Pooh vervelend als Maja zo huild en Jens ook nog is beetje kribbig is! Maar het is gewoon nog kwestie van wennen! Linda ik werk zelf 4 halve dagen, Ik doe het huishouden altijd gelijk als ik uit bed komt! Ik ben alleen wel iemand die elke dag stofzuigt! Maar goed wij hebben ook hond en kat, maar ook als die niet in de rui zijn doe ik het nog steeds elke dag! ben wel beetje poets miep! Op woensdag als ik vrij ben doe ik altijd stoffen, meubels afnemen, wc soppen en wat andere extra taakjes die gedaan moeten worden! En dan 's avonds was ik vaak, of ik was alles op woensdag weg en in weekend! De strijk is hier wel probleem! Ik haat het gewoon! maar doe dan dus meestal s' avonds. Zo moet ik dus nu ook vanavond na 1,5 week niet gestreken te hebben aan de slag Ik merk zelf wel alsik dagje niet heb opgeruimd, of als ik in vakanties 4 hele dagen moet werken (10 uur op dag) dat huishouden er inschiet en ik echt aan de slag moet opme vrije dag! Maar als ik het elke dag even bij houdt is het vaak binnen uurtje gedaan! Oh ja en C doet ook wel is wat in huis hoor ! Vrouwen hoeven niet overal voor op te draaien MVJ jeetje zeg ik zou ook echt kwaad zijn op mijn broer, als hij zulke dingen doet. Wat lastig voor jouw? Hoe ga jij hier nou mee om? Vandaag dag 25 van mijn cyclus en steeds meer denk ik, het zal wel weer niet gelukt zijn heel raar! Heb wel al 2 ochtende ontzettende kramp in mijn boven benen, dit had ik van Jess ook! Maar goed dat had ik pas later in de zwangerschap, dus het zegt helemaal NIKS!
maja blijkt echt een buik slapertje te zijn.Overdag mag dat van mij en ga ik elk kwartier kijken. Wat vinden jullie er van? Ergens vind ik het wel eng. Ze kan haar hoofdje wel draaien zelf. 's nachts durf ik het niet hoor! gelukkig slaapt ze al 2 nachten weer goed.
Pooh ik weet niet, als zij goed slaapt? maar goed om elk kwartier te kijken hahaha lijkt mij voor jezelf weer lastig! Maarja als zij op haar rug niet in slaap valt wat moet je dan?
maar ze houd zich zelf wakker ofzo? Ik zou dan meer voor inbakeren gaan dan op de buik laten slapen. Slaapt ze 's nachts wel goed op haar rug?
ja (doen ze ook wel is op kdv) je leg de hydrofielluier met een punt omhoog, dan leg je haar hoofje bij de punt (niet helemaal op het uiteinde) je legt haar armen tegen haar lijfje aan en dan sla je de rechter punt over haar heen (haar hals is wel vrij van de hydrofieluier dus beetje passen en meten) dan sla je linkerpunt ook om haar heen ( gaat er eigenlijk alleen om dat haar handjes lekker bij elkaar liggen en ze zich zelf niet wakker maakt,houdt. Dan leg je haar in bed, Sla je haar lakentje/dekentje over haar heen (ongeveer tepel hoogte) en stop je haar nog extra in! Ik zal vanavond even kijken of foto van jess heb! HJhij lag ook wel is in de box in een badlaken, zolang die handen maar bij elkaar bleven!
@ Pooh Ik ben toen met N naar het CB geweest. Die hebben me voorgedaan hoe ik moest inbakeren, en mocht toen zo'n doek van hun lenen. Toen merkte ik pas hoe goed N ging slapen. Mocht ze dan niet de hele pyjama aandoen, omdat ze het anders te warm kon krijgen. Mss als je bel dat ze het wel thuis willen voordoen Succes ermee. @ Debjes Spannend hoor, de duimen blijven hier doordraaien. @ All Vanmiddag op zoek geweest voor lage schoenen voor N. Maar in iedere winkel hadden ze alleen maar laarzen voor de meiden :x dat word dus van het weekend een sportwinkel opzoeken en weer sportschoentjes kopen. Met de kindjes gaat het super Met mij gaat het redelijk, ben 2 weken geleden opnieuw gekeurd omdat mijn klachten erger waren geworden. En sinds 3 weken volg ik nu een oefen programma voor mijn rug en bekken klachten en hoop echt dat het in de toekomst beter zal gaan. De nachten gaan nog steeds niet beter, nog steeds met 3 kussens slapen en zeker 10 a 15x per nacht wakker omdat het me dan allemaal pijn doet en me dan wil omdraaien. Heb wel heel veel zin in de meeting. Waar gaan we nou heen en hoe laat spreken we af ???
JAAA meeting hoelaat???? Makkie gefeliciteerd!!! Wat heerlijk dat het er weer super uitziet!! Pooh meid je doet het fantastisch! Ruben sliep altijd op zijn zij in het begin. Sas bij de Ikea zijn de vaatwassers niet zo duur wellicht het proberen waard. Lot hier is Ruben ook erg onrustig 's nachts wanneer hij last heeft van zijn oortjes en zijn keeltje. Overdag gaat het dan ook redelijk, maar 's nachts is het bal... Taliaa fijn dat je een heerlijke vakantie heb gehad. Debjes mijn duimen draaien over uren. Thamaraa lijkt me weer leuk je te zien bij de meeting! MBT huishouden is bij mij ook echt een drama. Was altijd erg schoon (te schoon) ik stofzuig dagelijks en was elk weekend en op dinsdag avond en indien nodig woensdag. Maar merk ook echt dat op mijn werkdagen er gewoon weinig gedaan word aangezien je de hele dag al in touw ben geweest. PFFF meiden heb geprobeerd bij te lezen maar heb het niet allemaal onthouden. Vorige week flink de griep gehad. Heb echt drie dagen helemaal plat gelegen. afgelopen weekend wel wat verder opgeknapt en gisteren natuurlijk puingeruimd thuis. En vandaag weer terug aan het werk. Ruben heeft ook weer oor ontsteking en keelpijn gehad. Met Jaimy gaat het goed. Moeten alleen echt weer provoceren maar meneertje weigerd glutenpoeder te eten. Moet nu maar gaan overleggen met de dietiste en KA in Rotterdam of ik hem niet met normaal voedingsmiddellen exc. brood kan belasten. Ben alleen bang dat door het weglaten van het brood hij te weinig gluten binnen krijgt. En anders moeten we het drama maar aan en hopen dat hij na de provocatie weer glutenvrij brood wilt gaan eten.
sterkte cira! @thamara, jeetje wat zal dat slopend zijn die nachten. En wat jammer dat je klachten erger worden. Knuf van mij! Is Nomi ook zo'n klets? Jens kletst de oren van mn hoofd, hihi! De meeting. meiden de datum staat geloof ik wel vast, hoe laat spreken we af? Ik heb voorkeur voorde ochtend, want jens heeft echt zijn slaap nog nodig en dan wordt smiddags niets!
Heb de datum even vast gelegd zodat jullie allemaal een mail hebben ter herinnering. We hadden besloten dat het de 19de werd toch omdat dan de meeste konden. Hoop dat de ? het ook zien zitten om te komen. Jammer dat Linda en Sas niet kunnen het was wel leuk geweest echt met zijn allen.
Hey meiden. Over de meeting, ik zou supergraag mee willen. Maar waar spreken jullie af ? mijn vader en neefje zijn dat weekend jarig. Dus zaterdags gaan we richting friesland en zondags terug. Maar qua route kan ik kijken of we er langs komen. Debjes net zoals ik zei ben ik woest op mijn broertje. Maar als ik dat nu ga uitten tegen hem is het klaar. Dan horen we nooit weerwt vrees ik. Ik heb vanmiddag gebeld naar hem n dan vraag ik heel gewoon hoe het is en ik eef hem duidelijk het gevoel dat we hem vertrouwen, hij moet het gevoel hebben dat we achter hem staan. Hij woonde in een stichting wat heel christelijk was, het werd hem te zwaar opgelegd en ik vrees dat dat hem genekt heeft. Het fijne weet ik ook niet. Hij wil dus niet zeggen waar hij zit. Maar goed ik ben het weeked alleen met de kids en ik heb hem aangeboden om hier heen te komen. Ik moet toch wat ? ik weet het ook niet meer. Wat zouden jullie doen ? Pooh ik heb ergens inbakerdoeken ......pica dingen of zo , op het cb hebben ze die ook.
Mvj, vind het heel knap van je, deze benadering. Je doet gewoon, veroordeeld hem niet en geeft aan hem te vertrouwen. Denkg dat hij hier veel meer aan geeft dan "de les te lezen". Moeilijk voor je hoor! Weten je ouders dat je contact met hem hebt gehad? Morgen naar de vlos, voor de intake. Bloedprikken, brrrrrrr...verder wel erg veel zin in. Meeting, super leuk! Chimpie champ oosterhout toch? Probeer hier een man te verleiden een mc chicken sensation voor me te halen, zoooooooo enorme trek in! lukt me bijnaaaaaaaa....hihi
Jaaaaaa hij is het halen, wat een schatje!!....ooooh wat ben ik erg! Lekker burgertje en frietjes, jammie! Ben best misselijk, maar gaat er vast in!!
Makkie hahaha knap van je dat je het kan eten. Ik werd al misselijk bij lucht toen;( mc chicken sensation isd ook mijn favoriet, ik houd verder niet van de mc hahaha Meeting is goed hoelaat? Weet alleen niet hoelang ik er over rijd. Maar is wet op die zaterdag geen intocht van de sint?