Wat een mooi poppetje!! En op naar de eerste losse stapjes!! Linda, beterschap voor je kindjes!! Tis weer herfst hè, tijd voor de ziektekiemen Mvj, lekker dagje voor jezelf! En oin slaap vallen in bad, kijk uit zeg, klinkt beetje eng vind ik...meisje weer opgeknapt? Debjes, groot gelijk meid, even je hart luchten bij je moeder, kan ze je ook helpen nu ze het weet. Slaan de medicijnen al wat aan? Hier gaat het wel, mag vandaag niet klagen. Zit wel steeds verstopt en durf dan geen druk te zetten....
leuke foto lot!! smelt smelt! MEIDEN IK MIS TALIAA???!!!!!!!!!!!!!! WEET IEMAND WAT VAN HAAR?!! Jens ligt in bed met sinterklaas mijter op zijn hoofd. Die had hij vanmiddag gemaakt op het kdv. Gelukkig had ie het vandaag wel goed gedaan daar! Hij was vrolijk met thuisk omen, vol verhalen wat ie had gedaan. Echt grappig dat taaltje van hem, het meest is goed te verstaan/begrijpbaar nu. Hij zingt zelfs mee met sinterklaas liedjes. Hij heeft alleen 2 pus oogjes, morgen de HA maar bellen
wat leuk pooh. ik denk bij jens altijd, oh zo is het dus bij ons volgende jaar om deze tijd omdat hij ook van maart is isa wat een beauty echt jarig! kan ik me goed voorstellen lot dat het ook een beetje pijn doet...
Ik had gisteren ook al gezien dat taliaa er miinder is. Mijn meisje is op zich wel opgeknapt maar heeft zo nu en dan nog flink oorpijn. Ik kan gerust in bad slapen, ik ben echt groot en het bad minder groot hihi ik duik mijn bedje in ik heb een griepje te pakken geloof ik.
Ha lieverds, Hier ben ik hoor. Ben gewoon een beetje druk en doe erg mijn best goed in mijn vel te zitten. Zit wel helemaal op mijn roze wolk hoor! Leef met iedereen mee, alleen een beetje rustiger dus. Sorry! Liefs, taliaa
knuf taliaa!!! Je ziet het, je wordt gemist .... hier een hangerig jongetje. Waterige oogjes, niet verkouden of hoesten, zeg au hoofd maar verder niet wat er au doet. Geen koorts, dus we kijken het maar aan. Ik had 2 vriendinnen net op de koffie en die hebben hem wat opgevrolijkt
Talia, prima meis, we maakten ons zorgen. Nopg hulp nodig bij het haken heb wel talloze adviezen en sites voor je en zo.... Pooh knuff voor je boef. Hier een net niet fitte mama, gisteravond was ik beroerder nu gaat het redelijk.
wat een gekwakkel bij iedereen zeg .bah. Daar baal ik altijd van deze tijd van het jaar. Snotneusjes en niet fit zijN!
Ik durf het bijna niet uit te spreken maar vofel me iets beter. Ben weet war actiever. Ga zo werken. heb geen medicijnen gebruikt want had erge maagklachten
ik zat net aan je te denken, debjes. Fijn dat het beter lijkt te gaan. Weten ze op je werk van je zwangerschap af?
Pooh alleen mijn manager. Vandaag een " goede dag" zeg niet dat ik me kop lekker voel naar ik kon functioneren. Vsnacht ons nieuwr buur jongetje geboren. Na 41 weken zwangerschap. Wesley is zijn naam 4295 gram en 52 cm., vanmiddag even snel om het hoekje gekeken echt heel schattig.
@debjes fijn dat je je al weer wat beter hoort. @all nou vanmiddag in het ziekenhuis geweest en ik krijg 9 januari mijn maagverkleining. Mijn jaar begint dus goed.
Jeejte sas een maagverkleining, ik ben er echt even stil van, het is mij meerdere keren ernstig afgeraden.
sas wat onwijs spannend en wat een stap idd in het nieuwe jaar maar fijn dat je nu eindelijk een datum hebt waar je naartoe kan leven. wel fijn dat je dan in een periode zit waarin toch al iedereen aan het afvallen is, dan valt het nieuwe leven niet te zwaar want kan best heftig zijn dacht ik, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en herstel je snel. hoelang verwachten ze dat je uit de running bent? of is de ingreep 'niet zo groot?'. pooh heb net op hyves gereageert, kindjes weer beter, denk echt buikgriep gehad... nog even voorzichtig met eten want evy boerde weer overgeefsel op en timo heeft nog rare luiers. vandaag gezellig met ze naar de stad geweest, zo trots, koffie gedronken in de hema, beide op een stoel gezeten, echt gezellig. in de hoofdstraat mochten ze lopen maar helaas nog veel laad en losverkeer, ze moeten zich aan de wagen vasthouden maar evy ging mij even testen. ik zie heel fijn ineens een vrachtwagen achteruit rijden, ik heb ze naar me toe getrokken en gezegd dat het toch gevaarlijk was en dat ze in de wagen moesten, net of ze het begrepen want zonder tegenstribbelen hihi, ik had de voetenzak erin gedaan, dat vonden ze maar gek hihi. kan nergens leuke slofjes voor ze vinden, had die van de schoenenreus maar de stof vanbinenn was na een week al stuk. Die van de hema zijn wel ok (ik zoek met van die ritsjes) maar alleen niet in evy's maat. heel stom maar dan koop ik dus voor beide niks haha (eerlijk is eerlijk). ik heb me de afgelopen dagen uitgeleefd op de wehkamp en H&M site, mijn kast was om te huilen, dus al wat leuke dingen binnen alleen eerst broeken korter maken, dat is altijd mijn nadeel. Debjes: fijn dat je je beter voelt!!! Zelfs werken!!! Nou morgen naar CP echt zin in, zo benieuwd hoe ze het zwemmen vinden. Dat is iets wat we echt nog praktisch nooit gedaan hebben. Ja toen ze een keer 4 en 11 maanden waren dus welgeteld 2x.
linda, geef je de afgeknipte zoomen aan mij? dan naai ik ze weer onder mijn broeken *iedere gek zijn gebrek* jeetje, wat worden de twins groot zijn!!! vliegt de tijd! (spannend van sabrien he?) debjes, oeioei, een voorzichtige betere dag! maar denk goed aan jezelf hoor!! makkie, hoe gaat het?? cira, wat knap, 6 maanden bv! heeft r ook last van allergieën eigenlijk?? sas, ohhhh wat spannend!!! we tellen met je mee hoor!! (wordt het t cze?) mvj, ha meid thnx, ben jij ook een hakerd? ik ga morgen naar de pipoos, heb er zin in!!! heb je een patroontje voor een hartje te haken? Ik wil nl een hartjes boom/muur maken! allemaal: zwaaiiiiii
talia ik heb zat hartjes. Ik zal je vabndaag even pbén Hier weer een nieuwe dag. Lichtelijk met stress. Wij zijn sóchtends altijd uber lui hier, ik moet nog douchen dan de spullen inpakken omdat we 1 nachtje naar het norden gaan. Daarna even langs de bakker en de bloemist en dan naar een vriendin, daarna door naar mijn schoonouders. Dan wachten op manlief , alles in de auto, eten onderweg en dan de kids weer in het noorden op bed leggen .... Adem in adem uit, ik kan het hahahah