Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. och meiden ik weet precies hoe jullie je voelen. Hier van de week met de basisschool gebeld voor een afspraak en eens rond te kijken en dat vond ik al een grote stap. ze worden veel te snel groot :(

@deb goed van je dat je bent laten kijken! en idd beter te vaak dan te weinig.

Gister de tractaties voor C gemaakt en vanavond die van F. ze delen morgen beide uit. Feestje is pas de 7e maar ga zaterdag wel wat met mn kleine man doen. Op F haar verjaardag ook vrij genomen en met haar ook wat leuks doen.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier vanochtend evy bloed geprikt op kinkhoest. Volgende week pas uitslag. En door met pufjes.

Overal lekker zonnig vandaag? Doet me echt even goed!

3. @linda hopelijk een goede uitslag!

Hier was t om 10 uur al 26.5 graden. en ik.. ben aan t werk :(
    Papa t badje opgezet dus kindjes kunnen lekker buiten vandaag

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Geen zon gezien. Bewolkt en benauwd. Nu komt er meer wind en met beetje regen

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik zit er even helemaal doorheen. Niks een flinke ruzie hier gehad en ik ben maar naar bed gegaan. Hij vindt dat te weinig in huis doe, ik had de kinderen opgehaald, eten gekookt en na het eten gaat hij op de bank zitten om sport nieuws te kijken. Ik ga ook even op de bank zitten zegt hij ineens dat het zo'n rommel in de keuken is. En hij wordt boos dat ik even op de bank zit. Zegt u hij ook nog dat hij zo veel doet aan opruimen en de tuin en dat ik niks doe. Als de kinderen rommel maken dan is het ook altijd mijn schuld.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat is naar nijn zeker als je het vanavond niet uitgepraat krijgt. Misschien toch nog ff praten?

Jij mag naar een dag werken toch ook even zitten?

Kan je verder geen tips geven, hier zijn die ruzies meestal andersom. Maar sinds ik drie dagen werk (bijna) niet meer omdat ik het nu eerlijker verdeeld vind.

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hij kwam net boven om te vragen of ik nog naar beneden kwam, hij snapte nu ook wel dat hij verkeerd bezig was, maar ik heb hem meteen gezegd dat als hij de late fles doet en dan ineens zegt dat hij me is dat ik het niet meer overneem, omdat hij het ook nie voor mij doet, zegt hij dan heb ik mezelf mooi mee in de vingers gesneden. Dus nu doe ik het volgende week ook lekker niet, laat hem maar eens merken wat ik allemaal wel doe.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ???

9. @nijn begrijp je laatste berichtje niet helemaal?
    Hoop dat je erover kunt praten.

hier ook wel eens ruzies over huishouden. vindt dan ook dat hij te weing doet maar als ik dan even nadenk is dat onzin want hij werkt superhard.

is meer als ik gefrustreerd ben doordat t altijd zo'n rommel blijft maar dat heb je nu eenmaal met twee kids (en aangezien ik heel netjes en precies ben is dat wel eens lastig)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    Zo herkenbaar. Hier ook hoor. We hebben de afspraak dat ik het huishouden doe, ik werk immers maar 12 uur. Maar met de kids helpt hij altijd.
    Maar goed, soms zou het wel fijn zijn als hij eens uit zichzelf wat dingen aan zou pakken. Zo kan ik niet stofzuigen en dweilen achter elkaar (rug) maar hij denkt er nooit aan om dan even te stofzuigen.
    En als ik het vraag, dan vergeet hij het weer.. Grom!

Maar goed:) ben wel super gelukkig met hem:)

En de kids.. Jankje:):)
    Oja, gister mijn eisprongtekenen gehad.. Helaas geen bedpret, dus deze ronde gaat voorbij. Maar hoop wel op een echte menstruatie dadelijk!

Debjes, meldplicht meid!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    Oja linda. Jeetje.. Kinkhoest:(:( wanneer hoor je er iets van?

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    We hebben het uitgepraat en hij vond dat hij te vel gereageerd had en ook wel ziet dat ik veel pijn heb in mijn rug maar daar soms (meestal) niet aan denkt, hij heeft gisteren ook meteen weer eens de late fles gedaan zodat ik in bed kon blijven. Sorry dat mijn vorige bericht onduidelijk was die heb ik namelijk met de telefoon gedaan toen ik al in bed lag. En ik was zo moe.

13. @talia ik vind t ook niet erg om t huishouden te doen maar meneer is soms zo laks met opruimen. bord op t aanrecht (terwijl de vaatwasser er recht onder is) schoenen in de kamer, jas over de stoel. dat soort kleine dingetjes. ruim alles achter je kont op dat scheelt een hoop opruimen.
    maar ook ik heb niets te klagen :D (al is t soms ff lekker hihi)

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier ben ik. Niks aan de hand nog. ;)

Hier doe ik het huishouden. Maar C helpt veel. Sopt de keuken,badkamer,wc. Verder doe ik elke dag stofzuigen en dweilen. En ik door d was en strijk. C kookt en wast af. Zo zijn de taken hier best goed verdeeld.nooit ruzie over meer. Vroeger wel heel veel!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa volgende week.

Daarom ben ik zelf wel blij dat ik ook werk. Huishouden is een ondankbare job maar omdat ik ook een dag meer thuis ben vind ik eerlijk is eerlijk.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik meld me even. Vriend lief heeft bitter lemon gekocht zo grappig. Hij zei ja je weet het nooit. Met jess dronk je vier slokken en toen begon paar uur later je bevalling haha dus morgen durf ik wel wat slokjes te wagen;) ( vind het zo vies haha)

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heeft het geholpen dedjes!!!!!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    idd, debjes??:)

het is stil hier meiden, ik ben er ook schuldig aan hoor! maar denk nog veel aan jullie!
    zwaai!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Met pas genomen vind dat zo vies. Dag is nog lang;)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    haha, gewoon doordrinken hoor! wie weet....:) heb je eigenlijk een buddy?

Deel Deze Pagina