t met me eens gelukkig. Hopelijk gaan ze er nu wat aan doen hoe is t met jouw kindjes? Groeien hard zag ik poeh
zal ook ff snel wat posten, het gaat hier erg goed, kindjes zijn zo lief en we lachen ons kapot om wat ze allemaal zeggen en doen. soms zeggen we wel eens we hebben 3 kindjes, Evy, Timo en Evy&Timo want ze kunnen echt tweelingstreken uithalen zeg pppfff. als het dan stil is en ik ben even uit het zicht en dan hoor ik gegiechel, dan weet ik al hoe laat het is, dan hebben ze samen weer wat bedacht wat uiteraard altijd eigenlijk niet mag. Timo houdt graag een showtje en gaat op een stoeltje staan, neemt iets als microfoon en gaat dan heel hard staan zingen. Evy kletst de oren van ons hoofd, soms zo snel dat ze vergeet adem te halen en alle woordjes door elkaar husselt. We moeten wel heel consequent zijn met Evy en dat vind ik soms wel moeilijk. Maar ben echt bang dat ze anders heel slecht luistert en zich nergens wat van aan trekt. Ook kan ze heel fel doen tegen anderen. Dat bedoelt ze dan niet zo extreem maar ze wordt nu wat ouder en dan wordt het natuurlijk wat minder schattig en gaan mensen het niet meer pikken. Maarja hoe leg je haar dat uit. En hoe leg je uit dat zei bepaalde dingen niet mag zeggen en een ander wel? Ze is heel rechtlijnig en alles wat afwijkt daar zegt ze wat van en raakt ook van slag als ze genegeerd wordt dus het is wel een karaktertje maarja ben dan zo trots op haar want ze is zo zorgzaam naar iedereen toe. Hoewel Timo veel rustiger is, is zij juist de gevoeligste en dat ziet de buitenwereld niet altijd. En Timootje is mijn kleine baby. Laatst vroeg iemand voor het eerst of hij jonger was. Grappig, hij kan nog zo aanhankelijk zijn en blijft een super makkelijk mannetje met af en toe zijn streken. Want als het hem niet zint dan zet hij een keel op waarvan je achterover blaast. Hij is gek op auto's, hijskranen, allemaal jongetjesdingen. Nu ons huis en voor een groot deel de tuin af is, kunnen we echt lekker genieten van alles. Dit jaar voor het eerst camperen met de kinderen in zuid frankrijk (tent gehuurd). Super veel zin in. Nou dat was mijn happydeppie verhaal, nouja is ook wel eens anders geweest. Soms denk ik wel eens aan nog een kindje maar blijft een vage wens. Misschien hoort zon gevoel er af en toe bij ook al voelt het gewoon wel compleet nu.
@makkie fijn te horen dat alles goed gaat. @linda heerlijk die tweelingstreken, geniet maar lekker van je kindjes. enneh heerlijk een vakantie in zuid frankrijk, lekker kamperen, vinden de kids heerlijk. Neem lekker de loopfietsjes mee. Ideaal op een camping enneh achterin de auto een dvd systeem. Ik wilde het nooit, maar nu wil ik op die hele lange rit niet anders. Kunnen we het lekker in 1 keer doen. @all zo hier een beetje in de lappenmand geraakt. Gisteren hebben ze bij de HA een spuit in mn slijmbeursontstekking gezet. Enneh dat was heel erg auwie. Zeker omdat het een leerling HA was, die het nog moest leren, dus die was gaan zoeken met die naald in mn schouder, HA daarna voelen, zat het niet goed, moesten ze nog een keer prikken. Afijn na 5 min zat de spuit er eindelijk in. Nu een paar dagen rustig aan doen met de schouder. En wat denk je wat, krijg ik er vanacht nog gezellig een blaasontstekking eroverheen. zucht. Gelukkig begint de AB al te werken en kunnen we morgen toch naar de Efteling. Fijn weekend allemaal.
Lind zo leuk. En zo herkenbaar hert verschil tussen een jongen en meid. Jongens blijven gewoon mama s kindjes daar blijf ik bij. Makkie ben je nare dingen te weten gekomen. Fijn dat je zo geniet. En slapen de jongens nog goed?
oh ja jongens zijn echt mamakindjes. Jelmer heeft nu een periode dat ik niet mag gaan werken...en als ik dan ga werken en ik kom thuis dan vreet hij me op hihi.
Makkie wat ben je sterk voor je kids en wat ontzettend rot dat er nog steeds dingen aan het licht komen van G. Je bent echt een topper. Wat fijn dat je meisje het goed doet. Sas auw pijnlijk zeg, hopelijk doet de spuit zijn werk. Linda, zo Evy is een echt meid zo te lezen goed dat je probeert consequent te zijn al is dat soms best moeilijk he en Timo een mama's jongentje lief is dat. Heerlijk dat je zo geniet en heerlijk zeg met de kids naar Frankrijk, wanneer gaan jullie? Taliaa hoe gaat het met jouw meisjes? Debjes hoe voel je je? Begint op te schieten allemaal. Hier alles goed, ben zo aan genieten van de kinderen. Heerlijke leeftijd allebei. Er zitten best dagen tussen dat ik wat blijf zeggen maar ze zijn ook zo lief met en voor elkaar. Isa is een echt boefje en dan dat koppie erbij is soms moeilijk niet te lachen ook zegt ze alles na op het moment en word haar woordenschat echt uitgebreid. Tygo verwacht vandaag storm denk ik jeetje wat is hij druk maar verder gaat het ook goed, soms ook gewoon regels nodig maar hij kan ook zo lief zijn. Hij heeft op dit moment wel wat meer moeite dat wij moeten werken en hij ergens heen moet maar als hij er eenmaal is gaat het goed. Nog 2 weekjes moet ik op de psz werken dan ben ik daar weg en dan nog 1 weekje bij mijn vader werken en dan heerlijk vakantie en dan na onze vakantie gewoon weer 1 baan dus weer rust in huis en mijn hoofd
Leuk weer even wat verhalen te lezen!!! Fietsjes goed idee Sas, ze kunnen het ook al best goed. We hebben een dakkoffer dus moet toch lukken hoop ik allemaal, hoewel ik toch wle de tweelingwagen mee wil ondanks dat ze nu veel lopen. Daarmee is de achterbak al bijna helemaal vol hihi maar goed geen bedjes mee want we hebben bedhekjes besteld dus ik ben benieuwd. Weet niet meer wie het vroeg maar we gaan half augustus. Nog 6 weken bikkelen. Hopelijk ook weer snel van de tuin genieten want dit is niks...
Lot lief dat je het vraagt. Ja nog elf dagen. Ik ben er klaar voor. Moet alleen iets meer rusten, want ik blijf een bezig bijtje moet echt wat mee rusten,want ik lig elke avond dood moe in bed en denk dan ook gelijk ohhh als hij vanavond maar niet komt of vanacht. Maarja eens komt die dag
Owh debjes, vind t zo spannend voor je!! Linda, waarom neem je de duobuggy niet mee?( die hadden jullie toch?) En wat een heerlijk berichtje laatst! Hoe anders dan een aantal jaar geleden. Ik weet nog zo goed meid, jij als laatste nog 'aan de andere kant' ... En toen eindelijk, eindelijk mocht jij ook verhuizen naar t zwangereclubje! En nu ben je de ervaren twinsmoeder Lot, owh heerlijk zeg!! Ik vind juist deze leeftijd(scombinatie) erg vermoeiend.. Maar goed, is vast een faaaaaase En dadelijk lekker stoppen op de psz, je bent er echt klaar voor he? Sas, wat deed jij op de open billen van t ook alweer? Elize dr billen liggen echt helemaal open
@taliaa zinkolie als calendulazalf niet meer werkt. @linda stuurtjes eraf halen en je hebt plattere fietsjes. Enneh als ze die bedhekjes vergeten zijn te leveren, dan de bedden eruit halen en de matrassen op de grond leggen. Dan kunnen ze er niet uitvallen. Enneh het zal best lachen zijn s'avonds want dat in een tent de muren meegeven, snappen ze echt niet in het begin. Enneh de ritsen van de slaaptent aan de bovenzijde schuiven zodat ze er niet bijkunnen. Want anders staan ze ineens achter je, of zitten ze klem tussen de hor en de binnendeur. Wel erg lachen natuurlijk. Je zult wel een hoop plezier hebben. Hier gaat alles goed, de ab en de spuit beginnen eindelijk te werken. Nog even een paar daagjes rustig aan, en dan weer werken.
Oh wat grappig ja. Idd wordt leuk hihi. Oja kan de stuurtjes wel iets los draaien en over dwars zetten. Goeie tip. En idd die rits, evy loves ritsen haha. Taliaa de buggy is echt een ondung. Super zwaar, ligt voor nood in mijn auto en I past er niet achter, staat hij helemaal krom. Dejes ben zo benieuwd straks bij jullie! Fijn dat het begint te werken sas! Kom je nog een vacature tegen.....? Evy helaas erg benauwd hier weer. Zelfs beetje overgegeven al 3x ivm slijm. Nu met 2 verschillende pufhes, luuf, neusspray, bed schuin en een bak met dampo in haar kamer. Meer kan ik niet verzinnen... Anders woe of do maar eens langs ha. Neefje heeft waterpokken en was twee/een week daarvoor lamlendig en toen hier. Herkennen jullie dat? Timo had vrijdag koorts dus nu denk ik steeds dat ze de waterpokken krijgen. Haha.
linda, wie weet, hebben ze het maar gehad. Zit er hier ook nog op te wachten haha. beterschap voor je lieve meisje! zo een gesprek over de bijstandsuitkering, ben benieuwd....hoop wel dat ik hem krijg totdat ik weer een goede baan heb, anders kan ik nog niets beginnen. verder hier alles goed, ben zo veliefd op mn meisje, ze doet het super super goed! bevallingsverhaal volgt snel!