Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier is het weer mis 9voorlopig) heel de dag voorbeeldig lief meisje,s zoet slapen ,ook wat wakker geweest en nu sinds 1730 klaar wakker, huilen etc etc. ik slaap voorlopig op de bank, anders ga ik haar uit bed halen (tegen de regels is)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Hoe kan het toch he pooh.. Heftig hoor... Je merkt niks van krampjes of reflux ofzo? Voorkeurshouding?
    Slaapt ze overdag in dezelfde situatie als s nachts?

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik blijf het zeggen hoor pooh, ga eens naar de osteopaat met je meisje.

Het was hier vanmorgen 05.30 ;) errrrug vroeg dus.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh indd wat mvj zegt. Misschien moet je haar laatste fles in het donker geven? Hielp bij jesse wel altijd

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, ik zeg niets, maar we hebben een perfecte nacht gehad. Ik heb haar ingebakerd en toen sliep zei n5 minuten tot 1.00 uur. Toen de fles en slapen tot een poepbroek om 5.00 uur en toen weer slapen!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    HAAAAAAAA dames....
    Wat lang geleden dat ik me gemeld heb he... Nou ja, jullie zullen het excuus van 'druk druk druk' wel herkennen hoop ik.
    Maar goed bij deze dus even een berichtje uit het zuiden des lands!

Hier gaat het allemaal prima. De eerste 6 weken heeft Tijn bijna niet gehuild, een VOORBEELD kind, kan niet anders zeggen. Ik heb al die weken gekolfd en de voedingen in de fles gegeven omdat Tijn dus aan de borst niet goed dronk. Inmiddels is Tijn nu 7,5 week oud en we geven hem nu dus al een tijdje flesvoeding omdat ik het kolven helemaal beu was.
    Helaas is ook hier de 'stilte' een beetje voorbij; overdag gaat het slapen sinds ongeveer anderhalve week een stuk minder goed; veel huilen bij het in bed leggen en dan soms na een half uur ofzo wel in slaap vallen maar soms haal ik hem er ook maar weer uit. Want, bij mij op schoot of in de draagzak slaapt hij dan binnen no-time. Of het een sprongetje is, krampjes, of iets anders, ik heb geen idee. Gelukkig gaat het slapen 's nachts wel goed hoewel ik wel echt uitzie naar een nachtje doorslapen. Ik doe namelijk alle voedingen zelf 's nachts omdat mijn vriend i.v.m. zijn gezondheid zijn slaap meer dan hard nodig heeft.
    Dus... mijn ogen zien er inmiddels na bijna 8 weken niet doorslapen een beetje ongezond uit haha.

Voor Pooh (kan me voorstellen dat die nieuwsgierig is hoe het hier gaat met voedingen enzo): Wij voeden Tijn nu ongeveer om de 4 uur, hij krijgt dan 150 CC / 5 schepjes per keer. Als hij de laatste week dus bijna niet in slaap kan vallen, en na 2 of 3 uur na de voeding alsnog in slaap valt, laat hij er vlot 5 of 5,5 uur tussen zitten. Maar dat doet hij dus helaas 's nachts niet... Nu ga ik vanaf vandaag maar eens gewoon om de 4 uur voeden en hem dus wakker maken voor de voedingen; wellicht dat hij omdat hij dan overdag ruim voldoende binnen krijgt, 's nachts een keer een wat langere ruk maakt.

Verder is er bij mij op het werk wat onrust. Mijn baas heeft aangegeven dat hij voorziet dat hij mij niet heel lang meer kan blijven betalen (tja, die woningmarkt he... 2 jaar geleden waren we een team van 10 personen en ik ben nu nog de enige die daarvan over is samen met mijn baas). Dus dat levert wel wat 'spanning' op, hoewel ik me probeer niet te veel druk te maken.

Ik ga nu even op mijn gemakje wat teruglezen, want (jajajaja) Tijn ligt lekker te slapen!

X

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    WOOOOOOOOOOWWWW DEBJES!!!
    WAT LEES IK???????????????????????????

GEFELICITEERD MEID, wa'n SUPER nieuws!!!!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje bedankt.jammer dat tijn overdag niet wilt slapen, indd misschien eren sprongetje? Hoe vind ties het?

Pooh gelukkig voor je. Wanneer moet je werken?

Hier vannacht flink gedroomt. Zwanger van een tweeling en moest flink huilen. Het speelt toch well bij ons. Dat we vaak praten over een tweeling. Niey dat ze niet gewenst zijn. Maar we moeten wel even slikken als het echt zo is. We hebben natuurlijk al één kind hebben ook geen kamer over, moet je toch veel regelen ijn een korte tijd. het klinkt nu zo ja onaardig zeg maar , maar bedoel het niet verkeerd en als het eenmaal zp is zal het wel goed komen (hoop ik). Heb veel gegoogled en kwam toch streeds uit op tweelingen. Moet dat ook niet doen, want je maakt jezelf gek anders. Sorry moest het even kwijt.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Ahhh debjes, ik snap het wel hoor... Maar gewoon even afwachten tot de echo!

Oh meisje, zwaar he. Maar eh, mag tijn nog niet een groter flesje voor het slapen gaan? Of is dat nog niet?( stom zeg, hoe snel je dat vergeet...)

Ik kan definitief niet naar de meeting komen, sorry. De eerste die ik mis, haha. Maar goed, had hem ook nog op ? Staan..
    Volgende keer ben ik er weer bij hoor!

Elize zit nu een lekker broodje met vlokken ( bij elize zijn we niet zo streng met eten, haha) te eten, echt een choco feest hier.
    Net naar een kinderverjaardag geweest, isab was echt niet gezellig. Dus die gaat zo te bed.

Liefss, taliaa

Ps meisje, arghhhh werkstress.:(

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ben ook niey streng met eten hoor;) jesse eet wel is dagen alleen zoet en zo weer dagen hartig. Ik denk altijd hoe minder drama hoe makkelijker ze vóór iets anders kiezen

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, hihi hier ook veel makkelijker met eten bij kai....sowieso met alles makkelijker bij de tweede, heb jij dat ook? En ojee, ik hoor je gerammel hier helemaal ;)

Debjes, niet stressen voordat je wat weet meid!! Zonde van je energie en als het zo is, komt dat ook weer helemaal goed!

Meisje, fijn van je te horen, jammer dat tijn nu ineens zo onrustig is....snap je dan niet hè? Wat een rot situatie nu op je werk, maar eest nig heerlijk genieten van je verlof!!

Zo, vandaag voor het eerst een positiebroek aan, zit heerlijk! Ben niet lekker dus ga even tukken nu de mannetjes ook slapen.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, leuk te horen dat het goed gat. En dat slapen ,ja dat blijft blijkbaar een uitdaging ;) Hier ook hoor al gaat het overdag goed. Ik leg haar wel op haar buikje en dat gaat hel goed. Maar 's nachts bakeren we nu in.

@taliaa, jij had toch zo'n puckababy?? Welke maat?

@all, heeft er iemand nog een autostoel maat 2 nodig? Ik ga volgende week naar mn nicht en die heeft er 1 te koop staan!

zo, net kraamvisite gehad en daarna bij prenatal de doos opgehaald. Wat een hoop reclame zeg :(
    Straks jens halen en dan vanavond uit eten en bowlen met mn werk en partners. Heb er zin in! Oma past op. Ik duim dat ze een rustige avond heeft met die koters van me ;)

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik kan het wel begrijpen hoor. wij weten dat het er 1 is maar ik droom nog steeds dat ik in de amulance van de eerste beval en dat ze er dan achterkomen dat het een tweeling is en de tweede komt met keizersnee.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje jij had toch ook meerdere follikels

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik kan het me heel goed voorstellen.
    Als ik naar mijn kleintjes kijk zie ik hoeveel werk je aan een babytje het, laat staan 2.
    Zeker als ze in de fase komen van langs de tafel stappen en dingen pakken en elkaar pakken ....hihi.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ja ik had er ook 2. maar volgens de echo is het er echt maar 1.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja bij jess had ik er drie zegt ook niks. Hoe groot waren de jouwe weet je dat nog?

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik weet het niet meer

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe snel!
    Gisteren een top avond gehad. Mn werk bestaat 20 jaar en we zijn met de hele club en partners weze gourmetten en bowlen! ERRUG gezellig! :)
    We waren rond middernacht thuis en toen had M net haar fels op. Ik heb haar ingebakerd, 2 minuten huilen en ze was weg... :) En werd pas om 6.00 uur wakker!! Joepie!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    oh wat fijn pooh!!! ik zoek straks even die puck. (sorry was dat helemaal vergeten ivm vakantie)

zo ik ben moe... heb tot 1 ipv half 12 gewerkt vanochtend en goed hard ook, haha. maar goed, nu lekker niks. al liggen de kids in bed, dat vind ik wel saai als ik gewerkt heb hoor;)

Deel Deze Pagina