Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijn, thanx ja het gaat erom dat wij het leuk vinden natuurlijk! Maar miss last van je buik door een groeispurt?? ik kan me herinneren dat ik dat bij Kai ook veel had, meer als bij Seth tenminste. Was volgens de vlos echt groeipijn? Mmmm lastig he, en je maakt je meteen zo druk! Morgen zul je zien dat alles goed is met jullie prulleke!!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik heb zelf een poes makkie. Toevallig moeten we ermee naar de dierenarts morgen :( naar ik vind het schattig ;)

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik ben de hele tijd al zo onzeker geweest. en bij mijn meid heb ik het helemaal niet gehad en ik hoop zo dat alles morgen goed is. als ik weer ben morgen eind van de middag zal ik wel even berichten hoe het was.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben GEK op katten, maar die blote...brrrrrr :(
    Jammer genoeg is S allergisch voor katten!

5. meisje, meisjeman en Ties, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje TIJN!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, ja het uiterlijk is zeer apart! Je moet er direct verliefd op zijn, anders vind je het niets. Maar je moet maar eens googlen op de Sphynx en lezen over hun karaktereigenschappen. Zijn echt superbeesten!!

Ryanne, tjee jullie kleine man alweer richting de 3 maanden!! Is het nog steeds zo'n slaapkoppie? En heftig hoor, nog steeds dat getob met F.... lijkt me vreselijk, die zorgen en onzekerheid.... dikke knuf!

Ga nu lekker slapen, nog even het laatste stukje ATWT kijken en dan mijn oogjes sluiten!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, ik zat met kippevel te googles...brrrr, sorry, vind het niets!!!
    hahaha

Hier heeft de volle maan niets gedaan, helaas pindakaas!

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meisje gefeliciteerd met jullie kleine man en wat een leuke naam. Geniet van je kraamtijd.

@pooh nu is het jouw beurt. succes ermee.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ach pooh, dat wachten he... bah! knuffel op de laatste loodjes!!!

@ll, ik schrijf ook in t babyrinth mee he. en nu is Sikki éindelijk een soort van zwanger na 9(!!!!) icsi's!!!! Het is eigenlijk nog iets te vroeg om te testen, maar de testen worden steeds donkerder!!!
    ben echt zo blij! 9 icsi's en dan nog hoop houden! en terecht dus!!!
    JOEHOE!

sorry moest het even kwijt hier!!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    oja, ik ben ongesteld!!! dus nog een feestje!!! heb mijn eisprong dus goed gevoeld!!!! JOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa hoera een cyclus, op naar de volgende en lekker klussen voor de volgende. grijns. Enneh lekker relaxed erin blijven staan en jezelf niet gek maken. Wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Enneh genieten van je andere 2 wondertjes die rondlopen/kruipen.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo taliaa, een cyclus!!!
    en jeetje, 9 icsi, hoe hou je dat vol....en dat is een dure bussiness, want er worden er toch maar 3-4 vergoed?
    Ik schrijf mee bij de 30 plussers en daar heeft ook een van de meiden net een icsi zelf betaald, tsjing tsjing!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Yeeeeh Talia wat goed !
    9 i keer ?? wauw ik hoop dat het goed blijft gaan !

Makkie ik vind ze stoer ! ik zou zo´n leren bandje voor hem kopen met van die zilveren puntjes ;)
    Tja het huis....weet niet het is niet zo´n nette buurt en zo en niet mijn meubeltjes ...dus het voelt gewoon niet prettig.

Pooh knuf !

Hier komt het even allemaal op me af...
    Dacht gisteren bij de huuroverdracht dat het huis wel redelijk schoon was maar dat was het niet....kwam ik vanmorgen af.
    Daar is het dus een troep en hier is het ook niet zoals het hoort, moet nog keiveel inpakken en het is op zich wel logisch dat het rommelig is in een huis waar je inpakt maar ik kan daar echt niet tegen.
    Ik zou het liefst 3 weken weg gaan en dan kom ik wel terug als het huurhuis ingericht is.:(
    Ik heb Jelmer vanmorgen het huis laten zien ...en hij was niet echt enthousiast maar dat zal wel komen omdat hij het nog niet begrijpt.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer dat dat huurHuis niet schoon is opgeleverd. kan je daar niet over klagen/

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    @makkie, arghhhhhhhhhhhhhhhh je kent mijn enorme kattenangst dus niet? (is echt een fobie voor me)
    maar gefeliciteerd hoor:)

@sas, oh we gaan nog helemaal niet aan de klus!!! heb ook beloofd het komende jaar (?) even aan te kondigen als ik denk een eisprong te hebben, want dan tja, houden we het even kuis, haha.
    Maar we doen verder niet aan ac. We zien het allemaal wel. Ook omdat pleegzorg nog in ons hart zit en we het allemaal gewoon niet weten. maar we het niet doen aan ac vinden we allebei een fijn idee, een wondertje is enorm welkom! Maar totdat Elize op school zit geen MMM voor ons!!!!

@mvj, is het huis gemeubileerd dan?
    En joh, niet schamen! muts, haha! Wij wonen toch ook in een huurhuis en dat is niet eens tijdelijk, snik.
    En ook niet in een al te beste buurt, maar goed, het is wel echt ons thuis! gewoon het beste van maken en komt echt wel goed!!!! hebben jullie hulp met klussen/verhuizen?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia het is ook niet zo dat ik direct alle huurhuizen over 1 kam scheer hoor.
    Het voelt gewoon voor mij niet goed.
    Maar dat komt meer door de situatie.
    Ik weet soms ook niet wat voor mij erger is het feit dat we in een huurhuis moeten of dat ik het de kinderen 2 keer aan moet doen om te gaan verhuizen.
    Voel me soms ook niet begrepen door omstanders die wuiven het weg van stel je niet aan.

Wat denken jullie ?

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    heb net de 20 weken echo gehad en met de kleine uk is alles goed. de groei is ook goed ligt dus ook niet voor met de groei en het gewicht is 362 gram.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje super nieuws ! Ben je gerust gesteld ?

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje super nieuws dus! En weet je wat het wordt? Of wist je dat nou al? Ik weet het even niet meer!

MVJ snap wel dat je 2x verhuizen niet zit zitten met 2 kleien kinderen! Ik doe het je ECHT niet na! En in een huis zitten wat tijdelijk is knap je ook niet heel mooi op! Dus wordt het al snel niet je THUIS! Dus ik vind best dat je mag zeuren hoor!

Taliaa is jullie buurt ook niet zo leuk? Wat voor mensen wonen er?
    Wij wonen ook in een huurhuis ;) maar buurt is wel SUPER! Maarja voor dat geld mag ik ook wel iets verwachten ;) Ik betaal 670 euro huur ;) Dus ja......

Makkie wanneer krijg je je kitten? en hoe ga je hem.haar noemen?
    Wel leuk hoor Kitten met kleine kids! Mijn schoonmoeder heeft een kitten, zijn we net nog geweest! En als je ziet hoe Jesse en zij samen spelen zo gaaf!!!!

Ik heb 2 zwangerschapstesten gekocht van kruigvat de 2 voor 5 euro!
    ik zit nu op 28 vandaag! En heb nog geen rood of iets wat er oplijkt gespot;) BEn best zenuwachtig! Liefst doe ik nu al de test! maar wacht tot morgenochtend! Met ochtend urine geeft het me iets meer zekerheid!

Straks met onze Poes naar de dokter! Gaat niet zo goed met haar. Ze wordt kaalaan de achterkant en zit onder de korsten;)

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik hoop zo op een mooie test morgen. ik ga heel had duimen

Deel Deze Pagina