pooh nu wil ik wel graag weten wat je er voor betaald hebt ik kom volgende week niet. kan niet zo ver rijden met mijn bekken.
oosterhout toch?! er blijft inderdaad niet veel over. Niet dat ik jullie niet wil zien, maar heeft het "nut" om af te spreken als er maar 3 komen? Anders ga ik naar de sinterklaas intocht hier op het dorp
is voor mij ook nog wel stukje rijden. 1 uur en 15 min. Ik weet niet hoelaat we afspreken. Ik heb om 12:30 het feestje. Dus denk niet dat het echt eën optie is...
Jammer zeg.. Ik ben voor een nieuwe date, zo snel mogelijk, haha. Ik weet nu kijn rooster en kan gewoon doortellen wanneer ik moet werken
Meiden ik leef nog steeds hoor. Probeer nu eerst maar eens even wat te reageren ipv eerst bij te lezen. Debjes gefeliciteerd meid met je zwngerschap!! Makkie gefeliciteerd met je verjaardag. Hier gaat alles goed ik heb het alleen mega druk. Mijn man moet veel overwerken 's avonds dus ja een beetje druk. Ik werk natuurlijk ook drie volle dagen. (zit nu op mijn werk) Ruben heeft inmiddels na weken zuuraanvallen sinds afgelopen week zantac gekregen. Hij groeit lekker en is een heerlijk vrolijk mannetje. Afgelopen weekend heeft meneer geheel uit zijn eigen naar zijn buik gedraaid en weer terug **TROTS**. Jaimy doet het ook super hij is echt idolaat van zijn broertje. Met mij gaat het redelijk ik ben nog steeds veel moe en heb veel last van mijn buik (darmen en maag). Ik moet nog een bloedtest laten doen en als daar niks uitkomt krijg ik waarschijnlijk een inwendig darm onderzoek. Zo dan ga ik nu proberen wat terug te lezen en wat specifieker te reageren op iedereen. Ow ja wat doen we nu volgende week? Als er echt zo weinig komen kunnen we het denk ik beter herplannen.
ik zeg herplannen! hier ook druk .maja is wat verkouden en daardoor onrustiger in bed. Ze slaapt goed hoor, maar soms een verstopt neusje. Lang leve de bexedyl! Jens is met valgen heel koppig. Net wilde hij niet eten, ja alleen de komkommer. Dus hup naar bed, luid schoppend en gillend. Boven wat gekalmeerd en uitgelegd dat dit niet kan. Dus knuffelen en boekje lezen en toen weer schoppen omdat ie niet in bed wilde. Zucht, ben er moe van. mama spelen zegt ie, nee het is bedtijd Ondertussen ligt maja te brullen dat ze honger hefet... whahahha heerlijk! Ach et klinkt allemaal als een huishouden van jan steen. Maar dit was maar 2 uurtjes hoor ,de rest van de dag ging goed!
he wat jammer dat zoveel afzeggen, hadden we beter een datum kunnen kiezen waar ik wel kon maar dan moet de volgende keer echt iedereen zeker weten dat ze komen (ziek zijn enzo kan je natuurlijk nooit weten) en dan moeten we de locatie bepalen. want zo heeft het ook geen zin haha. Lot thnx voor alle moeite!!!!!!! nouja meiden, zowaar ik online, soms vraag ik me af of ik ooit wel meer tijd voor zp krijg, hoe doen jullie dat? haha gister kindjes 20 maanden (was ik vergeten...) wat gaat het snel, ze slapen nu ruim een week op een andere kamer. hadden we gedaan ivm de benauwdheid van evy, vanavond vroeg ik evy, waar is jouw bedje? en rende ze naar het kleine kamertje... zucht twins worden ook groot. papa en mama hebben er nog het meeste moeite mee haha, bij ons begint het 'op eigen benen staan' zo als het ware nu al we hebben geen puf om nu het kamertje op te leuken dus dat gana we in de kerstvakantie doen, heb al wel ideetjes. zo is ook gelijk bepaald wie in het 'kleine' kamertje komt. Timo slaapt nu meer in een soort balzaal... ga ik hun tentje dara wle neerzetten haha maar ze slapen nu 's ochtends net iets langer en 's middags ook dus dat is wel heel fijn, ze liggen nu ook beide alleen in hun bedje te kletsen, heel schattig, eerder stonden ze altijd in hun bedjes tegen elkaar te kletsen, het leuke is wel dat ze nu na het slapen echt naar elkaar toe rennen! Huis is nu echt af, dit weekend gordijnen in de woonkamer ophangen. Nog wel wat dozen op zolder en een paar kleine dingetjes maar dat pakken we in de kerstvakantie op. Op het werk is het erg druk, werk ook veel 's avonds dus de dagen zijn gevuld. Iedereen wil nu ook ff huis komen kijken en de feestmaanden komen nu natuurlijk. Heb hier wel veel gelezen hoor ('s avonds via mijn telefoon) dus ben wel bij makkie: ik ben elke woe en do thuis dus een keer 's ochtends koffie? ik ga ff internetshoppen
Heey meiden. Een andere date vind ik ook prima. Pooh beterschap voor je meisje ! Linda dat gaat al vlot met je huisje ! Echt eerlijk waar ik word een heel klein beetje niet goed van alle bezoeken aan de ha...... Sanne heeft bijna heel dag gehuild of stoned voor haar uitgekeken, dus ik heb toch maar weer de ha terug gebeld. En nu blijkt dat ze een ooronsteking heeft, die hadden we idd ook nog niet gehad. Maar goed het komt snel goed !
HALLOW!!!!!!!!!!!!!!!! @Debjes gefeliciteerd meisje!! had t vand e weke gelezen via mn foon maar geen mogelijkheid om een bericht te sturen. wow. wanneer eerste echo?
@de rest hallow en doei. drukdrukdruk, heb er een nieuwe hobby bij. en c heeft de waterpokken dus niet zo in zn hummetje. papa werken dus de dagen vliegen voorbij
@ Ryanne! Leuk! Ik fotografeer ook graag, heb er cursus voor gedaan en een mooie spiegelreflex met extra zoomobjectief bij. Wil nu nog een cursus fotobewerking doen, zag de foto's op jouw Hyves maar dat ziet er al ERG mooi uit joh!