Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wij ook twee little people dingen voor eerste verjaardag. Één garage en een boerderij

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ot nu toe doet ze het perfect vandaag. Zonder inbakeren en zonder gedoe. Nu hopelijk ook een goede nacht!
    Ben met de kids naar de c1000 geweest daar kon je door en kinder fotograaf foto's laten maken. Maja en jans samen, maja in een bandje etc. We hadden veel bekijks! En ze deden het perfect. Maja gings zelfs hara eerste lachje daar doen! SMelt

zo naar bed met de laatste fles, ben benieuwd. wish us luck!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    En pooh, hoe is het gegaan?? Onthoud maar: het gaat vanzelf beter hoor!!! En leukkkkkk die foto's en eerste lachje!

All, ben ongesteld, joehoeoeoe, even mijn cyclus uittellen, maar volgems mij wordt hij steeds korter!!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Ja hoor, 40 dagen..... (was hij met clomid ook wel eens)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is best goed gegaan. Gisteren na het bad en de fles in bed gelegd en sliep heel de avond. Toen de 2300 uur fles en sliep ze ook in eigen bedje tot effe na middernacht ,Toen heeft ze ongeveer een uur gehuild en heb ik een muziek beer aan gedaan en dat lee teh elpen. We hebben tot 4.00 uur geslapen voor de fles en daarna zonder problemen tot 7.15!! jippie

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Oh gelukkig pooh!!!!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    duimen dat het zo blijft! :)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    nou inderdaad, zou zo fijn zijn he. ik weet nog dat ik dacht: als ze maar gewoon slaapt voor/na haar nachtvoeding... *gaap*
    haha, nee een klein baby'tje is soms zoooo slopend...

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lekker pooh indd hopen dat het zo blijft.

Buurvrouw belde me vanmirgen. Zoontje was gevallen van aanrecht en had al twee keer over gegeven, wat nu,.? Ja ga maar naar de eerste hulp, denk echt hersenschudding. En indd hij moet zelf nacht blijven:( ze is ok nog is hoog zwanger nog 10 dagen te gaan dus valt allemaal niet mee. Jesse is ook erg bezorgt over zijn vriendje.

Vandaag precies 4 weken zwanger hahaha klinkt nog zooooooo ver weg. Heb ook gevoel dat dit een jongen wordt weer. Heel raar.. Nog twee weken wachten voor een echo

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, goede nacht gehad!!!
    Familie gaat straks terug naar zweden.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat fijn pooh!

Hier alles goed, kai goedgekeurd op het bureau, 11 kilo en 78 cm. Prikken gehad. Ze vonden hem erg wijs en goed kletsen! Gister meiden dagje gehad met 3 vriendinnetjes en verteld dat ik zwanger ben, ze vinden het zoooooooo leuk! Ze gingen helemaal uit hun dak, de hele lunchroom keek naar ons haha.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Owh makkie, het ís ook heel erg leuk dat je zwanger bent!! Dinsdag alweer een echo, gaat snel zeg! Doe je ook weer mee aan mvm?
    En kai ook weer zo wijs, knapperd!

Hier is de euforie van mijn menstruatie een beetje gezakt, het zet namelijk (nog?) niet door. En ben bang dat we daarmee terug bij af zijn.. Maa ik geef het het nog een paar dagen, anders toch maar gaan nadenken over de opties. :(

elize probeert trouwens te lopen, zo schattig. Dan doet ze zo haar best om een stapje te zetten en dan kukelt ze m natuurlijk. Maar aan de hand of achter de kar loopt ze als een speer.

Pooh, hoe is de nacht nu gegaan?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, hihi ja het is super super leuk!! En heb onwijs zin in de echo, ons kleintje weer bewonderen en met tien weken is het echt al een compleet mini mensje, zo mooi!!
    Balen van je ongi...zo onzeker steeds zo. Tis me nu echt zo duidekijk hoe ik bof met mijn vrij normale cyclussen na de bevalling van seth! Hoop dat jeongi alsnog snel doorzet!

Elize is ook echt een vlotte lichamelijk hè!! Leuk!!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het ging eigenlijk best goed! na de nachtfles was ze even een uurtje onrustig, maar verder sliepen we goed! :)

@makkkie, lachen dat die meiden zo uitbundig blij waren :)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier alles goed .Maja doet het perfect. Overdag is het slapen en drinken. ZOnder veel moeite kan ik haar in bed leggen. We hebben al 2 nachten redelijk goed geslapen, ZONDER Maja in ons bed

De zweedse schoonfamilie (vader en zijn vriendin) zijn nu weer onderweg naar zweden. Het was heel gezellig en relaxt. Vrijdag naar de c1000 geweest voor boodschappen en een kinder fotograaf die Maja en Jens heeft gefotografeerd. 9 november zien we het resultaat! We hadden veel bekijks, maja in een mandje, op een kleedje etc

Gisteren door het park gelopen en pannekoeken gegeten. Geoon gezellig! papa en jens zijn ze net weg wezen brengen naar schiphol. Die gingen ook nog vliegtuigen kijken. Jens bleek wel moe te zijn dus die gaat zo hup naar bed, of hij moet in de auto geslapen hebben!

Maja lig te maffen ,de was machine draait en alles is al opgeruimd. Mama ligt ,lekker op e bank naar haar ultieme favo film te kijken. Pride and prejudice...heerlijk. Die Matthew Macfayden is zooooo lekker...

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Kijk pooh, het zonnetje gaat echt wel weer schijnen!! Fijn om te lezen!!

Ik ga zo naar bed, voel me bleggghhhh. Papa speelt lekker met de jongens, wilde dat ik mee kan doen, naar ben echt niet fit. Vind dat wel moeilijk hoor, ben echt de energieke mama op dit moment niet :(

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh makkie, wat herken ik dat van een paar weken geleden. vreselijk gevoel he.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja, vooral naar mijn ventjes toe, maar straks bruis ik vast weer van de energie en haal ik alles dubbel en dwars in!!!!

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie ik hoop het voor jou. bij mij is de energie nog steeds ver te zoeken. ik moet zeggen dat het nog niet beter gaat nu ik 2 uur per dag minder werk. maar ik moet volgende week weer naar de arbo arts en denk dat ik dan nog wel minder moet werken.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, knuffel, valt allemaal niet mee voor je!

Deel Deze Pagina