Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meenemen zie ik niet echt zitten ivm alle thee enzo en isa kan echt niet stil zitten dus vandaar. Kijk even aan hoe ze morgen is, ze gaan pas tegen half 10 tot 13 uur. Dus kan smorgens eerst kijken hoe ze is. Ik heb wel een beetje een gevoel van breng haar wel ergens anders heen maar ja mannen zijn anders he papa zegt dat het vast wel kan.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wij waren dan werk echt tegelijk ongi twee maanden terug grappig.

Lot lastig he volg je gevoel zou ik zeggen als moeder weet je het, het beste.

Niemand anders last gehad van gevoelige tepels na de eisprong alleen linda? Dan moet dit zeker een tweeling zijn;)
    Nee maak er wel grapjes over maar vindt het toch spannend. Had gister wel even opgezocht op google en schijnt wel normaal te wezen meerdere follikels met clomid. Dus het is afwachten. Volgende week woensdag zou ik al één testje kunnen wagen.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, ik had wisselend last van mijn tepels en borsten.zei mij nooit zoveel iets. Hoop voor jou een goed teken!

Lot, hoe is het met je meisje en weet je al hoe je het gaat doen? Veel plezier straks!

Hier lekker geslapen allemaal, eens kijken wat ik vandaag met mn ventjes ga doen....

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik ben druk aan het duimen

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes tepels zei bij mij niks maar boobies wel (achteraf)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, nee geen gevoelige tepels gehad (tenminste niet dat ik me is opgevallen)

@makkie, superrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :)
    (en het is er maar 1?)

2lot, ze slaapt i neen ledikantje. Ja, ik moet gewoon "strenger" zijn en deels is het ook omdat IK het zo fijn vind haar dichtbij me te hebben. Vandaag is Jens naar het kdv, dus hebben we wat rust in huis. De afgelopen 2 nachten ging het gelukkig wel heel goed met slapen. Wat knap je daar van op! En vanochtend hebben we samen lekker uitgeslapen toen de mannen de deur uit waren! :)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, je doet het allemaal super goed, niet twijfelen aan jezelf! echt vind het supersuperknap hoe je alles doet, hoe je klinkt en dat zo snel na de bevalling! Kon ik niet hoor, was echt moe en beetje in de war in mijn hoofd steeds (heel chaotisch, leek wel adhd soms pfffff) .... dus petje af en je doet het echt super!!!! echt waar!!!!!!!

Zo, maar even een bannertje gemaakt... mooi is ie he? Over 2 weken kunnen ze nog beter meten hoe ver ik ben en wat de uitgerekende datum is.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw makkie super banner dan begint het wel weer direct te kriebelen als ik zo'n banner zie haha

pooh, idd wat makkie zegt! respect hoor, maja is pas 1 maand en ik las al dat je was wezen shoppen met jens, wow dat is niet niks hoor, klinkt zowieso allemaal alsof ze er al heel lang is terwijl jullie pas net met zn viertjes zijn, dan moet je echt je draai nog vinden hoor en dan die nachten erbij...

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je makkie en linda, jullie zijn schatten!

haha, heb vanochtend een uur zitten wachten op kraamvisite die verdwaald was. Ze is hier vaker geweest maar had een verkeerde afslag genomen en had de tomtom thuis gelaten "want ze wist tenslotte de weg"
    Ik zei, waar zit je dan? Geen idee, het lijkt wel Friesland riep ze...hahahah!

a ik voel me verder goed (lichamelijk), ben wel moe en weet dat dat er bij hoort. Maar heb weer energie om dingen te doen. Zaterdag gaan we met vrienden een middagje raften in Zoetermeer, geweldig! Heb er echt zin in!
    Maja en ik hebben vanochtend samen uitgeslapen in ons bed. En ze ligt nu heerlijk in haar eigen bedje. Ik ga jullie advies toch maar (proberen) op te volgen! Vandaag is Jens naar het kdv dus is het wat makkelijker.
    Enne ik "klink" misschien vol zelfvertrouwen en energie, maar ik kan ook nog erg vol schieten als ik me bedenk hoe makkelijk het allemaal was voor Maja er was en wat een tijd en energie zo'n kleine baby weer van je vraagt! Het was zo makkelijk, niet op de klok kijken, 1 slaapje per dag wat zonder problemen ging, gewoon er op uit gaan zonder luiertas vol spullen!
    Maar et is ook weer zo leuk, dat kleine wurmpje op je buik, ze gaat nu meer en meer wat rond kijken, en ze is zoooooooo mooi!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh logisch toch dat je moet wennen. Het is ook niey niks eén peuter en baby samen. En indd voor maja was alles zo makkelijk, dat heb ik nu ook met jess. Zoveel meer tijd voor mij zelf. Speelt nu uren in zijn kamertje of kijkt heerlijk een film op de bank. Dat was twee jaar terug wel anders. Maar het is toch ook zo mooi twee kindjes van jezelf. Ik zeg altijd het is twee jaar afzien en dan komen de makkelijkere tijden weer aan. En met dat afzien bedoel ik nie verkeerd dat het niet leukk is

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie gefeliciteerd met de mooie echo en het mooi kloppende hartje. Een nieuw leventje is in de maak.
    @lot hoe is het afgelopen, toch gewoon naar het kdv laten gaan? En dat draken dat ken ik. Wij hadden zondag zo'n verschrikkelijk draak, maar vandaag weer een heerlijk super lief manneke.
    @debjes zere tepels heb ik nooit gehad, totdat ik zwanger was van Thijs. Ik kan na de eispron al niet meer op mn buik slapen omdat die tepels zo verschrikkelijk pijn deden, zelfs een bh deed zeer, maar ja die moest toch om. Maar ik had het idee dat ze eraf knalde of branden. Dus wie weet is het wel gewoon raak. spannend hoor.
    @all hier gaat alles zn gangetje en morgen heb ik mn voorlichtingsochtend. Ik ben echt benieuwd.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas,ben ook benieuwd. Succes morgen

Makkie leuke banner

Linda vind jij het nu veel makkelijker met de kids nu ze ouder worden? Of is één tweeling nog steeds zwaar?

Taliaa hoe is het met jouw?

Meisje wat is tijn ook een heerlijk mannetje. Hoe vindt ties zijn broertje. Heb je all beetje ritme gevonden? Wanneer moet je werken?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik vind het met de tweede al sneller makkelijker worden! Ze houden elkaar ook lekker bezig en vind kai echt al wijs en"zelfstandig". Heb echt makkelijke ventjes, al zeg ik het zelf....en je bent zelf ook makkelijker bij de tweede merk ik bij mezelf.

Sas, succes morgen!!

Pooh, hoe dan ook,je doet het super!!

Debjes, voel je verder nog dingen?

Taliaaaaaa, wat ben je stil!!

Straks het mooie nieuws aan mn schoonouders en zus vertellen.heb een kaartje met de echo erin met de tekst: jippieeeeee, eind mei kom ik er ook gezellig bij!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie scheelt werk denk ik dat je makkelijke kids heb.want je hoort ook wel is anders. Mijn nichtje was echt de makkelijkste niet terwijl haar broer één voorbeeldig kind was. Leuk dat kaartje.

Ik voel verder niks hoor. Volgende week testje wagen.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat maakt zeker uit debjes. We hebben onze handen vol aan Evy. Ik vind het nog steeds best druk ook al wordt het nu natuurlijk makkelijker. Een ouder kind. Rond drie jaar kan je toch wat meer uitleggen denk ik. Zo vond ik alleen op pad gaan nog steeds best een gedoe. Samen gaat prima. Ze willen nu geaag lopen maar kan ze niet beide in de gaten houden. In de stad moeten ze dus perse in de wagen. Gelukkig kunnen ze veel rondom huis spelen al kan ik ze natuurlijk nog niet alleen laten.

Simpele dingen. Omstebeurt naar beneden tillen van de trap. Denk dat het vanaf twee jaar wel anders wordt. Nu zijn ze voor sommige dingen net nog te klein.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey meiden.

Excuses voor mijn afwezigheid, ik heb het ongelovelijk druk.
    Jelmer wordt zaterdag 3 jaar.....echt zo bijzonder ...hij wordt zo groot :( mijn babytje.

Vandaag hebben we minder goed nieuwd gekregen.
    Zoals jullie wisten is mijn broertje opgenomen, en siinds vandaag is hij als vermist opgegeven.
    Mijn broertje is weg gelopen en heeft voor mijn ouders, voor ons en de leiding een afscheidsbief geschreven.
    Ik weteerlijk gezegd echt niet wat ik er mee moet.
    Ten eerste begrijp ik niet waarom het gelijk als vermist is maar ik vermoed door de afscheidsbrieven......
    En ik weet gewoon echt niet wat ik er van moet denken....

Ik ga weer een poging doen om te slapen of iig in bed te liggen.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje mvj wat erg. naar he schrijft ik weet niet.wat ik ervan moet denken. Denk je dan dat de afscheidsbrieven nie echt zijn?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Dbejes ja dat klopt, de brieven zijn ook onduidelijk het is een hele vervelende afscheidsbrief maar een dubbele, er word ook gezged dat hij niet gevondenwil worden mar ook dat andere.Heb echtg werkelijk waar voor geen meter geslapen ...en mag vanavond weer wrken.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat vreselijk mvj!! weet ook niet wat te zeggen....denk je dat hij zichzelf wat aan zal doen? Brrrrrrr wat een zorgen, je piekerd je helemaal suf nu....dikke knuffel en ontzettend veel sterkte toegewenst!!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj jeetje wat een naar nieuws, zijn ze nu naar hem op zoek? Sterkte!

Makkie leuk het goede nieuws vertellen ben benieuwd naar de reacties. Hoe is het met de misselijkheid?

Taliaa hoe is het met jouw, mis je hier?

Isa is gister wel naar het kdv geweest van half 10 tot half 2 dus was er snel weer. Het was gelukkig goed gegaan en ze heeft lekker geslapen daar. Toch is ze gewoon nog niet fit, vooral snachts is het pet, veel jammeren de hele nacht weet gewoon niet waar ze last van heeft, veel hoesten en wat schor dus denk keelpijn. Na een zetpil om 3.00 is ze gaan slapen dus ik ook nog even maar oh als er iets is met mijn kleine meisje dan is het altijd snachts feest en overdag gaat het dan wel aardig.

Deel Deze Pagina