Taliaa ik zeg eerlijk ik zou gewoon een fles gegeven. Ok voor je eigen rust.ik heb het bij jesse vaker gedaan als hij is vroeger wakker was. En sliep hij gewoon lekker verder.
Pooh als zij in de middag nog behoefte heeft om bij jouw te liggen zou ik dat even zo doen, ze is pas twee weken oud. Als je nu merkt dat in de middag het slapen te onrustig is zou ik haar wel weer.proberen in bed te laten laten slapen. ze vindt het zoiezo geen probleem om in haar bed te slapen anders zou ze dat in de ochtend en avonnd ook niet doen, denk ik dan. Jesse sliep vaak in zijn wagen bak als wij in de tuin zaten. Of soms dutje in de box. En dan als hij weer fles had gehad legde ik hem daarna wel weer is in bed. Volg je gevoel lekker, komt het altijd goed
@debjes weer opgeknapt? @talia ik zeg ook fles. deden we bij F ook en ze sliep dan gelijk verder. Had ik liever dan dat ik om 5 uur beneden zat te koekeloeren
@ pooh gewoon op schoot houden. Je meisje zoekt de geborgenheid bij haar mama. C heeft dat om 19.00 hij slaapt altijd in zn eigen bed maar dan is t ff knuffeltijd. saapt dan zo'n half uurtje op de arm en dan is t prima. Heerlijk nu t nog kan.
Pooh Isa sliep meestal gewoon in haar bedje of in het begin in de kinderwagenbak als het niet druk was beneden. In de box liet ik haar nooit slapen omdat dit haar speelplek was en niet om te slapen. Taliaa ik snap dat het moeilijk is ik probeer ook nooit een fles te geven ze zijn er eenmaal van af denk ik dan dus honger kunnen ze haast niet hebben als ze de hele dag goed hebben gegeten. Maar bij uitzondering als bij Isa niets goed is zou ik een klein beetje geven maar geen volle fles. Wat een lekker keuteldagje. Eerst samen met Tygo en Isa onder de douche geweest, daarna Isa lekker slapen en mama en Tygo thee gedronken en oma kwam even langs. Toen heb ik samen met Tygo een kruidcake gebakken waar we net lekker van gesmuld hebben. Nu even wachten tot Isaatje wakker is en dan misschien nog even fietsen.
goedmorgen! Ik ben voor het eerst alleen met de kids! Wish me luck! Alles loopt nu al anders dan gedacht. Maar ik ben wel gedoucht en aangekleed en heb ontbeten..hahhaha! Jens is aan de afwas en maja slaapt (voorlopig).
Succes pooh!! Komt helemaal goed! Nog steeds zulke goede nachten met jullie meisje? Meisje, goedemorgen!! Hoe gaat het bij jullie?? Omdat mvm woensdag komt, nog eens getest vanmorgen....echt één mega dikke knal streep!! Altijd fijn weer te zien, onzekere muts dat ik ben....
zeg, "onzekere muts", hahaha, dat zit wel snor hoor Maja was vannacht wat onrustig, speen kwijt, mama willen. etc etc. Heb niet zo heel goed geslapen dus.
Onzekere muts je bent echt kei zwanger!! Pooh wij lieten ruben ook wel 's middags in de wandelwagen bak slapen beneden. En ook hij lag veel op me vooral 's avonds. Nu jammer genoeg niet meer. En hoe gaat het? Ik vond het best pittig in het begin. Debjes mijn duimen gaan overuren draaien voor je!! Taliaa ik zou persoonlijk ook een klein flesje geven. Slaap is toch ook erg belangrijk en je kan proberen als ze er gewend aan raakt om het steeds een kwartiertje later te geven om weer terug naar een leuke tijd te komen. Jaimy is ook een lange tijd erg vroeg wakker geweest. Dit was echter jammer genoeg ver na zijn fles periode. Lot lekker hoor zo'n stuk fietsen. Het is er heerlijk weer voor. Wij zijn van het weekend toch nog naar de camping geweest het was zulk lekker weer. Ruben lijkt weer sinds zondag de ude te zijn. Spuugt niet meer, alleen nog wat sneller een mondje terug. Vanmorgen me eigen eens lekker verwend bij de prenatal. Een veel te dure mooie luiertas gekocht (gelukkig had ik nog een bon). Ben er helemaal heppie mee. Zo ga nu snel even verder moet zo met beide jongens bij de KA te zijn.
gisteravond elize laten opblijven, ging pas om 2045 naar bed, en werd pas om 730 wakker! 's nachts wel vaak wakker geweest, maar heb er niet uitgehoeven! @makkie, haha, muts @pooh, spannend wat mij hielp was om helemaal GEEN plannen te hebben toen ze zo klein was, en nog steeds niet. Want t loopt altijd anders dan verwacht, hier tenminste. En ik kan daar dus niet tegen, haha
taliaa ik heb mijn meid ook een fles gegeven toen ze vroeg wakker werdt. vandaag bloed geprikt op suiker en daar krijg ik volgende week uitslag van. ik weet niet wat ik vorige week had. ik kreeg het ineens heel erg warm en begon als een gek te zweeten en was duizelig. dit heb ik nog nooit gehad.
@ Poohbear Je meisje is helemaal de dag/nacht ritme kwijt. Hopelijk gaat ze snel weer s'nachts slapen. @ Makkie Haha je bent echt wel zwanger hoor Maar snap je wel hoor, het is ook zo'n geschenk. @ Nijntje Hopelijk is het dan snel volgende week. Wel eng dat je ineens zo duizelig werd. @ Debjes Hoe gaat het nou met de clomid ? Ik ben toen ook best wel veel aangekomen van de clomid. Wanneer heb je dan je FM @ All Mijn prinsesje is al een week ziekjes. Veel hoesten, maar afgelopen nacht was het verschrikkelijk. Ze heeft van 03.00 tot 05.00 liggen hoesten, en dan dat zielige stemmetje MAMA HEB AUWA KEEL Straks om 11.00 naar de dokter, want niets helpt. Want had nog prometazine en das volgens de apotheek een paardenmiddel, maar het helpt haar echt niet. Hopelijk heeft die iets voor haar wat wel helpt.
Thamara, oh jeetje, meisie toch.... heeeeel veel beterschap bij haar, je zult nu wel bij de ha zijn! Hopelijk knap ze snel weer op!! Wat ben je dan zelf ook niet lekker er van he, als je kindjes ziek zijn.... Pooh, nou ze kan het wel, dus vanacht gaat ze het gewoon weer doen hoor, lekker slapen.... met die kleintjes is het elke dag/nacht weer afwachten wat ze gaan doen. Hoe is het gegaan, gister eerste dagje alleen met de kids? Nijntje, is je bloeddruk mss te laag? Had ik bij Seth ook veel last van, lage bloeddruk en dan ook ineens zweten/duizelig en misselijk.... al leuke ideen voor een naam? Cira, hoe was het gister met de jongens bij de KA? En wat fijn dat Ruben zo goed als weer opgeknapt is!! Debjes, hoe gaat het meid, al met de clomid begonnen? Taliaa, en vanmorgen weer wat langer geslapen? HIer ook geen tips, altijd twee ontzettende uitslapertjes gehad... maar een fles gegeven, ik zou het zelf niet erg vinden.... Seth kreeg heel lang een ochtendfles en ook Kai geniet nog van een papfles smorgens voor zijn boterhammetje! Hier gewoon echt papkindjes. Hier rustig dagje, jammer van het weer. Ga eens lekker binnen tutten en wat 'grote' schoonmaakdingen doen. Kai loopt trouwens echt zo goed nu! Hij kruipt ook nog wel hoor, maar eigenlijk steeds minder en loopt nu alles. Ook buiten loopt hij een heel stuk mee, geweldig weer! Morgen komt MvM! En dan is het aftellen naar de 1e echo... nog TWEEEEEE!! weken....pffff duurt lang.....
het gaat verder goed hoor. Omdat Maja zo veel slaapt overdag, heb ik mn handen een beetje vrij en kan ik genoeg met Jens doen. We zijn net lopend boodschappen wezen doen en Jens wil dan duwen. Echt lachen, maar lekker loopt het niet, samen de kinderwagen duwen! Straks gaat Jens naar bed. Gisteren was dat drama, want hij lag er in en ik lag met Maja op mn buik, die was eindelijk in slaap, en toen was ik konijn vergeten, Jens knuffel. Brullen natuurlijk. Shit, dacht ik, wat nu (probleempje). Dus uiteindelijk Maja voorzichtig weg gelegd en konijn naar boven gebracht. Of dat je Maja de fles geef ten Jens prompt moet poepen....handig!! Maar gistermiddag lag Maja te maffen en heb ik met Jens, 2 buurvrouwen en 2 buurmeiden in de tuin gezeten met "rose" (dubbelfris ). Jens ging voetballen met de meiden en later moest ik ook komen (harder rennen, mamaaaaaaa). Hij is nu zoet met het heelal. Net bij de trekpleister voor 3 euro glow in the dark planeten gekocht. Hij kent ze allemaal!
@ All Nou dokter had niets anders voor haar dan het middel dan ik al had. Maar mag dat nou 3x per dag geven (mocht nu toen alleen geven als ze naar bed ging) Longen klonken schoon, en volgens de arts kon het nog wel 2 a 3 weken duren Nou hoop het niet de arme schat. @ Makkie Ja idd ik voel me zelf dan ook zo machteloos, en slaap dan zelf ook niet lekker, Merk dat ik constant aan het opletten ben, hoe ze hoest hoe lang ze hoest. Hopelijk voelt ze zich snel beter.
Thamara ah zielig hopelijk helpt het als ze het vaker krijgt. beterschap met je meisje! Hoe is het met jouw verder nog naar de arbo geweest? Taliaa hoe laat was E. vandaag wakker helpt het langer opblijven? Makkie nog 2 weken spannend he! Hier een meisje wat ontzettend hoest snachts en weer slecht slaapt, ze word vaak wakker gelukkig is ze dan wel weer stil met speen maar iedere 2 uur eruit lijkt wel of ik net een kleintje heb. Hopelijk word het hoesten minder en slaapt ze snel weer top. Net even op mijn vorige werk wezen buurten was wel even gezellig. Nu liggen de kinderen op 1 oor en is het even mama tijd kan even geen zin krijgen in strijken wat ik moet doen en dweilen dus even relaxen
Hallo ik had een heel stuk geschreven maar zie het nergens staan. Pooh misschien helpt het om haar overdag met in licht te laten slapen.off doe je dat al? of toch iets meer wakker houden voor ze haar late.fles krijgt Hier aan de clomid begonnen al tweede dag. geen bijzonder heden.