Taliaa mijn onderkant was helemaal hersteld maar voelde van de week weer wat irritatie dat zal altijd wel blijven. Zou leuk zijn als je er de 19e bij bent. En waar ga je heen de herfstvakantie? Makkie oh wat schrikken zeg. Ennuh Marietje prachtige naam goede suggestie van Taliaa Debjes spannend met je vader vandaag! Ryanne jeetje zat je verlof alweer op joh. Goed dat je aan jezelf denkt en je ziek hebt gemeld. Nog onderzoeken en uitslagen van F.? Wat fijn dat C. het goed doet. Nou te hard geroepen van de nachten, Isa was gister bij oma niet fit en had koorts gisteravond en vannacht dus heeft de hele nacht lopen spoken ze is niet fit.
Ahh hier toch wel een klein ziek meisje met koorts. Ik ga vanmiddag toch even naar buiten denk ik met dit weer lijkt me dat geen kwaad te kunnen toch....
@ryanne, zoooo hee, jij hebt je huiswerk goed gedaan Jammer dat je je zo vermoeid voelt, maar het is ook niet zo gek als je je bedenkt hoeveel energie alles gekost heeft .F was veel ziek, toen zat zei in moeilijke periode, je was weer zwanger en nu komt het er uit! aan toegeven hoor! @all, zo, we hebben Maja geshowd op S oude werk. Echt mannen cultuurtje, maar wel leuk .En hij keek zo trots! Vanmiddag lekker de tuin in en dan gaat hij Jens weer halen.
Even snel want Ruben roept alweer. Ruben gaat een stuk beter. Hoefden uiteindelijk niet naar de HAP heeft gisteren kleine beetjes gedronken en op wat mondjes terug alles binnengehouden. Plast redelijk en begon weer met wat lachjes. Vandaag is hij nog steeds snel gepikeerd maar lacht wel al sneller en heeft ook weer praatjes. Drinkt ook een stuk beter voor mijn gevoel. Zo ga hem nu snel halen en voeden.
Cira fijn dat het beter gaat. Pooh zo te lezen geniet je gelijk van je kraamtijdna Na 44 dagen zit eindelijk mijn ongi er aan te komen. Ik verlies wat bloed. Vraagje wanneer is echt je eerste cyclus dag? Als je echt goed vloeit? Nog nooit zo blij gweest met mijn ongi als nu hahaha Optatie is goed gegaan drie uur geduurd. Nu op en neer naar gouda.
@debjes, bij rood bloed is mij altijd verteld door de gyn! @cira, fijn dat het wat beter gaat me tRuben! @all, vanmiddag inde tuin gezeten met maja op schoot. Ze is sinds gisteren het liefst bij mam in e middag. Moet morgen echt die draag doek goed aan zien te krijgen, want ik kan moeilijk met haar op de arm blijven zitten. Ze slaapt wel bij me op schoot, maar zodra ik haar weg leg wordt ze wakker!
Brrrrrrr word niet goed op mn werk....al die luchten hier, bah.... Poep, pies, warme pap en hoe ze eten....bleggghhhh.....hahahaha
whahaha, makkie, jij bent mega zwanger. had je dat nou ook met de jongens? Ik heb nog steeds een roze gevoel bij deze hoor! @all, mn nicht komt zo met man en 2 kids. Heerlijk, mn liefste familie om me heen vandaag! Ze is als een zus voor me! Maja deed het weer super vannacht. 1x voor de fles komen en dan om 7.00 uur weer. Gisteravond heeft ze heerlijk op mn buik gelegen terwijl ik tv keek. Zo intiem gevoel, dat kleine lijfje tegen je aan! Zucht...
Makkie hahahs echt zwanger dus. Hier vandaag echt ongi joehoeeee!!!!! Maandag beginnen met clomid 100 mg. Duimen jullie dezen keer heel hard
Debjes, het vele duimen is weer begonnen hoor!! Pooh, wat slaapt jullie meisje toch goed, super!! Geen idee waarom, maar ik heb deze keer ook echt een roze gevoel. Niet dat het uitmaakt hoor!! maar mijn gevoel had het bij de jongens ook goed....als het maar gezond is en goed blijft groeien in mn buikje....
op naar een mooi ei, debjes!!! @makkie, haha, lekker zwanger dus!! @lot, fijn dat je onderkant hersteld is wat een vragen he? Ik merk hier dat ik last van het weer heb. Heel stom, maar bij weerveranderingen voel ik het trekken. kan ook toeval zijn natuurlijk. @cira, wat fijn dat ruben het weer wat beter deed, hoe is het nu met hem?? @ll, gaap, half 6 was het vanmorgen (elize) iemand tips? We hebben haar even laten mopperen, heb geknuffeld, druppeltjes op haar tandjes gedaan, weer even laten mopperen. En toen maar bij ons in bed genomen, maar ze was zo hieperdepiep dat dat geen succes was. maar het breekt wel op, zo vroeg op staan... dus: wie heeft er tips?
Taliaa wat vroeg joh, ik zou het niet weten en als ze haar fles op heeft slaapt ze dan wel weer verder? Pooh heerlijk dat de nachten goed gaan. Makkie heerlijk dat je je zwanger voelt op naar de eerste echo. Debjes joehoe op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen en reken maar dat ik duim voor jullie dit word gewoon jullie maand het moet!!! Wij zijn vrijdagavond wezen kijken om mijn fiets in te ruilen en krijg er nog veel voor terug ook. Gister ruim 20 km gefietst met mijn ouders en nu weet ik zeker dat ik hem inruil haha. Onderweg lekker terrasje gepakt en gisteravond lekker gegeten. Isa en Tygo hebben heerlijk geslapen in de bakfiets. Vandaag is mijn man de hele dag weg ik vind dat niets aan op zondag. Tygo kan zo lief zijn voor zijn zusje maar is soms zo wild en of duwt haar weg als ze wat kapot maakt heel begrijpelijk maar vind het wel lastig en of het helemaal bewust is om haar pijn te doen geloof ik ook niet.
hier net zo, lot. Heel begrijpelijk ook he. Maar vind het ook wel lastig. Heeft Tygo een speelplekje waar isa niet bij kan? hier namelijk niet en zit te denken hoe ik dat kan oplossen. (puzzelen/knutselen/blokkenbouwen is nu dus een ramp) En heb haar geen fles gegeven, want ben bang dat ze daar aan gaat wennen dan. ze heeft uiteindelijk pas om 800 gegeten, dus echt honger kan dat dan niet zijn toch? Ik vind het moeilijk hoor, ken het ook helemaal niet. Gister was het half 5, dus ik kan nu over mijn wallen touwtje springen @meisje, haha, geeft de burger moed #not
Taliaa ik laat Tygo aan de grote tafel puzzelen, knutselen en kleuren. Hij ziet ook alles als zijn speelgoed wat ook zo was natuurlijk. Jeetje half 5 en niet meer willen slapen. Misschien eens proberen er iedere 10 minuten heen te gaan, haar goed leggen, aai over haar bolletje en weer weggaan zowel bij Tygo als bij Isa heeft dit wel gewerkt niet gelijk maar elke dag waren ze korter wakker en gingen weer slapen dit was dan wel laat in de avond of snachts. Snap dat je haar geen fles wilt geven dat probeer ik zelf ook niet ze kunnen hier een slokje water krijgen en dat is het.
goedmorgen allemaal! Gisteravond had Maja een enorme huilbui, arm kind. We hadden 's ochtends visite (druk) en 's middags lag ze lekker in de tuin bij mij, maar wel met veel kindjes in de tuin (die haar met rust lieten hoor). Misschien was het toch te druk voor haar. Ze slaapt 's ochtends heel goed in haar bedje, maar 's middags wil e graag bij mij zijn. Marente en meisje (en de rest), hoe doen jullie dat? Laten jullie A en T heel de dag in hun eigen bedje slapen, of ook beneden in een draagdoek, box of op de arm? @taliaa, oef, dat s vroeg!!! Wij waren om 8.00 pas wakker!