Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje kom jij ook naar de meeting? of heb je te veel last van je bekken nu?

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik weet het nog niet. ik beslis dingen tegenwoordig op het laatste moment. ik wil wel heel graag maar zie er tegen op om achter myrthe aan te moeten omdat ik alleen moet komen want mijn man is die dag niet thuis.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik kom niet naar de meeting. Mijn zus belde dat ze verjaardag viert van mijn neefje die middag hij is de 21ste jarig.

Ik weet niet hoelaat we verzamelen? En adres want volgens mij is het bij mij nog wel eindje uit de buurt?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    weer een rommel nacht gehad, helaas...

straks naar het cb, eerste arts controle!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Spannend pooh laat je even weten hoe het was ?

Ik heb hier een klein meisje met vlekjes op de romp.....vannacht leek ze er gek van te worden maar dat begrijp ik niet want ze zijn niet vuurrood...en eerlijk gezegd heb ik geen zin om naar de ha te bellen maar vrees dat ik wel moet, zal denk iik van de kuur zijn.

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj als ze een antibioticakuur heeft gehad heb je best kans dat ze nu een allergische reactie heeft. Hier moet je wel voor naar de HA want als het erger wordt kan ze in shock raken. En de ha heeft een drankje en is ze naar een paar uur al veel beter. Het is wonderbaarlijk hoe snel dat spul werkt.
    @pooh fijn dat ze al weer wat beter slaapt.
    @all ik kom niet naar de meeting want wij hebben een sinterklaasfeest op het werk. O ja 17 nov krijg ik te horen of en wanneer ik geopereerd ga worden. Spannend. Verder heb ik het mega druk op het moment. Volgende week examens dus ook nog veel studeren. Manlief die deze week weg is en een strontverkouden kind. Dus het gaat lekker. O ja ook nog effe een sollicitatiegesprek vandaag. Mijn huidige functie houdt volgend jaar op en nu had ik intern een vacature gezien. Ik ben benieuwd.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas leuk sinterklaas feest. Spannend wanneer de operatie plaats vindt

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes sas. Jammer dat je niet komt, maar ik snap het wel :)
    beterschap voor Thijs!

Vanochtend met de kids naar het cb geweest .Mevrouwtje weegt nu 5020 gram en is 59.5 cm lang. Dat zou inhouden dat ze 8 cm gegroeid is. Waarschijnlijk met de geboorte niet goed gemeten omdat ze ze dan niet mogen uitrekken.

Ze bleef een beetje te lang door zeuren of ik het wel vol hield met die lange nachten en 2 kids overdag. Heel irritant. Zo slecht zie ik er toch niet uit

@mvj, i las dat ze de 6e ziekte heeft? :(
    Jens zijn pukkels zijn niet erger geworden, dus zal wel niets zijn. Hij is wel wat hoestserig, maar niets ernstigs verder!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoi meiden!

thnx debjes voor je reactie over die verlegenheid. gister maakte hij het nog mooier, we kregen bezoek maar hij was zo moe in de ochtend (beetje te vroeg wakker geworden door evy) dat ik hem uit ellende maar om 10 uur naar bed heb gedaan, uurtje later kwam die visite, die gingen om half drie weg, vijf minuten daarvoor werd hij wakker (haha)

hier evy helaas weer flink aan de hoest dus toch weer ventolin deze winter, het is zo naar , je voelt je zo machteloos, ze komt niet heel benauwd over maar hoest zich een ongeluk :(

pooh fijn dat het beter ging!

makkie heerlijk zeg, als je je wat beter voelt, bakje bij mij doen? ben elke woe en do thuis :)

sas spannend zeg, wordt nu echt heel echt he, komt dichtbij!

nou ik ga zooi opruimen, manlief ziek thuis, dus ook nog zustertje spelen

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    had ik vanavond de eerste keer zwangerschapsgym en kom ik er om 7.45 aan zetten bleek dat het al om 7 uur begon. wat een muts ben ik toch ook.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje dat is wel even balen en je voelt je dan best ff lullig. Volgende week nieuwe kans.

Debjes want ontzettend jammer dat je niet kan komen op de meeting, had jullie graag willen ontmoeten. Hoe voel je je verder?

Morgen moeten beide kinderen naar het cb, Tygo de oogtest en Isa weer prikjes.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot leuk dat jw er naar vraagt. Ja ik voel mee heel moe snek vooral in de avond. En in de ochtend wat misselijk dus echt zwanger.

Ja had ook echt erop gerekend dat ik kwam, ik dacht ze vieren het wel zondag ( zoals elk jaar) maar nee nu op zaterdag :s

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda sterkte met de zieke man, die grote zijn de lastigste. Die van mij heeft donderdag en vrijdag ziek op bed gelegen, en dan heb ik het helemaal gehad. waarom mannen zich altijd zo moeten aanstellen en gelijk denken dat ze doodgaan pffff. Die kleine begon het gewoon na te doen. Dusseh die heb ik gewoon tussen zn duplo gezet en gezegd dat ie lekker moest gaan spelen en dat heeft ie dus gedaan. Sterkte ermee.
    @nijntje zo te horen heeft de zwangerschapsdementie toegeslagen. grijns. Volgende week beter.
    @all vanochtend sollicitatiegesprek gehad en die ging wel. Vrijdag krijg ik te horen of ik het geworden ben. Alleen weet ik het nog niet wat ik ga doen. Nou ja ik heb nog een hele week om er over na te denken. Morgen een screening gesprek bij de psycholoog, ik ben benieuwd hoe het gaat. Trouwens toen ik vanmiddag Thijs ging halen bij het kdv was ie daar hard gevallen op zn vuist die bij zijn oog zat, dus die heeft nu een pracht van een blauw oog. Ach het zal niet de laatste zijn. Gelukkig doet het niet al te veel pijn. en thuis had zoiets ook kunnen gebeuren. Ze zijn voor de zekerheid nog wel even langs de medische dienst met hem gelopen terwijl ze de post op de kazerne gingen halen, en heeft een arts even naar zn oog gekeken en er was niets aan de hand. Toch wel handig zo'n kinderdagverblijf bij de kazerne.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ohoh pagina 2.......

Sas dat is zeker fijn dat er een arts bij het kdv zit. Gelukkig alleen blauw.

Makkie vandaag weer een echo toch, succes!

Zo beide kids weer goedgekeurd op het cb. Tygo zijn oogtest was goed en alle andere dingen ook hij weegt nu 13.4 kg en is 99cm. Isa was ook goedgekeurd niet echt aangekomen maar wel gegroeid. 9.040kg en 73.5 cm. Hoe stevig ze was en boven de gem. lijn zat nu gaat ze eronder. De prikjes zitten er weer in.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot flinke bink zeg !

Debjes wat jammer !

Makkie hoe was de echo ?

Pooh alles goed ?

Talia is ook stil of niet ?

Hier is het redelijk.
    Sanne bleek toch de 6e ziekte te hebben maar daar heeft ze geen last meer van.
    Verder vraag ik me af waar ik Sanne mee moet laten spelenm, krijg er een puntkop van ze wil het liefst heel de dag op schoot zitten en op een gegeven moment word je daar wel stapel van zeg maar.
    Verder ben ik nog veel met mijn brortje bezig , maar moet ondertussen ook gezonde afstand creeeren.
    vanavond gaan we even naar ikea viir kinderkamer inspiraties

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat allebei de kindjes goedgekeurd zijn! En zo rond een jaar gaan ze wat minder hard hoor, met aankomen, merken wij bij Kai ook (hoewel hij nu toch al 11 kilo is), de lijn wordt wat vlakker en stijgt niet meer alleen maar. Jij hebt zo wel snel achter elkaar je boefjes allebei jarig! Tygo alweer 3 en het dametje bijna 1!! De hoeveelste ook al weer precies bij isa?

Hier blegghh, moe, bandenpijn, hoofdpijn..... tjee zeg, ben echt een oude zeur, maar kan dr niets aan doen....

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo tygo en isa!!!! :)

@mvj, heeel vermoeiend een peuter non stop op schoot...pffff
    veel plezier bij ikea! :)

@all, na een rommel nacht tot nu toe een rustige dag. Mevrouw slaapt natuurlijk weer zonder problemen, deed ze dat nu ook maar 's nachts ;(
    Jens is lief. Beetje hangerig, wat snot, beetje hoest, vieze luiers, misschien tanden. We hebben samen gevoetbald.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie Isa is 16 nov. jarig. Alweer 1 heb er veel meer moeite mee joh. Weer een stap denk ik en iets wat ik achter me moet laten. Hoelaat heb je je echo? Balen dat je je zo slecht blijft voelen joh kan je niets krijgen voor de misselijkheid?

Pooh vervelend dat het overdag wel zonder moeite gaat he.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja is wel lekker maar zou ook fijn dat het 's nachts ook zonder moeite gaat .Ik kan haar nu in bed leggen en heb geen kind aan haar. Voel me soms haast schuldig dat ze hele dagen boven alleen ligt. Heb net wel effe "gespeeld" met haar. Ik probeer een lachje te ontlokken, maar lukt nog niet erg!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Super goede en mooie echo gehad! Een druk zwaaiend, zwemmend en bewegend mini mensje van 3 cm! Uitgerekende datum is 31 mei. Wauw, wat zijn we blij, opgelucht én verliefd!!!!

Deel Deze Pagina