Licht gelig had ik bij beide zwangerschappen. We blijven nog even zen ...en rustig. Ik ben voor de ochtendurine Mbt de poes.....onze buurkat had het ook na een hormooninjectie en hormoonzal was het zo weg. Gebruik je pipets voor de vlooien ? Zo ja en je gebruikt ...ik weet even niet meer hoe het heet maar advantage schijnt minder problemen te veroorzaken dit jaar. Ik ben helemaal gestopt met de pipets en ben over gegaan op de vlooienband. Want de vlooien waren hier niet te temmen
MVJ ja ik ging het al opzoeken en kan duiden op een zwangerschap! Het is beetje dikkig zeg maar! Pffff KILLING!!! Ja ik gebruik vlooienspul! Kat komt wel niet buiten, maar we hebben ook een hond! Onze Kat heeft wel een probleem met zijn afweersysteem in zijn 6 jarige leeltijd heeft hij al 2x injectie ervoor moeten hebben! En ben bang dat het dit weer is? maar we zullen even zien! Vlooien heeft ze niet! En de hond ook niet, Daar heb ik ze beide al goed opgecontroleerd even afwachten maar!
Meiden sorry dat ik jullie zo verwaarloos Ik weet momenteel soms even niet meer hoe ik alles voor elkaar moet krijgen. Ik weet ook dat ik duidelijk mijn lat te hoog leg in mijn huis en leuke dingen doen etcetc Maar nu ben ik op het werk en heb ik even bijgelezen. Allereerst Meisje gefeliciteerd met jullie Zoontje Tijn!!!! Erna ook nog hier gefeliciteerd met jullie dochter!! Taliaa wat super een cyclus!! Debjes ik duim voor je! Pooh nu ben jij echt aan de beurt! Spannend ben reuze benieuwd wanneer jullie kindje geboren gaat worden. Nijntje wat super dat je 20 weken echo goed is. Makkie ik ben kattenliefhebber maar vind persoonlijk een sphinx kat niks. Kan wel begrijpen dat jij er super blij mee bent. Pffff waar moet ik beginnen. Ruben groeid goed inmiddels een week geleden al 63 CM en 5538 gram. Is vrolijk en brabbeld bij het leven. Meneer heeft het grijpen ook al behoorlijk onder de knie en probeerd soms al op zijn buik te draaien. BV loopt nog steeds goed alleen kolven blijft moeizaam gaan. Met Jaimy gaat het ook goed. Met mij gaat het redelijk moet erg aan mezelf leren denken en mijn vent een schop onder zijn reet geven om mee te helpen. Inmiddels gaat het wel wat beter om het huishouden wat los te laten en om mijn man onder zijn reet te schoppen. Ik hoop snel weer enigzins georganiseerd genoeg te zijn om weer lekker te kunnen me ekletsen hier. Dikke kus aan jullie allen!
debjes ik ben nog harder aan het duimen.pooh hoe lang moeten we nog wachten op nieuws van jou. geintje.meiden zie onze hyves.
nijntje wat fijn dat alles goed is. Nu kan je echt gaan genieten en binnenkort de eerste plopjes gaan voelen!! Super hoor! Enne lief dat we het geslacht mogen weten!!! Echt heel leuK! @cira, meid, de eerste maanden is zo ie zo al hectisch, laten die mannen van ons dan ook eens goed mee helpen! Ben je al weer aan het werk? Fijn dat de jongens het goed doen! @debjes, oeh, herkenbaaaaaar!!! We maken je niet gek hoor, we hopen het alleen zo voor je! @all, hier een leu kdagje gehad. Met ma en Jens effe naar de bloemenwinkel geweest. Jens had were gepoept (2e keer deze week) op de wc en oma heeft een kadotje voor hem gekocht. Toen naar de c1000 en na de boterham lagen we plat. Jensi snog met oma naar de kinderboerderij geweest, dus had ik anderhalf uur voor mezelf. Buurmeisje kwam nog spelen (=bijna 10 jaar oud) en was gezellig! Ik heb een bak ananas op, in de hoop, maarvoel nog niets ...hihihi Die benen van uk porren zelfs onder mn ribben nu, oef! Morgen 111.5 controle!
Pooh ik hoop echt dat de kleine zich deze dagen aanmeld! In iedergeval voor de 40 weken maar goed je heb het helaas niet voor zeggen he! ligt het wel al helemaal start klaar?
Wij aten vandaag burito's. Dus ik geef Jesse ook beetje sla om erop te doen,neemt hij hap van de sla! Zegt hij : IELLLLLLLLLLLLLLLLL een blaadje Dus ik zeg een blaadje??? Zegt hij weer: mama je kan toch geen plant op eten! Ik moest natuurlijk onwijs lachen! Echt een wijsneus met zijn uitspraken!
hahaha, die jesse. Bij ons is alles groene sla of witte vla Zelfs zijn geprakte spruiten was groene sla...nou als hij het dan eet vind ik het goed!
@nijntje, super dat het alles goed was!!!! @debjes, het kan nog hoor!!! wie weet heb je een iets langere cyclus! Gewoon testen morgen en anders over 2 dagen weer. Wij betalen iets minder huur, hebben een eensgezinswoning met een kleine tuin. De buurt verloedert behoorlijk, komen veel urgentie gevallen en dat zijn niet altijd leuke, stabiele gezinnen. Onze buurtjes en het hele rijtje (wonen in een hofje) zijn erg aardig. maar er wonen ook dikke aso's in de buurt. met k*t kinderen, ja sorry hoor. kunnen uiteindelijk die kinderen niks aan doen, maar goed, ze zijn wel vervelend, haha. @mvj, tja, je kiest er niet meteen voor, maar het zal best te doen zijn hoor, 2x in een jaar verhuizen. Jelmer kun je al best wat uitleggen! zijn jullie nog langs dat ene huis geweest? (ik wil NOOIT meer verhuizen, dus I wish you luck, haha) Oja, ik vind huren geen schande, zit hier lekker. wij hebben met alles rekening gehouden dat wij op 1 salaris rond kunnen komen, dus dat betekende voor ons ook een huurhuis.
goedemorgen allemaal! Hier een rot nacht gehad. $x plassen en 2 uur lang een kind gehad wat lag te wroeten in mn doos. Raar gevoel, net alsof iemand met een vinger in mn vagina zit, die zn nagel niet geknipt heeft. Niet pijnlijk of als wee, maar wel dat i ker wakker van word en veel moet plassen. Ik moet om 11.15 naar de vk, effe vragen wat dat nou is. Ik stel mezelf zo voor dat uk met het hoofd aan het "rondkijken" is. Vandaag mag ik niet bevallen van mn nichtje, want zij wordt vandaag 7 en dat is lastig (melde ze me gisteren per mail) haha
Ik baal zo erg van mijn lichaam.zo teleurgesteld. Je zou bijna denken wat je nog beter moet doen in der volgende ronde.
Dikke knuffel debjes, ronduit K is dit....je kunt niet met doen dan wat jullie al doen...denk aan je...
den, je kann iet meer doen. Het blijft hoe dan ook een lot uit de loterij als het bevrucht wordt en blijft plakken. Er staat gemiddeld een half jaar voor en door die Klo%te PC van ons, kan het nog langer duren.
Pooh ja dat is ook zo het is geluk hebben. maar goed ik ben al vanaf november 2010 gestopt met de pil. Dus is het wachten wel beetje op. maar goed we moeten positief blijven. Het is wordt pas mijn derde ronde clomid