Linda klinkt druk allemaal. En kindjes worden echt groot zo te lezen Ryanne maken dat c de waterpokken heeft, heeft hij er last van? Pooh fijn dat het goed gaat met slapen Hier heel ziek vooral in de morgen. Enorm misselijk tegen spugen aan. En ik ben al bezig bijtje s morgens. Heb me wel zowel gemeld. Het is net zo weer als bij jesse, weet weer hoe het voelde vier jaar terug. Overdag is jesse wel heel lief. Maar wil al twee weken niey met uitslapen en dat is wel zwaar. Dus makkie spreek mijn kind weer even toe
oh zo'n cursus zou ik ook willen doen! S is al hobby fotograaf en we hebben de juiste spullen in huis. nu nog tijd vinden @debjes, oeh ik hoop niet dat je het zo heftig krijgt als bij Jesse?! wanneer begon het bij hem toen? @all ,maja is een uurtje wezen wennen op het kdv. mn hummeltje. Ik werk naast het kdv dus ben effe thee gaan drinken, mn uren registratie gedaan en mn rekening betaald. Toen moest ik haar weer halen en zorgen dat Jens me niet zou zien Ik ben via de achterdeur weg gegaan, want meneer zat precies bij de voordeur te spelen!
Pooh wanneer moet je werken? Ik kreeg het met jesse rond zeven weken dacht ik maar kan ook rond deze week zijn. Ik ben morgen zes weken
16 december is mn eerste werk dag! maja gaat de komende weken steeds even langer wennen. Per 2 december is er plek voor haar op de vrijdag en per 16 januari ook op de woensdag. oke, dus je hebt nog geen idee of het erger gaat worden. Ik hoop het niet hoor! bah
meiden, ik heb echtadvies nodig. jens zo opvliegerig en boos sinds maja er is. Zelf op het kdv gaat nu opvallen. Hij luistert niet ,slaapt er niet meer en doet er ook boos. Thuisi s hij heel lief en gezellig en opeens ontploft hij om niets. Beleg op brood , schoenen aan doen ,jas aan doen, geen compter aan, etc etc. Of het nu de leeftijd is, de komst van Maja of beide, ik weet niet . maar ik word er erg verdrietig van. We waarschuwen hem, hij gaatop de gang als het te gek wordt etc etc en zijn consequent!
Pooh ik schreef al op hyves ik denk dat het een combinatie is. En als je al consequent bent, kan ik je alleen maar adviseren omdat te blijven, en houdt hem strak. Laat hem niet merken dat hij de touwtjes in handen heeft. Het komt echt goef. Hij zit net in een rot leeftijd.
ik word er gewoon verdrietig van om hem niet lekker in zijn vel te zien zitten. Het is net alsof hij ongelukkig is of zo Nu net was ie zo lief met eten en in bad en naar bed brengen. Maja is vriendje zegt ie . Maar nu had ik de tijd voor hem en als ik haast heb lijkt ie dat te voelen door zich aan te gaan stellen. We zijn echt consequent, maar soms vraag ik me af wanneer hij nou leert dat ie niet mag schoppen en spugen. En het is ook niet leuk te horen dat ie stout is op het kdv. Alleen hoor ik van S dat ie stout is, maar niet wat er dan gebeurd is.
Debjes weet dat mijn kwaaltjes ook kwamen rond de 6 weken. Vervelend joh dat het smorgens zo beroerd is. Pooh ja ik denk ook dat het combi van beide is. Op het moment dat hij iets doet wat niet mag krijgt hij juist aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht he. Ik zou ook zeker consequent blijven hoe moeilijk het soms ook is en zoals mijn oma ooit zei soms als het door de beugel kan kan je best eens doen of je het niet ziet zodat het voor jezelf niet de hele dag corrigeren is. MIsschien ook eens proberen als hij lief is hem ook aandacht te geven zodat hij weet dat hij dan ook aandacht krijgt. Het zijn maar ideeen hoor en het komt me zeker bekend voor. Ryanne heb je die mooie fotos zelf gemaakt? Zo mijn smoeder is weer over voor de verjaardagen en Tygo heeft zijn eerste kado vandaag al uitgezocht, een tractor met kar erachter. De boodschappen zijn binnen morgen de goede man binnenhalen en en dan zondag is het feest!
Pooh denk niet dat hij ongelukkig is hoor. Het is gewion uitproberen. En wat lot zzegt prijs hem de hemel in als hij lief is. Doe ik met jesse ook altijd. En het niet leren van dingen kan de mijne nog steeds niet hoor, ze blijven grenzen zoeken. Mijn zus zegt dat het met vier jaar minder wordt hij weet dat hij jouw op de kast krijgt als hij dat doet, dus dan is het nog leuker om het te blijven doen
jullie zijn lief. Ik heb gisteravond uitgebreid gebeld met mn nicht, die ook 2 kids heeft.En het lucht enorm op om te zeggen dat het niet altijd even leuk is ! We gaan straks naar ze toe, sint intocht kijken. Mijn moeder past op Maja
Pooh ik sta helemaal achter Debjes haar antwoord ! Wat ik ook deed bij Jelmer, is hem heel veel betrekken bij Sanne. Dan vroeg ik of hij een speentje wou geven. Als we iedere ochtend oopkwamen liet ik ze even knuffelen. Als Sanne verdrietig was gaf hij vaak even knuffel etc. Ook betrok ik hem bij heel veel dingen zoals samen Sanne in bad doen, helpen de fles vast te houden, dat soort dingetjes. Ik kan niet zeggen dat het beter wordt, nu Sanne loopt en speelt pakt ze geregeld Jelmer zijn speelgoed en daar maken ze dan weer ruzie om, soms moet ik ze echt uitlekaar trekken want ze wurgen elkaar soms Nou wij zitten nu in het huurhuisje wat te koop staat maar er komen straks kijkers, dus moeten we even weg. Vanmiddag gaan manlief en ik weg want we hebben een feestje van zijn werk, manlief is ook 12,5 jaar in dienst dus we worden in het zonnetje gezet ( en daar ben ik niet zo´n held in al die aandacht hihi )
Pooh, het is ook heftig. Wij hebben het ook gehad met isa, maar niet toen elize geboren werd, maar volgens mij daarna pas. Was ze e ht ongelukkig, dwars en soms heel vervelend. Ik denk dat Jij en ik wel op een lijn zitten met opvoeden? Gewoon streng maar rechtvaardig, zonder poespas? Hier heeft het geholpen! Gewoon doorzetten en ook 1 op 1 tijd plannen
Sorry, moest even kinderen vangen maar goed, pooh, sterkte, het is gewoon een lastige fase voor jens, zeker met maja nu. En jij kunt wrs minder hebben, dikke dikke knuffel!!
Wat balen we hier, Tygo werd gisteravond ziek alles onder gespuugd in bed vannacht nog een keer en vanmorgen weer nu lijkt het erop dat zijn brood binnen blijft, heeft wel buikpijn zegt hij, ik kreeg gelijk last van buikpijn, misselijk en diarree, oh als dit morgen maar over is dan vieren we de verjaardagen van de kinderen.
@pooh ik weet precies hoe je je voelt zo met jens. Thijs heeft ook van die periodes. enneh ik ben nu met het kdv een trajectje ingegaan om daar een keer een pedagoog naar Thijs te laten kijken als hij weer zo'n verschrikkelijke periode heeft, zodat we dan handvatten krijgen hoe om te gaan met die buien van hem. Want ik haal hem ook wel eens op van het kdv en krijg dan te horen dat ie weer geslagen of gebeten heeft. (hij ligt nu helemaal dubbel omdat ik zo snel kan typen, en hij vind dat grappig klinken) Gelukkig is ie nu in een lieve periode en dat terwijl papa al ruim een week niet thuis is en mama best wel wat stress had ivm de examens en nu volgende week nog de uitslag voor mn operatie. spannend. Ik ga nu meneer weer wat aandacht geven want hij wikkelt het snoer om mn benen. Pooh wees gerust die drakenperiode gaat weer over en probeer hem niet te laten merken als je stress hebt. dat tiggert hem.
dank jullie wel, voor alle lieve antwoorden , daar kan ik wat mee Vandaag was en top dag. We zijn naar mn nicht gegaan om daar naar de sint intocht te gaan met hun gezinnetje. Jens was super gezellig en lief vandaag! Geen gemopper en gewoon lief! Hij was leu kaan hetspelen met de nichtjes, op de trampoline ne in huis. Samen brood gegeten en toen naar de intocht. Hij heeft daardoor wel zijn middag slaap gemist en viel dan ook in de auto net naar huis in slaap. We hebben hem slapend in bed gelegd, arm kind! Hij heeft zelfs nog geen avond eten op. Ach ik laat hem mara slapen, mocht ie wakker worden kan hij altijd nog eten en anders heeft ie genoeg brood, soep en kruidnootjes op Maja heeft heerlijk boven op hun bed geslapen en is nu aan de fles bezig bij papa. Kijken of die straks ook weer lekker gaat slapen! 3 december vieren we sinterklaas bij hun thuis met kadotjes en surprises voor de volwassenen ,echt leuK! @marente, ik las op je hyves het een en ander. Sterkte ermee meid! @makkie en debjes, hoe voelen onze nieuwe zwangeren zich?> Nog zo beroerd? @thamara, hoe is het met je? Ik lees zo weinig van je en mis je een beetje hier! @mvj ,veel plezier met het feestje. Ik ben nu 15.5 jaar in dienst en kreeg toen met 12,5 een etentje aangeboden e nee hoop leuke kadotjes. Gezellig!! @sas, succes met je studie. Wanneer wordt je precies geopereerd? Of heb nje nog geen datum? (of ben ik die nu weer vergeten?) @taliaa, dikke knuf voor jou
Pooh fijn dat het vanaf goed ging. Zijn echt periodes. Zo wad mijn draak vanaf verschrikkelijk!!!!!!! Papa wilde echt naar huis met hem gaan,.totem we aan de haven stonden. Hier nog streeds verschrikkelijk beroerd, wat ik zeg soms heb ik het gevoel alsof ik er zes draag heb twee uur nodig om op te staan. Langzaam wakker worden half liggend eten, even laten zakken. Daarna uit bed naar de bank en daar even rusten. Het is gewoon vreselijk kan er niks aan doen. Maar soms denk ik echt zwanger zijn is niet voor mij gemaakt. Waarom maak jee dit anders twew keer mee????
oh debjes, ik leef met je mee.... Hier een rustig dagje. Straks lekker naar buiten, wasmachine vullen en verder quality time!
@ ego: WAAAAAUUWWW we hebben vannacht een nachtje door kunnen slapen!!!!! (en ehh... niet omdat Tijn doorsliep; we waren namelijk een nachtje home alone). Gisterenavond personeelsfeest gehad en we waren rond 01.00 uur thuis. Helaas was ik wel om 07.30 uur weer wakker, maar heb lekker een uurtje in bed liggen lammen en ben nu op mijn gemakje aan het poetsen geslagen. Wat een verademing is dat zeg, na 9 weken nachtjes van maar 4 of 5 uur slapen... Pffiieeuuwwww!!!!!