Even snel, lig hondsberoerd op de bank, heb honger naar kan niets eten....morgenavond eerste echo, zoals ik me voel zijn het er vast 4.... Sorry dat ik even niet zo actief ben, komt vast snel weer!
makkie wat leuk de eerste echo. ik bij mijn meid niet ziek geweest en deze keer ook niet dus ik heb geen idee hoe je je voel (kan me er wel iets bij voorstellen). Ik werk nu 6 uur op een dag en kan nog niet zeggen dat het veel helpt met de pijn in mijn bekken en met de vermoeidheid maar ik moet over 2,5 week ook al terug naar de arbo arts want hij dacht namelijk ook dat dit nog te veel was. mijn nichtje heeft een baby gekregen met 31 weken maar de kleine was al vrij groot 47cm, ze had zwangerschapsuiker dat is zijn geluk geweest. dus een geluk bij ongeluk dat ze er last van had.
debjes ik heb vaak na ei zere tepels, toen ik zwanger was had ik echt zere borsten oja en de twins hier zijn door ivf makkie heel veel succes vandaag, gezien al die klachten kan het alleen maar goed zijn toch tja jouw dikke strepen en de klachten doen erg aan mijzelf denken hihi in ieder geval ben je mega zwanger jij vroeg trouwens naar mijn ei. wij 'benutten' een eisprong niet bewust maar geen anticinceptie maar als ik wat voel dan gaan we er zeg maar niet voor, als het zo uitkomt dan is het dus eerder toeval, voelt goed hoor, voel nog geen wens naar een 3e maar altijd welkom zeg maar en wie weet wordt de wens nooit heel sterk en dna is het ook prima Hier beid mega verkouden, het groen komt zelfs uit de oogjes maar geen koorts. al vanaf halverwege vroieg week en ik dacht dit weekend dat evy echt ziek zou worden maar gisterochtend was ze heel vrolijk dus gewoon kdv maar vanacht dus drama, heel veel wakker net als bij cira heb ze vandaag dus toch maar thuis gehouden, misschien komt mijn schoonmoeder donderdag oppassen dan kan ik toch nog ene dag werken. erg druk daar nml. nu dus het komt eigenlijk super slecht uit
ik zit er even doorheen. Al die nachten slecht slapen, Maja met krampjes en huilbuien overdag, Jens die koppig doet. Het was zo makkelijk allemaal, en opeens trek ik het venen iet meer.pppff
Pooh ik voel zo goed hoe je je voelt. Het is zo wennen 2 kindjes helemaal als de een koppig is en de kleine meid ook haar aandacht nodig heeft. Lieve lieve pooh probeer Maja anders toch eens op bed te leggen overdag, zij haar rust en Jens zijn aandacht alleen. Als je haar beneden klaar maakt voor het slapen ben je binnen no time weer beneden en Jens went daar ook aan. Je gebroken nachten breken je het meeste op dat had ik ook, denk zelf eens goed na wat je zou willen proberen zodat Maja beter slaapt, inbakeren of toch iets anders en in het weekend even de zorg uit handen geven snachts zodat hij bij kunt tanken, echt je hebt het nodig. Makkie wat ontzettend rot dat je zo ziek bent, kaart het gelijk aan vanavond en probeer er wat voor te krijgen. Maar een echo is niet meer nodig wij vertellen je wel welk geslacht dit veroorzaakt(haha zeg ik vastberaden en zometeen zit ik er wel naast haha)
Pooh ook ik zou maja boven leggen. Zo komt zij aan haar rust en heeft jens even zijn eigen aandacht zonder zijn zus erbij. En je kan hem toch mee laten lopen naar boven om zijn zus in bed te leggen. Misschien kan je dan één middagslaapje in de box doen zodat ze ook aam geluiden went.
ze ligt nu al 2 uur in haar bedje boven. Jens is net wakker en gaat nu met oma boodschappen doen. Ik heb ook even gelegen. Bedankt voor jullie steun meiden!
super pooh, 2 uur is al heel wat, ik zou het heel consequent houden, slapen in bed, vanaf het begin heb ik dat als ritueel gedaan. ik liet ze ook wel eens overdag in de wandelwagen in de gang slapen maar nooit in de kamer of tegen mij aan. gewoon de slaapkamerdeur open houden als je bang bent dat het te stil is. ik moet erbij zeggen dat rond die leeftijd wij ook veel hebben lopen rondklooien met slapen hoor. hier begint de ander ook altijd te schreeuwen als ik naar boven ga, heel irritant, wat ik ze ook uitleg maar ik merk als ik het gewoon doe dan stoppen ze sneller dan wanneer ik het ze heel uitgebreid ga uitleggen. en idd misschien gewoon meelopen of vind je hem nog eng op de trap?
Hier één dolgelukkige makkie!!!! Super mooie echo gehad, hartje klopt heel mooi en goed. Dacht zelf tussen de zeven en acht weken te zijn, echo gaf 7+5 weken aan, super dus!! Over twee weken weer een echo! De jongens waren ook mee, heel bijzonder zo met zn viertjes!!!! Het beroerd zijn vind ik ineens helemaal niet erg meer, haha! (nog even niets op hyves enzo hoor....)
Makkie joehoeeeeee wat een super goed nieuws, een mooi kloppend hartje heerlijk. Heb je wat gekregen voor de misselijkheid? Wat bijzonder zo met zijn vieren. Pooh heerlijk even lekker bijgeslapen en maja ook goed geslapen. Ik hoop dat ze je een beetje nachtrust gunt vannacht. Waar slaapt Maja eigenlijk in in een bedje of wiegje? Morgen word mijn moeder 50 en heb ik een hightea geregeld met vriendinnen van haar. Ze houden 28 oktober feest dus zou morgen niets hebben dus toch wat gedaan. De kinderen gaan naar het kdv ipv gister maar nu is Isa niet helemaal fit en twijfel zo of ik haar wel moet brengen en dat ze niet nog meer oploopt daar of misschien mijn tante ofzo moet vragen. Ze speelt thuis wel gewoon wil soms iets meer aandacht, oh waarom moet dit nu kan moeilijk zelf niet meegaan met mijn moeder en meenemen is geen optie. Kijk het morgenvroeg maar aan en beslis dan maar. Tygo had vandaag zijn dag niet, grrrrrr hij was zooooo dwars en huilde echt overal om, op tijd naar bed en morgen nieuwe kansen
@makkie,oh wat fijn meid,ben superrrrrrr blij voor je! @lot,is meenemen echt geen optie?lekker in een doek of drager tegen je aan? anders kan je man mis even thuuskomen?lastig altijd he...
oh lot komt zo slecht altijd uit he... ja je tante misschien? makkie van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat geweldig zeg (wel jammer dat het er geen twee zijn hoor, grapje) nou nu valt misschien ook wat spanning weg en is het beroerd zijn alweer anders... knuf
Linda, eind mei! Thanx meiden voor jullie felicitaties! Lot, lastig ja....doen wat je goed vind voelen, dat is altijd het beste.kan ze echt niet mee? Taliaa, fijn van je te horen, moest aan je denken omdat je voor jou doen hier zo zo stil bent.gaat alles goed, lekker vakantie toch?
makkie wat leuk dat je een mooi hartje hebt gezien.wanneer ben je uitgerekend.hier een vermoeiende dag, en dan heb ik alleen maar 6 uur gewerkt.