Lot, snachts is het dan erger, als ze ziek zijn of niet lekker, mss tandjes? Was het leuk met je moeder? Reacties waren super, niemand had het verwacht!! Allemaal heel blij. Seth zegt ook steeds, mama baby in de buik, heeeeele kleine! Haha. Vanavond mijn ouders vertellen, waren een paar nachtjes weg samen. De misselijk heid schommelt heel erg, maar moet gewoon door en niet gaan hangen, dan gaat het beter. Taliaa, mis je hier ook....gaat alles wel goed.
Makkie wat lief van Seth ! Dat vond ik ltijd het leukste van de zwp, het gaan delen met anderen. Lot ben je al bij de ha geweest ?? Jelmer had vroeger vaak keelpijn maar dat sloeg door naar de oortjes, andersom ook maar vaak als het gaat rommelen in het hoofdje zijn zo van de leg. Pooh hoe bevalt het met 2 kindjes ?? Ik kom zo snel mogelijk lngs maar moet eerst even freubelen voor je meisje. Over mijn broertje ik weet het niet meer. Ik den niet dat hij zich zelf wat aan doet maar als hij wat gaat gebruikendan weet ik het niet. We zien het wel de politie is op de hoogte, en ze proberen via zijn pinpas te kijken waar hij is. Maar misschien is hij wel zo slim om in 1 keer heel veel geld er af te halen. Maar goed wil ook geen spoken en beren zien. Ik ga even de boel hier aankleden en dan even naar mijn schoonouders, mijn schoonvader is een dikke week naar canada geweest. Dus de kids willen even kroelen.
Makkie het was erg leuk, er hing een mooi spandoek van 10 meter in het dorp. Ik ben met mijn broertje haar om 7 uur wakker gaan zingen en we hebben haar het kado gegeven. Wij zouden met haar vriendinnen om 10 uur verzamelen en dan naar binnen gaan komt ze ineens naar buiten ze wilden even naar de Sarah pop kijken en toen zag ze ons al staan ze was erg verrast en vond het high teaen erg gezellig, smiddags nog wat visite gehad en savonds lekker wezen wokken dus een geslaagde dag. Volgende week houden ze nog een feest want mijn vader was in juni 50 geworden. Dan ook nog leuke dingen in petto. Mvj sterkte!
Klinkt super lot! En wat een jonge ouders zeg, leuk! Mvj, heel veel sterkte de komende tijd meid. En jelmer bijna drie alweer, grote vent!! Tis pad elf uur geweest, maar heb nu de pap al op jongens zijn heel lief, spelen gezellig, beetje filmpje kijken. Ben steeds zo duizelig, heel vervelend.
Makkie probeer je wel een beetje te eten of lukt dat niet? Duizeligheid is wel zo vervelend, probeer een glas met hele sterke ranja te drinken een beetje suiker is goed.
effe sbek, mvj dikek knuf ik denk aan jullie! wa t vreselijk!!! @all, ga zo naar het weeguurtje met Maja en Jens. Effe vragen over of ze andere voeding adviseren (OMNEO). Ze poept nu wel 3x per dag maar het blijft hard, ondanks 2x daags lactuloses drank. verder drukke dag. maja slecht slapen (ja op de arm wel, maar dan kan ik niets) Jens wil aandacht (logisch) en ik voel me net een politie agent... kan wel janken...maar ook deze periode gaat weer voorbiJ!
ze is 200 gram gegroeid in 1 week, keurig dus! Nu 4600 gram! We gaan nu andere voeding proberen, Omeo van nutricia. Speciaal voor krampjes en verstoppingen. Jens had het reuze naar zijn zin daar, was lief aan het spelen. Hij boog voor over en op eens zag ik een poep spoor op zij nrug, gadsie! Thuis gelijk onder de douche gezet en nu ligt hij in bed! bah!
Pooh, haha lekkere remspoor bij jens hihi! Meisje groeit goed, wat fijn! Geef nieuwe voeding wel twee weken de tijd om aan te slaan. Lig al een paar uurtjes op de bank, heerlijk. zo met seth naar de kapper en even voor een winterjas kijken voor hem.
Makkie heerlijk lekker rustig aan doen op de bank. Pooh goed dat Maja gegroeid is en wat een droppie zag net een foto op hyves maar kon ff niet reageren. Nou toch maar naar de ha geweest met ons kleine meisje, ze heeft dus een lichte oorontsteking vandaar de nachten. Ze maakt ook echt zo zielig geluid met haar schorre keeltje.
effe applaus voor mezelf. Vanochtend met maja gewandeld om de andere babyvoeding te halen. Nu ligt ze sinds 1430 uur in haar EIGEN bedje en ik heb als een razende het huis gesopt. Van zolder naar beneden gezogen en gestoft, speelgoed opgeruimd, wasje gedaan, wat gestreken, badkamer gesopt... Ga hara zo wakker maken voor een nieuwe fles. Zag trouwens een stukje van bonje met de buren. Een vrouw op een flat met 18 katten.... alles onder de kattepis en poep echt te smerig voor woorden .Nou daar ga je wel van soppen...hihi!
Pooh, dat is zeker een applaus waard! En die aflevering heb ik ook gezien, zooooo vies! Lot, hoe is het met isa? Marente en meisje, hoop dat met jullie alles goed gaat! Taliaa, geniet van de vakantie! Waar zjin jullie? Hier eindelijk een weekend dat gedo vrij is, gaan we eens lekker van genieten!
even weer een berichtje van mij.ik lees wel mee maar heb meestal geen energie om te reageren.we hebben wel lekker een weeked centerparcs geboekt, heb er nu wel zin in.
zucht, jens is zooooooo ontvlambaar. van heel lief naar opeens gillen schoppen en slaan! ik voel me net een politie agent. hij staat steeds op de gang. gezellig!!! oma komt straks oppassen. s en ik gaan een mddagje raften met vrienden in zoetermeer! spannend!
Taliaa geniet van je vakantie, waar zijn jullie heen! Nijntje heerlijk naar centerparcs. Makkie lekker dat Gedo vrij is, voel je je een beetje goed? Pooh oh erg zo'n dag. Hoe gaan de nachten met Maja? Isa knapt steeds een beetje op, geef haar wel een zetpilletje voor de nacht omdat ze met slapen zo jammerde maar nu slaapt ze al 2 nachten beter dus de antibiotica zal ook zijn werk wel doen. Gister zijn wij met Tygo naar Thomas de trein musical geweest hij vond het echt zo leuk!
Pooh ja is echt de leeftijd hoor.weet dat nog zo goed. Nijntje lekker even weg Taliaa hoi Makkie lekker uiteten vanavond. Jesse is ook weet in één bui van uitproberen., met zo lang door gaan met treiteren tot we weet boos worden. Zucht
haaaaaai daar ben ik weer. we hebben het zooooo lekker gehad! (@lot, ben nog een paar keer door je dorp gereden, zo dichtbij zaten we dus) Zo gelukkig, heerlijk genoten van en met ons gezinnetje. Het is er weer op, en ik baal ontzettend. bahbah. zeker omdat ik maandag weer volle bak aan de slag moet maar goed, debjes op het wachtbankje.. hoe gaat het?? spannend he!! makkie op en top zwanger! *jankje* mooi kaartje! hoe reageerden jouw ouders?? pooh, jeuh voor maja (is gegroeid) en vooral voor jou!!! ik weet nog zo goed hoe heftig het is, een tweede. zeker met een dwarse peuter erbij! je mag/moet trots zijn op jezelf hoor!!!! @llemaal, ik spring hier weer in. heb de hele vakantie wel meegespiekt hoor, maar als ik dan wilde reageren werkte de telefoon niet mee liefss, Taliaa ps even ego: mn kleine meisje staat los *jank*. En valt dan niet om hoor, nee laat zich heel sierlijk zakken. Ze is zelfs 1 x uit het niets gaan staan, maar viel toen dus wel om, *boem*. haha En lopen, nu ook aan e handen. En aan alles wat ze maar vooruit kan schuiven, zo schattig! en duwen dan, dat ze kan, loopt ze helemaal rood aan, maar ze krijgt het voor elkaar hoor! en de oudste is echt een bang vogeltje... ze kan zo leuk spelen en is echt wel bij de pinken. Maar durft niks, wil niks, als iemand anders wat vraagt is het meteen "mama". ach, zal de leeftijd wel zijn he... ook kan zo heel bitchie doen, en dat snoetje er dan bij. moet er soms wel om lachen hoor. donderdag is ze alweer 3, wat gaat het hard.. zo dat was de update liefss, Taliaa ps volgens mij heb ik afgelopen week een ei gehad, moet niet gekker worden, zou wel super zijn, een cyclus
Taliaa, welkom thuis!! Wat worden je meisjes groot, snif snif....waar blijft de tijd?!?! En het verrassingsei goed benut?? Lekker uiteten geweest met gedo, was fijn samen. Alleen smaakte cm het weten me totaal niet, bleggggghhh..... Mijn ouders reageerde super leuk, heb lekker een potje zitten huilen haha! Kai gaat hard met praten, al regelmatig 2 woordjes!! zoals: papa eg (weg), mama uit? Seth aap (zijn knuffel) en verder heel veel losse woordjes: pop, poep, hand bad, opa/oma, paad (paard), vowel (vogel), die, in, bal, nee, dag.... Vergeet vast nog wat, maar veel toch? Op het dagverblijf viel het ze ook al op, mama trots!!!!