Makkie Mei kindjes zijn super ! Fijn dat de echo weer goed was. heeft iemand tips waar een meisje van 1,5 jaar mee speelt ???? ik weet het nl niet meer
@makkie gefeliciteerd met de mooie echo. Nu kan het grote genieten gaan beginne. @mvj zet haar voor het keukenkastje en laat haar lekker alle plastic bakjes uit het kastje halen en er weer inzetten en er weer uit enz enz. Daar zal ze vast een hoop lol mee hebben. @all mn gesprek met de psycholoog ging goed. Ik krijg nu 17 nov de uitslag. ik wacht gewoon even af.
fijn makkie!! mvj, een keukentje was hier gelijk een hit, toen was jens ook anderhalf. @all, ik heb weer op de bank geslapen. heerlijk! Gisteravond maja in bad gedaan, toen babymassage gegeven met lavendelolie (ze vond het heerlijK!) en tch niet slapen. Volgens papa heeft ze tot de les van 3 uur gehuild...arm kind. Maar we moeten doorzetten en papa kan er beter tegen dan ik. dus we zien wel waar ik slaap vannacht. Jens was were heerlijk dwars vanochtend.... die is gillend mee naar het kdv genomen.
Ee keukentje hebben we maar die staat even tijdelijk opgeslagen ivm het heen en weer verhuizen Plastic bakjes zal ik even proberen. Tot nu toe is de grootste hit van Sanne met een potlood overal op krassen, op ieder stuk papier. En Jelmer zijn speelgoed terroriseren, waarvan Jelmer vindt dat het van hem is, en dat is ook zo Pooh wat balen dat jullie meisje nog ]o doet huilen, heeft ze ook krampjes of zo ? of niet , huilt ze gewoon om het huilen ? Zag net op het nieuws dat ongeluk in het zwembad, echt zo bizar. Ik heb gisteravond de autosleutels bij manlief in de auto gelaten dus ik stond vanmorgen met 2 kinderen die met jasjes aan voor de deur stonden om naar school te gaan Dat was even stress dus. Maar goed mijn schoonmoeder heeft ons gebracht en dan pak ik haar auto vanmiddag om te werken. Ik ga ff rommelen
Makkie wat een heerlijk nieuws! Lekker proberen te genieten ondanks alle kwaaltjes. Pooh zou het kunnen dat Jens snachts misschien ook slecht slaapt door zijn zusje en hierdoor overdag nog niet uitgeslapen is dus dwars word ik weet dat Tygo dat soms ook had je hoort ze niet snachts maar denk dat hij toen toch wakker is geweest. Vervelend dat het snachts nog niet wil, wat zei het cb hadden die nog tips? sas ben benieuwd naar je uitslag! Mvj, een serviesje ofzo. Zo even weer wat dingen op marktplaats gezet kleding van Isa en schoenen van Tygo ze zijn nog best mooi en zo zonde om ze weg te gooien dus wilde eens proberen of dat gaat.
badje, massage, inwikkelen, muziekje aan, laten huilen...dat zijn de tips van het cb. EN die doen we ook. We horen jens niet 's nachts, dus gaan er van uit dat ie slaapt! Hij ligt niet zo maar stil in bed ...
Mvj lastig is dart dan met die stoeltjes. Lot heb ok werk is schoenen op mp gezet en had ze zo verkocht. Heb nu ok weet schoenen die nog super mooi zijn. Hadden jullie bij je tweede zwangerschap in begin ook zo opgeblazen gevoel???. Ik heb dat vandaag echt heel erg. Mijn collega ( enigste die dit weet) zegt dat zr echt nog geen verschil ziet, maar ik heb het gevoel al 10 kilo dikker te zijn
Ja hoor debjes, dat is heel normaal, zijn je darmen. Nou het staat nu ook op hyves en fb, kon het niet laten hihi!!
o wat kan een klein meisje sterk zijn en boos. ze heeft heel veel pijn maar ze wil niet echt drinken, dus dat moet een beetje onder dwang maar verder zit ze nu rustig wonderteam te kijken. maar ze heeft zware pijnstillers meegekregen. ze is ook lekker verwend met kado's dus dat is ook altijd leuk.debjes ik ben tot nu toe 2 kilo aangekomen en mijn buik begint nu pas te groeien. Ik vond het raar dat ik zo'n last van mijn bekken heb en eigenlijk nog helemaal geen grote buik. maar morgen maar weer naar de arbo arts.
Nijntje ah zielig klein meisje, hopelijk gaat het snel weer beter. Pooh op een topnacht voor jullie. Makkie heerlijk zeg dat je het nu iedereen kan vertellen. Hoe reageerde ze op je werk? Taliaa hoe is het bij jullie? Debjes ik was ook wat sneller opgeblazen bij isa. Kom ik vanmiddag mijn zwangere schoonzus tegen. We hadden Tygo nog niets verteld het duurt zolang voor die kleintjes. Mijn szus had een strak shirt aan en al best een buikje zegt Tygo hey wat heb jij daar en wees naar haar buik zegt hij ik denk een baby haha dus hem verteld dat het zo is gelijk toen papa thuis kwam ging hij het vertellen zo lief. Morgen nog een dagje werken en vrijdag ga ik naar de beurs.
lot die kleintjes hebben dat al zo snel in de gaten. mijn meid legt nu speelgoed waar ze eigenlijk te groot voor is aan de kant en zegt dan is voor mijn broertje of zusje.Vorige week was er een uitzending van Dora en die kreeg een broertje en zusje (een tweeling) zegt m mama ik wil ook een broertje en een zusje. toen maar meteen gezegd dat we maar 1 baby krijgen.
Sas, ben benieuwd naar je soll en wat de psycholoog zegt. KOmt nu wel dichterbij zeg, je operatie, onwijs spannend..... gaat het nog goed met leren? En Thijs zijn oog weer normaal? Nijntje, zielig meisje... hoop dat ze na deze ellende overal vanaf is en dat het gewoon helemaal goed is/gaat!! Hoe is het vanacht gegaan? Debjes, druk weekend voor de boeg las ik op fb, have fun! Weet alleen je collega het? Nog even stil tot na de 1e echo? Tjee las bij MvS dat haar verkering uit is.... zo erg voor haar, bah sommige hebben alleen maar pech.... als je dit leest meid, heeeeeeel veel sterkte en je bent een sterke vrouw, dus hier kom je ook weer helemaal te boven!! Komt Seth net naar me toe: mama, wil je mn grote piemel zien? (in de 'vrolijke' stand zeg maar hahaha), kijk hij is heeeeel groot!! Hihihi, moest even smakelijk lachen! De jongens spelen zo lief samen de hele ochtend al, ook af en toe flinke bonje, maar hoort erbij toch! Gisteravond met een vriendin naar toys r us XL geweest hier vlakbij, was alles 3 voor 2. Meteen wat sint kadootjes ingeslagen. Voel me tot nu toe best goed, hopelijk blijft dat even zo....
makkie geweldig he dat je het nu kunt vertellen.hier begon ze om 2 uur over te geven, voornamelijk drinken en slijm. en nu gaat het redelijk ze drinkt goed en gaat zo weer naar bed want ze is zo moe en sloom na de operatie.
Wahhhhh makkie.. Ohoh als wij ooit een jongen krijgen moet ik wel heel erg wennen aan dat apparaat hoor. Grijnss Lot, jeetje slimme tygo! Gaat het goed met je schoonzusje? Mvs, jeetje, daar schrik ik van, sipppppp. Ze was zooooo in de wolken. En ook suze en hij klkte heel goed! Snik Mvj, wanneer gaan jullie weer verhuizen? En pooh, hoe was de nacht? Hier gaat het goed, ben weer extreem ongesteld... Maar ja. Wel eng hoor, een cyclus van 40 dagen. Ik bedoel... Grijns Zou het echt super vinden om weer zwanger te mogen zijn, maar ziu het liefst ( verstand) even wachten, maar aan de andere kAnt, rammelrammel... ( zeg man ineens dat als ik een ei merk, we het ook beste gezellig mogen maken... Hij heeft ook rammels denk ik... )
Makkie hier ook toys xl geweest heb drie grote dozen van duplo derde was gratis leuk dat de kindjes zo gezellig spelen. En indd ruzie hort er altijd bij. Taliaa grappig dat je man dan ook echt wilt. Ik heb het enorm druk. En ook nog is zwanger en zooooooo, moe, maar we zetten door. Makkie ja afleen mijn collega em buurvrouw weet het. Jesse was daar altijd alss ik de bezoeken aan ziekenhuis had. De rest.vertellen we het pas op sinterklaas avond. Dan trek ik jesse shirt aan met. STOER in juli word ik grote BROER
jep, we hebben allemaal tot 4 uur geslapen, daarna was ze aan het huilen tot 6.30. Maar wel in eigen bedje en heel wat uurtjes vol gemaakt! Oma is er vanmiddag en morgen, effe wat spelen met jens en ik heb net boodschappen kunnen doen
Pooh lekker hoor dat je dan even op adem kan komen. Slaap je dan ook even bij ? Talia 1 december krijgen we de sleutel en ik wil zelf het liefst voor oud en nieuw daar wonen. Spannend die rammels ! hihi Makkie hihi die mannetjes ook altijd. Debjes ik hoop dat je moeheid snel minder wordt. Jelmer heeft ons verteld dat hij verliefd is .....echt hoe hij dat nou weer bedacht krijgt. Maar het is wel zijn vaste vriendinnetje van het kdv. We moesten echt zo lachen toen hij het vertelde. Ik ga weer ff lekker bankhangen.