Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Debjes hoeveel liter heb je al op.
     
  2. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haha nou liter vind het vreselijk. Ik blijf er gewoon bij dat ijk overtijd ga. Laat ook me daar maar aan vast houden;)

    Wel elke avond last van voorwerk maar goed dat is al dagen. Nu nog doorzetten;)
     
  3. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen,

    Debjes ik zie je naam staan en dacht gelijk zal het begonnen zijn :) de kleine komt vast in de buurt van de verjaardag van zijn broer zo ging dat hier ook. Hoop voor je dat je niet overtijd gaat!!
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Spannend debjes

    Wij leven ook nog...erg druk en een nog steeds niet zo'n handige gezondheid ....komt goed !
     
  5. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hebben de mama's waar het gezin compleet is ook weleens van die dagen dat je alleen maar denkt, geen 2 streepjes meer op de test, geen schopjes meer in je buik, geen klein warm lichaampje op je borst enz. enz. soms denk ik er best weleens aan. Was Isa haar kast aan het opruimen dus dan komen de gedachtes weer even :) voor de meisjesmamas bij te koop nog wat kleertjes staan in 68, 74 en 80.
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot zelfs ik heb het maar ik probeer zo veel mogelijk de realilteit voor ogen te houden
     
  7. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ook al ben ik nog even zwanger en begint het wel tijd te worden voor de bevalling. De laatste dagen besef ik wel dat dit gewoon de laatste keer is dat ik.zwanger en (tenzij we ooit nog is de jackpot winnen) dat voelt best raar en emotioneel.
     
  8. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    nee gelukkig heb ik dat gevoel niet. We hebben het twee jaar terug nog over gehad om nog eens zwanger te worden, maar ik zag daar toen al tegenop, en vind het absoluut niet erg dat het niet gelukt is. En als ik nu al die kleine baby spulletjes op marktplaats aan het zetten ben, ben ik blij dat ik die periode gehad heb. En ik liep net in een babywinkel voor een nieuw autostoeltje en daar had ik ook al zo iets, van fijn dat we al die andere spullen niet meer nodig hebben. Ik vind het nu best wel fijn dat je meer kunt overleggen met je kindje en dat hij ook kan zeggen wat er scheelt. Je hoeft het allemaal niet meer te raden. En dat ze weer een stukje zelfstandiger worden en niet de hele dag bezig gehouden hoeven te worden is ook wel heel fijn.
     
  9. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes dat heb ik ook wel gehad aan het eind van mijn zwangerschap.

    sas fijn dat jullie de goede keuze hebben gemaakt en je er vrede mee hebt. En ja de leeftijd is wel fijn qua snappen en dergelijke.
     
  10. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja leeftijd speelt wel rol. Ik ben pas 27 dus nog best jong. En al moeder straks van twee kinderen. Maar ik denk ook al ben ik vijftig dat kleine me blijft trekken. O vind het gewoon schattig en leuk
     
  11. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Herken het wel maar heb de behoefte nu wat minder. Het is vooral dat ik kleine baby evy en timo nog eens vast zou willen houden ;).

    Ik kan me ergens nog een baby helemaal niet voorstellen. Ik blijf wel dromen van een wonder maar dit is meer dagdromen.
     
  12. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.477
    1.667
    113
    Brabant
    @lot, ik herken het heel erg. ookal is ons gezin voor ons gevoel nog niet "af", ik moet er niet aan denken nooooit meer zwanger te mogen raken! Maar ik vraag me af of dat gevoel ooit weg zou gaan (na nr. 3 ?) En hoe we het moeten doen als we toch voor pleegzorg gaan?
    we zijn wel de babyspullen weg aan het doen. ik wil het gewoon niet allemaal bewaren voor het geval dat.
    ja, lastig is het.

    hoe doen de "affe" gezinnen het met ac? als wij ooit een derde mochten krijgen, dan gaat mijn man zich laten helpen waarschijnlijk. (zeg ik nu heel stoer).
    Ik wil gewoon niet mijn helemaal leven hormonen slikken en na 3 is ons huis ook echt gewoon vol.


    anyway:
    debjes, hoe gaat het??:)
     
  13. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa omdat wij beide nog jong zijn. En ik anders helemaal hem cyclus heb ga ik eerst weer aan de .pil. En dan zitten we later wel verder.

    Het gaat hier goed. Mag van mij wel beginnen. Deze morgen veel krampen. In de avond echt onwijs veel harde buiken, dat je er moe van wordt. Maarja het is afwachten
     
  14. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa wij hebben voor het spiraaltje gekozen omdat mn man echt flauwviel bij de woorden, dan leggen we er bij jou een knoop in. Enneh ik vind het wel makkelijk, want nu wordt ik lekker niet meer ongi. Heel soms wat licht bloedverlies een of 2 dagen, maar meer ook niet. Het is prima zo.
    @all Thijs heeft gisteren een nieuw autostoeltje gekregen omdat de tobi nu echt te klein wordt. Nou hij vond het nog wel een beetje eng omdat hij het idee heeft dat ie los zit, nu hij alleen nog maar de grote autogordel om heeft. Hij durft zich nog niet te bewegen in de auto. grijns. Maar dat komt vanzelf goed. Ik denk dat het zo op vakantie met de lange autorit wel een stuk beter zal gaan omdat hij iets meer bewegingsvrijheid heeft. Hij heeft al erg veel zin in de vakantie.
     
  15. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas welke heb je gekocht. Ik wil na de zomer ook overstappen
     
  16. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    de maxicosi rodifix. we hebben namelijk in beide auto's isofix zitten. En deze stoel heeft ook nog een slaapstand. Het neemt wel gelijk een stuk minder ruimte in in de auto. Het scheelt enorm. We nemen nu ook maar 1 stoeltje omdat manlief onze zoon niet meer weg hoeft te brengen. En dit stoeltje is zo'n stuk lichter dat deze makkelijker is over te zetten.
     
  17. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik wil ook nog slaapstand er op. Had dat indd gelezen. Want weet precies hoe het straks gaat. Kan zijn broertje slapen en gaat hij huilen omdat hij niet kan liggen.
     
  18. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wij hebben al best wel een tijdje een grotere autostoel omdat we jelmer een soort van moesten opvouwen in de vorige stel.

    Wij zijn af ....en wij gebruiken condooms en proberen dan ook nog eens in de gaten te houden wanneer we vrijen.
    ik slik nu ook metformine voor de suiker maar daar word je (kan) wat vruchtbaarder van bij de pco.
    Er is zelfs wel enige regelmaat in de cyclus daar door.
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.477
    1.667
    113
    Brabant
    @mvj, zouden jullie nooit voor een knipje kiezen? condooms zou hier echt niet werken..
    en ja, die metformine, die slikte pooh op een gegeven moment bij de clomid ja. hoor daar wel eens iets over.

    overigens zit isa al zeker 8 maanden in de opvolgstoel, mc rodi xp air. Enige nadeel is dat hij in het midden vrij breed is, voor haar wel fijn, maar niet als je er tussenin moet zitten;)
     
  20. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    zo eindelijk goed nieuws op sollicitatiegebied. Yes ik heb een baan voor 14 uur gevonden. 1 sep ga ik beginnen, dus mn contracten lopen mooi in elkaar over. Ik ben helemaal blij, ga straks echt met een lekker gevoel op vakantie.
     

Deel Deze Pagina