Taliaa ik schaam mij ook niet voor mijn huurhuis hoor. Ik vind dat zowel koop als huurt nadelen en voordelen aaan zit. En vooral kopen voor starters zoals wij is het heel lastig. We krijgen lang niet meer zoveel hypotheek als 10 jaar terug. Dus kunnen wij hier in scheveningen niet een onwijs mooi huis kopen. We wonen nu in nieuwbouw en ja dan ben je wel erg verpest en ga je niet meer zo snel teug naar huis waar je zoveel aan moet doen. Éen nieuwbouw huis kost hier tussen de 350.000 à 450.000
Ik heb het "probleem" voorgelegd aan de vk. Die herkende het wel van verhalen van andere vrouwen. Volegns haar kan het zo zijn dat de wand van je vagina schuurt tegen de andere kant door de bewegingen van de baby. En dat zou dat gevoel kunnen zijn! Verder was alles goed. @debjes, ik weet het meid, iedere cyclus is er een te veel. Dat gevoel kan ik nog zo oproepen, machteloosheid en geduld proberen te houden. Bah!
Debjes heb je nog gebeld of je ook een fm mag deze ronde ? Ik denk zelf dat dat wel rust brengt. Ik voelde me bij Jelmer altijd zo onzeker als ik niet wost wat er binnen aan de hand was. Mede ook omdat ik het op een gegeven moment het gevoel had dat we moesten klussen. Als je weet wanneer je eitje springt moet je minder Pooh mmhh ben je niet gestript of zo ? nog geen ontsluiting of zo ?
ze heeft niet gekeken mvj! Denk misschien vanaf volgende week wel, als ik 40 weken ben! Ja, dat verplicht klussen is al niet leuk, maar het is wel makkelijker als je weet dat je qua timing goed zit. Anders voelt het haast als een losse flodder. Zal blij zijn we dadelijk weer kunnen klussen voor de lol, niet meer met het oog op zwanger worden!
Pooh ok ben benieuwd, was nieuwsggierig want sommige vk´en doen het vanaf 39 weken. Weten jullie wat het word ??
Pooh, hier gestript bij kai met ruim 41,2. Snachts is hij toen geboren. Komt je moeder op jens passen als het zover is? Ja dat verplicht klussen brrrr. Bij seth was dat op een gegeven moment wel belastend, bij kai was het totaal relaxed. Debjes, ik zou nu ook gaan bellen voor fms hoor!!
Als ik kijk naar het verplicht klussen was Sanne echt letterlijk en figuurlijk een toevalstreffer, want wij zijn niet van het klussen. Stom is dat eigenlijk als je dan kijkt hoe het bij Jelmer echt niet igng...wat we ook deden.
Debjes balen zeg. en ja iedere ronde is er een teveel kan me het nog zo goed herinneren. Heb je het ZKH al gebeld voor FM's? Pooh ik ben alweer aan de slag sinds 22 augustus. Had achter mijn verlof nog drie weken vakantie geplakt. Merk wel dat daardoor ook de dagen sneller voorbij zijn. Maar het geeft wel weer meer ritme en structuur in huis. Nijn wat leuk!!! Hier was het verplicht klussen ook altijd een isseu merk dat de MMM bij ons op dat gebied wel wat litekentjes heeft achter gelaten. Maar ook die trekken nu zachtjes aan weg. Volgens mij heeft mijn mannetje het doodzwijgen en af en toe een losse zin van "wat hulp zou niet gek zijn" begrepen. Ben benieuwd hoe lang hij het vol houdt.
@cira, mannen kunnen eigenwijs zijn hoor. Hier is het vaak opeens heel behulpzaam zijn na een boze bui van mij. Maar dat ebt dan weer weg in de loop van de tijd en moet ik weer boos worden. Mannen zien geloof ik neit altijd wat er allemaal moet gebeuren in huis of met de kids. @mvj, yep we weten wat het wordt, ik pb je wel
Cira fijn dat je man de hint beetje eheft begrepen! En idd hopelijk houdt hij het al vol! mannen denken er gewoon altijd wat makkelijker over vind ik!! Ik heb nog niet gebelt voor Fm ik wacht het even af tot ik ongi ben (wat ik wel snel hoop te worden) zodra ik ongi ben bel ik meteen voor een fm op de 10de dag! Dus hopelijk zet de ongi snel door! Vorige maand was op dag 29 de ongi door gezet! maar nu us het dag 29! maar nog niks te bekennen En elke dag langer wachten is voor mij echt teveel
Even een vraagje aan jullie! Op zaterdag 3 sep hebben wij voor laatst geklust en daarna pas weer die dinsdag 6 sep. Zouden jullie nog een test wagen als de ongi niet doorzet? Ik geloof zelf niet meer dat ik zwanger kan zijn hoor! En hoop gewoon dat mijn ongi er voor vrijdag is! Graag jullie advies!
@debjes zwemmer kunnen het 10dagen volhouden, dus wie weet. Maar mag ik je op plat haags even een advies geven? Flikker die clomid weg en eis bij het ziekenhuis progesteron spuiten. Dan heb je veel meer controles en veel meer sturing met wanneer je moet klussen. Clomid werkt niet altijd en ik vond het zelf ook altijd een heel wanhopig gedoe. Ik vond het spuiten en duizendmaal prettiger ook omdat ik daar geen last van de bijwerkingen had. Ik zou gewoon tegen het zkhs zeggen dat je hier heel wanhopig van wordt en dat je last van de bijwerkingen hebt. @all zo vandaag met Thijs naar de kno arts geweest en die heeft daar het buisje uit zn oor gehaald. Meneer gaf geen kik. En voor mezelf de obesitas kliniek gebeld omdat de verzekering de papieren doorgestuurd had, maar ze hadden niets gehad. grrrr dus ik stuur morgen de kopieen door. Gelukkig maak ik overal kopieen van. @pooh misschien met je het uitzicht voor de kleine stamper wat intresanter maken, dan wil ze er misschien wel uitkomen. Ik vind het echt spannend worden voor je. @mvj geeft helemaal niets hoor een huurhuis. Ik wou dat wij een huurhuis hadden, dan konden we tenminste makkelijker verhuizen dan nu. Hier is de apartementenmarkt zo verschrikkelijk ingestort, dat je gewoon niets verkocht krijgt. Makelaars nemen geneens nieuwe huizen meer aan. Nou ja ze raden het af, als je aandringt wel. Dus wees blij dat je wat makkelijker kunt verhuizen als het je niet bevalt. Enneh wij kunnen ons ook geen dure woning veroorloven hoor.
ha meiden!!! ben KAPOT! de hele dag gewerkt, niks gewend, haha @pooh, nounou, idd, die wil er nog niet uit hier kon er btw niet gestript worden toen, maar toch is ze eruit gekomen, haha denk aan je hoor!! @debjes, jeetje... zo balen je wilt zo graag!!!! KNUFFEL Wat mij wel een beetje hielp was bedenken dat gewone mensen (haha) gemiddeld binnen een jaar zwanger worden. Dus ik telde voor mezelf 12 eisprongen. Beetje rare redenatie, maar ik denk wel dat het redelijk is. Een ei en zwemmers en dan nog zwanger zien te raken. Komt goed! HEUS @verplicht klussen, tja dat heeft hier ook wat nare sporen achter gelaten. Dus dat moeten we zachtjes aan maar eens in gaan halen. Zijn natuurlijk nu al jaren voor een beeb aan het klussen geweest, net al veel hier. Nu is het weer tijd voor retteketpretinbed @sas, ja lastig he, die huizenmarkt (ben stiekem wel blij dat we nu gehuurd hebben) Staat die van jullie wel te koop?? @ll, zo hier een taliaaavondje! lekker in bed met laptop en tv
@taliaa nee wij hebben hem niet te koop gezet. We komen namelijk al weer bijna uit op onze eigen aankoopprijs en dan kunnen we geen andere woning kopen, want daar verdienen we gewoon te weinig voor. Maar ja wij willen het ook maar op 1 salaris doen. Als ik dan mn baan kwijt raak zijn we niet gelijk ook een huis kwijt. En ach ja we kunnen nu gewoon nog lekker leven, dus vandaar dat we gewoon even blijven zitten waar we zitten.
@debjes, ik ben het met sas eens, spuiten is veeeeel fijner. Maar ja je arts moet er wel in mee gaan. En bij spuiten moet je we op fm ivm overstimulatie risico! @taliaa, lekker uitrusten nu! @sas, stoere vent!! @all, ik ga zo naar bed. Hopelijk slaap ik vanavond beter. Ben benieuwd of er nog een knibbel knabbel knuisje aan mn doos komt vanavond...hahahah
@pooh vind je het leuk om ons zo in spanning te houden. ha ha. Ik ben echt benieuwd wanneer hans of grietje nou naar buiten komt. ha ha ha
Hans of grietje haha! Blijft nu wachten op jou baby nieuws pooh, ben benieuwd!! Sas, dat zouden wij ook hebben mochten we willen verhuizen.gelukkig hoeven en willen we niet weg, zitten hier heerlijk.grote vent was thijs dus bij de huisarts! Taliaa, wat goed, een ongi!! En je ei gevoeld dus! vind je onderschrift ook heel mooi!! Hier alles goed, lekker dagje thuis bij de boys. Seth slaapt nog en kai zit lekker op de bank met mama haar lege kop koffie en lepeltje te spelen. Vanadaagnog geen plannen....jij wel hè pooh, bevallen toch?!
Pooh je houdt de spanning erin Makkie gezellig dagje net de jongens het zonnetje schijnt hier. Dus lekker weet om naar buiten te gaan. Dag 30 en nog geen teken of verschijnselen van ongi. Alleen verlies ik steeds werptuig slijm. We blijven maar wachtten