Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekkerrrrrrrrrrrr meisje!!! :)

Tygo, gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Tygo van harte jongen en fijne dag

Meisje lekker hor heb je ook wel is nodig.

Hier nog zelfde. Jesse gaat zo naar bed en ga ik ook even:( net maar well even huishouden gedaan en was gevouwen. Moet toch gebeuren

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Bedankt voor alle felicitaties. Tygo kwam gisteravond ineens naar beneden en wij waren slingers aan het ophangen :( hij was zo verrast en vond het leuk vanmorgen was hij weer enthousiast. Hij is echt helemaal jarig. De eerste visite al gehad en Tygo is goed verwend. Vanmiddag nog was visite, Tygo ligt even te slapen.

Debjes jeetje wat vervelend dat je zo beroerd bent zeg. Hoop dat het niet tot zoveel weken duurt joh en anders aan de medicijnen misschien.

Meisje heerlijk zo'n nacht!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Meisje, heerlijk zeg!

Lot, gefeli met je grote zoon en al een beetje met je kleine, grote meid!! Is hij helemaal opgeknapt!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, van harte en heerlijk dat hij zich zo jarig voelt!! Je meisje ook al goed verwend?

Hier alles goed, leek me wat beter te voelen, maar vandaag lijkt dat er weer niet op....jongens gaan super, seth vind de sint en alles er om heen geweldig!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie balen. Lijkte me echt zwaar met nog een klein mannetje erbij. Ik vind het al zwaar met jess. Vind dit ook niks aan. Weet mag nie klagen. Bij zijn fat je zwanger bent. Maar dit is toch niet van wat je er van voorstelt

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik weet wat je bedoelt. ik ben ook heel erg blij dat ik zwanger ben, maar mijn bekken doet zo zeer. Maar ik moet zeggen als ik de bekkenband om heb gaat het wel iets beter maar ik mag hem niet te vaak om doen omdat anders mijn spieren te slap worden.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    strekte voor alle zwanger mama's ! :)

hier een fijne dag gehad. Vanochtend in huis bezig geweest en jens en papa hebben planeten opgehangen in zijn kamer! Vanmiddag kwam ons buurmeisje van 10 spelen, die is GEK op jens. We hebben met zn allen aan de keukentafel gezeten. pap was bezig met zijn surprise (ik weet wie hij getrokken heeft). En wij waren met zn drietjes aan het tekenen en verfen. Erg gezellig!
    Jens heeft ook het steppe ontdekt en stept de kamer rond. Hij heeft 2x op de gang gestaan vandaag en zei onder het eten. slaan, dan gang, is koud, jas aan dan warm. ;) en gang is donker. Jens bah, dan gang, eng... Dus hij lijkt het te gaan snappen! Jippie!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, heeeeeel veel plezier met de echo!! Hoe laat mogen jullie?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    14:00 uur

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wat spannend de eerste echo! Denk aan jullie.

Oh zwangere dames zo vervelend dat jullie je zo beroerd voelen tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar dan wil je ook een beetje genieten toch.

Gister een drukke maar leuke dag gehad. Tygo is goed verwend en Isa heeft een paar dingetjes gehad maar had bonnen gevraagd omdat ik echt niet veel wist en wat ik wist gebruik ik voor 5 december. Nu op naar woensdag met een brok in mijn keel daar gaat mijn kleine babytje.....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes ik hoop zo dat alles goed was op de echo...

Iemand hier soms nog interesse in een jongens skipak?

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Alles was goef hartje klopte mooi twee dagen langer zwanger. Vijf juli uitgerekend. Het was er één trouwens.

Heb medicijnen gehad voor ziek zijn. Moet wel aanslaan anders nemen ze me op voor infuus.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes wat fantastisch !
    Wat voor medicatie heb je gehad ?? emesefane ?

Gaat zaterdag nou wel of niet door ? anders gooi ik de planning ook om.

Sanne heeft nav haar oorontsteking druk op haar oren, ze werd er echt l+etterlijk en figuurlijk gek van, nu dus een sterkere neusspray.
    Oh ja Jelmer is trouwens doodsbang vor de pieten ....en Sanne totaal niet ze heeft door dat ze pepernoten hebben hahah

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj ja die heb ik gehad. Ken je het

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat heerlijk! Van harte met de mooie echo!! En hopelijk slaan de medicijnen aan.....

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    debjes, JOEPIE!!! super zeg!!!!! en 1, ook wel fijn hoor!:)
    moet je al zoveel spugen? jakkes,hoop dat de medicijnen aanslaan! zijn het wel zetpillen?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    super debjes! :) en die emesafene is top spul hoor!

@mvj, volgens mij niet hoor, er komen er maar 3 geloof ik.

school was top. Jens kroop gelijk op schoot bij de directrice en kletste honderd uit. Hij ging zitten kleuren in haar agenda, ahum ;)
    Met de rondleiding verdween hij achter een zandtafel met andere kleuters/ De kleuterklassen hebben een soort boomhut in het lokaal met een leeshoek en lampjes. Het sprak me erg aan! :) (de school dan )

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja overgeven is hier normaal helaas. Ja het zijn zetpillen. En we waren ook hel blij met één. Dart lijn mijn gynaecoloog ook wel voorstellen;)

Pooh fijn dat je zo goed gevoel bij de school had

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oooo debjes, hier de hele dag hondsberoerd, naar niet spugen....dikke knuffel meid.....:(

Vanmorgen voor het eerst ziek gemeld, ging me echt niet lukken....en 12 jaar samen met vriendlief vandaag!

Deel Deze Pagina