Cira, hoeis hart met jullie ventje!! Taliaa, zo hé, heel verhaal van jou haha. Bedoel je dat je een draagdoek gekocht hebt? Ken het namelijk niet, maar zal vast een draagdoek zijn? Hihi nee dat jurkje heb ik sowieso met mooi weer vaak aan. S avonds wel één wat opgezette buik. Men, ben me beroerd opgestaan....misselijk, last van mn buik en rug....
@makkie,nee is een ergonomische draagzak.net als de doeken,maar dan makkelijker.kan niet wachten tot ik hem heb en savonds al een opgezette buik.grijns.super hoor! hoeveel schelen kai en marietje straks? (ik wil oohook,haha)
@cira, hopelijk geen noro virus? Heeft hij ook diaree erbij? Lepeltjes ORS geven hoor!! Sterkte! @taliaa, meid, Wedoen allemaal ons best, jij ook en ik geloof niet dat Elize er last van zal hebben hoor. Ik kreeg dat gevoel ook met de laatste 6 weken van mn zwangerschap. Oma deed alles met JEns en mama lag op de bank. @nijntje, balen dat ze buisjes moet laten plaatsen. Gedsie, daar zit niemand op te wachten! Sterkte hoor! @all, hier alles goed. maja werd om 4.00 uur wakker en we hebben haar om 8.00 wakker gemaakt voor een fles. Nu ligt ze weer te maffen. Ik verwacht zo het CB, yeah ; En vanmiddag ga ik Maja laten wegen bij het inloop spreek uur.
Taliaa, dikke knuffel meid...stomme hormonen ook!! En tuurlijk heeft elize er niet onder geleden, die weet echt weet hoeveel je van haar houd! Maar dat jullie ondanks alles nu al over een derde spreken, petje af en dat zegt al genoeg toch!! Pooh, wat een slaapkoppie, heerlijk!!
net het cb over de vloer gehad, ging goed. En daarna naar het inloop weeg uurtje gegaan. Maja is 110 gram aangekomen in 5 dage ntijd. Dus we zijn tevreden! En ik heb 2x een kwartier gelopen naar het cb. Heb nu wel kramp van onderen, maar wel fijn om weer mobiel te zijn!
@ Cira Hoe gaat het nu met Ruben ?? @ Taliaa Met dit warmere weer doe ik vaak knotjes of staartjes. Maar vandaag wilde ze niet dus nu heeft ze 2 vlechtjes (als d'r haren maar uit haar gezicht zijn) Mijn man en ik vinden allebei dat een meisje langer haar moet hebben (das hoe wij erover denken) Een ander vind kort super en makkelijk. Maar ja N heeft van begin al langer haar en ik deed vanaf 3 mnd al van alles met d'r haar dus ze weet niet anders. @ Pooh Wat groeit je meisje lekker zeg @ Makkie Hoe gaat het nu met je ? Voel je je al wat beter. @ All Hoe laat spreken we dan af ? Want M moet nog wel s'morgens voetballen. Vanavond komt voor de 3de x de man van de voordeur kijken. We hebben nu 4 weken een nw voordeur, maar hij heeft zoveel dingen fout/verkeerd gedaan. Hopelijk komt die nu eindelijk snel met een oplossing, want we hebben er meer dan genoeg van :x
Thamara, tjee hopelijk is 3x dan scheepsrecht...wel slecht hoor! Ben me hier rot geschrokken, liet een kokende pan met water (aardappels) vallen! De pan viel van me af en stuiterde op de grond. Godzijdank waren de jongens in de woonkamer....brrrr moet er niet aan denken....zelf wat spatjes op mijn blote voeten gehad, geen last van. Wat heb ik een geluk gehad!!!!
@makkie Dat is schrikken zeg. ik heb een tijdje Thijs zn oranje pionnen op de drempel van de keuken gehad, met de mededeling dat hij niet in de keuken mag komen als ik aan het koken ben. Dat werkte goed, en nu jaag ik hem eerst uit de keuken met de mededeling dat ik met hete pannen moet lopen. Hij vraagt dan altijd keurig of ie weer terug mag komen. @all de meeting kan ik alleen in de ochtend want in de middag heb ik het sinterklaasfeest van mn werk. ja ja dat komt er ook al weer aan. Ik ga morgen alvast inkopen doen, want een speelgoedwinkel heeft opheffingsuitverkoop en bij de blokker staat een playmobielbrandweerauto verkeerd geprijsd en dat scheelt weer eur 20. Dan ben ik dus al klaar voor de sint. jippie niet die drukte in zo vlak voor de sint.
Makkie jeetje wat schrikken. gelukkig liep het goed af. Cira hoe is het? Hier knap ik weer wat op jeetje. Ik ben trouwens van de clomid twee kilo aangekomen en daar baal ik wel van. En het is echt niet van het eten Morgen wordt mijn vader weer geopereerd. Ik had al is verteld dat hij drie jaar terug één vrachtwagen ongeluk gehad en verbrijzelde daar mee zijn hiel en brak zijn enkel. Twee keer geopereerd maar heeft niet geholpen. Nu voor de derde keer. Ze gaan nu stuk uit zijn heup halen en in zijn hiel zetten.
Debjes, ja weet dat nog wel van je vader! Wat rot dat hij weer geopereerd gaat worden. Succes voor hem!!
ik heb ook liever de ochtend voor de meeting! @makkie, ged meid, wat schrikken. Je hebt een engeltje op je schouder gehad hoor! @sasd, hier hetzelfde hoor, niet in de keuken komen als ik aan het koken ben. De oven vind ik ook altijd zo trikkie! @all, hier wer goed geslapen. Maja was gister middag wat huilerig en wilde het liefste op schoot. Dat kleine lijffie, heerlijk tegen me aan. We zijn aan het oefenen met de draagdoek.
ff snel hoor. Talia dikke knuffel meis ! Makkie wowie nu al ? Pooh dat kleine meisje gaat goed ! Sas ja het is idd een stuk relaxter. Prikpil, ik heb nog geen bijwerkinge, je kan eerst heel lang ongi zijn en op den duur is het weg. Sommige klagen over hoofdpijn maar dat zien we dan wel weer. Ben alleen bang voor kilo´s maar dat zien we dan wel. Ik-wij gaan zo richting notaris. Meiden een meeting met jullie lijkt me ook wel weer errug leuk, zouden jullie het leuk vinden als we ook komen ? Weet alleen inmiddels niet meer wanneer het was. Oke ik ga ff rennen en dan daarna richting plopsaland de panne, voor een weekendje.
halloooo mvj, TUURLIJK mag/MOET je komen Duhhhh (zou jens zeggen) Veel plezier in plopsaland! 19 november was het toch meiden?
Goedemorgen, Hier is ik weer na een heeeeeeele lange tijd. Ik heb mn kladblok erbij..Kan zijn dat mn reactie soms achterhaald is Allereerst wil ik Makkie feliciteren!! Jeetje meis wat een goed nieuws. Hoe voel je je? Hoever ben je?*lees t al* En wat is t snel gegaan. Ik begrijp je gevoel helemaal. Je bent zo dankbaar en toch denk je. kan ik t wel, wil ik t wel, hoe ga ik t allemaal doen. Ik had dat tijdens de zwangerschap van C heel erg. Toen dacht ik waarom heb ik niet nog een paar maandjes gewacht. Maar de wens voor een kindje was zo groot. Het gaat je lukken meis, ik weet t zeker. Wat goed dat Kai zo goed loopt. Zag de fotos op Hyves. Vindt t er zo schattig uitzien. Mijn gevoel zegt trouwens roze bij jullie deze keer. Wat schrikken zeg. Blij dat je niets ernstigs hebt. @ meisje fijn dat bij jullie ook alles goed gaat. Hihi zie je al gaan. Hier nog zon Multi task mama. Konden onze mannen dat soms maar wat meer waarderen @talia mooi onderschrift En je gaat alweer richting verjaardag I. de tijd gaat zo ongelofelijk snel. Beterschap met je twee meiden! @ lot hoe is t met jou? Isa alweer wat opgeknapt? Tygo al wat minder moe? Latsig als je ze zo achter moet laten he.. F huilt altijd vreselijk en klampt zich dan aan me vast. Loop dan met pijn in mn buik weg. Ik weet dat het snel over is maar steeds denk ik, ik neem haar weer mee terug. Sommige kindjes hebben dat nu eenmaal maar ik krijg er een vreselijk gevoel van. Vervelend van je gebroken nachten L elke keer als je denkt ik kan niet moeier (vermoeider, moeiender hihi ik weet t niet) worden maar t kan toch. Fijn dat ze inmiddels weer doorslaapt. @debjes wat een gedoe bij jou meid. Iedere arts die wat anders zegt. Vreselijk is dat en je wordt er wanhopig van. Beterschap meid (of ben je inmiddels weer wat opgeknapt?) @ sas ow spannend een maagverkleining. Lijkt me heftig. Hoevee wil je afvallen? Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Hihi die Thijs. Zie m al lopen. Kan papa alvast oefenen voor zn vader-zoon gesprek hihi @ cira druk aan t opruimen. En wat een zooi kom je dan egen. Is eens goed om eens in de zoveel tijd opruiming te houden want wat je toch allemaal verzamelt.. Hoe gaat t met je ventje? @ pooh wat een mooi kaartje! Wat heb je dat snel gedaan meid. Wat fijn dat je zon goede bevalling gehad hebt. Was je moeder erbij? Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Fijn dat het goed gaat met jullie meisje en dat ze lekker slaapt. Ook een slaapkoppie zie ik. Hier ook nog steeds hoor. Slaapt nog zon 16 a 17 uur per dag. Maar als ie wakker is is t zon vrolijk mannetje *smelt* @ fleurrebel succes met je studie! En hopelijk ook snel een wondertje voor jullie. @ nijntje wat vervelend van je bekken L t enige wat ze dan zeggen is rustig aan. net of dat lukt met een peuter die rondloopt Ah sneu voor je meisje. Zo zielig als je niets voor ze kunt doen. @ marente heb je een of twee kaartjes van mij gehad? Had de eerste zonder postzegel in de brievenbus gemikt. Niet handig maar kwam er pas achter toen ik weer thuis was. @ linda kindjes nog in een sprong? Vermoeiend he? Deze sprong heeft bij F zoooooo lang geduurd L zo ben weer redelijk bij.. Gister t vreselijke nieuws gehad van een vriendinnetje waarvan de 20 wk echo niet goed was. Volgende week vrijdag moet ze bevallen. zet je weer even met beide benen op de grond. heb F even flink geknufed en dicht tegen me aangetrokken en dacht bij mezelf wat zeur ik toch dat ze steeds naast me in bed ligt.. verder niet zo heel veel te melden. Zou deze week moeten beginnen maar heb me voorlopig ziek gemeld. T lijkt erop nu t beter gaat met F dat de vermoeidheid er bij mij uitkomt. Heb gister bloed laten prikken voor een uitgebreid bloedonderzoek en daar krijg ik over twee weken de uitslag van. Met C gaat het supergoed. Is een onwijs tevreden mannetje en lacht de hele dag. gaan nu langzaam over naar 5 voedingen en ik geef nog steeds BV (*trots*) Hij slaapt al een paar weekjes door en dan echt tot een uur of 8 a 9. Ben zo verliefd. Nu merk ik pas wat een getob we altijf met F gehad hebben. Vandaag is C voor t eerst naar t kdv. Was een beetje moeilijk maar hij hangt best wel aan mij, omdat ik natuurlijk t meeste bij m ben dus t is wel goed dat ie af en toe ónder de mensen' komt. wel ben ik zo blij als t 17.30 is en mn beide moppies weer kan halen. Papa is een weekendje weg en vanochtend om 7 uur vertrokken. sta er dit weekend tm zindagavond laat dus alleen voor. vindt t wel spannend. Maar dinsdag en woensdag was ie ook weg en toen ging t prima. zo dat was het weer, hoop dat ik nu wat meer tijd heb om mee te kletsen. weet niet wat ik met mn tijd altijd doe maar de dagen viegen zo voorbij.