Lot fijn dat hij iets is opgeknapt. Altijd vreselijk als zee ziek zijn Vriend lief komt pas morgenochtend thuis dus deze kans is echter verloren, zaad houdt toch niet zo lang vol???
Zaad kan dagen overleven debjes!! heel jammer dat je vriend er niet is, maar de vorige vrijpartij telt echt wel mee! Lot, fijn dat tygo zo aan het opknappen is! Nog leuke plannen in de vakantie? en isa gaat nu wel hard richting haar eerste verjaardag.... Hier heeeeeeele drukke dag gehad, ben kapot op....
Makkie hoe.voel je je joehoeeee mannetje toch terug gekomen joehoeeee dus nu afwachten. Wel beetje spanning ook of het er twee zijn. Zelfs denk ik dat die van 18 eerder springt als die van 15? Of die van 15 moest een groeispurt gemaakt hwbben. Of hoeven ze niet even groot te zijn om te springen? Linda zat een twee eiige tweelingen bij jullie in de familie?, of kwam het door de behandeling?
fijn lot! hier een gebroken nacht ze slaapt overdag perfect en na het bad van 2000 uur tot 2330 zonder problemen! dan de fles en dan beint het gezeur. speen in en uit, dreinen etc..soms tot 1,30 uur toe! dan slaapt ze meestal tot de fles en dan gewoon tot de ochtend...
Pooh wat balen is dat zeg. Nog nagedacht om te proberen met inbakeren. Slaapt ze snachts ergens anders dan overdag? Debjes wat fijn dat hij toch thuis is gekomen, toch de kans nog benut. Ik denk nog steeds dat alleen de grootste springt maar ja ben geen gyn. Makkie hoe voel je je? Nog 2 nachtjes en dan de echo zoooo spannend!
overdag ligt ze meestal in de box. Deels omdat ik haar wil laten wennen aan geluid en deels omdat ik niet Jens alleen in de kamer wil laten of hem mee wil nemen als ik haar in bed doe. 's nacts slaapt ze tussen in omdat ze zo onrustig is!
@debjes zaad kan 7 tot 10 dagen overleven. Dus je kans is echt niet verkeken hoor. Maar ik weet hoe je je voelt. Ik had toen ik een prachtig ei had een man die op oefening was. Hij is daar toen speciaal voor thuisgekomen om het een keertje te doen en 2 dagen later wilde we het weer doen, maar toen viel meneer in slaap zodra ie zn bed zag. dus toen werd het nog een dag later en heeft er toen 4 dagen tussen gezeten waartussen de eisprong ook is geweest enneh het loopt nu rond in huis, dus ergens heeft er een goed zwemmer tussen gezeten. Dus laat je koppie niet hangen en hoop houden dat het toch gelukt is. Ik zal in iedergeval voor je duimen. @pooh fijn dat de draagdoek werkt. @all pfffff Thijs vanochtend bij mn schoonouders opgehaald omdat hij daar was blijven slapen omdat wij een avondje uit hadden, maar wat een verschrikkelijke draak is het nu zeg. Dat is steeds als ie daar heeft geslapen. Misschien komt het omdat wij hem lekker veel zelf laten spelen en hem niet steeds op zn nek zitten, maar bij mn schoonouders gaan ze steeds met hem spelen en hem bezig houden. Dus nu moet ie even aclimatiseren. pffff. Papa is nu beneden even de auto stofzuigen zodat hij daar even rond kan fietsen en daarna gaan die 2 even naar het bos om zich daar even uit te leven. Mama mag dan nu even leren. bleh geen zin in, maar het moet maar even. Ik heb trouwens vreselijke spierpijn, want ik ben deze week begonnen met sporten om in een goede contditie te komen voor als ik die maagverkleiningsoperatie krijg. Ik heb donderdag een voorlichtingsochtend in het ziekenhuis. ik ben benieuwd.
oeh ,succes met je draakje sas! Heel herkenbaar. Normaal als oma dinsdag heeft opgepast is het mama uitproberen onder het eten! Geweldig irritant! Hoe staat het met je studie? Loop je op schema? Zit er trouwens nog een kans in dat je man wordt uitgezonden?
@poohbear ik loop een half jaar achter op mn studie, maar ik heb 10 nov examens en op dat schema loop ik nu een week voor met hoofdstukken uitwerken. Dus dan kan ik straks een week eerder beginnen met mn samenvattingen leren. en mijn man hoeft gelukkig voorlopig niet op uitzending, alleen maar veel oefeningen. maar ja dat hoort erbij.
ok, dus effe aanpoten dus Maar is het na die examens dan ook klaar? Fijn dat je man niet weg hoeft. Zijn die oefeningen in nederland? Misschien "wen je er aan", maar ik moet er niet aan denken dat S maanden aar een oorlog gebied gaat... brrr
Sas fijn dat jw man niet wordt uitgezonden. Ja man lieg was toch gisteravond thuis gekomen dus voir de zekerheid nog gedaan. Nu afwachten zit op het wacht bankje
@poohbear aan uitzendingen wen je nooit, maar je leert er wel mee omgaan. Maar oefeningen ach dat hoort er gewoon bij en ze duren meestal niet langer dan 2 weken, dus dat valt alles mee. En ik ben een marinekind dus ik weet eigenlijk niet beter. Mn vader was vroeger wel eens 9, 6 of 3 maanden van huis. Dus dit met mn man valt alles mee. Thijs had er de afgelopen keer wel wat meer moeite mee omdat het eerste half jaar geen oefeningen waren ivm de buizinigingen en nu wordt dat de laatse paar maanden van het jaar ingehaald, dus is het nu toptijd. het enige lastige voor mij is dat ik dan extra om moet rijden voor het kdv, want normaal neemt mn man hem mee. Maar ach ook dit went wel. @debjes ik moet nog tot april de theorie vakken doen, en dan hoef ik alleen nog stage te lopen. Ik ben nog even aan het kijken hoe ik dat ga oplossen omdat wij het financieel niet kunnen hebben dat ik maanden een stage vergoeding zou krijgen. Maar ja wie weet is er wel iets in het ziekenhuis te regelen. we zien wel. eerst maar deze 3 examens.
Pooh misschien toch het proberen waard om haar met slapen in bed te leggen zodat ze op den duur weet waar slapen en spelen hoort. Misschien is je kleine meisje nu ook wel geluid gewend met slapen en wil dan in alle rust snachts misschien slechter slapen. Ik weer het niet hoor denk gewoon hardop mee. Waarom wil je Jens liever niet alleen laten? Kan je de deur niet loslaten zodat je hem hoort....
Dringende vraag voor dames die een nekplooimeting hebben gehad. Mijn schoonzus moet deze nog en was afgezegd omdat de arts er niet was nu moest ze overal heen bellen en kan ze morgen nog terecht maar nu het probleem. Haar bloed is niet op het goede geprikt van de week en nu zeggen ze in het zh dat je niet nog vandaag kan bloed prikken en morgen de meting want dan is de uitslag er niet op tijd ik zou zeggen dat je donderdag toch nog beide bij elkaar kan tellen voor een uitkomst iemand hier een idee over?
ik vind het niet prettig om hem alleen beneden te laten. Soms kijkt hij tv en gaat het wel, maar het gebeurd ook dat ik net boven ben hij begint te klieren of te gillen dat hij ook naar boven wil. Dat van dat geluid heb ik ook aan gedacht. Dat het 's nachts te stil voor haar is...zucht, lastig hoor! Vannacht ging het gelukkig goed!
Pooh lastig he. Jaimy laat ik wel even beneden maar Ruben is echt in bed leggen en ik kan weg. Ben dan hooguit een paar minuutjes boven. Jaimy is natuurlijk ookal wat ouder. Maar zou me niet verbazen als ze het 's nachts idd te rustig vind. Sas ik vind het ook super knap hoor dat je dat aankan dat je man een week of 2 van huis is en soms zelfs maanden. Succes met sporten! Lot fijn dat tygo weer opgeknapt is. Debjes mijn duimen draaien overuren voor jullie!! Taliaa hoe is het met jou? Makkie rstig aan he! is niet niks twee jonge kids en zwanger. Hier weer beide jongens snot verkouden. Ruben is er veel wakker van 's nachts en Jaimy heeft van het hevige hoesten soms ongelukjes. Dus een beetje onrustige nachten. Vanmorgen bij de HA geweest vanwege vage klachten die ik al jaar en dag heb. Ben ze weer zo beu dus maar weer volledig bloed onderzoek en dan maar hopen dat er wat uitkomt. Kan niet allemaal van mijn schildklier komen. Die waardes zijn momenteel overigens behoorlijk goed.
@lot, bij mij was dit keer ook verkeerd bloed geprikt. Het kan blijkbaar maar tot 13 weken geloof ik, daarna niet meer. We hebben toen de nekplooi laten meten en 2 dagen later konden ze aan de hand van de bloeduitslag de officieel nekplooi uitslag geven!
Pooh vind dat wel apart hoor maar zo is het bij haar ook zei ze straks ze heeft nu morgen wel de nekplooimeting maar dan zonder bloeduitslag.
lot ik heb de nekplooimeting gehad en op dezelfde dag heb ik mijn bloed laten prikken. en de volgende dag kreeg ik de uitslag al.