Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    huh? kai is dan ook weer zo'n snelle jelle als zijn broer:)
    en nee, het ei niet benut. we vermijden nog even de eieren, zoeken ze iig nog niet op.
    maar ik zou zo graag een cyclus willen he, gewoon de rust dat het allemaal werkt en dan we dus ,mochten we er voor willen gaan, een kans hebben...(en gebeurt er in die tussentijd een enorm wonder, dan gaat de vlag uit hoor, dan is het feest in huize taliaa)

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa vlotte tante is Elize zeg! Daar gaat de kleine meid he. Door ons dorp gereden je had best een bakkie mogen komen doen hoor :) Heerlijk dat je zo genoten hebt.

Makkie vlotte vent die Kai net zoals Seth dus. Super die leuke reacties op je zwangerschap!

Debjes hoe voel je je? Hoeveel dagen na je ei zit je nu?

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot, taliaa voel me wel goed. Ben wel vijf kilo aangekomen met de clomid daar vaak ik wel heel weg van. Dus vanaf vandaag weer beetje op dieet. Tenminstezoetigheid vermijden. En veel water drinken.

Ben wel soms misselijk ebden, maar denk dat, dat tussen mijn oren zit. Met jesse kreeg ik pas met week zeven last en ja is nooit meer opgehouden hahahs dus makkie onzin als mensen zeggen wordt meisje, want jess was toch echt één jongen.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie ik ben bij mijn meid ook niet misselijk geweest en nu ook niet.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, wij hebben gisteren een heftig middagje gehad. We gingen met vrienden een middagje raften in zoetermeer, dutch water dreams. Ik heb wel eerder geraft op vakanties, maa dit sloeg werkelijk alles!

We kregen een wetsuit aan, helm op en zwemvest om en moesten toen eerst een stukje zwemmen, om te voelen hoe het was als je overboord zou slaan. Het water was IJSkoud en we werden er nog net niet in geduwd. Ik dacht dat ik verzoop, werd meegesleurd en ging paar keer vet kopje onder. Achter me werden volwassen mannen het water uit getrokken door readings zwemmers. Toen moesten we nog die boot in..ahum! Effe snel wat termen gehoord waar we wat mee moesten doen en daar gingen we dan, met 1 instructeur.
    Via een lopende band werd de raft naar boven getrokken en toen was het HEL! Hotsend, klotsend gingen we de baan af en we werden er bijna uit geslingerd (waar we bang voor waren na dat zwem avontuurtje). Ik viel in de boot op de boem en kwam niet meer overeind (hahaha). Om ons heen viel de een na de ander uit de boor en stonden reddings zwemmers klaar om te helpen. Dood eng! Mn vriendin en ik zijn er gelijk uit gegaan met knikkende knieën, de mannen gingen nog 3 rondjes. Vreselijk was het, maar wel gelachen. Nooit meer!!!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh geloof dat ik dat ook niet snel zou doen gedsie klinkt best eng.

Debjes spannend wanneer kan je testen?

Misselijk of niet het zegt niets nee maar ik had bij beide geslachten zo'n andere zwangerschap en vooral andere misselijkheid dat ik zeker geloof dat dat met het geslacht te maken kan hebben en de een zou met een jongetje misselijk zijn en de ander bij een meisje.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    PoOoh jeetje klinkt heftig zeg.

Lot sorry zit nu op dag 23. Dus volgende weekend testen

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, tjee wat één avontuur brrrrrrr!!

Nijntje, leuk naar cp!

Lot, fijn dat het weet wat beter gaat!

Taliaa, wie weet op één dag één wonder voor jullie, zou fantastisch zijn!!

Debjes, ga je nog eerder testen denk je?

All, jongen/meisje, het maakt ons niets uit!! als het naar gezond is!!
    en ik denk dat kwalen ook niet zoveel zeggen hoor....

Donderdag met kai naar het bureau, krijgt ie die nare prikken....:(

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie nee ik houdt het ip vrijdag.voor twijfels uit de weg te gaa. Vind die testen niet echt goedkoop. Heb er nu nog twee thuis liggen;)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mvj, nog gefelciteerd met je grote vents 3e verjaardag!!!! sorr, vergeten!

Heb je nog nieuws over je broertje?

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    aarrggghhhh 3 weken terug is mn vaatwasser ermee uitgescheden en gisteren mn droger. grrrrr daar baal ik van. Ga vanmiddag even bij een 2e handszaak kijken voor een nieuwe droger en die vaatwasser laat ik wel repareren. Tis een inbouw, dus die zijn wat duurder. En ach de vaat kan je gelukkig ook met de hand doen, dus zo'n haast heeft die niet. Maar mn droger, tja die moet snel vervangen worden, want mn was blijft nu nat en ik heb niet echt veel droogruimte in huis. zucht waarom gaat alles in 1x stuk.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot hoe is het met de kids nu ?

Talia wauw je meisje gaat snel !

Makkie wat leuk zeg, qua klachten aakt het niet veel uit volgens mij, bij beide was ik misselijk.

Debjes we gaan weer duimen.

Pooh dat klinkt als niks voor mij hihi

Sas dat is K*t....ales komt vaa tegelijk.

Mijn broerje heeft zaterdag gebeld.
    We hoorden vrijda van de politie dat het nummer waardoor ik gebeld was mijn broertje idd was.
    Hij belde zaterdag doodleuk om me te feliciteren maar wou niet zeggen waar hij was.
    Hij zei dat het goed ging.
    Ik heb me zo moeten inhouden om niet woest te worden.

Verder zijn de kids weer snotterig.
    Maar Sanne is echt uberirritant er onder.
    Ze wil zo wel s'nachts als overdag niet slapen, schreeuwt of gooit spullen door de kamer.
    Wil graag op schoot maar ook weer niet grrrrrr.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas balen is dat dan he. Zal je altijd zien, dat er dan dingen achter elkaar stuk gaan

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, nog van harte met jelmer!! schaam schaam, niet eerder aan gedacht...... hebben jullie een leuke dag gehad en is hij goed verwent?

Sas, aaaarhhhh dat is ook altijd, alles tegelijk dan!

Debjes, snap het hoor, geen testen verspillen en eerder testen zegt geeft alleen maar meer onzekerheid!

hee meiden, we mogen niet meer op pagina 2 terechtkomen hoor, schande! hahahaha

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Vanmiddag effe een dipje gehad. Maja huilen, kreeg ik niet in slaap!, jens al weer wakker, opstandig,...zucht. Maja blijkt eenbuik slapertje te zijn. Dat vind ik overdag oke, maar 's nachts niet. Dus ga ik steeds bij haar kijken. Uiteindelijk heeft ze dik 2 uur geslapen en kn ik met jens in de tuin bellen blazen en voetballen. Heerlijk. Hij riep, mam ook buitenspelen, mama ook voetballen, mama harder rennen! hahah Hij heeft het ook gemist!
    Daar knap ik dan wel wee vna op, maar soms overvalt allesm e wel heel erg. Zo veel dingen teglijk moeten doen, dwarse peuter en een huilende baby.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ja Jelmer is ontzettend verwend niet normaal meer.Het was echt ( buiten de zorgen rondom mijn broertje) heerlijk !

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Mvj nog van harte!!!

Debjes ik duimmmmmmmmm

Hier alles ok. Zoek nog naar rust in mijn hoofd. Nu is het af. Tuurlijk nog wat dingetjes maar merk dat ik zo slecht asn mezelf toe kom.

Werk natuurlijk ook nog drie dagen maar vraag me echt af hoe anderen dat doen. Ik loop altijd achter met de was en wil altijd nog zoveel aan het huishouden doen maar blijf dat lastig vinden als ze rondlopen.

Nou gs snel slapen
    Trusten

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Beetje warrig berichtje hihi

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda het huishouden doe ik zoals het komt.
    Nu ligt Sanne op bed en Jelmer kjkt tv en dan vind ik het ook belangrijk om even aan mijzelf toe te komen.
    Als Sanne straks weer wakker is ga ik strijken en keutelt ze bij me rond, ik strijk beneden nu even in dit huis.
    En als ik boven eventjes wat moet doen zeg ik tegen Jelmer wat ik ga doen en zet ik Sanne in de box.
    Maar goed weet niet of die 2 van jou nog in de box zitten.
    Als manlief sávonds in bad zit me de kids doe ik ook vaak veel, effe stofzuigen of wasvouwen.
    Wc en keuken poetsen doe ik ook tussendoor.

Ik snap wel heel goed wat je bedoelt.
    Ik was altijd superschoon maar nu schiethet er wel eens bij in omdat de kinderen veel tijd opslurpen ...en mijn werk ook maar goed werk maar 16 uur.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj, nog gefeliciteerd met Jelmer! Fijn dat je wat van je broertje gehoord hebt en denk dat het goed is dat je je hebt ingehouden want anders werkt het misschien averechts je weet niet hoe hij denkt en wat hij voelt, hoop dat hij jullie telkens even geruststeld.

Linda ik ken het wel. Moet zeggen na veel gerace en weinig tijd voor mezelf is mijn huishouden gewoon minder geworden. Het is allemaal schoon maar blijf niet aan het poetsen heeft ook weinig zin soms. De vk zei vorig jaar tegen me, je huis is er voor jouw jij bent er niet voor je huis.

Sas balen als alles tegelijk kapot gaat.

Pooh zou je graag gerust willen stellen dat het steeds beter word maar daar heb je nu niets aan. Het is echt je draai vinden de eerste weken he, hoop dat je je snel beter voelt en lekker kunt genieten maar pak de momenten die er zijn je rust echt goed hoor.

Hier gaat het met de kinderen weer beter, Isa is weer zo goed als opgeknapt!

Deel Deze Pagina