Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie sterkte. Ben benieuwd naar je verhaal over de bevalling

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    Succes makkie!( en ben ook benieuwd naar je verhaal)

Linda, owh ah. Want leek me wel makkelijk een duobuggy.

Debjes, alles rustig nog??

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Debjes hoe leeft Jesse er naartoe? Wordt voor hem ook echt een bijzondere gebeurtenis he!

Makkie en hoe gaat het met Seth (en Kai natuurlijk)?

4. @debjes wow nu ben je echt aan de buurt :) laat je mannetje maars nel komen

@#sas hopelijk werkt de spuit snel. en sterkte met je bo!

@linda heerlijk je verhaal te lezen. en kamperen super zeg. wij gaan volgend jaar zeker ook. heb er altijd zoveel plezier in gehad vroeger.

@talia hoe gaat t met jou meid?

@mamaskindjes F is een echt mama kindje en C meer een papa kindje.
    gek hoe dat zo vroeg al ontwikkeld he. luekleuk

@lot lekker bijna vakantie. hopelijk wat meer rust erna

@makkie had je al bericht of je de huurwoning hebt gekregen?
    benieuwd naar je verhaal
    zo ff posten dan lees ik daarna de laatste blz.

5. ow er is niets op de laatste blz hihi

dan ga ik weer verder met mn huiswerk.
    ben aan t werk maar heb t ff rustig dus ga snel aan de slag.

kindjes vandaag voor t eerst naar de GO. kreeg een sms dat t super ging dus pak van mn hart

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne hoor je niet vaak. Hoor dat meisjes er mama kindjes zijn. En jongens papa vaak is het anders om;) wel leuk.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ben benieuwd hoe je gesprek ging.

Ik werd vanmorgen gebeld door Tygo zijn basisschool met de vraag of wij willen dat Tygo na de herfstvakantie al gaat instromen dan stromen er meerdere kinderen in en dan is het nog rustiger dan 2 weken later als hij 4 word ivm sint en kerst. Zo'n telefoontje doet gelijk beseffen dat het toch wel echt steeds dichterbij komt, ik moet er echt nog niet aandenken.

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb gisteren Thijs voor een kennismakingsmiddag op school weggebracht. Slik snik huil. Ik heb thuis er wel even een traantje op moeten laten. Wat wordt ie groot. en zn beschermde wereltje wordt iets minder beschermt. Hij zal nu meer voor zichzelf op moeten komen. Na de grote vakantie gaat hij gelijk beginnen op school. Hij heeft gisteren met zn klasje kennis gemaakt en met zn juffen. Hij vond het helemaal geweldig en heeft er erg zin in. Nog 3 weken kdv en dan sluiten we dat ook weer af.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow wat heftig meiden inderdaad! lijtk me ook zo'n grote stap, echt een loslaat moment

wel super dat de school zo meedenkt lot, dat vind ik wel een heel goed teken!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier ook.jongetje die na de zomervakantie naar de grote school gaat. Hij vind het alleen super eng:(

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas ik denk ook zeker dat ik een slikmoment zou hebben. Heb ik nog geluk dat Isa nog thuis is maar een hele week weg en hij moet het nu wat meer zelf zien te redden geen mama meer die hem helpt, slik.

Debjes ja ook jouw mannetje mag al bijna. Vervelend dat hij het eng vind zeg, weet je waarom? Hopelijk komt hij daar snel overheen.

Tygo en Isa gaan nog 2x naar het kdv en dan gaan ze ervanaf ook dat vind ik best slikken, zolang daar geweest en de kinderen vinden het zo leuk maar we hebben het niet meer nodig dus ja. Nog leuke traktatie tips?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot jesse is erg gevoelig voor veranderingen. Kan zich heel snel druk maken ook van alles. Komt wel goed. Duurt even straks.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    kan het me heel goed voorstellen meiden, moet nu al slikken dat ze over twee jaar afscheid gaan nemen van het kdv haha en ze bij elkaar in een klas stoppen is ook een gevoel van 'dan hebben ze elkaar nog'. Maar daar zijn we nog niet over uit.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even snel vanmiddag vk geweest. Ik voelde al twee dagen weer wat minder leven als normaal. vk vond zelf ook daar het erg rustig was. Dus naar ziekenhuis.aan de ctg. Veel harde buiken maar de baby maakt het gelukkig goed. Echo gemaakt en er is nog voldoende vruchtwater.

Met jes heb ik deze onzekerheid nooit gehad. Maar nu was.mijn instinct zo sterk dat ik wilde dat iemand even keek. De arts begrip het heel goed. Hij zei.wij zijn artsen maar niks gaat boven het moeder instinct dus wij kijken liever drie keer teveel dan te weinig!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Dat is fijn dat ze even hebben gekeken. Ik heb het bij beide kinderen gehad maar dat kwam dat ik niet veel groeide maar dat de kinderen wel groot waren. En dan is het heel fijn dat ze er de tijd voor nemen.

Nog eventjes en de kleine is er.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik zie net dat d vandaag alweer 5 maand is.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes goed dat je gebeld hebt blijf je eigen gevoel volgen!!

Ik lees berichtjes van marende op FB weet iemand wat er bij hun is?

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik denk nu ze officieel weten wat er met hun dochter aam de hand is. Kunnen ze nu officieel één nieuwe start maken.

Nijntje ja gaat snel!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.242
    113
    Brabant
    Moet je dr ff pben op fb.ik heb een reactie gehad.
    Niks met de kids iig, diagnose van M was al bekend.

Debjes, goed dat je gebeld hebt!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh sorry taliaa. Ik wist wel dat het al bekend was maar dacht dat het daarom ging.

Deel Deze Pagina