Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, heb de huisarts gebeld. Maja heeft hele nare hoestaanvallen sinds vanochtend. Ik krijg het er zelf benauwd van. De school afspraak met Jens heb ik maar verzet. Ik moet anders te veel haasten en heb er geen goed gevoel over om maja zo achter te laten bij de buuf.

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: He bah, wat vervelend voor Maja! Heel goed dat je die afspraak verzet hebt, je gaat anders toch niet met een gerust hard weg he.
    Overigens doet Ties het best goed al zeg ik het zelf, en dat had ik niet verwacht. Alleen als Tijn huilt wordt hij wat onrustig en wil dan graag aandacht, maar hij is voor Tijn super lief en komt meteen met zijn speentje aanzetten als hij huilt enzo. Af en toe is hij overigens wel wat lomp (gaat 'ie op Tijn zijn buik hangen als hij hem wil knuffelen ofzo) maar dat kan ik een tweejarige peuter niet echt kwalijk nemen vind ik.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Wanneer kun je terecht bij de ha?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    15,10 uur

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: En, hoe was het gegaan? Kan de ha er iets mee?

@ Makkie: Hey meid, ik las een minder happy berichtje van je op FB. Gaat het wel goed? (misschien heb je hier al wat gepost maar heb ik dat over het hoofd gezien, waarvoor excuses dan natuurlijk!). Dikke knuffel!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    maja heeft schone longetjes. Dus aankijken maar. Ze drinkt goed, slaapt goed, is aller t dus echt ziek komt ze niet over.
    Met een enorm dwarse Jens er naar toe gereden, toen we thuis kwamen ze letterlijk en figuurlijk gedumpt bij de buuf en door gereden nara de vk voor nacontrole. Ben kapot moe. Eten koken, jens voor de tv en maja ligt boven te brullen .:(

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh fijn dat je meisje wel schoon klinkt hopelijk word ze niet zieker.

Ik ben vanmorgen de nacht uitgekomen...dus ik ben zo gaar als een klontje boter.

Jelmer is vanmiddag naar de fysio geweest en daar bleek dat hij een behoorlijke voorkeurshouding heeft.
    Ik dacht dat dat alleen met het hoofdje te maken had.
    Maar nee...meneertje doet zo goed als alles links.
    Toen de fysio bezig was met hem viel het me ook op dat zijn linkerbeen dikker is als zijn rechter en dat komt puur door de spierontwikkeling in zijn linkerbeen beter ontwikkeld is.
    Vandaar dat Jelmer ook maar met 1 been fietst want de andere heeft er geen kracht mee.
    Nu moeten we flink oefenen, met traplopen bijv de trap afstappen met het linkerbeen zodat de meeste kracht op rechts aankomt.
    Op een lijn-streep lopen, trampoline springen, van dingen springen etc
    Komt wel goed maar word hard werken.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Mvj, had jelmer ook niet iets anders? ( hypermobiel ofzo?) of ben ik nu helemaal in de bonen?
    isab had een ontwikkelingsachterstand door de voorkeurshouding, dus het kan idd wel gevolgen hebben. Sterkte ermee! Goed naar de fysio luisteren:)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia ja klopt vorig jaar scoorde hij alle punten voor hypermobiliteit.
    vandaag vond de fysio wel dat dat ietsje beter was.
    Tot 4 jaar mogen ze ook niet officieel de diagnose hypermobiliteit stellen.
    Nu vond de fysio dit wel beter gaan.
    hij is nu gewoon erg soepel en leniig.

In wat voor opzicht loopt isab achter dan ?

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Isab had dat motorisch. Leek gewoon gemiddeld met draaien en en kruipen, maar de fysio had haar getest en toen bleek dat ze onder de p10 lijn zat met haar ontwikkeling. Het ging niet om wat ze deed, maar hoe ze het deed. Denk een beetje net als bij jelmer. Alleen was onze fysio tijdig alert. Met een jaar was het weg, dus voor het lopen. Nu let ik er eigenlijk niet meer op..
    Bah als ik nog aan aallllllll die keren fysio denk, bahbab. Extra veel succes dus!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ok op die manie, bij Jelmer valt het ook niet op..ja dat hij veel valt en dus niet wou fietsen met 2 benen.
    En nu vallen alle puzzelstukjes op hun plekje.

Ik ga superhard ons best doen om de oefeningen te doen met hem.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, alle 4 snotterig!! en j zijn konijn is spoorloos...dramaaaaa

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh jee een verdwenen konijn...
    Hier wordt geslapen met een olifant, en die hebben we 3 (!) en de opa's en oma's hebben er ook allebei 1. Hoop voor je dat 'ie snel weer terug is! (en anders kijk even in het schuurtje, want je had het hok toch zeker dichtgemaakt?? hihi).

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oh pooh dat is echt verschrikkelijk, jelmer heeft ook een kroel.
    Hij had er 2 dezelfde maar 1 is er weg....

Hier zitten we met een kleine meisje die op dag 3 van de koorts zit.
    Durfde niet echt te bellen, we zitten bijna iedere week bij de ha.
    Maar de vervangende arts heeft een kuur voorgeschreven de laatste keer en nu wil de ha haar zelf zien.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wij gaan zo even foto´s maken in het zh want Sanne haar longen zitten vol.
    Kan even duren voordat ik nieuws heb want ik moet jelmer ophalen bij mijn schoonzus en nog naar de ha.
    Ik kan nl niet op zwp met mijn phone.
    Zal zo nog even kijken of ik dat kan verandere

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sterkte mvj

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mvj, heel veel sterkte met en voor jullie meisje, wat naar weer....

Meiden, ik lees wel, maar reageren heb ik even de puf niet voor.knuffel aan jullie allemaal.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap mvj, arme meid. Ons meisje lijkt (nog) niet zieker te worden. Ik hou haar neusje open met bexedyl ,meer niet. Ze is verder als normaal gesproken.

Huisarts had geen konijn gevonden (flappie ;) ) Gelukkig hebben we er ook drie. DUs hopelijk komt het goed.

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Even ego: Ben net bij de kinderarts geweest met Tijn, standaard nacontrole ivm keizersnede. Ze hoorde een ruisje op het hart, dus we hebben volgende week een echo en ECG. Maak me niet echt zorgen hoor want Tijn doet het verder gewoon goed. Oja, en hij woog bij de geboorte een pond minder dan zijn broer, maar weegt nu al 100 gram meer dan Ties woog bij 8 weken!!!! (nu dus ruim 5,5 kilo). Sinds gisteren heb ik de voedingen bijgesteld van 6 x 150 naar 5 x 180 en dat mag dus achteraf ook al lang (haha, ik twijfelde of hij wel al 5 kilo zou wegen...). Nu maar hopen dat hij de nachten daardoor wat langer maakt en ik niet iedere nacht nog in de kou zit te voeden...

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh jee meisje, dat is niet leuk! maar wel goed dat ze het gelijk onderzoeken. Het blikjt toch veel voor te komen ,die ruisjes?
    haha, die dikkie dik van jou, net als Maja, die was vorige week net boven de 5 kilo, zal nu wel 5.1 zijn ofzo! :)
    Ik zit nu op 6x 140 ml.

Deel Deze Pagina