Even ego, klaag liever niet, aangezien ik zoooooooo dankbaar ben, maat ben zo beroerd....vanaf dat ik smorgens mn ogen open doe tot ik weer ga slapen....ook geen puf en energie, voel me super schuldig naar de jongens toe *huiltje*
Makkie oh wat vervelend zeg, zo ziek was je vorige keren niet toch maar snap je gevoel naar de jongens toe al zullen die zich prima vermaken en er niet zoveel van merken als jij denkt. Hoe ver ben je nu? Dikke knuffel!
Ach makkie, je mag klagen hoor. Zwanger zijn super zwaar, zeker als je er al 2 hebt! Neemt niks weg dat je heel dankbaar bent! En gaat straks wel weer beter hoor! Na de 12 weken, houd je daar maar aan vast. Dan ben je weer helemaal die stralende zwangere!! Knuffel voor jou. Pooh, ik moet even kijken of hij al geschikt is voor maja, volgens jij is deze namelijk niet voor de kleinste babys. Ik laat het je nog weten!!
oh makkie, zoooo herkenbaar! de eerste en laatset weken waren hier ook slopend en je voelt je schuldig nar e andere kindje(s), dat jen iet zo bent als normaal. Echt niet gek, maar wel vervelend en niet uit te leggen aan dek ids, omdat ze er te klein voor zijn om het te snappen! Dikke knuf!
oh makkie snap ik heel goed! ik was misselijk en had hoofdpijn omdat ik ongi werd en gister misselijk door de iboprufen voor de ongi, bah dan twee kindjes waarvan het manneke nu het sprongetje van zijn zusje overneemt is geen pretje......... als ik denk aan hoe misselijk ik toch wel was toen, bah zeg... sterkte!!!
oja en ik had dus nu weer een ei na de laatste keer opwekken ben ik blij mee want ik wil zo graag niet structureel aan de ja medicijnen ivm de endometriose maar de klachten nemen soms wel toe... oja ben 30 dus uitnodiging voor uitstrijkje ontvangen, ook maar eens plannen...
Linda ben je nu dan weer vanzelf ongi geworden of dat niet. Hoe zijn jullie gedachte nu een derde kindje, kijken of de natuur meewerkt of toch aan de voorbehoedsmiddelen? Als je het een vervelende vraag vind gewoon niet op antwoorden hoor. Taliaa hoe is het met je werk eigenlijk je draai gevonden of niet echt? Mijn lieve kleine vent is echt ziek, wit gezicht, koorts, snotneus, traan en rode ogen en erg hangerig. Hij zegt soms ineens mama ik kan niets zien dus toch de ha even gebeld(alweer) moeten het aankijken en als hij het volgende week nog zegt moete we langskomen. Dit had hij de vorige keer met de keelontsteking ook, vind het toch wat engig hoor. Mijn schoonzusje heeft haar echo gehad en alles zag er goed uit, ze is nu 13wk1dg. Ben zo blij voor hun, straks even een kaartje halen en een kleinigheidje.
niets zien lot? wat heeft dat met keelontsteking te maken? Klinkt eng hoor! @linda, oh, jee jij ook aan de beurt voor het uitstrijkje? Weet je wat ik jammer vind, dat je niet vanaf je 30ste ook een borstonderzoek krijgt. Wij hebben toch met enige regelmaat vrouwen in de apotheek onder de 45 die borstkanker hebben .Maar waarom ze nu die leeftijd niet verlagen voor het onderzoek.... @all, heb net met Maja in de draagdoek buiten gelopen. Het voelt knus en wat onwennig (voor mama). Ik vond het een beetje eng om haar los te laten hangen. Maar mevrouw slaapt er heerlijk in! Het is zo'n tricot doek van 5 meter lang die je zelf kunt knopen! Ach , als dit een hit is, scheelt het me weer... handig met een peuter in huis en je handen vrij hebben voor hem!
Pooh ik bedoelde er eigenlijk mee dat hij het de vorige keer ook had toen hij ziek was. Ik ga zo naar de verjaardag van mijn broertje en schoonzus en papa blijft thuis bij de kinderen. Tygo was net op de bank in slaap gevallen en had geplast in zijn broek nooit aangedacht dat hij zonder luier lag te slapen haha gelukkig een leren bank. Hij wil lekker bij papa blijven zegt hij dus lekker nog even op de bank.
Lot, goed in de gaten houden het tygo, vreemd toch als hij zoiets zegt? Fijn van de echo van je szus!! Fijne verjaardag! Linda, wat goed zelf ongi!! Als je je ei denkt te voelenn, benutten jullie die dan? Voor zover dat kan hè, begrijp me niet verkeerd....wat één leuke foto s op je fb steeds van je schatjes, heerlijk!! thanx allemaal voor jullie lieve en begrijpende woorden. Dit herken ik echt niet van de vorige keren, zo beroerd. vanmiddag lekker buiten gezeten in de zon wen de jongens lekker gespeeld, waren heel lief.toen zakte het ook weer iets.
Ik zeg nog steeds jongen hahaha want ik herken het met jes nee echt vervelend vooral omdat je nog twee jongen kids heb rond lopen. Hier klein probleempje. mijn vriend moest naar utrecht vanwegen zijn zus , gaat niet zo goed is eren enorm lang verhaal en zet dat niet graag op zp. Nu kmtt hij of vanavond pas terug of morgen. Dus ik denk dat deze ronde voorbij is baal er echt van. Kon wel huilen gister. Heb het donderdag morgen gedaan en vandaag is dag 15. Hopelijk komt hij vanavond terug!!!!
Debjes balen zeg maar wie weet. Ik duim voor je! Lot balen dat Tygo zo ziek is. Vind het ook vreemd hoor dat hij ineens niks ziet. Makkie eerst een hele dikke knuffel. En dat schuldig voelen ken ik. Maar je kan er verder niks aan doen! Hopenlijk voel je je eigen snel weer een stuk beter. Nijn fijn dat je baas zo adequaat reageerd! Linda wat goed dat je lichaam het zelf doet. Wele balen dat je weer meer last krijgt van de endo. Hier gaat alles goed weer twee drukke werkdagen gehad met een avondvergadering. En gisterenavond sinds tijden heerlijk met mijn mannetje op de bank een zwijmel film gekeken. Jaimy is nog steeds super verkouden en heeft nu veel ongelukjes 's nachts door het hoesten. Oh jee Ruben roept!
Debjes hoop dat hij vanavond thuis komt zou zonde zijn om deze kans niet te kunnen nemen he, anders moet hij maar heen en weer rijden nee grapje maar hoop dat hij gewoon thuis komt.
Pooh lief dat je het vraagt hij is echt stukken opgeknapt. Zijn ogen staan nog niet goed maar zijn koorts is gelukkig weg, vanmiddag maar even mee naar buiten genomen met dit mooie gezonde weer. Gelukkig knapt hij weer op hij had het echt goed te pakken.