Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    haha, nee, makkie, eva past idd niet bij seth... ize wel;)
    maar het wordt echt een meisje hoor:)

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Effe gauw een ego berichtje:

Gisteren zijn wij in het zkh geweest met Tijn, omdat de kinderarts bij de nacontrole vorige week een ruisje op zijn hart hoorde. Er is gisteren een ECG en hartecho gemaakt.
    Helaas was het niet helemaal goed; de longslagader en lichaamsslagader (is volgens mij de aorta?!) zijn beide vernauwd. Die longslagader is niet zo spectaculair omdat de kinderarts denkt dat dat sowieso te zijner tijd wel goed groeit, maar die lichaamsslagader is een ander verhaal. Ze laat een kindercardioloog kijken naar de beelden die ze gemaakt heeft op de echo en belt ons dan op wat de bedoeling is.
    Wellicht dat het een kwestie van tijd is (ik ga daar wel van uit hoor), en dat ze het in de gaten houden in de hoop dat die ader uit zichzelf wat groter wordt. Zo niet, dan moet hij wellicht ooit geopereerd gaan worden.
    Ze konden op de ECG ook zien dat het hartje vrij hard moet werken om het bloed door de aders heen te pompen, de beelden op de echo bevestigden dat.

Zo zie je maar, het is dat wij ivm de keizersnee een nacontrole hebben en er dus naar het hartje geluisterd is, anders hadden we het misschien helemaal nooit geweten. Typisch he.
    Gelukkig doet Tijn het (op het oog dan) heel goed, en lijkt hij nergens last van te hebben. Maar ik vind het wel erg belangrijk dat hier goed naar gekeken wordt, het voelt toch een beetje als een tikkende tijdbom nu.

Geen paniek hier, maar ben wel een klein beetje bezorgd nu...

X

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bah meisje, wat een naar iets. Wel fijn dat z er nu al achter zijn gekomen, maar het idee dat er iets, zo belangrijks, in e gaten gehouden moet worden...brrr
    Merk je met voeden niet dat ie benauwd is of blauw rond zijn mondje wordt?

Hier alles ok. Gisteravond lekker uit eten geweest met 3 vriendinnen. En nu net terug van ikea. We gingen voor en nieuwe tv meubel/dressoir. En waren daarom met 2 auto's gegaan, want maja en jens waren mee en de kinderwagen ook. Maar het pakket bleek toch te groot te zijn, dus wordt nu alles dinsdag thuis bezorgd!

Dus nu alles leeg halen, en kijken wat wem et de boeken gaan doen. Weg, op zolder of verkopen.

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Zo, goed geshopt!!! Leuk! En thuis laten bezorgen is ook wel handig he (hoewel ik me kan voorstellen dat je het eigenlijk NU in elkaar wil zetten, haha).
    We merken overigens niks aan Tijn. De kinderarts vroeg of hij veel zweet (doet hij alleen als hij het warm heeft) en kortademig is (tja, hij ademt sneller dan ik maar doen niet alle babies dat?!). Dus... het lijkt niet echt te zijn dat er iets aan Tijn te merken is.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lieve meisje, wart schrikken! En je bezorgdheid, pffffff tuurlijk! Maar op het eerste oog gelukkig niets ernstigs, hoewel dit schrikken zat is.....ze zijn er op tijd bij en houden hem in de gaten.....dikke knuffel!!

Pooh, sowieso gek van de ikea of komt dat door je vriend, hihi flauw! Goed geslaagd dus!

Pffffff mega off dag hier....gelukkig is papa thuis. Vanavond verjaardag en morgen dagje naar mijn ouders, zitten op een park van Roompot, lekker afleiding....

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje jeetje ik schrik hier wel van. en snap dat je wilt dat hier goef nat gekeken wordt.

Makkie hier ook één vreselijke dag. Kan wel janken zo ellendig voel ik mij

Pooh leuk nieuwe spullen wat voor kleur.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Heel mooi

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Makkie, naar welk park ga je? Wij gaan maandag een midweekje naar Domburg met vrienden, in zo'n huis met rieten kap.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Lieve meisje, toch wel schrikken zeg!! Het feit dat je aan tijn niks merkt is een heel goed teken!!!
    ( merken is: zweet op zijn bovenlipje en voorhoofdje tijdens het drinken, verkleuren rondom zijn mondje, niet door kunnen drinken maar tussen de fles door naar lucht moeten happen)
    Hier luisteren ze trouwens bij t cb ook naar t hartje.
    We bibberen nog even met je mee en het gaat gewoon helemaal goed komen, smakkerd!!!

Lindaaaaaaaaa, sabrien is bevallen, jankje!!!
    ( zo bijzonder, ik volgde haar in jouw topic toendertijd en nu is ze gewoon EINDELIJK mama)

Allemaal, smakkerd!! Vandaag gaan we naar zee, haha:)
    Onze meiden zijn er nog nooit geweest, dus we gaan naar sealife, even over het strand en dan pannenkoeken eten, grijns. We gaan met mijn zwager, die woon in den haag.
    Debjes, ik zal naar je zwaaien:)

Liefss, taliaa
    Ps de meeting gister was niet doorgegaan toch? Is er al een nieuwe datum?

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meisje wat schrikken zeg.
    Houd het wel goed in de gaten.
    Mijn broertje had ook een ruisje en bleek later een vernauwing in de aorta te hebben, en dat is al 21 jaar geleden maar toendertijd konden ze goed opereren.

Talia wat voor bloemetjes vind je leuk ?? ik heb een boek vol bloemen, is zo moeilijk zoeken.

Pooh mooie meubels !

IK mocht vanmorgen niet uitslapen ....dus ik ga even verder zitten balen op de bank hahah

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik ga ook voor een meisje haha gewoon een gok en ze gaat Liv of Fae/Fay heten. Zal ik ook even in Tygo zijn kast kijken wat er nog hangt wat niet meer past?

Thamara vervelend dat je je rot voelt, dikke knuffel.

Meisje snap dat je een beetje bezorgd bent nu, gelukkig overleggen ze en word hij in de gaten gehouden.
    Zal straks even het skipak van zolder halen en een foto laten zien.

Gister zijn wij een wiegje op wezen halen voor de kleine van mijn broertje en szus, vind het erg leuk om zoiets te geven. Daarna nog naar autos wezen kijken oh en wat is dat moeilijk en wat duur vooral.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, als je me je email doorgeeft, ik heb een jas een shirt en een broek die misschien leuk zijn voor Kai?!
    Ik had die maat die hij nu draagt namelijk al veel van naar ons neefje in zweden gestuurd!

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb een vraagje wij willen graag het geboortekaartje via internet bestellen. hebben jullie met een site goede of slechte ervaring.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje ik heb er geen ervaring mee. Hoe is het met de naam er al uit?

Iemand nog interesse in een skipak maat 86?

Meisje ik kan hem niet vinden haha maar de foto volgt zeker nog, zoek verder :)

Grrr ik wil leuke laarzen hebben maar kan niets leuks vinden, of ze zijn helemaal plat of er zit een mega hak onder en ja ik wil er tussen in natuurlijk, een beetje netjes en niet te wijd om mijn benen. Net wel een rok besteld en een jas hopelijk is het wat. Wil zo graag een gewatteerde jas wat je zoveel ziet nu met hoge kraag en riem om de taille dus als iemand nog tips heeft.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijnjte. wij hebben beide keren online besteld, ging perfect!

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh via welke site hebben jullie besteld dan.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik heb leuke laarzen bij dolcis gekocht, hebben ok een internet site

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

Ik zwaai even langs !

hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag ?

Wij hadden een kinderverjaardag, was hartstikke gezellig alleen was Jelmer hartstikke verdrietig dat er niemand met hem wou spelen.......iedereen had het te druk met elkaar en hij viel erbuiten :cool:

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    arme jelmer :(

Nijntje, ik had online een kaartje uitgekozen en dat artikelnummer op google ingetypt. Blijkt nog wat prijsverschil per drukkerij te zijn ;)
    deze zat in haarlem, ben effe de naam kwijt. Je besteld, mailt dan de layout zoals je hem wilt en dan sturen ze die per post op. Als je dat goedkeurd wordt ie in de wacht gezet tot je bevallen bet. De enveloppen kreeg ik al eerder per post!

Deel Deze Pagina