Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Beroerd zijn is ook zwaar makkie voor jouw.

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes wat gaaf he zo'n mooie echo. en ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes yews super gefeliciteerd en mag ik dan de enige zijn die het jammer vind dat het geen tweeling is ;) zo leuk!!! straks ga ik ff filmpje oploaden op hyves :)

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hahaha linda ja ik had werk jouw als steun punt. Maar goed ik had er dam drie gelijk in huis. En vind twee wel mooi aantal;)

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, hihi een tweeling is ook geweldig toch!! En debjes, drie kindjes ook hoor, hihi ;)

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lot: Ehmmm over dat skipak... Ik weet niet of dat van Ties van vorig jaar nog past (was toen best ruim). Welke maat is het?

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie jaaaaaaa drie kindjes na elkaar zal heel leuk zijn;)

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Even voor de check, de meeting zaterdag gaat niet door?

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes super goed nieuws zeg! En hoe ver ben je nu dan? Hopelijk slaan de medicijnen aan ik heb die ook gehad en hielpen goed, maar ik was niet zo beroerd als jouw.

Makkie 12 jaar samen ik zeg tijd voor een aanzoek ;)
    Volgens mij ging het niet door toch?

Meisje ik dacht dat het 92 is maar zal hem eens opzoeken. Hij is erg leuk vond ik.

Morgen is mijn kleine babytje jarig, vorig jaar zat ze nog veilig in mijn buik, en nu is het een klein lief boefje een echt meisje :) Hoeveel last ik ook heb gehad van mijn buik en bekken als ik terug denk aan vorig jaar zo mooi en bijzonder.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja debjes, tijd voor een banner!

Lot, wie weet ooit een aanzoek....en ik vond het ook moeilijk hoor, kai alweer 1....die eerste verjaardag is toch de emotioneelst (vind ik)

Blegggh, kan me nergens toe verzetten....

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi, wij zijn in december 12,5 jaar samen.
    Reden voor een feestje eigenlijk he.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie lekker niets doen, de tijd komt wel weer dat je je wel ergens toe kan zetten lekker aan jezelf denken.

Meisje zijn jullie niet getrouwd? Ja 12.5 jaar zeker tijd voor een feestje. Wat voor maat skipak denk je nodig te hebben voor Ties?

Heb net mijn smoeder weer op de trein gezet, merk dat Tygo het steeds erger vind als ze weer weggaat, gelukkig is ze er over 2 weken weer even.
    Wij hebben vorige week besloten dat we met mijn familie met de kerst naar oostenrijk gaan bij mijn schoonouders in het appartement.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja banner lukt mij niet:(

Lot jeetje alweer jaar. Ik been nu zes weken en vijf dagen

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wanneer gaan jullie het vertellen? Wanneer mag je weer naar de gyn of mag je nu naar de vk? Ben zo blij voor jullie!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, moet ik je helpen met een banner?

Lot, leuk zeg, naar je schoonouders toe dan! Gaan jou ouders dan ook mee, gaan die zo goed samen? (hier ook hoor, maar niet dat ze de feestdagen samen vieren....) Wat hebben jullie zelf voor jullie meisje gekocht?

Meisje, hoe gaat het met Tijn nu? Nog veel aan het huilen/krampjes? En wanneer ga je naar de osteo?

Ik lijk wel gek, maar denk echt soms een kriebel/plopje te voelen... zal echt nog niet kunnen lijkt me??!!

Jullie leuke meisjes en jongensnamen idee voor bij Seth en Kai?? Ik heb 2 super meiden namen in mijn hoofd en 1 jongens naam. Ben benieuwd of die hier ook gezegd gaan worden!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja is goed

Lot ik krijg over drie weken weer echo.

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lot: Ehmmm ik denk in 92?

Wij zijn inderdaad (nog) niet getrouwd nee. Dat gaat er wel nog eens ooit van komen hoor, maar op dit moment zoek ik het niet om er heel veel geld aan uit te geven. Zoals ik het wil, denk ik dat ik zo 20.000 euro kwijt ben (bloos bloos). En dat vinden we het nu echt niet waard. Dus ik vermoed dat wij over een jaar of 2 ofzo luxe, ver op vakantie gaan met de kids, dan op een maandagochtend trouwen en een groot feest geven thuis.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ja ik heb beide zwangerschappen zo ongeveer de eerste helft op geleefd, bij mijn 2e zwangerschap heb ik het het meest gebruikt, maar het werkte bij miij niet altijd want ik heb ook nog aan het infuus gelegen.
    Ik vond de zetpillen niet zo handig, ik nam sóchtends heel vroeg voor dat ik uit bed kwam een tabletje.en dan bleef ik nog heel lang liggen en ging het wel aardig.

Makkie ik vind het knap hoor, je doet zo je best, je hebt 2 jochies en bent zwanger.
    Als je dan zo beroerd bent mag je ook wel eens voor jezelf kiezen hoor.

Talia hoe is het bij jullie ? vind je zo stil.....

Hier een druk daagje gehad, we hebben alvast het meeste ingeslagen voor de sint..daarna chineesje gegeten bij mijn schoonouders en nu ligt Sanne al lekker in bedje.
    Jelmer ging nog even tanken en boodschappen doen met papa.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie we hebben Isa haar verjaardag zondag al een beetje gevierd en toen heeft ze van ons een kiekeboespel gekregen en morgen krijgt ze zo'n loophondje van Tygo.

Meisje ook heerlijk met de kids weg en op maandagmorgen trouwen. Het is zeker duur met alles erop en eraan maar moet zeggen ik zou het best nog eens willen doen met dezelfde man dan he ;)

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bijna van harte isa!!!

Meiden ik zeg allemaal trouwen ik heb wel zin in een paar feestjes!!!

Hier net twee keer bed Evy verschoont. 2x spugen... Daarna wilde ze wel wat aangelengde appelsap dus morgen maar even voorzichtig aan met eten. Hopelijk blijft het daarbij want vrijdag gaan we naar center parcs met mijn fam. Ben wel benieuwd. Veel zin in. We zijn pas 2x met ze wezen zwemmen en dat was toen geen succes.

Deel Deze Pagina