Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Debjes wat super van de mooie echo. Wel balen dat je alweer zo ziek bent. Hopenlijk werken de medicijnen snel en goed.

Meiden ik lees dat het zaterdag niet door gaat.
    Ik zal proberen om morgen op het werk nog even snel te komen koekeloeren aangezien we thuis problemen hebben met internet. Zit nu even bij mijn ouders om te kunnen bankieren en snel een berichtje te tikken hier.

Ow ja mijn kleine ventje is alweer 6 maanden. Sinds een week past hij niet meer in de kinderwagenbak. En ik heb besloten om de BV af te gaan bouwen. Merk dat Ruben steeds meer ontevreden is na de borst en met een flesvoeding is hij wel tevreden. Ook merk ik dat het kolven me steeds meer tegen gaat staan.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, shock alweer 6 maanden!! Wat heb je de bv lang gedaan zeg, super!!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo heb niet veel te melden. Medicijnen slaan nie echt aan. Ik voel me zo rot. Helemaal maar jesse toe.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wij schelen precies vijf weken

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedsie, tik ik een heel verhaal ,foetsi!!! bah! :(

Nou ja, daar gaan we weer. Jens deed het vanaf zaterdag prima, geen straf, weinig gezeur en een paar waarschuwingen, meer niet. Maar vanochtend was hij vreselijk lastig. Niet aan willen kleden, geen pap willen eten, schoenen niet aan, jas niet aan. Alles moest in de houtgreep gebeuren en onder een hoop gegil en gehuil. papa heeft hem vast moeten hijsen in de autostoel omdat we naar het kdv moesten. De juf sprak me aan dat hij vorige week ook een draak daar was geweest .Niet luisteren, schoenen verstoppen, koppig zijn etc etc. Niet gezellig dus. Ik vond het wel moeilijk te horen dat ie daar zo lastig was. Ik hoop maar dat het vandaag beter gaat!

Ik heb veel tijd met hem extra door gebracht sinds zaterdag, Meer samen spelen en hem laten helpen met dingen (wat ie super vindt). Het lijkt wel te helpen met de boze buien, maar als ik dan vandaag zie,...pffff Zet mij maar bij het grof vuil ;(

Maja heeft 2 uurtjes gewent op het kdv en dat ging prima. Ze ligt nu heerlijk te slapen boven. Ik heb de laatste sint/kerst kadotjes gekocht en moet nu nog een gedicht schrijven voor bij mn surprise. (ik hem mn eigen vent getrokken ;) )

@debjes, oh meid, was rot. :( Hou je iets of helemaal niets binnen?

@cira, 6 maanden al weer /jeeeeee wat snel! gaat ie al omrollen en krijgt hij al tandjes?

@linda, succes me te zieke kindjes! knuf!

pff mn meisje is morgen al weer 2 maanden! Gisteren bij de terug kom middag van de yoga was ze echt 1 van de grootste ,hihi!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wat rot dat het niet aanslaat misschien even tijd nodig of zal het niet, ik hoop het echt voor je.

Makkie hoe voel jij je?

Linda ah zieke kindjes, beterschap!

Cira alweer 6 maanden, je hebt de bv lang volgehouden toch.

Taliaa je bent zo rustig hier ben je gewoon druk of zit je niet top in je vel?

Nou dames zijn jullie allemaal mijn meisje haar verjaardag vergeten ;) en ik doe niet anders dan terugdenken vandaag, erg he. We zijn lekker met zijn vieren wezen zwemmen vanmorgen en nu komt mijn moeder binnen. Fijne dag allemaal!

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh ik ken het wel hoor, hier ook een meid met van die buien.
    wij zijn gisteren 20 min bezig geweest om naar huis te gaan vanaf de kdv. maar vandaag is ze weer erg lief.

Gisteravond had ik zo'n last van mijn bekken en rug dat ik bijna niet van de bank kon komen zegt ze mama moet ik jou even beuren, wat een schatje. toen ik zei dat ik te zwaar was pakte ze mij vast om me van de bank te helpen.

8. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    nee hoor lot we zijn haar verjaardag niet vergeten had op hyves al wel gefeliciteerd maar ook nog even via deze kant. GEFELICITEERD

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    isaaaaaaaaaa happy bday to you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Haha lot, ben jouw meisje echt niet vergetem hoor!!!!
    Niet te veel terug denken he! Ik doe al weken niks anders terugdenken

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Te vroeg geplaatst.
    Maar goed, lot, geniet ervan! Het gaat echt veel te hard!!!
    Waar is je kleine baby??

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot nee sorry sorry las het ip hyves en dacht zp even reageren niet gedaan dus, maar van harte wat snel gegaan hé 1 jaar alweer. en logisch dat je terug denkt doet welke moeder volgens mij;)

Ik heb het mijn moeder verteld dat ik zwanger ben. Ik moest echt even uithuilen. Ze vond het super leuk. Maar heel erg dat ik me weet zo voel. Ze heeft me even geholpen in huis, en boodschappen gedaan.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Ahhh debjes, groot gelijk, laat maar even goed voor je zorgen!
    Wordt het spugen nog niet minder?

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Er blijft wel iets meer binnen. Maar blijf 24 uur misselijk

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, moest vanmorgen meteen aan je denken hoor!! Van harte met jullie meisje, baby af, maar er breekt nu ook zo een leuke tijd aan!!

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes dat staat je goed die banner.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot ik was je niet vergeten had al op hyves gereageerd.

Debjes beloof je please dat je het el goedin de gaten houd, ik was toendertijd flink uitgedroogd en ben daarna uiteindelijk pas met sondevoeding naar huis gegaan.
    Soms wil een vochtinfuus helpen doordat het even de cirkel doorbreekt, even 24 uur niet eten en alleen een infuus.
    Ik begrijp je gevoel naar Jesse toe, maar je moet ook voor jezelf zorgen wil je een goede moeder kunnen zijn voor hem.
    Bij mij hielpen potjes babyvoeding ook goed, gewoon zo nu en dan een theelepeltje fruithap, en zo bouwde ik het langzaam weer op.

Hier even een dag voor mezelf gehad.
    Vanmorgen klusjes gedaan voor mijn schoonouders, vanmiddag even lekker getut, ben lekker in een heet bad gegaan en ben uiteraard in slaap gevallen, werd wakker van mijn eigen gesnurk hahah
    Ik ga zo de kindjes halen opp het kdv en lekker eten met ze.

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou hier dus beetje ziekenboeg (zie hyves) schrok wel vanmiddag, Timo van niks ineens boven de 40 graden koorts, en hij is pas 1x ziek geweest dus ben niks met hem gewend.

Nog met pooh gesmst, dacht eerst blaasontsteking... maar opvangen is nu al drie keer mislukt dus nog even aankijken. Omdat Evy ook niet fit was/is lijkt het toch wel iets wat ze nu beide opgelopen hebben. Buikvirusje ofzo. Beide net niks gegeten, nu zitten mijn suffe vogeltje naast elkaar tv te kijken. Hopelijk knappen ze wel snel op want vrijdga gaan we naar center parcs.

Debjes die banner is zo mooi, kijk er maar veel naar en veel sterkte en dit is echt extreem zeg!!!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Allemaal bedankt dames gedsie vind het zo raar dat het jaar alweer voorbij is en heb er iets meer moeite mee dan bij Tygo misschien toch omdat Isaatje misschien onze laatste is.

Debjes heerlijk dat je het nu kan delen met je moeder en een beetje hulp is fijn!

Linda jeetje vervelend zeg. Hier hebben we op Isa na ook allemaal een buikvirusje gehad het weekend en papa is nu niet fit.

Ons lieve kleine schatje:
    Bekijk bijlage 199450
    Zo ik zeg een jaar voorbij proost op een volgend jaar Isa met heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel nachten doorslapen :)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ah gos wat en dametje al weer !

Deel Deze Pagina