wat een vreselijke nacht. Maja ging na de fles van 2315 2 uur lang te keer. Niet te stillen! Zo was ze rustig en ontspannen, zo verkrampte ze helemaal. Combinatie van willen slapen en darmkrampen (denken we). Uiteindelijk voel ze na 2.00 uur bbij mij in slaap. Toen om 4.30 een fles en om 6.45 was iedereen al weer wakker. Jens had helaas weer een zeer koppige bui. Niet willen aankleden, schoppen, gillen, geweldig irritant. Ben doodop, gelukkig komt mn moeder vandaag! Ik ga straks effe alleen naar de winkels, schoenen kijken en langs het gemeentehuis!
Pooh vervelend zo'n nacht. En zeeeer vermoeiend joh. Misschien als het weer gebeurd Maja even lekker in de tummytub doen of in bad doen dan helpt altijd zo goed bij krampjes, hebben wij ook weleens zo laat staand doen. Hier kregen beide kinderen 10cc meer water in de fles bij Tygo later mee begonnen maar dat werkte zo goed dat we er bij isa al heel snel mee begonnen zijn en zij heeft ook weinig krampjes gehad. Haalde net weer een lekker verkouden meisje uit bed, dagje kdv gehad gister he. Huis beneden schoon, net even de kindjes in bad gedaan want ja Isa had het snot in haar haar zitten. Wasjes draaien en nu even mama tijd, kindjes spelen lekker en vanmiddag een verjaardag van mijn schoonzus.
Makkie JA ze lijken behoorlijk op elkaar. Alleen heeft Ruben flaporen en kan hij super scheel kijken. Lot hier ook beide mannen verkouden lekker is dat he. Elke dag bedverschonen en in bad en enz.... Hier weer aan het puffen geslagen met Jaimy. Gisteren begon hij het weer benauwd te krijgen en veel te hoesten. Gepufd en meneertje voelde zich snel weer een stuk beter. Ruben heeft tot nu toe geen last gehad van zijn eerste hapje. Dus dadelijk uit mijn werk thuis weer een paar hapjes geven. Verder weinig beleefd moet nog werken tot 18.00 uur
ik hol voorbij. We hebben 2 rot nachten achter de rug, hooguit 3 uurtjes slaap denk ik Maja heeft last van verstopping. Ze keutelt harde goudklompjes uit (als er al iets komt) en huilt veel. Echt hart verscheurend! Om 1100 uur kan ik bij de huisarts komen. Arm kindje! Ben moe!!! extra water hebben we ook gegeven en buikmassage...
Even ego. Hier twee groeiende eicellen 18 mm en 15mm. Ze dacht een derde te zien maar later bleek deze maar 10. Iemand ervaring met meer groeiende folikels. Kans op tweeling is dus enorm groot ??????en dat benauwd mij weer. Weet klinkt heeeeeel nar bedoel het ook niet verkeerd, maar wij hebben geen kamers over ijn huis. ZUCHT
debjes bij mij groeide er altijd 2 tot 4 groter en je kunt ook een tweeling krijgen als het maar 1 eitje is. en ik ben nu zwanger van 1 kindje. maar wat fijn dat er wel wat gebeurt. ik ga hard duimen.gisteren is mijn nichtje bevallen van een zoon alleen was ze pas 32 weken zwanger. dus ik hoop dat alles goed is.
Debjes ik had bij Tygo 2 grote eitjes en 1 kleine toen ik voor de eerste echo kwam was zelfs de gyn bang op drie bevruchte eitjes maar het was er 1. Nu lijkt het me ook niet als ze blijven verschillen van grote dat ze beide tegelijk springen toch? Moet je nog weer terug komen om te kijken of nu een klusvierdaagse?
Lot ik weet nie zeker maar met jess had ik cvolgens mij ook drie. Ik moet nu klussen om de dag. Lijkt mij ook dat die van 18 eerder springt dam die van 15 toch?
Debjes, goed joh!! Extra kans deze maand!! Duim voor jullie! Lot, gaan de nachten nog goed? Pooh, arm meisje.... Kai had dit ook zo erg...heb regelmatig wat lactulose gegeven en dan ging het prima. Hoe was het bij de ha? Hier net de eerste slokken uit een pot augurken gehad.....zalig! Had ik bij kai ook in de prille weken, daarna niet meer. Hihi!
Makkie de nachten gaan nog goed ssssst niet hardop zeggen Ieuwwww augurkensap........... Debjes ze zijn wel goed gegroeid dit gaat hem gewoon worden deze maand we duimen alweer voor je, zaadje ga dat mooie grote ei eens zoeken en kruip er lekker warm in(krijg gelijk dat begin van die film in mijn gedachte haha) Hier net weer een doktersbezoek gehad jeetje heb een abbonnement op het moment. Maar Tygo zijn peimeltje was weer dik en rood. Nu een zalfje gehad want het is waarschijnlijk echt zijn huid maar zoals hij nu kan zien moet Tygo waarschijnlijk toch wel op den duur besneden worden. Kan er niets aan doen maar vind het niet zo leuk voor hem niet dat hij straks toch een 'ander' piemeltje heeft dan de rest van zijn vriendjes en ik vind het ook vreemd.
@debjes, ik heb dat ook 1 x gehad en inderdaad kans op tweeling .alles dacht mijn gyn toen dat alleen de grootste zou springen. Ze waren toen iets van 19 en 16 mm groot! huisarts heeft overlegt met kinderarts, moet nu 2x daags lactulose drank geven totdat de ontlasting weer normaal is. ALs ze koorts krijgt, niet goed drinkt of gaat spugen, gelijk terug komen! @lot, arme Tygo, dat zal pijn doen zeg!
Makkie haah echt zwanger dus! Lot gelukkif dat de nachtenw eer beetje beter gaan! Pooh las dat M niet kan poepen! Zielig zeg vandaar de huiluurtjes! Sterkte! Mijn vriend vind het allemaal wel eng omdat er dus 2 grote eitjes zijn! Vooral denkt hij aan plek in huis Maar goed het is niet zo dat ze alle tegelijk bevrucht worden! Dus we moeten er maar niet bij stil staan! En er gewoon voor gaan! Die van 18 zal vast vandaag of morgen wel springen?
Even vlug, debjes veel plezier, haha... Ennuh, bij elize had ik ook meer eitjes...de eerste keer iig. @ lot, kan alleen maar zeggen, als het nodig is, doe het dan ajb op tijd. Beter dan veel pijn steeds en dan op latere leeftijd besneden moeten worden. Ennuh, niks mis met besneden exemplaren hoor, of zeg ik nu te veel? Hahaha @ pooh, sterkte met de nachten en alles. Wat zei de ha? @ makkie, jakkes vieze jij. Haha op en top zwanger zeg! Nog even en dan de echo! Zo, vanavond nog werken en dan vakantie, joehoeoeoeooe
@debjes, als ik me goed herinner zei hij dat die grootste de ander als het ware zou "overnemen" omdat ie groter was...snap je? @makkie, brrrr, augurkensap????
@debjes ik denk dat alleen de grootste gaat springen. Dus lekker aan de klus. Maar ik kan niet in jullie hart en financieen kijken mochten ze toch allebei springen, en het worden er twee, wat doe je dan. Maar ach als ik dan naar een nicht van mn man kijk, die hadden in amsterdam een etage woning, met 1 grote slaapkamer en 1 diepe bezemkast als slaapkamertje en een andere diepe bezemkast als badkamer, en die hadden ook 3 kleine kindjes en die lagen met zn drieen op 1 kamer en dat ging altijd erg goed. Pas toen de oudste 6 was zijn ze verhuisd naar een grote stad en nu liggen die meiden nog steeds met zn drieen omdat ze niet anders meer wilde. Dus alles is mogelijk, je hoeft niet gelijk te verhuizen. Succes met je beslissing en veel klusplezier.
Debjes veel plezier! Makkie he jakkes .. Maar idd op en top zwanger. Pooh fijn dat je lactulose gekregen heb. Duim dat het snel beter gaat. Lot ik zeg niks... Hopelijk blijft het zo. Voor tygo balen zeg, maar ik zou idd ook beter op tijd laten doen dan wachten. Taliaa lekker bijna vakantie!! Hier een stierlijk vervelende dwarse peuter. Ligt ben ik bang aan het weer.
heerlijk die peuters die zo dwars zijn. De mijne komt zo thuis van het kdv. Ik hoorde net dat hij nIET geslapen heeft, so wish me luck Maja heft gelukkig net een flinke keutel gedaan. Iets minder hard en een lange sorry voor de details. Hopelijk lucht het een beetje op. Wat kan je toch blij zijn met de poep van je kind, hihi! Als het goed is wordt het morgen droog, kunnen we tenminste effe nara buiten, want van dat verplicht binnen zitten wordt Jens alleen maar dwarser! En ik wil morgen naar het weeguurtje met Maja, effe kijken hoeveel ze aan is gekomen in 2 weken tijd!